Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ja siis vielä filosofisempi kysymys. Miksi Gattacan ylipäätään pitäisi saada irtoseksiä? Eihän sitä meille tavallisille kuolevaisillekaan suoranaisesti taivaasta sada. Miksei Gattaca lähde Tallinnaan bordelleja tarkastamaan, jos se on kerran pelkästä saamisesta kiinni? Näinhän miehet ovat tehneet jo vuosisatoja.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Yhtälö:
täällä on vähemmän asukkaita ja vähemmän baareja, joissa profiloituneena vähemmän 30+ irtosuhteisiin ryhtyviä naisia. Lisäksi jos sellainen on, samassa baarissa on sen naisen tuntevia vanhoja hoitojaan montakin, kaikki jo ala-asteelta tuttuja ja lutkat lähtevät helpommin niiden mukaan.

Helsingissä on enemmän asukkaita, enemmän baareja, joissa myös 30+ vee irtosuhteisiin taipuvaisille naisille profiloituneita, ja kaupungin koosta johtuen heidän vanhat hoitonsa eivät niin usein satu juuri siihen samaan baariin naista uudestaan viemään.

Vaikka minä olisin kuinka perseestä tai minun pitäisi ola toisenlainen, niin tällaisena kuin nyt tai vaikka niillä vaadituilla muutoksilla on selvää, että Hesan baareista saisin todennäköisemmin irtopillua.

Ihan tilastollisesti.
Ja jos mulla on heikot eväät, hitusen paremmat ne mahdollisuudet kuitenkin Hesassa olisivat . Suurten lukujen laki. Parempi sauma huonollakin miehellä jos naisia on 1000 kuin jos niitä on 10.

Ja niistä baareista nyt kysyn.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.06.2006 15:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Leila kirjoitti:Muutaman kerran on joku juntti tullut vittuilemaan (oot muuten ihan hyvännäköinen, mutta kynsilakka on ruman väristä) ja toiset naiset kyttäävät, että älä tule mun miehen lähelle.
:roll:
WanhaPervo

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Noriyumi kirjoitti:
Leila kirjoitti:Muutaman kerran on joku juntti tullut vittuilemaan (oot muuten ihan hyvännäköinen, mutta kynsilakka on ruman väristä) ja toiset naiset kyttäävät, että älä tule mun miehen lähelle.
:roll:
*psst* oletko fawkes?
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

WanhaPervo kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Leila kirjoitti:Muutaman kerran on joku juntti tullut vittuilemaan (oot muuten ihan hyvännäköinen, mutta kynsilakka on ruman väristä) ja toiset naiset kyttäävät, että älä tule mun miehen lähelle.
:roll:
*psst* oletko fawkes?
*psst* olen.
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Äh, ei onnistukaan. Ei privaviestiin saa laitettua liitetiedostoja. Pistä meiliosoite mulle niin laitan sulle kuvan.
Laitoin YyVeenä. :wink:
You've got m@il.
:cheer:
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Siitä ei päästäne mihinkään, että Gattaca alkaa olla brändi! Jokainen "Antakee"-topikki kerää valtavan määrän lukijoita ja kommentoijia, vaikka tarina ja sen käänteet ovat koko yleisölle tuttuja lukuisista uusinnoista...
Kyseessä lienee sama ilmiö, joka koukuttaa perheenäidit saippuaoopperoihin: Juonella ei ole niinkään väliä, kunhan niissä seikkailee aina ne samat tutut ja turvalliset henkilöt. (No, mitä nyt näyttelijä vähän vaihtuu ilman sen kummempia selityksiä, mutta eniwei...)
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Kyseessä lienee sama ilmiö, joka koukuttaa perheenäidit saippuaoopperoihin...
Jotain tämmöistä varmaankin. Meinasin sanoa, että miksi kukaan ei lähettele tissikuvia MINUN sähköpostiini, mutta eihän tällainen kultivoitunut herrasmies alennu moisiin mauttomuuksiin :D

JOS nyt joku kuitenkin haluaa päivääni cleavege-jiipegeillä piristää, [email protected] :P
Viimeksi muokannut killkill, 15.06.2006 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Noriyumi kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
:roll:
*psst* oletko fawkes?
*psst* olen.
Täytyy sitten ruveta seuraamaan postauksia aiempaa tarkemmin. :D

Ps. Ajattelin sua eilen, mietin, että jotkut paranee tästä addiktioista. Olin siis väärässä :wink:
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 15.06.2006 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:Siitä ei päästäne mihinkään, että Gattaca alkaa olla brändi! Jokainen "Antakee"-topikki kerää valtavan määrän lukijoita ja kommentoijia, vaikka tarina ja sen käänteet ovat koko yleisölle tuttuja lukuisista uusinnoista...
Tämä ei ole "antakee" -topikki.
Baareista kysyn.
Älkää itse aina kääntäkö henkilööni.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Älkää itse aina kääntäkö henkilööni.
Ketjuhan on jo valmiiksi, otsikon puolestakin käännetty henkilöösi. Turhaan vaivautuvat he.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Gattaca, kyllä mä neuvoisin sua pysyttelemään siellä Zetorissa.

Vaihtoehtoisesti voit vaikka matkustaa metrolla Kontulaan, sieltä löytyy monia kivoja pikku baareja, joista varmasti lohkeaa. Esim. Venla tai Paris vois olla mestoja sun mieleen.
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

WanhaPervo kirjoitti: Täytyy sitten ruveta seuraamaan postauksia aiempaa tarkemmin. :D

Ps. Ajattelin sua eilen, mietin, että jotkut paranee tästä addiktioista. Olin siis väärässä :wink:
Ai miksi?

Hehe, olin täs välillä 10kk poissa kitinästä. Taas ollaan jumissa!
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:JOS nyt joku kuitenkin haluaa päivääni cleavege-jiipegeillä piristää, [email protected] :P
*kuisk* Ei siinä mulle tulleessa kuvassakaan juuri meijereitä näy. :wink: :P
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
killkill kirjoitti:JOS nyt joku kuitenkin haluaa päivääni cleavege-jiipegeillä piristää, [email protected] :P
*kuisk* Ei siinä mulle tulleessa kuvassakaan juuri meijereitä näy. :wink: :P
Joo, se oli sellainen naapurin tyttö -kuva
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Ei siinä mulle tulleessa kuvassakaan juuri meijereitä näy
NYYH! Toivoin että se olisi ollut jotain tämän tyylistä:
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä se Zetor on paras vaihtoehto, mutta taitaa vaatia hieman omaa aktiivisuutta sekin jos ei aio tyytyä ihan mihin vaan mikä tulee lirkuttelemaan. Se on G-mies nyt sillä tavalla, että siellä pitäisi jorata ja hakea leidejä tanssimaan.

Mitä taas nuihin ikärajoihin tulee, niin keskity siihen pakkaukseen äläkä ikään. Kyllä totuus on sellainen, että pakkauksella on varmaankin se 40 lasissa, mutta jos oikein hösseliksi laitat niin kyllä sen ikäisen naisen kanssa vielä ehtii muutaman vuoden lisääntyä. Jos et katsele naisia avoimin mielin vaan tähtäät liian nuoreen niin saatat jäädä kokonaan ilman. Ei ikä naisesta tee vastenmielistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ei siinä mulle tulleessa kuvassakaan juuri meijereitä näy
NYYH! Toivoin että se olisi ollut jotain tämän tyylistä:
:rofl:
(Etpä ole ainut. :P :D)
Turbohaltija

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti: vanha läski suohirviö.
Semmosella on todennäköisesti ihmeellinen pillu.
WanhaPervo

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Ei siinä mulle tulleessa kuvassakaan juuri meijereitä näy
NYYH! Toivoin että se olisi ollut jotain tämän tyylistä:
Kuva
*kiihottuu*
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:

