Aikuisen sinkun juhannus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä oon taas näitä OT kirjoittajia jotka eivät sovi otsikkoon mutta ilmoitan silti meneväni syötteelle seuraamaan asvalttisprinttiä. Datsun kalastajalakki on kannatusmielessä valmiina :D

Mahdollisuus olisi viettää koko aika kännissä, en ole vielä päättänyt käytänkö tätä optiota hyväkseni, taitaa olla useampi vuosi siitä kun olen useamman päivän putkeen ottanut.

Toivottavasti siellä ei ole ihan tuhottomasti sääskiä... :roll:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noriyumi

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Suunnitelkaas jussinne uusiksi:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Juha ... 5220348326

Asia varmistuu tietenkin lähemmin, mutta mitä jos me kaikki vaan lukkiuduttaisimme kotiin, syötäis pizzaa ja katsotaa fudista?
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:Hei, tiedät-kyllä-kenen-terassi on aina auki
Mitäs niillle "kahdelle tarjoukselle" kävi?
Yks hyvä pieksee aina kaks huonompaa. Ja jotenki musta tuntuu että ne lentosotakoulun pojat on ihan vässyköitä...
bedlam

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:Suunnitelkaas jussinne uusiksi
Muistelen, että melkein joka juhannus on joko perjantaina tai lauantaina ainakin hieman ripsinyt vettä. Mutta eihän se koskaan menoa ja melskettä ole häirinnyt.
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:Suunnitelkaas jussinne uusiksi:
Nou hätä. Monesti kun mantereella on sadetta, meitin mökillä Porvoon saaristossa aurinko vaan paistaa. Ja toisaalta: grillailu sadekatoksen alla on just parhautta.
Noriyumi

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hyvä ettei pari tippaa lannista teitä :) Mutta katsoo nyt tuleeko sieltä pari tippaa vai tippuuko taivas niskaan, kautta Teutateksen! :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Mä oon taas näitä OT kirjoittajia jotka eivät sovi otsikkoon mutta ilmoitan silti meneväni syötteelle seuraamaan asvalttisprinttiä. Datsun kalastajalakki on annatusmielessävalmiina:D
Kuin myös ;) mutta pakko ilmoittaa että meidät on kutsuttu peräti neljään eri paikkaan viettämään jussia, mm. yhdelle veneelle Vanajaa ympäri pyörimään ja kaikkee. Saapa nähdä mihin päädytään, vai ollaanko niin reippaita että käydään jopa kaikissa pyörähtämässä. Aikaahan on toki kolme päivää.
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Suunnitelkaas jussinne uusiksi:
Nou hätä. Monesti kun mantereella on sadetta, meitin mökillä Porvoon saaristossa aurinko vaan paistaa. Ja toisaalta: grillailu sadekatoksen alla on just parhautta.
Meidän porukka lähtee myös uhkarohkeasti Emäsalon suuntaan, ei liian pitkä venematka jotta pelottais. Kun nyt ei pelkkää vettä tulis ja salamat pysyis poissa.. *tutinaa*

Muistan yhden jussin, tais olla eka tai toka (?) RMJ, kun vettä tuli niin perkeleesti että teltat vaan lillu ja porukka kahlas reisiä myöten liejussa. Oltiin mukavasti Vanilla liikenteessä, kyllä oli autoon tunkua. :] Rokista ei jostain syystä jäänyt mitään mieleen...
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:Meidän porukka lähtee myös uhkarohkeasti Emäsalon
Öööh... näkiköhän meiltä Emäsalon suuntaan? *muistikirjaan: kiikarit mukaan yläosattomien varalta*
saika

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja saika »

Onko ne jo lupaillu jotain säätä juhannukseksi? Meillä olis tarkoitus lähteä isommalla lössillä saareen keskelle ei-mitään telttailemaan. Ja joo, Lapsellinen, ja varautunut, mutta muu porukka ei ihan samaan kategoriaan kuulu.


Tää ainakin näyttäis vielä hyvältä, tosin loppuviikolle päin viilenee... :?
Kuva
ninnithequeen

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, kyllä tää rupee selkiytymään nyt tää juhannus. Eli kotona, grillataan, saunotaan jne.
Geetzu

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Meidän porukka lähtee myös uhkarohkeasti Emäsalon
Öööh... näkiköhän meiltä Emäsalon suuntaan? *muistikirjaan: kiikarit mukaan yläosattomien varalta*
En edes osais antaa koordinaatteja mut bongaile joka suuntaan, keltanen sadetakki (okei, voin välil vilautella alta jotain) varmaan jollain rannalla vilkkuu perjantaista sunnuntaihin. :]
pajazzo

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Ei ole kertakaikkiaan mitään suunnitelmia :shock: Kaipa tästä ehtii jotakin kikkailemaan. Pari cityjussia takana, että ei ihan välttämättä jaksais TAAS. Toisaalta sellaiset spontaanit menemiset johonkin :idea: juhannusaattona voivat olla ihan hauskojakin..?
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Yks hyvä pieksee aina kaks huonompaa. Ja jotenki musta tuntuu että ne lentosotakoulun pojat on ihan vässyköitä...
Uuh. Vai että yksi hyvä. Sä et nainen ole nähnyt mua juhannuskunnossa. Eurokossu päivässä, kyytipojaksi saunaoluet, makkarat taskussa ja sinapit rinnuksilla. Kerrassaan komea näky sammuneena pusikkoon :wink:

Lentosotakoulun? Jos tarjoavat kauhavan juhannusta, niin kierrä kaukaa. Se on pahempi kuin eurosinkkujen kinkerit :mrgreen:
nokkaelain

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Sinkkumatti kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Miten ne ihmiset siitä muuttuvat, seurustelivat tai eivät?
No kylläpä ne vaan muutuvat. Sitäpaitsi sitä ainaista tappelua pariskuntien kesken, tai vaihtoehtoisesti kaulailua ei sinkkuna jaksa katsella pirukaan.
Itse olen viettänyt jussit n. -93 alkaen suureksi osakasi samalla porukalla. Kaikki muut ovat matkan varrella pariutuneet; viimeinenkin jo pari-kolme vuotta sitten. (Yksi ehti olla sinkkuna talvella hetken :))

Koskaan ei ole ollut minkään sortin tappelua ja kaulailukin on aika hillittyä (vaikka kyllä sekin silti onnistuu välillä syömään miestä.) Tällä kertaa saattaa olla pieni mahdollisuus, että yksi sinkkunainenkin eksyisi paikalle, mutta tiedän ettei hän edes pidä juhannuksesta ja pakitkin olen saanut jo 6 vuotta sitten siltä suunnalta..
Patz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jaahas, no nythän ne kusi molemmat suunnitelmat kuten odottaa saattoi. Sikäli kun se ketään kiinnostaa, vietän siis juhannukseni oman kodin terassilla, maaseudun rauhassa, pallogrillillä grillaillen ja vodkaa nauttien. Tervetuloa!
Feiz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sinkkumatti kirjoitti: Uuh. Vai että yksi hyvä. Sä et nainen ole nähnyt mua juhannuskunnossa. Eurokossu päivässä, kyytipojaksi saunaoluet, makkarat taskussa ja sinapit rinnuksilla. Kerrassaan komea näky sammuneena pusikkoon :wink:
Meeeemoriiiieeees. Yks jussi olin sen verta tuiskeessa, että puitten hakureissulla kaaduin ojaan ja makasin siellä jonku tunnin verran kun jalat ei toiminu sen vertaa, että ois ylös päässy. Tais olla se jussi kun 2 päivää yritin vetää 75 pulloa woodpecker kuiva omena siideriä. En oo muuten ton jälkee toho litkuun koskenu.....
mustakikkeli

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tjoo, taidan sittenkin valita tällä kertaa sen feta-salaatin.
bedlam

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Alan kallistua rauhallisemman Jussin kannalle. Lapinreissu jää kyllä välistä, en perkele jaksa valvoa ja remuta kolmea päivää putkeen. Alkukotiin saunomaan ja järvenrantaan istuskelemaan.

Muistin juuri että kaikki Hitchcock-dvd:tkin ovat vanhemmilla lainassa, hyö käyvät joka tapauksessa viimeistään yhdeksältä nukkumaan joten istun peräkammarissa niitä hiljaa katsellen ja olusta hörppien. Terassilla voisi myös piipahtaa, mutta pikkukylän vanhojen tutuntuttujen näkeminen kerralla ja kauheassa känässä ajaa ahdistavuudellaan kuitenkin äkkiä pois.

Seksihän tästä yhtälöstä nyt toki puuttuu, mutta kaikkea ei voi saada.
killkill

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jumalauta ihmiset! Tässäkin ketjussa on jo monta sellaista, jolla ei tunnu olevan suunnitelmia jussiksi. Laittautukaa nyt herranjestas edes samaan paikkaan, mitä järkeä sitä on itsesäälikännejä keskenään vetää?!?!!?11
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Feiz kirjoitti: Tais olla se jussi kun 2 päivää yritin vetää 75 pulloa woodpecker kuiva omena siideriä. En oo muuten ton jälkee toho litkuun koskenu.....
Kuulostaa hyvin samanlaiselta kokemukselta, kuin meikäreiän jussi kalajoella vuonna -91. Mukana kaksi koria russiania lantrinkina ja 5 pulloa kossua. Sen jälkeen ei ole russiania maistunut, ja vielä muutama vuosi takaperin meinasi oksennus tulla, kun haistoi jonkun juovan russiania. Plurps.
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Laittautukaa nyt herranjestas edes samaan paikkaan, mitä järkeä sitä on itsesäälikännejä keskenään vetää?!?!!?11
Mitä ihmeen itsesäälikännejä? Stadissa on monta kapakkaa auki ja monta sinkkukinkkua liikkeellä. Naisiin sitä ollaan menossa :wink:
Feiz

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sinkkumatti kirjoitti:
killkill kirjoitti:Laittautukaa nyt herranjestas edes samaan paikkaan, mitä järkeä sitä on itsesäälikännejä keskenään vetää?!?!!?11
Mitä ihmeen itsesäälikännejä? Stadissa on monta kapakkaa auki ja monta sinkkukinkkua liikkeellä. Naisiin sitä ollaan menossa :wink:
ja tämä tarina on tosi 8)
MadameDeMeloni

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Jussina menee meikäläisen festarineitsyys. Never ever en oo käyny muualla ku pori jazzeilla, niillä lähinnä pakon sanelemana. Nyt suuntana rmj. Mitenköhän pärjään.
Sinkkumatti

Re: Aikuisen sinkun juhannus

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:Äläs nyt! Mä olen tässä kymmenen vuoden aikana ollut muutaman kerran siellä.
Tunnustettakoot se, että vaikka kolme vuotta kyseisessä perslävessä olin opiskelemassa, en ikinä lentäjäjussia viettänyt.
Siltikin uhoan, että koko kauhava pitäisi kieltää lailla :D
Vastaa Viestiin