Lihavat naiset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vadim kirjoitti: Fakta lienee, että missit ovat laihtuneet laihtumistaan 50-luvulta lähtien.
.
Ärh.. no myönnän.
Armi Kuusela ja Pirkko Mannola olivat nykyarvioin persjalkaisia pätkiä, eivät kelpaisi edes malleiksi. Mutta heillä oli sentään selvästi erottuva vyötärö ja lantio, eivät olleet tasapaksuja pötkylöitä. Ja nykymissit ovat hoikkia ja pitkiä. Ehkä vain läskien femakoiden protesti missi-ihanteesta on niin näkyvää, että olen pelännyt sen vaikuttavan.

Kumma tuo että hoikat naiset kokevat alemmuutta "runsaita" naisia nähdessään. Ehkä siinä on joku atavistinen "bigger is better" -juttu? Kun tosiaan ainakin puolet miehistä preferoi niitä hoikempia misuja.

Ja Aarnelle tiedoksi, että pienten pystitisujen kannattajat ovat edelleen vahvoilla!! Pienet- keskisuuret pystytisut ovat aina ihQummat kuin suuret maitorauhaset! Ja se on Totuus :D Ikävä nykymuoti, että pienirintaiset naiset häpeilevät söpötisujaan ja hankkivat silikonirintoja. Sairasta kilpavarustelua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Reisien rasvakudos näyttäisi jopa suojaavan sydän ja verisuonitaudeilta. Evoluutiossa naisille on ilmeisesti kehittynyt kyky varastoida rasvaa pakaroihin ja reisiin raskauden varalta vararavinnoksi. Tästä rasvakudoksesta on myös valitettavan vaikeaa päästä eroon tulematta äidiksi. Vatsan alueen rasvakudoksesta pääseekin helpommin eroon kuin reisien ja pakaroiden rasvakudoksesta. Lisäksi on mahdollista, että reisien ja ehkä myös pakaroiden ylimääräinen rasvakudos voi ikään kuin varastoida haitallisia rasva-aineita estäen niiden nopean pääsyn muualle elimistöön.

En tiedä mitä keskustelua varten oli tallessa wordissa toi pätkä, lähdekin tippunut pois... Naiset, syyttäkäämme evoluutiota kun seuraavan kerran tuskailemme reisien ja takamuksen rasvaa! ;)
Sinkkumatti

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti: Ja te itkette täällä että kaikista naisista on tullut läskejä. Menkää ulos.
Kuka täällä itkee kaikkien naisten olevan läskejä?

Mä näin äsken ruokalassa monta ihmistä, jonka pitäisi jättää lounas väliin, itseni mukaanlukien.
Näin myös ruokalassa aivan saatanan hyvännäköisen noin 25 vuotiaan naisen, joka oli pukeutunut erittäin naisellisesti kesämekkoon. Sen kroppa oli kuin veistoksella ja se kantoi itseään todella ylväästi. Sillä naisella on taatusti hyvä tulevaisuus edessä ja mulla tällä hetkellä hillitön panetus sen näkymän vuoksi. :h:
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Ihme kitinäketjuja näistä syntyy.
Täytyyhän sitä täällä jonkun aika provoilla että täällä alkaa tapahtua.
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:Tästä rasvakudoksesta on myös valitettavan vaikeaa päästä eroon tulematta äidiksi.
:shock: Laihdutuskuurit seis! Muuten tulette kaikki raskaiksi!
hermine

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja hermine »

Leila kirjoitti:Minä olen taas huomannut näin kesän tultua, että kaupungilla näkee usein tosi laihoja nuoria tyttöjä. Kultainen keskitie olisi varmaan parasta tässäkin.
Musta taas tuntuu, että kaupungilla liikkuu vain muodokkaan sporttisia mallinvartaloisia ihmisiä. Kaikki ali- ja ylipainoiset ovat mystisesti kadonneet johonkin nyt kun on tullut aika vaihtaa kesävaatteisiin ja jättäneet mut yksin häpeämään itseäni. Yritän itsekin piileskellä kotona ja jos jossain on pakko käydä, yritän kulkea metsän kautta että mahdollisimman harva näkisi minua. Jos en näyttäisi jatkuvasti siltä että minun on aivan mahdottoman hankalaa olla tässä kehossa, kukaan ei varmasti edes tuijottaisi minua, jolloin voisin häiriintymättä näyttää ihan miltä haluan, mutta nyt tuntuu jotenkin mahdottomalta katkaista tätä noidankehää. (paitsi ryhtymällä armottomaan kilpavarusteluun meikein, itseruskettavin ja kalliin vaattein, mutta tästä tahtoisin pysyä pois)

Aikaisemmin naisilla oli vyötäröt, koska naiset käyttivät korsetteja. Nykyään naiset eivät juurikaan enää käytä (mm. sukkahousujen keksimisen vuoksi), joten vyötärötkin ovat kadonneet. Mä oon selkäongelmien vuoksi joutunut muutaman vuoden käyttämään tukikorsettia kasvuiässä ja kiitän onneani siitä, etten ollut nainen 50-luvulla, olisi joutunut kai ihan vanhuusikään asti kestämään sitä piinaa...
AarneAnkka

