Tahdotko naimisiin?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Tahdotko naimisiin jonakin päivänä

Olen nainen ja tahdon joskus naimisiin
24
36%
Olen nainen enkä tahdo koskaan naimisiin
5
7%
Olen mies ja tahdon joskus naimisiin
21
31%
Olen mies enkä tahdo koskaan naimisiin
4
6%
EVVK/EOS/Tuulenpuiska
13
19%
 
Ääniä yhteensä: 67

Noriyumi

Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mitä avioliitto sinulle merkitsee vai merkitseekö se mitään? kovasti ihmiset menevät naimisiin, mutta MIKSI???
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Noriyumi kirjoitti:Mitä avioliitto sinulle merkitsee vai merkitseekö se mitään? kovasti ihmiset menevät naimisiin, mutta MIKSI???
Kaippa se on lakiteknisesti helpoin tapa rakentaa yhteista tulevaisuutta.
Ehka se lisaa jotenkin myos suhteen kestavyyttakin vaikka en tuohon enaa nykypaivana oikein usko.
Herra Manala

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joo.
ninnithequeen

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tottakai. Mutta milloin, on eri asia sitten. Vuodesta 2007 puhuttiin joskus, mut ans kattoo ny. Eihän se naimisiinmeno mitään muuta, kun on jo lapsi, yhteinen talous ollut vuosikausia, lainaa jne.

Mutta kyllä joskus. Niin ja mä haluan saman sukunimen kuin lapsellani :D
isohaara

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kyyl, mut pittää vaan löytää se toinen. Ei se sen kummempaa ole.
Elukka

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Naimisiin? Kyllä kiitos.
ninnithequeen kirjoitti:Eihän se naimisiinmeno mitään muuta, kun on jo lapsi, yhteinen talous ollut vuosikausia, lainaa jne.
Helpottaa se mm. perintö- ja verotus- ynnämuita Pehmiksen toimialaan kuuluvia juttuja paljonkin. :wink:
ElanorRaven

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Olen nainen ja haluan joskus naimisiin. Muttan nimenomaan joskus.
Turbohaltija

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

ElanorRaven kirjoitti:Olen nainen ja haluan joskus naimisiin. Muttan nimenomaan joskus.
Niin että huomenna ei kannata kosia vielä? :wink:
ElanorRaven

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turbohaltija kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Olen nainen ja haluan joskus naimisiin. Muttan nimenomaan joskus.
Niin että huomenna ei kannata kosia vielä? :wink:
Siinäpä olisikin ensitapaaminen :D
Elukka

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ElanorRaven kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Olen nainen ja haluan joskus naimisiin. Muttan nimenomaan joskus.
Niin että huomenna ei kannata kosia vielä? :wink:
Siinäpä olisikin ensitapaaminen :D
elaNoora menee naimisiin? :D :P
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Joo kyllä mä tahdon naimisiin, viimeistään viiskymppisenä. Vielä ei ole kiirettä.
Bliss

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen jo naimisissa :)

Mutta... vielä pari vuotta sitten olin tiukasti sitä mieltä, että en ikinä! Kummasti tuo sai taivuteltua. Ihmettelen itsekin :shock:
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja shue »

JoeB kirjoitti:Kaippa se on lakiteknisesti helpoin tapa rakentaa yhteista tulevaisuutta.
Näin.

Onhan tuota jo tullut kokeiltua, en tiedä menisinkö enää toistamiseen.
Kuormasta ei syödä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Joo-o.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo. Kunhan aikuistuminen iskee ensin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä vaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Kyllä vaan.
Sinä se oot kova naimaan? :wink:

Ai niin, mä en oikein tiedä haluanko naimisiin. Mutta aina kannattaa kysyä, saatan jopa suostua... 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kyllä vaan.
Sinä se oot kova naimaan? :wink:
Joo, mä olen naivaa tyyppiä ja naitavan näköinen. Selailin eilen töissä häälehtiä edelliseltä kierrokselta. Oli ihania pukuja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Joo, mutta häät a.k.a. sukulaisten hössötys ja rahanmeno ei hotsita. Äiti kyllä lupasti repiä multa silmät päästä, jos joskus toteutan "salaa naimisiin, reissuun ja tiedotus sukulaisille mauttoman turistikortin muodossa" -idean...
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:Joo, mutta häät a.k.a. sukulaisten hössötys ja rahanmeno ei hotsita. Äiti kyllä lupasti repiä multa silmät päästä, jos joskus toteutan "salaa naimisiin, reissuun ja tiedotus sukulaisille mauttoman turistikortin muodossa" -idean...
Häät Las Vegasissa? Elvis vihkii?

Alkuperäiseen kysymykseen joo, mutta ilman mitään vuotta kestäviä häähössötyksiä ja kirkkoa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:Joo, mutta häät a.k.a. sukulaisten hössötys ja rahanmeno ei hotsita. Äiti kyllä lupasti repiä multa silmät päästä, jos joskus toteutan "salaa naimisiin, reissuun ja tiedotus sukulaisille mauttoman turistikortin muodossa" -idean...
Häät Las Vegasissa? Elvis vihkii?
D'aah, pupu. Luetaan niitä viestejä: ensin naimisiin, sitten reissuun. Kotimainen ja virallisen harmahtava siviilinaiminen on soveliasta, eipä tule mitään kv-yksityisoikeuden ulottuvuuksia taakaksi :wink:

Ai niin. Ei myöskään mitään "öhöhöhöhnolaamis"-polttareita. Joten tähänkin tarkoitukseen nähden lienee parasta suorittaa virallistamistoimet ilman ennakkovaroituksia.
Don't Panic!
Tiikeriankka

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Pentuna kuvittelin, että olisin jo naimisissa ja ehkä joku kakarakin jaloissa pyörisi. Huvittavaa kuinka vähän sitä elämästä silloin tiesi.

Olisihan sitä tosiaan voinutkin mennä naimisiin, jos olisi ollut oikea ihminen yhtiökumppaniksi. Ei ole ollut, vaikka joskus on niin ehkä luullut. Joten luulenpa, että en aio mennä naimisiin. Ja eihän naimisiin kannata nykyaikana mennä taloudellisten asioiden vuoksi. Etu ei ole niin suuri. Jos 75 ikävuoden jälkeen on edelleenkin sama kumppani ja uskoo, että haluaa omaisuuttaan luovuttaa perinnössä niin sitten. Tai sittenkin vaan tekee testamentin.

Ai niin ja vastustan, että kaikki menevät naimisiin. En tunne yhtäkään saman ikäistä lähipiirissäni tai entistä luokkakaveria tms, joka olisi naimisissa. Ehkä on mutta ei minun tiedossani.
Pehmis

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

nexie kirjoitti:Joo, mutta häät a.k.a. sukulaisten hössötys ja rahanmeno ei hotsita. Äiti kyllä lupasti repiä multa silmät päästä, jos joskus toteutan "salaa naimisiin, reissuun ja tiedotus sukulaisille mauttoman turistikortin muodossa" -idean...
No tuollaisen uhkauksen jälkeen onkin hyvä ottaa äidiltä allekirjoitus blankkoon valtakirjaan häiden rahoittamiseksi.
tonttu

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä, haluan naimisiin.
Toivon myös joskus saavani perheen ja haluan, että kaikilla perheenjäsenillä on sama sukunimi.
1108

Re: Tahdotko naimisiin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Kyllä, haluan naimisiin.
Toivon myös joskus saavani perheen ja haluan, että kaikilla perheenjäsenillä on sama sukunimi.
Tuli paineita.
Vastaa Viestiin