Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Masan lyhyen tähtäimen itsekkäiden intressien ajamiseen.

Juuri niin. Olen koko ajan puhunut omasta puolestani ja siitä mikä sopisi minulle paremmin.


Miten voit olla niin sokean dorka ettet sitä tajua tuossa kiihkouskovaisessessa raivossasi?


Olin myös liputtamassa savuttoman ravintolan puolesta. Sinä taisit vastustaa sitä?
Viimeksi muokannut masa, 22.02.2012 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/tiede/nain-pa ... 41513.html


Siinä projekti pohjois-korealaisille!
Eikä maksa kuin 644 biljardia!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Koska suviset on päättäneet että se on kehityskelpoinen yksilö
Onko tässä puhe siitä tyypistä, jolle persujen paikallispamppu halusi kunniamerkkiä, koska kyseessä on niin ansioitunut yksilö kulttuuripiirien välisessä sodassa? Tarkoitatko siis suvisilla näitä maakuntien rasistipersuja?
Tarkoitan urpiaisia jotka päästivät kaverin vapaalle.
NuoriDaavid kirjoitti:http://www.hs.fi/kotimaa/Hovioikeus+lyh ... 5556126638

Turhahan tässä on oikeutta syyttää. Eduskuntahan ne lait säätää.
Näin on. Oikeus katsoo, että laki toteutuu. Ja kuten Masa väkevästi todistaa, ongelmana tässä on, että eduskunta ja hallitus ovat olleet viime vuodet niin tavattoman tiukasti "urpiaisten" käsissä - mikä kai Masan poliittisen lähihistorian tulkinnassa tarkoittaa sitä, että eduskunnan suurimmat puolueet ja siten suurimmat hallituspuolueet ovat sitten Niinistön pääministerikauden olleet vasemmistoliitto ja vihreät.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Masa
Sulla on vissiin taas joku masa-päivä menossa. Mistä seuraavaksi haluat räksyttää?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rutiköyhä Kreikka saa kalliin oopperatalon

Mitäs pahaa tuossa on jos yksityinen taho sen kustantaa? Toki jos valtio alkaa siihen rahojaan tunkemaan niin sitten. Paljonkohan on zorbasraksaduunarilla palkka? Riittääköhän 15k€.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Masa
Sulla on vissiin taas joku masa-päivä menossa. Mistä seuraavaksi haluat räksyttää?
En mä osaa sitä etukäteen sanoa. "Räksytykseni" kun on näiden sun aivopi(e)rujesi kommentointia - ja viimeksi mainittujen viihdearvo on pitkälti juuri siinä, että kaikessa irrationaalisuudessaan ne ovat niin yllättäviä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: En mä osaa sitä etukäteen sanoa. "Räksytykseni" kun on näiden sun aivopi(e)rujesi kommentointia - ja viimeksi mainittujen viihdearvo on pitkälti juuri siinä, että kaikessa irrationaalisuudessaan ne ovat niin yllättäviä.
Mitä yllättävää siinä on, että olen halunnut aina ravintolat kiinni aiemmin ja urpiaiset vittuun hyysäämästä hulluja?


Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.
:D Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.
:D Urpiainen on Kitinän Timo Soini!

Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Sun räksyttämises sen sijaan ei ole yllättävää. Sä olet oppositio, joka ei ikinä tee itse mitään tai kerro itsestään mitään. Sä vaan räksytät puskasta.
:D Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?
En toki. Siinä laissa Urpiaisen henkilökohtainen preferenssi yhdistyi mukavasti arviooni kollektiivisesti järkevästä toimintamallista. Mähän en ole muutenkaan samanlainen laissez faire -markkinaliberaali kuin (ainakin muutaman vuoden takainen) Dave ja Sivustahuutaja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: :D Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?
Mun mielikuvissa urpiainen on proholhousfanaatikko, joten maailmankuvani järkkyy, jos urpiainen on vastustanut tupakkalainkiristyksiä.

EDIT: Vastaus ehti näköjään tulemaan ennen minua ja maailmankuvani säilyi ennallaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: :D Urpiainen on Kitinän Timo Soini!
Vastustitko muuten tupakkalakia? Siis sitä joka kielsi ravintolasavutuksen?
En toki. Siinä laissa Urpiaisen henkilökohtainen preferenssi yhdistyi mukavasti arviooni kollektiivisesti järkevästä toimintamallista. Mähän en ole muutenkaan samanlainen laissez faire -markkinaliberaali kuin (ainakin muutaman vuoden takainen) Dave ja Sivustahuutaja.
Tupakkalaista haluan kertoa oman mielipiteeni, vaikka kukaan ei kysykään.

Koska passiivinen tupakointi on vaarallista, on ihan ok, että rajoitetaan tupakointia lailla.

Itse olisin kyllä mielummin tupakansavuisessa kapakassa, koska (varmaankin nuoruuden kapakassa marinoinnin takia) mielestäni oikeaan kapakkatunnelmaan kuuluu tupakansavu. Mutta olen valmis tässä tinkimään omasta perverssistä mielihalustani.

Itse en ole koskaan tupakoinut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: En toki. Siinä laissa Urpiaisen henkilökohtainen preferenssi yhdistyi mukavasti arviooni kollektiivisesti järkevästä toimintamallista. Mähän en ole muutenkaan samanlainen laissez faire -markkinaliberaali kuin (ainakin muutaman vuoden takainen) Dave ja Sivustahuutaja.

Oletpa ristiriitainen kaveri.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.hs.fi/politiikka/Kymmenettuh ... 5556109360


Voi kun samanlainen raivo syntyisi siitä, kun kyllönen kiristää autoilijoiden päävannetta.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti: Koska passiivinen tupakointi on vaarallista, on ihan ok, että rajoitetaan tupakointia lailla.
Koska astman myötä tupakansavu aiheuttaa minulle suoran terveyshaitan, niin kannatan tupakoinnin kieltämistä kaikkialla missä liikun, eli tuomittavuudessaan kovien huumeiden seuraan liittämistä kaikkialla maailmassa.

Nykyinen laki tosin riittää jo poistamaan terveyshaitat. Ainakin minun kohdalla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/ ... 77054.html

Laskin, että mulla menis aika tarkasti fifty-sixty. Tai itse asiassa vero vähän alenisi.

Auto painaa 3000 kg ja jos keskimäärin kuluu 9 litraa sadalla ja ajaa 20 000 km vuodessa.

Laskelman perusteena nykyinen dieselvero 602 euroa ja dieselin hinnan nousu 30 sentillä/litra.

Mutta en kannata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

"Ammattiautoilijat taas toivovat, että Suomi torppaa koko hankkeen."


:roll: :roll: :roll:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
"Ammattiautoilijat taas toivovat, että Suomi torppaa koko hankkeen."


:roll: :roll: :roll:
Mitenköhän pitkälle ammattiautolla ajaa yhdellä tankkauksella? Mietin, että pystyykö venäläiset autoilijat hoitamaan Suomen keikat niin, etteivät tankkaa Suomessa ollenkaan? Tuo kovan kilpailuedun, jos niin on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Mitenköhän pitkälle ammattiautolla ajaa yhdellä tankkauksella? Mietin, että pystyykö venäläiset autoilijat hoitamaan Suomen keikat niin, etteivät tankkaa Suomessa ollenkaan? Tuo kovan kilpailuedun, jos niin on.

Muistaakseni ryssillä on about 2000 litran tankkeja autoissaan juuri sen takia ettei suomessa tarvisi tankata.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Olit jo mielessäsi miettinyt, mitä ehdottelet Marialle?
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitenköhän pitkälle ammattiautolla ajaa yhdellä tankkauksella? Mietin, että pystyykö venäläiset autoilijat hoitamaan Suomen keikat niin, etteivät tankkaa Suomessa ollenkaan? Tuo kovan kilpailuedun, jos niin on.
Eikös itäliikenne ole siirtynyt täysin venäläisille jo nyt?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Olit jo mielessäsi miettinyt, mitä ehdottelet Marialle?
No mistä luulet koko jupakan alkaneen??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Laskelman perusteena nykyinen dieselvero 602 euroa ja dieselin hinnan nousu 30 sentillä/litra.

Mutta en kannata.

Suunnilleen samoilla luvuilla mullla kannattaisi parin kympin erolla, mutta en kannata koska sitten nousee myös muut kulut, kuten päivittäistavarat ja myös sen bensan hinta.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Jos bensan hinta olisi edes suunnilleen dieselin hinta eikä käyttövoimaveroa alkaisin katsella jotakin 1.5dCi tä omaan autokatokseen heti.

Varmaan sitä joutusi hankkimaan Hyundain i40 1.7crdin


Kaupunki l / 100 km = 5,3
Maantie l / 100 km = 4,1
Yhdistetty l / 100 km = 4,5



Mersu juo nykyään 7.9l/100