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Laihdutuskuurit seis! Muuten tulette kaikki raskaiksi!
Tä mi ku, eikö ihmiset nimenomaan tuu raskaammiksi laihduituskuurit keskeyttämällä?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mikä teidän mielestä on lihava?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Mikä teidän mielestä on lihava?
Liian painava, oli se läskiä tai ei ja pituudesta riippumatta, on mielestäni nainen joka painaa yli 70 kiloa. ja sekin on yläkanttiin. 50-55-60-65 mieluummin. kiitos.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

LillyMunster kirjoitti:Mikä teidän mielestä on lihava?
Miten se nyt meni; päällä ei pysy, takaa ei yletä ja alle ei uskalla mennä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Gattaca kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Mikä teidän mielestä on lihava?
Liian painava, oli se läskiä tai ei ja pituudesta riippumatta, on mielestäni nainen joka painaa yli 70 kiloa. ja sekin on yläkanttiin. 50-55-60-65 mieluummin. kiitos.
Ai niinku että jos vaikka ois sen reilut 180 cm niin silti pitäis muistuttaa enemmän narunpätkää kuin kunnon naista?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti: Ai niinku että jos vaikka ois sen reilut 180 cm niin silti pitäis muistuttaa enemmän narunpätkää kuin kunnon naista?
Niin tietenkin!
NiinQ minäkin, joka olen auttamatta läski!! Siis jos aikoisin tähän päätähuimaavaan 162:n sentin pituuteni nähden olla kutakuinkin normaali, saisin painaa max. 50 kiloa, ja sekin olisi jo aika reilusti. Terve vaan!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
mustakikkeli

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

LillyMunster kirjoitti:Mikä teidän mielestä on lihava?
Martti Ahtisaari.
MadameDeMeloni

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Voi kilinpiNpit sentään. Kyllä nyt melonia hävettää. Not. Minun pitäisi sitten olla se maagiset 34 kg eikä yhtään enempää. Hävetkää.

Nimim. Painonvartijoiden painajainen
1108

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Tuo on jo mielestäni lihava. Saattais herua Gattacalle.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hitto, pitäisi linkittää tänne kuva omasta persuksesta. Repeäisitte, ja niin mun persekin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MadameDeMeloni

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

LillyMunster kirjoitti:Hitto, pitäisi linkittää tänne kuva omasta persuksesta. Repeäisitte, ja niin mun persekin.
Repeskö perse, tarviitko teippiä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti: Ai niinku että jos vaikka ois sen reilut 180 cm niin silti pitäis muistuttaa enemmän narunpätkää kuin kunnon naista?
Niin tietenkin!
NiinQ minäkin, joka olen auttamatta läski!! Siis jos aikoisin tähän päätähuimaavaan 162:n sentin pituuteni nähden olla kutakuinkin normaali, saisin painaa max. 50 kiloa, ja sekin olisi jo aika reilusti. Terve vaan!
Jos sä tuolla pituudella painat yli 70 kiloa, olet läski tai ruumiinrakenteeltasi persjalkanen vankkavartaloinen suomalaistamma.
(panisin silti)

Yli 180- senttisille hyväkuntoisille naisille voin juuri ja juuri suvaita 70 kg ylityksen, mutta joku 80 kg naiselle on lihavuutta tai voimanostajuutta.

Just tuota nykynaisten läskeyttä nuo yli 70 kg saati 80 kg painot, joita ne kehtaa väitää "normaalipainoksi"!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MadameDeMeloni

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Gattaca kirjoitti:(panisin silti)
Jostain kumman syystä olen ymmärtänyt että et pane. Mistähän sekin johtunee :vihelt:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Repeskö perse, tarviitko teippiä?
Tarviin!!

Ja Gattaca, ET PANISI.

Kaikki mitä olet ikinä kertonut unelmatsiksistäsi; en ole mitään sinne päinkään. En vaikka teipattaisiin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:(panisin silti)
Jostain kumman syystä olen ymmärtänyt että et pane. Mistähän sekin johtunee :vihelt:
Osittain :D siitä että pantavia naisia on niin vähän. Inhottava avaruussäteily :D on mutatoinut ne kaikki ilkeiksi LÄSKEIKSI avaruushirviöiksi!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti: Inhottava avaruussäteily :D on mutatoinut ne kaikki ilkeiksi LÄSKEIKSI avaruushirviöiksi!!
Ai sekö se olikin?? Minä olen syyttänyt tähän asti vittumaista luonnetta ja liian raskasta ruokavaliota harrastamaani liikuntamäärään nähden :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:Ja Gattaca, ET PANISI.

Kaikki mitä olet ikinä kertonut unelmatsiksistäsi; en ole mitään sinne päinkään. En vaikka teipattaisiin.
Kokeillaanko? :D
Nassusi on söpö, voisit pitää tukiliivejä tai duunaisin vain takaapäin :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
1108

Re: Lihavat naiset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MadameDeMeloni kirjoitti:Jostain kumman syystä olen ymmärtänyt että et pane. Mistähän sekin johtunee :vihelt:
Tervetuloa! n00b tempas päivän parhaimman.
Vastaa Viestiin