Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Haissta brocker paska.
Reaalitavoitteeni on 30-42 wee, ja varattuihin en koske.

Vitun ikärasistit kun vuosiluku on teille tuollainen rajoite.
Siis enhän minä edes NÄYTÄ joltain vanhalta läskiltä kaljupää-ikolta, muuten vaaan olen ruma.
Ei se ole mitään ikärasimia vaan realistisuutta. Mikä vitun ikäraja?? Mikä helvetin oikeus sulla on asettaa mitään kritterejä ja rajoja, kun itse olet täysin saamaton vässykkä? Miksi kuvittelet että rajasi ulkopuolella oleva 43 vuotias uhkea nainen haluasi edes sekaantua sinuun. Mitä sinussa on sellaista, että tuo nainen siitä kiinnostuisi?????

Sitäpaitsi, sinä et ole ruma. Käytät vaan sitä tottuneesti tekosyynä saamattomuudellesi. Toivoton tunari ja saamaton selittelijä olet, mutta et missään tapauksessa niin ruma, etteikö sillä naamalla pillua saisi.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 15.06.2006 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Haista brocker paska.
Reaalitavoitteeni on 30-42 wee, ja varattuihin en koske.

Vitun ikärasisteja te äsken syntyneet kun vuosiluku on teille tuollainen rajoite.
Siis enhän minä edes NÄYTÄ joltain vanhalta läskiltä kaljupää-ukolta, muuten vaan olen ruma.

Kyllä sä näytit ainakin viimexi ihan kuin joltain maatalousmarkkinoiden isännältä siinä vitun komeessa ruutuflanellipaidassa tms. Ja kaiken kruunu oli se kun avasit suusi..siolloin ilma viileni aika nopsaan heh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti: en todellakaan tykkää läskiperseistä, vaikka niiät NORMAALI kuntoisia kyllä löytyy ja jotka tekee itsensä eteen TÖITÄ jotta näyttäisi paremmalta, mutta niitä on vaan kovin kovin vähän.
Kummallista. minä kun olen huomioinut, että 35 vuotias sinkkunainen on paljon paremmassa kunnossa, ja pitää itsestään paremmin huolta, kuin 10 vuotta nuorempi siideriä joka viikonloppu kittaava bilehilepissis.
Turbohaltija

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Flemarilla on pari räkälää. Mulle meinas irrota kun menin sinne juomaan lasillisen olutta ja lukemaan kirjaa. Onneksi juoksukunto on vielä kohtalainen.
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

jouden-za kirjoitti: Kyllä sä näytit ainakin viimexi ihan kuin joltain maatalousmarkkinoiden isännältä siinä vitun komeessa ruutuflanellipaidassa tms..
No niin. Pandoran lipas on auki. Taas mennään Top-Gun-lippalakkiin.. :roll:
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 15.06.2006 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koitas Stadin tähteä. Sieltä saattaisi jotain irrotakin, ainakin porukan voisi kuvitella juuri sinun kohderyhmäksesi, juuri tällä kyseisellä reissulla.
Prepare for the worstest.
Turbohaltija

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

nowaysis kirjoitti:Koitas Stadin tähteä. Sieltä saattaisi jotain irrotakin, ainakin porukan voisi kuvitella juuri sinun kohderyhmäksesi, juuri tällä kyseisellä reissulla.
Mun yks naispuolinen kaveri kävi siellä. Kuulemma siilitukat piiritti. Ehkä jos sinne menee, kannattaa pukeutua naiseksi?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sinkkumatti kirjoitti:Mulla oli jonkin asteista silmäpeliä erään hyvännäköisen vanhemman vaaleverikön kanssa, ja mä tuumailin koko ajan, et kuka hitto se on, kun se on niin tutun näköinen. Juuri kun olin menossa jutulle, mulla välähti. Se oli Leena Harkimo, ja mä olin juuri menossa ehdottamaan sille mäkiviikon avajaisia... No en sit menny.. :roll:
Hääh...? No mikset! Leena Harkimohan on aika hottis, hakkaa jonkun Karpelan ihan mennen tullen. Sitä paitsi, sen sijaan että horiset täällä saamatta kärsimyksistäsi penninlätää, voisit avautua Seiskan haastattelussa, jolloin sormet kuluisivat vähemmän. Ja kerran kanteen päästyäsi sinulta ei enää pildeä puuttuisi, ja sulla olisi naamavippi kaikkialle, jolloin kädetkin kuluisivat vähemmän!

Nukuit selvästi taas onnesi ohi!
Viimeksi muokannut Vadim, 15.06.2006 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei se ole mitään ikärasimia vaan realistisuutta. Mikä vitun ikäraja?? Mikä helvetin oikeus sulla on asettaa mitään kritterejä ja rajoja, kun itse olet täysin saamaton vässykkä? Miksi kuvittelet että rajasi ulkopuolella oleva 43 vuotias uhkea nainen haluasi edes sekaantua sinuun. Mitä sinussa on sellaista, että tuo nainen siitä kiinnostuisi?????.
Todisteista päätellen (jos niihin uskoisin) vielä pari vuotta sitten 28-34- vuotiaat naiset kovasti halusivat kyrpääni, mutta minä pysyin kovana tai lerpahdin.

Ja toistan, että miksi haluasin panna vanhaa, minulle vastenmielistä naista? Jos ei kaikki (tai kukaan) nainen minua halua, niin eihän se käänteisesti meinaa että minun pitäisi haluta panna mitä vaan. Kun en halua niin en halua. Enhän halua panna eläimiä tai, vittu, sinuakaan :D

Ei se reikä vaan ympärys, ja totta kai se jotain merkkaa. Varsinkin irtopanossa.

Aivan selvää ikärasismia näillä äsken syntyneillä, kun puoli vuottakin on niille pitkä aika. Hui kauhee, yli 40, hui kauhee.. Minulla ei ainakaan numerorasismia, mutta keisi on, että sellaista pillunpuutetta ei minulla ole eikä tule, että haluaisin panna vaikka Riitta Uosukaista edes vesisängyssään.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.06.2006 15:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vadim kirjoitti:Nukuit selvästi taas onnesi ohi!
Mitäs luulet, että toi :roll: -hymiö tarkoittaa. Vieläkin harmittaa että tunnistin naisen. Olisi ollut parempi etten oisi tuntenut, niin ei olisi ollut mitään ennakkoasenteita..
Sinkkumatti

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:.
Selitä mitä selität, mutta jokainen keksimäsi selitys on vain selitys.
Jos oikeasti haluaisit pillun päälle, ottaisit sen mitä saat, etkä olisi tuossa tilanteessasi noin naurettavan ronkeli. On sitä muutkin panneet vähemmän kiihottavia naisia. Minäkin, ja monta miljoonaa muuta miestä.
Pehmis

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gattaca kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Piiäs..-30 rules.
Etkö sää Jouden mulle kertonut, että joku kaverisi 40 täytettyään väänsi ikähaarukkaansa ALASPÄIN ja hyvin lohkee?
Varmaan mahdollista supliikkimiehelle puhua pyörryksiin myös nuorempia neitoja, mutta kaverille joka ei saa sanaa suustaan ei toimi samat säännöt. Ikä on vain numeroita, kokonaisuus ratkaisee. Saahan se Jack Nicholsonkin vielä vaari-ikäisenä nuoria neitejä rinnalleen.
ninnithequeen

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pehmis kirjoitti:Saahan se Jack Nicholsonkin vielä vaari-ikäisenä nuoria neitejä rinnalleen.
Oiskohan rahalla tekemistä yhtään asian kanssa?
Entäs Flavio Briatore?
Taviksina eivät taatusti saisi samoilta neitosilta...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nowaysis kirjoitti:Koitas Stadin tähteä. Sieltä saattaisi jotain irrotakin, ainakin porukan voisi kuvitella juuri sinun kohderyhmäksesi, juuri tällä kyseisellä reissulla.
komppaan. kokemuksen syvällä rintaäänellä (olen siis ollut ko. paikassa joskus töissä) voin kertoa, että siellä on sen verta kännistä munahaukkaa, että ne panis vaikka lyhtypylvästä. siellä gattaca on varmasti haluttua riistaa. mutta muista pokata sitä munahaukkaa, ei niitä muutamaa pissistä jotka on tullu "niinku keravalta, mut me ruvetaan niinku malleiks ja sit me niinku asutaan kallios ku se on sou khuul, ja vittu et me ollaan niinku tääl ku me ollaan niin yber hotstiksei, ja kaikki niinku haluu meidät ja vittu täst on niinku siistii puhuu maanantain koulus ku me ollaan oltu vittu kallios ja oli ihan vitun vaarallista"
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12383
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Piiäs..-30 rules.
Etkö sää Jouden mulle kertonut, että joku kaverisi 40 täytettyään väänsi ikähaarukkaansa ALASPÄIN ja hyvin lohkee?
Varmaan mahdollista supliikkimiehelle puhua pyörryksiin myös nuorempia neitoja, mutta kaverille joka ei saa sanaa suustaan ei toimi samat säännöt. Ikä on vain numeroita, kokonaisuus ratkaisee. Saahan se Jack Nicholsonkin vielä vaari-ikäisenä nuoria neitejä rinnalleen.
Kyllä Gattaca ainakin puhelimessa saa sanaa suustaan. Juttua piisaa vuolaasti...

