Kiinteistövälittäjä -> Suomi -sanakirja

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
mustakikkeli

Re: Kiinteistövälittäjä -> Suomi -sanakirja

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Nyt kun useimmat kuitenkin olivat sitä mieltä että välittäjät ovat täysin turhia tai jopa suorastaan haitaksi oman asunnon myynnissä (minäkin olen oikeastaan sitä mieltä että aluksi voisi koittaa myymistä itse tässä markkinatilanteessa, vaikka näinkin ehkä sentään jotain arvoa välittäjän palveluiden käytössä, toisin kuin ilmeisesti kukaan muu), mikä sai sinut kuitenkin turvautumaan välittäjään? Ihan kiinnostaa mitkä asiat painoivat vaakakupissa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kiinteistövälittäjä -> Suomi -sanakirja

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustakikkeli kirjoitti:mikä sai sinut kuitenkin turvautumaan välittäjään? Ihan kiinnostaa mitkä asiat painoivat vaakakupissa.
itse vuokralla, välittäjään turvauduttiin koska muutettiin kiireellä toiselle, meille entuudestaan oudolle paikkakunnalle. ei jaksanu lähteä etsimään lahtelaisia sanomalehtiä, jotta olisko siellä jotain. netistä katsottiin ja soitin välittäjälle, että haluan nähdä ton ja ton, onko niissä tätä ja tätä, kerropa lisää?

aiempi kämppä meillä oli yksityiseltä, ja se oli niiiiin paljon parempi kuin tämä. kaikki asiat sai selviämään nopeasti ja helposti, pystyttiin sopimaan ja neuvottelemaan niin että homma toimi hyvin meille ja omistajalle. se oli aikalailla muuta kuin tämä nykynen välittäjä, jolta sai palvelua tasan siihen asti että maksettiin takuuvuokra.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin