Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Offtopiconti seis ja neuvokaa niitä BAAREJA!!
Kai tajuat, vaikka maisema muuttuu, pysyt aina omana itsenäsi. Muutos tulee aloittaa jostain muusta kuin iskupaikan vaihdosta.
VAIHDOSTA??
Minulle ei ole MITÄÄN iskupaikkaakaan jota "vaihtaa".
Täällä on teinixbaareja, joissa en vapaata naista nääkään, kaikki tuntevat toisensa ja sitten tulee se tinttitukka misua käpälöimään jne,,

Siksi kyselenkin Hesan baareista, niitä on suurempi kirjo, monenikäisiä ihmisiä, kaikki ei tunne toisiaan jne.. Siis kyselen sopivaa iskupaikkaa jota minulla nyt EI OLE OLLENKAAN.

Täällä minua on baarissa vain kerran puhutellut juopunut nainen. Kerran kymmenessä vuodessa täällä. Zetorissa taas useampi ja selvempikin joka toinen kerta kun käyn. Johtuu isosta kaupungista.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.06.2006 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Fåå :rofl:
Ois mulla yks tissikuvakin... PItäisikö vilauttaa? No en taida sittenkään.
Pihtari. :x :pics::pics::pics:
No ok. pistän jotain sulle privana.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elukka kirjoitti: En usko. :leuhka:
ei kannatakaan, fåå oli blondi viimeeks kun sen näin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Äh, ei onnistukaan. Ei privaviestiin saa laitettua liitetiedostoja. Pistä meiliosoite mulle niin laitan sulle kuvan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Noriyumi kirjoitti:Ois mulla yks tissikuvakin... PItäisikö vilauttaa? No en taida sittenkään.
Eipä nyt poiketa asiasta. Baareja piti keksiä, mitä mieltä olette Prahasta?
Paras päivä ikinä.
WanhaPervo

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Huahahaa!! :D no teini en ole, ja nämä meijerit ois aika hassut jos ne viel olisivat pystyssä.

:pics:
Kaikki muut tuntuu tietävän miltä fåå aka Noriyumi näyttää mutta mää en.
Epistä! :x
Siis onko Noriyumi fawkes?? :shock:

Täällähän on kaikki wanhat koolla?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Noriyumi kirjoitti:Äh, ei onnistukaan. Ei privaviestiin saa laitettua liitetiedostoja. Pistä meiliosoite mulle niin laitan sulle kuvan.
Mulle kanssa. [email protected]
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
huima

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Riemumieli kirjoitti:Baareja piti keksiä, mitä mieltä olette Prahasta?
Baareja joista Gattaca saisi irtoseksiä...

Ei Praha, ellei täyttäisi jonkun parikymppisen jotain fetissiä tai vedonlyönnin suoritusta.
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Täällä minua on baarissa vain kerran puhutellut juopunut nainen. Kerran kymmenessä vuodessa täällä. Zetorissa taas useampi ja selvempikin joka toinen kerta kun käyn.
No jos Zetorissa koho nykii, niin mitä suotta täältä kyselemään?
Selvennetään nyt vielä sen verran, notta jos odotat aina että nainen tekee aloitteen, varaudu siihen että ilta saattaa olla pitkä..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Täällä minua on baarissa vain kerran puhutellut juopunut nainen. Kerran kymmenessä vuodessa täällä. Zetorissa taas useampi ja selvempikin joka toinen kerta kun käyn.
No jos Zetorissa koho nykii, niin mitä suotta täältä kyselemään?
Selvennetään nyt vielä sen verran, notta jos odotat aina että nainen tekee aloitteen, varaudu siihen että ilta saattaa olla pitkä..
Zetorissa ne tekee mulle aloitteita :D
Mutta kerään muitakin ehdotuksia.
Tosiaan tuo ikäkirjo ja baarien tyyppikirjo on Hesassa suurempi. Ja teillä on syvällistä tietoa eri mestojen naisten "antavaisuudesta"
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Ja teillä on syvällistä tietoa eri mestojen naisten "antavaisuudesta"
Voi Baal ja Moolok. Näinhän se juuri meneekin: tuolla kaupungin yössä on salaisia, tarkoin varjeltuja iskupaikkoja, josta niin Alfa-Yber-Uros sekä Onneton Sääliö skoraavat ihan yhtä paljon... henkilökohtaisilla eroilla ulkonäössä, supliikissa yms ei ole mitään vaikutusta. Joo-o.

Pitikin edes osallistua koko keskusteluun Samasta Aiheesta Osa MCMXXXVI
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gattaca kirjoitti: VAIHDOSTA??
Minulle ei ole MITÄÄN iskupaikkaakaan jota "vaihtaa".
Täällä on teinixbaareja, joissa en vapaata naista nääkään
älä poika puhu paskaa. ihan tosissasko uskot, että varkaudessa ei osu kuin alta kaksvitosia?

ja jos siellä sitten kerta asuu yli kaksvitosia, niin ne ei käy ikinä ulkona?

ja vaikka ne kävis ulkona, niin kukaan ei ole tajunnut markkinarakoa "hmm, 25-65 vuotiaille ei ole mitään paikkaa, vaikka ne kaikkein maksukykyisimpiä onkin...ei semmosta kannata pitää pystyssä" joten heille ei ole paikkaa.

lisäksi varkauteen ei saa tulla asumaan jos ei ole kumppania, lomalaisiltakin kysytään kaupungin rajalla jotta ei sinkkuja tulisi ollenkaan kaupungin kuvioita sotkemaan. kaikki täysi-ikäiset sinkut potkastaan pihalle, sinä olet tältä seulalta välttynyt.
Viimeksi muokannut par-sky, 15.06.2006 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
mustakikkeli

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Gattaca kirjoitti:Ja koettakaa asettua minun asemaani:
Olen aina kokenut olevani liian nuoren näköinen. Sitten kai äkkiä kuulemma ikäiseni näköinen (sekin arvio vaihtelee) ja numero on nyt 44.
Olet kertonut tuosta äkkivanhenemisestasi niin monta kertaa. Etkö osaa laskea yhteen yksi ynnä yksi? Taisit samoihin aikoihin saada ensimmäisen kerran elämässäsi (maksullista) seksiä. Sitä se eka kerta teettää, poikasesta tulee mies, tai sinun tapauksessasi vanhasta pojasta tuli vanhus. Ikineitsyet pysyvät ikinuorina, joten kannattaisi sinunkin vähitellen alkaa vähentää tuota seksihurjasteluasi.
huima

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja huima »

killkill kirjoitti:Pitikin edes osallistua koko keskusteluun Samasta Aiheesta Osa MCMXXXVI
Olen alkanut epäilemään että Gattaca on oikeasti joku ulkomaiden lähettämä agentti, jonka tarkoituksena on vain turmella eri foorumeilla normaalien ihmisten työtehoa.
Elukka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:Äh, ei onnistukaan. Ei privaviestiin saa laitettua liitetiedostoja. Pistä meiliosoite mulle niin laitan sulle kuvan.
Laitoin YyVeenä. :wink:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

huima kirjoitti:
killkill kirjoitti:Pitikin edes osallistua koko keskusteluun Samasta Aiheesta Osa MCMXXXVI
Olen alkanut epäilemään että Gattaca on oikeasti joku ulkomaiden lähettämä agentti, jonka tarkoituksena on vain turmella eri foorumeilla normaalien ihmisten työtehoa.
Minä en vaivaudu nyt provoutumaan ja vastailemaan henkilööni meneviin juttuihin. Neuvokaa nyt vaan niitä baareja ja yökerhoja. Kiitos tähänastisista.

Paitsi tämä:
Äkkivanhenemista jos on, syy lienee että aloitin tupakoimaan 10 vee sitten sydänsuruihin. Ehkä iho paranee jos lopetan.
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.06.2006 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Moon nähny sun tissit :cheer:
:shock:
Selitys on hyvin yksinkertainen: saunailta.
Gattaca kirjoitti:Ehkä iho paranee jos lopetan.
Ainakin sen vanheneminen nykyisestään hidastuu. Tehty mikä tehty.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 15.06.2006 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

huima kirjoitti:... että Gattaca on oikeasti joku ulkomaiden lähettämä agentti, jonka tarkoituksena on vain turmella eri foorumeilla normaalien ihmisten työtehoa.
Siitä ei päästäne mihinkään, että Gattaca alkaa olla brändi! Jokainen "Antakee"-topikki kerää valtavan määrän lukijoita ja kommentoijia, vaikka tarina ja sen käänteet ovat koko yleisölle tuttuja lukuisista uusinnoista...
Gattaca kirjoitti:Neuvokaa nyt vaan niitä baareja ja yökerhoja. Kiitos tähänastisista.
IMHO tuo "neuvokaa, ratkaiskaa mun ongelmat" -kärttäminen on erittäin tympeää ja epäkohteliasta eKäytöstä. Neuvoa toki saa kysyä, mutta turha kuvitella että toiset ratkaisevat omat ongelmat - ja itse saa istua perse homeessa runkkaamassa kaljapullojensa päälle.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ja teillä on syvällistä tietoa eri mestojen naisten "antavaisuudesta"
Voi Baal ja Moolok. Näinhän se juuri meneekin: tuolla kaupungin yössä on salaisia, tarkoin varjeltuja iskupaikkoja, josta niin Alfa-Yber-Uros sekä Onneton Sääliö skoraavat ihan yhtä paljon... henkilökohtaisilla eroilla ulkonäössä, supliikissa yms ei ole mitään vaikutusta. Joo-o.

Pitikin edes osallistua koko keskusteluun Samasta Aiheesta Osa MCMXXXVI
Siellä on ainakin irtopanoja etsiviä teinix-iän ohittaneita naisia, joilla ei ole koko ala-asteelta tuttu seurapiiri tai poikaystävä mukana. Olen huono iskemään, mutta ehkä viekä huonompaa jos KOHTEITA ei ole ollenkaan niinkuin täällä? Vai ehdotatko, että sittenkin lakkaan yrittämästäkään?

Varkaudesta taas useampikin on minulle sanonut, että baareista saa naista tosi huonosti jos ollenkaan. Ihan totta niin pienet piirit, ja toisiaan ne yli kaksvitoset on perjantaisin ukkonsa kanssa saunassa.

Itse Jouden löysi täältä vain kaksi VARATTUA naista!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
huima

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja huima »

killkill kirjoitti:Siitä ei päästäne mihinkään, että Gattaca alkaa olla brändi! Jokainen "Antakee"-topikki kerää valtavan määrän lukijoita ja kommentoijia, vaikka tarina ja sen käänteet ovat koko yleisölle tuttuja lukuisista uusinnoista...
Jep jep.

Enää vaan kymmemen vuotta niin tytöt alkavat kisaamaan keskinäistä rohkeuttaan ja uskallustaan sillä, että kuka uskaltaa Gattacan kanssa pisimmälle. Tai siis kunhan Gattaca herättää itsestään sen Varkauden metsämiehen ja on muuta kuin vässähtänyt versio maailmantuskaa pursuavasta ikääntyneestä runopojasta.
huima

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti:Itse Jouden löysi täältä vain kaksi VARATTUA naista!!
Kumpaa se niistä pani?
killkill

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Vai ehdotatko, että sittenkin lakkaan yrittämästäkään?
*huokaus* Ehdotan edelleenkin, että hoidat ensin ittes, pääsi ja elämäsi kuntoon, sen sijaan että kuvittelisit pimpsan saamisen puhaltavan kaikki ongelmasi taivaan tuuliin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

huima kirjoitti:
killkill kirjoitti:Pitikin edes osallistua koko keskusteluun Samasta Aiheesta Osa MCMXXXVI
Olen alkanut epäilemään että Gattaca on oikeasti joku ulkomaiden lähettämä agentti, jonka tarkoituksena on vain turmella eri foorumeilla normaalien ihmisten työtehoa.
Ulkoavaruudesta se tulee. Ja tämä on vasta kuivaharjoittelua maailmanvalloitusta silmällä pitäen.
Noriyumi

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Äh, ei onnistukaan. Ei privaviestiin saa laitettua liitetiedostoja. Pistä meiliosoite mulle niin laitan sulle kuvan.
Laitoin YyVeenä. :wink:
You've got m@il.
Leila

Re: Mistä Hesan baarista Gattaca voisi saada irtoseksiä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gattaca kirjoitti: Varkaudesta taas useampikin on minulle sanonut, että baareista saa naista tosi huonosti jos ollenkaan. Ihan totta niin pienet piirit, ja toisiaan ne yli kaksvitoset on perjantaisin ukkonsa kanssa saunassa.
Minä olen joskus kolunnut vastaavanlaisen pienen kaupungin baareja, ja ihan totta niissä on hiljaista. Tällainenkin ok näköinen nuori nainen saa olla ihan yksin baaritiskillä ja seuraa saa vain baarimikosta juomaa ostaessaan. Muutaman kerran on joku juntti tullut vittuilemaan (oot muuten ihan hyvännäköinen, mutta kynsilakka on ruman väristä) ja toiset naiset kyttäävät, että älä tule mun miehen lähelle. Isompien kaupunkien isommissa baareissa on toisenlaista siinä mielessä, että voi alkaa jutella tuntemattomienkin (sekä miesten että naisten) kanssa ilman että pidetään ihan vajokkina. Sosiaalinen elämä ei ole helppoa pienellä kylällä.
Vastaa Viestiin