Hesari? Eikös sulla pitäis olla vanhana ja paatuneena pimppinä vähän tuoreempaa dataa?
Tietty, mutta hei tuoreimmat tiedot saa maksua vastaan. Joku roti olla pitää! 8)
Tuo olisi kyllä sikäli johdonmukainen siirto, että tällöin ympyrä sulkeutuisi. Mikäs muu tuo Punavuoren Soho nykyään onkaan kuin vanha Pikku Pietari! History doesn't repeat itself, but it rhymes! (Mark Twain)
Ah, sieltähän se selityskin tuli. Muistelinkin, että joku hieno syy tähän tilanteeseen oli...Samat omistajat.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Leila kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Varkaudesta taas useampikin on minulle sanonut, että baareista saa naista tosi huonosti jos ollenkaan. Ihan totta niin pienet piirit, ja toisiaan ne yli kaksvitoset on perjantaisin ukkonsa kanssa saunassa.
Minä olen joskus kolunnut vastaavanlaisen pienen kaupungin baareja, ja ihan totta niissä on hiljaista. Tällainenkin ok näköinen nuori nainen saa olla ihan yksin baaritiskillä ja seuraa saa vain baarimikosta juomaa ostaessaan. Muutaman kerran on joku juntti tullut vittuilemaan (oot muuten ihan hyvännäköinen, mutta kynsilakka on ruman väristä) ja toiset naiset kyttäävät, että älä tule mun miehen lähelle. Isompien kaupunkien isommissa baareissa on toisenlaista siinä mielessä, että voi alkaa jutella tuntemattomienkin (sekä miesten että naisten) kanssa ilman että pidetään ihan vajokkina. Sosiaalinen elämä ei ole helppoa pienellä kylällä.
Aamen.
Isoissa kaupungeissa muutenkin voi kulkea, ilman että koko ajan tulee rasittavankin paljon tuttuja vastaan. Tai minä nyt en tunne paljon ketään. En edes baarissa.

Mutta tosiaan kun baariin menee, niin se sama, täällä aika nuori porukka se kiertää ne kaikki baarit ympäri. Tuntevat kaikki jo koulusta tai töistä. Jos näkee yksinäisen naisen, heti sitä tulee tuttu mies moikkaamaan tai jopa käpälöimään, ja niillä on yhteiset jututkin sieltä peruskoulusta asti. Viimeksi täällä kun nainen jopa tuli pöytääni, niin alle minuutissa ilmestyi minullekin tuttu sliipattu tinttitukka sitä kielaroimaan. Baareissa täällä on vähän keski-ikäisiä naisia, täällä ne kutovat sukkaa kotona.. tai ovat baarissa just sen miehensä kanssa.

Oletan, että kun Hesan baareissa kulkee, siellä keskustassa jonne keräytyy väkeä miljoonan ihmisen alueelta, kaikki ei todellakaan tunne toisiaan, useimmat ovat toisilleen ventovieraita. Eikä ne vanhat hoidotkaan naisiin kiinni käy koska eivät aina samaan baariin eksy.. Baareja on erilaisia ja eri-ikäisille profiloituneita. Baareissa on enemmän vapaita keski-ikäisiäkin naisia..

Siispä yksittäisellä, muita tuntemattomalla miehellä, jopa minullakin kaikessa vajavaisuudessani, on Hesan baareissa tasa-arvoisemmat mahdollisuudet.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:

Hesari? Eikös sulla pitäis olla vanhana ja paatuneena pimppinä vähän tuoreempaa dataa?
Tietty, mutta hei tuoreimmat tiedot saa maksua vastaan. Joku roti olla pitää! 8)
Mainostatte kilpailijoita maksusta? :shock:
Omia tuotteitahan tähän ketjuun olisi pitänyt tarjota. :pimp: Vai onko Nadia ja Tatjaana kesälomilla?
WanhaPervo

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elukka kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:

Hesari? Eikös sulla pitäis olla vanhana ja paatuneena pimppinä vähän tuoreempaa dataa?
Tietty, mutta hei tuoreimmat tiedot saa maksua vastaan. Joku roti olla pitää! 8)
Mainostatte kilpailijoita maksusta? :shock:
Omia tuotteitahan tähän ketjuun olisi pitänyt tarjota. :pimp: Vai onko Nadia ja Tatjaana kesälomilla?
http://www.iltalehti.fi/iltatytot/200506_it.shtml?01
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Miten olin erottavinani noissa kuvissa tekstin "KityPimps Oy:n mainosmateriaalia" :?: :shock:
Vastaa Viestiin