Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Haemaeraemies kirjoitti:

Sivarissa vapautta on enemmän, mutta muuten on sitten vähän erillä tavoin haastavampaa.

Millä tavoin haastavampaa? Minä en kokenut noin. Normaalia 7.00. - 16.00. duunia ma - pe. Suhtautuminen neutraalia tai myönteistä, olin enemmän kuin yhdessä palveluspaikassa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sotsin parhaat rai ainakin kauneimmat valittu
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/20 ... 8_tl.shtml
osalla sopivat nimet malliin
.
.
2. Jessica Dig'in
3. Allison Beaver
..
30. Lollo Jones
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

olisko syytä valikoida ketä päästetään maahan?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Tuossa on pientä ironiaa herran ammatti huomioiden. Siis formulasedän, ei Pertin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jos tämä video on tosiaan onnettomuusrinteestä, niin ironiaa tosiaan. Kuvittelin ensin schumin laskutaitoa korostaneen uutisoinnin pohjalta, että olis pannuttanut jossain jyrkällä offarilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:^, ^^ Jaa että uhmasi kuolemaa onnistuneesti kymmenen vuotta ja kaatui suihkussa kohtalokkaasti? :)
Just. Kehtaiskohan sitä tässä kohtaa myöntää, että mun pahimmat lasketteluvammat on noudattaneet samaa kavaa. Top kolmosta jos miettii, niin yhdessä olin paikoillani ja toisessa valuin kävelyvauhtia, joten ainoastaan yhdessä voi edes sanoa laskeneensa. Jotenkin niistä vauhdikkaammista pannuista on aina kävellyt ulos yllättävän vähillä vaurioilla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oma pahin skimbaonnettomuuteni tapahtui, kun laskin päin lumen alta noussutta kesäkelkkaradan reunaa. Sukset jäi siihen, hiihtäjä ei. Toisella kertaa putosin joitain metrejä jyrkänteeltä. Ilmeisesti onni onnettomuudessa, sillä molemmat tapahtuivat niihin aikoihin kun kukaan ei vielä käyttänyt rinteessä (eikä niiden ulkopuolella) kypärää.
Viimeksi muokannut Vesper, 31.12.2013 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Packalenin ehdotuksen tuntevat jo varmaan kaikki.
http://www.hs.fi/kotimaa/Perussuomalais ... 8205352907

Minulle tuli kuitenkin aikamoisena yllätyksenä, että hyväosaisille ruotsinkielisille puuhataan omaa ankkalammikkoa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 44317.html

Ilmeisesti seka-(käyttö)-asumisen vaatimus koskee vain suomea puhuvia valkoisia hyvätuloisia? Sorretuille kielivähemmistöille voidaan kyllä puuhata omat reservaatit. Tai siis somalinkielisille ei voida, mutta ruotsinkielisille voidaan. Onhan tämä nyt selvää, eller hur?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/formula1/art- ... 47034.html

Schumi on kuoleman kielissä? Yllättävä uutinen näin uutispimennossa olleelle.
Aika paha tälli on tullut, kun meni kypäräkin rikki. Koomassa pitäminen ei ennusta hyvää sekään. Veikkaanpa, että Schumin ajelut on nyt lopullisesti ajettu - mahdollisesti aika moni muukin asia. Kenties jopa liikkuminen ja muu omatoimisuus. Seurasin rakkaan tätini "toipumista" päävammasta (jäi auton alle) ja se päättyi lopulta kahden vuoden "toipumisen" jälkeen kuolemaan.

Sen perusteella, mitä Schumin tilanteesta olen lehdistä lukenut, niin ei hyvältä näytä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Parantuu kuka parantuu. Ihmiselle joka on tottunut etuilemaan autolla(kuka ajaa nopeimmin), on ihan hyvä joutua jo hölläämään, shkä shumi voitti viimein itsensä? Sitä paitsi jos menee merkkaamattomille rinteille saa kiittää ihan itseään? Sitä paitsi koko juttu on saanut melkein saman määrän huomiota kuin joku tsunami tai hirmumyrsky seurauksiltaan, joilla kuoli satoja tuhansia ellei kymmeniä tuhansia ihmisiä, ei voi olla joonkun saksalaisen luupään onnettomuus ollenkaan niin tärkeää.Yritti paluuta muttei pärjännyt enää nuoremmille ja nopeammille. Ehkä se oli ansaitsemansa miljoonat tai jotain mikä hänelle antoi lisäarvoa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

http://www.uutisvuoksi.fi/Online/2013/1 ... 6341863/16
Kissa villiintyi uudenvuodenaattona Imatralla

Uudenvuodenaattoiltana viiden jälkeen kissa villiintyi asunnossa Kuparin kaupunginosassa Imatralla. Huoneistossa oli lemmikkieläimen lisäksi neljä aikuista ihmistä. Ihmiset siirtyivät suojaan parvekkeelle ja kaksi palomiestä otti eläimen kiinni haavilla huoneistossa. Kissa siirrettiin omaan koppaansa rauhoittumaan. Omistajan mukaan kissan villiintyminen oli epätavallista. Kukaan ei vahingoittunut.
:mrgreen:
Viimeksi muokannut exsu, 01.01.2014 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla toimi tuosta klikkaamalla. Kopioin ydinsisällön viestiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nauratti tuo visio, kun neljä aikuista pakenee kissaa parvekkeelle ja soittaa palokunnan sitä pyydystämään. Mä en ole kans kissaihmisiä, murhanhimoisia otuksia ovat valtaosin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Kyllä kissakin varoittaa, mutta moni ei vaan tajua/osaa tulkita kissojen elekieltä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kissoilla myös ne ystävällismieliset eleet on vihamielisen oloisia; murina, päällä lyöminen ja se tassuilla leipominen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:Sen perusteella, mitä Schumin tilanteesta olen lehdistä lukenut, niin ei hyvältä näytä.
Ei ne siellä lehdissä mitään tiedä, kun ei lääkäritkään oikeasti tiedä syntyneiden vammojen vakavuutta, kun schumi on vielä koomassa. Tai siis se tiedätään, että tilanne on paha, mutta tosta voi kuntoutua ihan täysin tai sitten voi olla, ettei koskaan herää koomasta tai ihan mitä vaan siltä väliltä. Ihan turhaa kirjoittelua ja spekulointia lehdistössä, kun totuus selviää vain odottelemalla.

Mä en oikein tykkää iltapäivälehtien tavasta tehdä kauhea kohu tälläisistä ikävistä onnettomuuksista. Asiaa rummutetaan päivätolkulla pelkkien spekulaatioiden varassa, kun ei oikeaa tietoa ole ja koitetaan saada mahdollisimman myyviä otsikoita aikaan liioittelemalla. Tälläset otsikot: Lehti: Schumacherin nopeus turmahetkellä yli 100 km/h? on ihan turhia, kun jokainen asiasta jotain ymmärtävä tietää, ettei voi mitenkään pitää paikkaansa. Noita ei voi perustella mitenkään muuten kuin, että halutaan ottaa mahdollisimman suuri rahallinen hyöty toisen onnettomuudesta. No Suomen lehdistön kirjoittelusta ei sinänsä ole mitään haittaa Saksalaiselle perheelle, mutta tuskin paikallinen lehdistö osaa antaa yhtään sen enempää arvoa läheisten tunteille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Kottarainen kirjoitti:Mutta on ne silti vaikeita lukea ja saattaa saada raivareita ihan yllättäen, mutta ehkä johtuu vaan siitä että oon aika vähän ollu tekemisissä.
Ei kai ne kissat saa yllättäviä raivareita sen enempää kuin koiratkaan. Kissojen raivarit on varmaan ihmiselle sitäpaitsi harmittomampia kuin jos koira pimahtaa :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vagabondo kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Sen perusteella, mitä Schumin tilanteesta olen lehdistä lukenut, niin ei hyvältä näytä.
Ei ne siellä lehdissä mitään tiedä, kun ei lääkäritkään oikeasti tiedä syntyneiden vammojen vakavuutta, kun schumi on vielä koomassa. Tai siis se tiedätään, että tilanne on paha, mutta tosta voi kuntoutua ihan täysin tai sitten voi olla, ettei koskaan herää koomasta tai ihan mitä vaan siltä väliltä. Ihan turhaa kirjoittelua ja spekulointia lehdistössä, kun totuus selviää vain odottelemalla.

Mä en oikein tykkää iltapäivälehtien tavasta tehdä kauhea kohu tälläisistä ikävistä onnettomuuksista. Asiaa rummutetaan päivätolkulla pelkkien spekulaatioiden varassa, kun ei oikeaa tietoa ole ja koitetaan saada mahdollisimman myyviä otsikoita aikaan liioittelemalla. Tälläset otsikot: Lehti: Schumacherin nopeus turmahetkellä yli 100 km/h? on ihan turhia, kun jokainen asiasta jotain ymmärtävä tietää, ettei voi mitenkään pitää paikkaansa. Noita ei voi perustella mitenkään muuten kuin, että halutaan ottaa mahdollisimman suuri rahallinen hyöty toisen onnettomuudesta. No Suomen lehdistön kirjoittelusta ei sinänsä ole mitään haittaa Saksalaiselle perheelle, mutta tuskin paikallinen lehdistö osaa antaa yhtään sen enempää arvoa läheisten tunteille.
No, niiden lekurilausuntojen, joita on lehdessä siteerattu, perusteella spekuloin. Kyllähän siellä on mainittu mm. aivoverenvuodosta/purkaumasta ymv. Se, että pidetään koomassa, viitannee korkeisiin aivopaineisiin/turvotukseen jne. Luetun perusteella (elleivät valehtele niitä lääkärinlausuntojakin) EI kyllä tule TÄYSIN kuntoon ikinä, vaikkei sitä kukaan ääneen sanokaan. Se, miten (pää)vammat häneen vaikuttavat, jää nähtäväksi.

Ja mä spekuloin täällä Kitinässä just niin paljon kuin huvittaa. Ja jos ei jotkut uutiset kiinnosta tai ne kauhistuttavat, niin älä lue. Ei luulis olevan kovin vaikeeta. Ite olen pääsääntöisesti lukenut Schumi-uutiseni brittilehdistä ja jatkan asian seuraamista.

Ps. JOS olisit lukenut aiemman kommenttini kokonaan etkä vain siteeraamaasi yksittäistä virkettä, olisit ehkä tajunnut, ettei mua esim. kiinnosta ajoiko se satasta vai kahta sataa siihen kiveen päänsä. Pointti oli, että kypärä EHKÄ meni rikki - ellei lehdistö kusettanu. Plus ne lääkärinlausunnot jne.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kreitsu kirjoitti:No, niiden lekurilausuntojen, joita on lehdessä siteerattu, perusteella spekuloin. Kyllähän siellä on mainittu mm. aivoverenvuodosta/purkaumasta ymv. Se, että pidetään koomassa, viitannee korkeisiin aivopaineisiin/turvotukseen jne. Luetun perusteella (elleivät valehtele niitä lääkärinlausuntojakin) EI kyllä tule TÄYSIN kuntoon ikinä, vaikkei sitä kukaan ääneen sanokaan. Se, miten (pää)vammat häneen vaikuttavat, jää nähtäväksi.
Näin. Yhden hyvän ystävän näin kaatuvan portaat reippaan saunaillan tiimellyksessä. Pitkät illat istuttiin hänen veljensä ja perheensä kanssa ihmettelemässä selviääkö se putkissa turvonnut langanlaiha reikäpallon tuuppaaja hengissä lainkaan. Titaanilevy paikkaa kallosta paineen takia poistettua luuta. Seurauksena persoonallisuuden muutos ja epilepsia.

Päähän kohdistuneita vammoja ei voi ikinä vähätellä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:Ja mä spekuloin täällä Kitinässä just niin paljon kuin huvittaa.
Toki kitinässä saa spekluloida :D
Tää kun on tällästä muutaman ihmisen keskustelua eikä mikään valtakunnan media, jonka lööpit roikkuu jokapuolella ihmisten nähtävillä.

Tarkoitin siis tosiaan iltapäivälehtiä. Joskus katsonut vastaavaa tapausta sieltä lähipiirin puolelta. Kyllä mä ymmärrän, että asia uutisoidaan, mutta en ymmärrä, että asiasta kirjoitetaan päivästä toiseen kaksi aukeamaa, kun tilanne on kriittinen, mutta vakaa ja kun mitään oikeaa uutisoitavaa ei ole tarjolla, niin kehitellään kaikenlaisia spekulaatioita sivujen täytteeksi mahdollisimman isoilla ja shokeeraavilla otsikoilla. Asiallinen uutisointi siis on mielestäni OK. Turhanpäiväinen päivästä toiseen repostelu ei.
Kreitsu kirjoitti: Kyllähän siellä on mainittu mm. aivoverenvuodosta/purkaumasta ymv. Se, että pidetään koomassa, viitannee korkeisiin aivopaineisiin/turvotukseen jne. Luetun perusteella (elleivät valehtele niitä lääkärinlausuntojakin) EI kyllä tule TÄYSIN kuntoon ikinä, vaikkei sitä kukaan ääneen sanokaan. Se, miten (pää)vammat häneen vaikuttavat, jää nähtäväksi.
Kyllä tosta voi vielä palautua täysin kuntoon tai sitten ei. Aika näyttää. Tollasen päävamman seurauksia ei voi tietää ennen kuin tulee tajuihin tai oikeastaan siinäkin vaiheessa saa vasta alustavia ennusteita, koska se kuinka hyvin muisti ja kehon hallinta palautuu selviää vasta kuntoutuksessa. Niin kauan kun on koomassa, niin kaikki on vielä mahdollista. Hoitavalla lääkärillä saattaa toki olla jotain arveluja kun on paras informaatio vammoista, mutta varovat kyllä sanomasta mitään kovin tarkkaa. Kyllä läheisetkin valitettavasti joutuu kovin epätietoisina odottelemaan potilaan tilanteen kehittymistä.

EDIT: Optimistina en siis halua rajata sitä parasta vaihtoehtoa pois, vaikka se olisi hyvinkin epätodennäköinen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Diddley Bow kirjoitti:
Yhden hyvän ystävän näin kaatuvan portaat reippaan saunaillan tiimellyksessä. Pitkät illat istuttiin hänen veljensä ja perheensä kanssa ihmettelemässä selviääkö se putkissa turvonnut langanlaiha reikäpallon tuuppaaja hengissä lainkaan. Titaanilevy paikkaa kallosta paineen takia poistettua luuta. Seurauksena persoonallisuuden muutos ja epilepsia.

Päähän kohdistuneita vammoja ei voi ikinä vähätellä.
Auts, nämä on aika tosi ikäviä tapauksia (oli kännissä tai ei). Tätini ei saamastaan tällistä koskaan toipunut liikuntakykyiseksi kuntoutuksesta huolimatta (ja lopulta kuoli oltuaan pari vuotta vuodepotilaana). Oli aivoista tuhoutunut liikaa tietyltä alueelta (kyseessä ei silti halvaantuminen). Puhuminenkin jäi muutaman sanan ulosantiin ja on vaikea sanoa, miten paljon lopulta ymmärsi. Minut kyllä tunnisti.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vagabondo kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Ja mä spekuloin täällä Kitinässä just niin paljon kuin huvittaa.
Toki kitinässä saa spekluloida :D
kehittymistä.

EDIT: Optimistina en siis halua rajata sitä parasta vaihtoehtoa pois, vaikka se olisi hyvinkin epätodennäköinen.
No hyvä. Ja sori, jos kuulostin tylyltä - ei ollut tarkoitus. Minua tämä tapaus kiinnostaa erityisesti siksi, että siinä on niin paljon samoja piirteitä (paitsi siinä, miten vammat "saatiin") kuin tätini tapauksessa. Siksi en jaksa olla kovin toiveikaskaan, koska fakta on, että jos (ja kun Schuminkin tapauksessa lehtien mukaan) aivoverenvuotoa/purkaumia on aivoissa, niin on lähes mahdotonta, että henkilö palaa ennalleen. Ne aivojen alueet on menetetty eikä se veren poistaminen asiaa miksikään muuta. Eli kysymys on lähinnä siitä, kuinka paljon ja missä kohdin aivoja vauriot ovat.

Lääkärit eivät voi tehdä ennusteita, koska aivot ovat edelleen melko tuntematonta aluetta eli ei voida sanoa, että vaurio otsalohkossa vaikuttaa juuri persoonallisuuteen kun taas vaurio oikeassa aivolohkossa siihen ja siihen, you know. Siksi lääkärit eivät sano mitään.

Schumia pidetään koomassa (ei siis ole vaipunut koomaan) vissiin juuri aivopaineen ja turvotuksen takia. Jostain syystä paine voi nousta, jos henkilö herää. Siksi keinotekoisesta koomasta herättäminenkään ei aina ole niin mutkatonta. Minun tätiäni esim. yritettiin herätellä useita kertoja, mutta narkoosia oli aina pakko jatkaa kohonneiden aivopaineiden takia.

Lopulta herätys oli mahdollista ja vasta silloin tosiaan voidaan alkaa kunnolla kartoittaa vaurioita. Leikkauksista ei ole hyötyä näissä aivoverenvuototapauksissa muuta kuin se veren poistaminen: leikkaaminen ei siis korjaa mitään siellä aivoissa (kasvaimet ovat asia erikseen).

Näiden tietojen takia olen siis skeptinen enkä missään tapauksessa usko, että Schumi tulee ennalleen. Totta kai toivon, että hän selviäisi mahdollisimman vähillä vaurioilla. :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:Minua tämä tapaus kiinnostaa erityisesti siksi, että siinä on niin paljon samoja piirteitä (paitsi siinä, miten vammat "saatiin") kuin tätini tapauksessa. Siksi en jaksa olla kovin toiveikaskaan, koska fakta on, että jos (ja kun Schuminkin tapauksessa lehtien mukaan) aivoverenvuotoa/purkaumia on aivoissa, niin on lähes mahdotonta, että henkilö palaa ennalleen.
Mä en tiedä kaikkia faktoja vammojen laadusta siitä tapauksesta jonka tiedän, mutta samalla tavalla päähän kohdistuneesta iskun jälkeen pidettiin koomassa teholla paineen kontrolloimiseksi ja tilanne oli aika pitkään epätietoinen. Joutu käymään pitkän kuntoutuksen läpi, mutta parani lopulta kokonaan. Niin kuin Häkkisen Mikakin Adelainen onnettomuuden jälkeen. Mä jaksan toivoa parasta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tsumacher on sen verran epämiellyttävän oloinen juippi, että on oikeastaan aika yhdentekevää miten käy. Onhan se kyllä vähän ironista, että vuosikymmenet hillitöntä vauhtia ympäri rataa hillitöntä vauhtia eikä mitn osumaa ja sitten vapaa-ajan skimbaamisessa kallo halki.

Hyvä juttu tässä julkisuudessa on, että ehkä hölmömmätkin tajuaa että rinteessä pelkkä pipo ei riitä.
Universaali disclaimer.