Ehkä vastakkaisen sukupuolen kanssa IRL on sitten toisin. :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Pehmis

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

jouden-za kirjoitti:Ja tästähän sinä tietysti innostuisit ja olisit kuin keväinen sonni Varkauden raitilla.
Tähän väliin pakko todeta, että kesäkuun parhaat naurut irtos tästä heitosta. Kiitos, Jouska.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

nowaysis kirjoitti:Koitas Stadin tähteä. Sieltä saattaisi jotain irrotakin, ainakin porukan voisi kuvitella juuri sinun kohderyhmäksesi, juuri tällä kyseisellä reissulla.
Oisko mul midn mahkuja jos sä olisit siel ja mä silleen niinqu väbä lähestyisin sua ja ottaisin ehkä sut päättäväisesti ja..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

PerttiMakimaa kirjoitti: Eikös joskus Hamletista löytyneet kaikki uskomattomimmat vosut? Liekö meno muuttunut?
No sikäli juu, että heillä on uskomattoman huono miesmaku - Hammuunhan suuntaavat ne, jotka lämpenevät pokeista, poliiseista, palomiehistä ja solttupojista. Muutaman kerran paikkaan eksyttyäni sanoisin, etten ole nähnyt ko. paikassa mitään, mitä voisi "uskomattomaksi" kuvailla, mutta pitää muistaa, etten kulje baareissa välttämättä silmät auki, enkä varsinkaan tässä baarissa kovin usein.
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Ennen olisin suositellut Mikadoa (massia mukana kans), mutta kun sitä ei enää ole olemassa, en oikein tiedä mitä suosittelisi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:.
Selitä mitä selität, mutta jokainen keksimäsi selitys on vain selitys.
Jos oikeasti haluaisit pillun päälle, ottaisit sen mitä saat, etkä olisi tuossa tilanteessasi noin naurettavan ronkeli. On sitä muutkin panneet vähemmän kiihottavia naisia. Minäkin, ja monta miljoonaa muuta miestä.
Ei ole mitään ronkeliutta, koska minulle ei ole MINKÄÄNLAISTA kohdetta nykyään eikä täällä. Jos kohteita on ollut, niin ihan kuvottavia ei ole kohdalle osunut. Ei kukaan (paitsi se superihastukseni 10 wee sitten ja hänkin oli 32-wee) ole vastannut sitä teinix-pystytisuideaaliani, mutta eipä ole aivan suohirviöitäkään kohdalle sattunut.

Vai meinaatko, että jos joku 60 wee pulimummo mulle revaa tarjoaisi, minun pitäsi panna? MIKSI?? Se kun ei olisi minulle SEKSIÄ, ja seksiä siis haluan.

Onneksi sattumukset ovat olleet ja arvaan tulevat olemaankin suht. pantaviakin :D Yksittäisiä tapauksia.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ootko gattaca miettiny, että kävisit opettelemassa sitä nusasemista vaan jonkun kanssa joka sulle ylipäätään antaa, niin vois pahin pilluntuska helpottaa, ja voisi olla myös helpompi saada sitä pildeä? ja kun olisi takaraivossa tieto, että "minä kelpaan" voi alkaa kelpaamaan myös joillekin mihin sulla ei nyt ole sauman saumaa?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sinkkumatti kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Nukuit selvästi taas onnesi ohi!
Mitäs luulet, että toi :roll: -hymiö tarkoittaa. Vieläkin harmittaa että tunnistin naisen. Olisi ollut parempi etten oisi tuntenut, niin ei olisi ollut mitään ennakkoasenteita..
Et ollut vaan tarpeeksi humalassa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti:Ennen olisin suositellut Mikadoa (massia mukana kans), mutta kun sitä ei enää ole olemassa, en oikein tiedä mitä suosittelisi.
Venäläistä naiskauneutta löytää kuulemma tätä nykyä Ahjo-baarista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Noriyumi kirjoitti:Ennen olisin suositellut Mikadoa (massia mukana kans), mutta kun sitä ei enää ole olemassa, en oikein tiedä mitä suosittelisi.
Tarjonta on kuulemma siirtynyt Punavuoren Sohoon. Tiesi taannoin muistaakseni Hesari kertoa...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lilo kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Ennen olisin suositellut Mikadoa (massia mukana kans), mutta kun sitä ei enää ole olemassa, en oikein tiedä mitä suosittelisi.
Tarjonta on kuulemma siirtynyt Punavuoren Sohoon. Tiesi taannoin muistaakseni Hesari kertoa...
mulla on joku mielikuva että sir eino on myös kovasti tuossa kuviossa mukana? onko sitä ylipäätään enää?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin