Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Kid »

Oonko mä jo kertonut teille että mä olen laihtunut kilon?
En oo vai. No mä olen laihtunut kilon :cheer:

Kahdelta sitten kampaajalle..aika matelee ja porkkanat maistuu puulta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja nexie »

McJanne kirjoitti:
swirl kirjoitti: Mua ei jaksanut Lost kiinnostaa noin viittä jaksoa pidemmälle. Olenkohan ainoa anti-Lost-ihminen maailmassa?! Eihän siinä tapahdu mitään!
Et ole. n0kitan vielä, kaksi jaksoa jaksoin katsoa (ei hesumaaria mitä lyriikkaa!)
Amatöörit. Mä olen nähnyt vain Lostin mainoksia ja se riitti :leuhka:

En kyllä katso mitään muutakaan sarjaa...
Don't Panic!
RuNkkuTonttu

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

killkill kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Kuulostaa mahdottomalta nykyinen ammattini ja elämäntilanteeni huomioon ottaen.
No, nää on sellaisia juttuja että joskus on vaan pakko tehdä valintoja. Toinen vaihtoehto on kaahata varoitusvalot päällä, kunnes kone leikkaa kiinni. Sitten se korjailu onkin pisempi prosessi...
Niin, kai sitä pitää tehdä... Ärsyttävää huomata, ettei enään ole nuori...
AarneAnkka

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Äyh. Otin salaattini höysteeksi salaattipöydällä ollutta kynsilaukkaa, nam. Paitsi että se ei ollutkaan kynsilaukkaa vaan raakoja valkosipulinkynsiä marinadin näköisessä öljyssä. Semmoinen yksi meni tyhjään vatsaan ennen muuta ateriaa. Vatsa ei tykännyt kuulkaa yhtään. :barf:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

AarneAnkka kirjoitti:Äyh. Otin salaattini höysteeksi salaattipöydällä ollutta kynsilaukkaa, nam. Paitsi että se ei ollutkaan kynsilaukkaa vaan raakoja valkosipulinkynsiä marinadin näköisessä öljyssä. Semmoinen yksi meni tyhjään vatsaan ennen muuta ateriaa. Vatsa ei tykännyt kuulkaa yhtään. :barf:
Nam! Mäkin haluun! Vai en kyl ookaan ihan varma, mitä kysilaukka edes on..) Mikä ruokalasysteemi teillä oikein on? Meil lilluu vaan jotain kummallisen makusia herkkusieniä jossain hämärissä marinadeissa..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja par-sky »

sipsi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Äyh. Otin salaattini höysteeksi salaattipöydällä ollutta kynsilaukkaa, nam. Paitsi että se ei ollutkaan kynsilaukkaa vaan raakoja valkosipulinkynsiä marinadin näköisessä öljyssä.
Nam! Mäkin haluun! Vai en kyl ookaan ihan varma, mitä kysilaukka edes on..)
kiitos vaan kovasti. nyt iski hirvittävä himo saada valkosipulia. :doh:
Me transmitte sursum, Caledoni!
AarneAnkka

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

sipsi kirjoitti:Nam! Mäkin haluun! Vai en kyl ookaan ihan varma, mitä kysilaukka edes on..)
Kynsilaukka = hillottuja (ei raakoja) valkosipulinkynsiä. Ravintola Kynsilaukan kynsilaukka on aivan taivaallista, käy maistamassa joskus.
Mikä ruokalasysteemi teillä oikein on? Meil lilluu vaan jotain kummallisen makusia herkkusieniä jossain hämärissä marinadeissa..
Fazer / Amica, sijaitsee Espoon Matinkylän E.Onin toimiston tiloissa. Ihan käypää safkaa, mutta menyyn kirjoittajalla on joku luki_hario, kun ruokalistat ovat täynnä yhdys_sana_virheitä. Ja niinä päivinä kun safka ei ole käypää (esim. kinkkukiusaus), menemme porukalla johonkin raflaan Olarissa.
killkill

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja killkill »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Ärsyttävää huomata, ettei enään ole nuori...
Tohon on olemassa yksi patenttilääke: vaihda nuorempaan naisystävään - jos et usko niin kysy vaikka Jouzskari-zäpä-poxilta!!11 :P

Vakavoituen: nykyisessä harrastusporukassa keski-ikä on nippa-nappa kolmekymmentä. Kun joskus harvoin porukan kesken tulee iästä puhetta, juuri kukaan ei tahdo uskoa että mittarissa on kohta 37v. Yksi tapa säilyttää pieni määrä poikamaisuutta on touhuta nuorempien kanssa. Taisihan Lemmykin todeta edellisen Motörheadin kokoonpanomuutoksen [ulos Philty ja Robbo, sisään Wurzel, Pete Gill ja mikä hemmetti sen rumpalin nimi nyt taas olikaan] että bändiin tulee huomattava annos intoa ja raikkautta, kun miehistö korvataan nuoremmalla.

Nuorena säilymisenkin voi tehdä niin monella tavalla - imho typerin tapa on käydä 50-vuotiaana ostamassa Henkkamaukalta 20-vuotiaille tarkoitetut katureleet ja ottaa korvakoru..
Viimeksi muokannut killkill, 15.06.2006 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Ärsyttävää huomata, ettei enään ole nuori...
Tohon on olemassa yksi patenttilääke: vaihda nuorempaan naisystävään - jos et usko niin kysy vaikka Jouzskari-zäpä-poxilta!!11 :P
No paskat! Sitä paitti mä oon varma että Jouska ajaa päänsä klaniksi koska hänen hiuksensa ovat alkaneet harmaantua :twisted:

Eiku, oho, sori sedät taas :oops:
Sinkkumatti

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:Kynsilaukka = hillottuja (ei raakoja) valkosipulinkynsiä. .
Kynsilaukka on kylläkin vaan ihan valkosipulin toinen kutsumanimi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kynsilaukka
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voihan vitura. Nyt oon kyllä tullu vanhaks.
Lapsuudenystävältä tuli eilen tekstari, et pitäiskö lähtee ex-temporee-reissulle Provinssiin.. ja mä sanoin et ois kyl jees, jos ois vähän parempi rahatilanne ja näin. No, nyt sit kävn kattoo et mitähän bändejä siellä ylipäätään mahtaapi olla..ni ainoat minkä vuoksi suostuisin matkustamaan metriäkään on suomalaiset CMX ja Don Johnson Big Band. Sitäpaitsi jälkimmäistä näkee täällä lähempänäkin harva se viikonloppu jos ei ole niin passiivinen ku minä.. Sit näitten lisäks on jotain just ja just katottavia TikTakkeja ja Indicoita. Hyvät hyssykät. En varmana liiku, enkä varmana maksa.
Mihin on se kadonnut se kesäinen (kakskymppisen) mielentila, ku mietittiin kyseisten festareitten jälkeen, et "monta bändiä mä näin?? Yhestä ainaki 5 minuuttia, ja muita en muista.."??????
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sinkkumatti kirjoitti:Kynsilaukka on kylläkin vaan ihan valkosipulin toinen kutsumanimi.
Meinasin itsekin korjata, mutta ajattelin kuvitelleeni tämänkin asian väärin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hermohan täällä duunissa menee. Taas vaihteeks. Mä en todellakaan lähde fiksailemaan mitään ongelmallisia videotykkejä, vaikka mun muka kuuluis osata. Vitut. Minkä takia meillä sit on täällä noita ATK-kundeja, jos niitten ei kerran tartte vastata ollenkaan puhelimeen tai muuten kerkeä auttaa muita, ku on muka niin kädet täynnä työtä?!?
En tiennykään, et mun kuuluu tän kaiken muun raatamisen lisäks viel olla joku tekniikan ihmelapsi. Tai no tiesinhän. Ei vaan tosiaankaan kiinnosta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt tuli sohva! Mutta jumalauta se on ISO. Mitä mä tuolle teen? Se täyttää puolet olkkarista.
Sälekaihdinäijätkin tuli asentelemaan samaan syssyyn tuohon, hienolta näyttää.
Sinkkumatti

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti:Mitä mä tuolle teen? .
Koenussi se?
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:hienolta näyttää.
:pics:
mustakikkeli

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

par-sky kirjoitti:kiitos vaan kovasti. nyt iski hirvittävä himo saada valkosipulia. :doh:
Olen palaverissa ja lemuan aika jykevästi valkosipulille, kun otin lounaalla jauhelihaspagetin päälle puoli desiä murskattua valkosipulia öljyssä... Raaka persilja estäisi hajuhaittoja, mutkun ei ollut. Kärsikööt muut; olen aina sanonut että paras ase toisten valkosipulinlemua vastaan on syödä itsekin valkosipulia, niin eipä huomaa enää hajua.
mustakikkeli

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

irmelianneli kirjoitti:No nyt tuli sohva! Mutta jumalauta se on ISO. Mitä mä tuolle teen? Se täyttää puolet olkkarista.
Etkö mitannut ennalta? Mittasin tarkkaan että enintään n. 193cm pitkä sohva mahtuu siihen koloon mihin sen aioin, ja Sotkasta löysin tarkalleen 190cm pitkän (mittasin itse) ja muutenkin just oikeanlaisen sohvan. Tuntui mukavalta istuessakin.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 15.06.2006 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Kynsilaukka on kylläkin vaan ihan valkosipulin toinen kutsumanimi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kynsilaukka
:jee: Katsoin kyllä tuota sivua ennen kuin kirjoitin sen vastauksen (ainahan noi jutut pitää tsekata), mutta kohautin harteitani ja totesin "vitut". Mitä järkeä on että yhdellä asialla on kaksi nimeä ja toisella ei ollenkaan? Huomattavasti käytännöllisempää on että valkosipuli = valkosipuli, ja hillotut valkosipulinkynnet = kynsilaukka.

Mene vaikka nillittämään asiasta Kynsilaukan håmåille jos asia jää vielä vaivaamaan.
Sinkkumatti

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: Huomattavasti käytännöllisempää on että valkosipuli = valkosipuli, ja hillotut valkosipulinkynnet = kynsilaukka..
Olette väärässä:

valkosipuli = valkosipuli tai kynsilaukka
hillotut valkosipulinkynnet = hillotut valkosipulinkynnet tai hillotut kynsilaukankynnet.

Kysy vaikka Umalta.

Ei kanttarellimuhennostakaan kutsuta pelkästään keltavahveroksi. :wink:
mustakikkeli

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
Mikä ruokalasysteemi teillä oikein on? Meil lilluu vaan jotain kummallisen makusia herkkusieniä jossain hämärissä marinadeissa..
Fazer / Amica, sijaitsee Espoon Matinkylän E.Onin toimiston tiloissa.
Muistelen lämmöllä aikaa kun työpaikkani lähistöllä oli pari kilpailevaa työpaikkaruokalaa Amicalta ja Sodexholta. Aterioiden taso nousi huimasti tätä edeltäneeseen pysähtyneisyyden aikaan. Myöhemmin kun Amica puskettiin ulos ja Sodexho jäi taas alueen ainoaksi (ainoat kilpailijat läheinen pizzapaikka ja McDonalds), taso laski taas kuin lehmän häntä. :(
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 15.06.2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saika

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja saika »

Sinkkumatti kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Huomattavasti käytännöllisempää on että..
Olette väärässä.
Nää. Olishan se käytännöllisempää. Eihän siinä mitään väärää ole. Säännöt vaan menee toisella tavalla. Toisaalta, onko mitään sääntöjä ennenkään noudatettu... :twisted:

Joka tapauksessa
X= Valkosipuli on pahaa
Y= Kynsilaukka on pahaa

Joten on aivan sama onko X=Y tosi vai epä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Onnenpäivä! Huomenna olis pitänyt reissata firman kesäjuhlille johonkin jumalan selän taakse, mutta nyt kollega kenen kyydillä piti mennä onkin kipeä ja voin pitää huomenna vapaapäivän. Ja mennä vaikka koko päiväksi terdelle..
mustakikkeli

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

saika kirjoitti:Joka tapauksessa
X= Valkosipuli on pahaa
Y= Kynsilaukka on pahaa

Joten on aivan sama onko X=Y tosi vai epä.
Ketsuppi on pahaa. Sinappi on pahaa. Kaneli on pahaa. Mitään näistä ei olekaan tarkoitus syödä yksinään, vaan erilaisten ruokien yms. seurana, jolloin ne muuttuvat hyviksi.
saika

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja saika »

mustakikkeli kirjoitti: Ketsuppi on pahaa. Sinappi on pahaa. Kaneli on pahaa. Mitään näistä ei olekaan tarkoitus syödä yksinään, vaan erilaisten ruokien yms. seurana, jolloin ne muuttuvat hyviksi.
:shock: :shock: :shock:
Ihanx totta? :wink:

Mä kyllä maistan valkosipulin ärsyttävän pistävän jälkimaun olinpa syönyt sen kanssa kermaperunoita, broileripastaa, persikoita tahi suklaamoussea.

Mutta makuja on monia. Minun on paras.
Vastaa Viestiin