Bongaa mitä bongaat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bongattu hämmästyttävän typerä ketju.
Bliss

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:Bongattu hämmästyttävän typerä ketju.
Jopa useita.
Geetzu

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bongasin KIM-I kilven japskimaasturis ja RIT-U kilven rumas Volvos. Vähäks oon kävelly keskustas äsken silmät auki!!111

Ja sit mut bongattiin varmaan kans. Onks kellekään naisista sattunu niin jumalattoman nolosti, et keskellä erittäin täyttä Espaa kaveri liimautuu takaa kiinni, repii hametta alas ja kuiskaa "sulla on näkyny puolet perseestä tuolta Svenskan veskiltä saakka"? Just näiden tilanteiden vuoksi ei siis tulisi käyttää pikkareita, ei mitään mihin hameen helma voisi tarttua...
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Saz »

Geetzu kirjoitti:Onks kellekään naisista sattunu niin jumalattoman nolosti,
On, pari kertaa. Hame tungettuna sukkahousuihin tai pikkuhousuihin. Lukiossa kun kävi noin niin piti lähteä kesken päivän pois kun nolotti niin paljon. Toisella kerralla kävikin noin yliopiston päärakennuksen unicafessa ja perseestäni huomautti ystävällinen ja tuntematon tyttö. Punaposkisena menin pöytääni, söin soppani loppuun ja lähdin pois.
Nykyään tulee kyllä juuri noiden tapahtumien takia tarkistettua vaatteet tarkasti veskireissun jälkeen. Mielelläni kyttään takapääni tilan ihan peilistä, koska ei aina luota edes näppituntumaansa, että on se kangas paikallaan on on on.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä hipellän kohtuuttoman usein hamettani sieltä takapuolen päältä vaan varmistuakseni, että se hame on siellä ja helma alhaalla. Muutaman kerran kesän aikan esittelin alushousujani ihmisille, kun tuuli nostatti helmat vyötärölle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Uusiopehmis

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

martza kirjoitti:Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Voisitko jenkkisammakko opetella käyttämään tinyurl-palvelua tai opetalla laittamaan linkit URL-zydeemillä, ikäviä tollaset kilsan pituset mistä menee sivu sekaisin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Muutaman kerran kesän aikan esittelin alushousujani ihmisille, kun tuuli nostatti helmat vyötärölle.
Ja mikä se ongelma oli tuossa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Muutaman kerran kesän aikan esittelin alushousujani ihmisille, kun tuuli nostatti helmat vyötärölle.
Ja mikä se ongelma oli tuossa?
Väitiks mä että se oli ongelma? Mulla oli alushousut ja ne oli valittu tarkoitukseen sopiviksi. Nauratti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Muutaman kerran kesän aikan esittelin alushousujani ihmisille, kun tuuli nostatti helmat vyötärölle.
Ja mikä se ongelma oli tuossa?
Väitiks mä että se oli ongelma? Mulla oli alushousut ja ne oli valittu tarkoitukseen sopiviksi. Nauratti.
Joo toi on vielä ihan seksiäkin, se kankaan johonkin takertuminen sitten ei. Niin kuin näköjään muutkin noloilleet. :] Aiemmin mulla sattunu "vaan" ravintolassa, ei pimeessä ole kovin moni varmaan edes huomannut mutta nyt kyllä tosissaan nous puna päälle ja luikertelinkin mukahuomaamattomasti kasarmipuolen sivukujille. x)

Nyt hävettää vielä enemmän kun tajusin, että läheltä katsoneet varmaan kiinnittivät huomion vain perseessä punoittavaan valtavaan finniin (jonka senkin vuoksi käytin stringejä). Puuh, ois pitäny esittää ees jurrista pissistä!!111
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Noh, asiat olis voinut olla vieläkin pahemmin. Onneksi sulta ei roikkunut vessapaperia mistään. Tai ollut verentahrimia menkkapikkareita jalassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Noh, asiat olis voinut olla vieläkin pahemmin. Onneksi sulta ei roikkunut vessapaperia mistään. Tai ollut verentahrimia menkkapikkareita jalassa.
Hmph. No melkein sitäkin, ei ehkä onneksi riittävästi.
Korkkaanpa lasipullosidun prkl.
Bliss

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bongattu yhdistelmä kiiltävät pyöräilyshortsit+neonvärinen jätti-t-paita+vyölaukku suunnilleen itseni ikäisen naiseläjän päällä.
Kaikki vähät karvat nousi kauhusta pystyyn.
Elukka

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bongattu eilen Kampin keskuksessa viiltävän ironian huippu:
T-paita tekstillä "Haluttu mutta varattu" arviolta noin 370-vuotiaan mummelin päällä.
bedlam

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jari Sillanpää ketjupolttamassa tupakkaa makasiinien terassilla lauantaina.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja martza »

Uusiopehmis kirjoitti: martza kirjoitti:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Voisitko jenkkisammakko opetella käyttämään tinyurl-palvelua tai opetalla laittamaan linkit URL-zydeemillä, ikäviä tollaset kilsan pituset mistä menee sivu sekaisin.
Mitä ihmeen "tinyurl-palvelua tai URL tsydeemiä?
En mä tommosista ymmärrä yhtään mitään.

Lyhennän puoleen, Jeeeeeeeeee... :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Maarit Hurmerinta äsken Stockan naistenvaateosastolla, pyysi myyjää tuomaan itselleen täsmälleen samanaiset vaatteet uin yhdellä muotinukella oli siellä päällä. Yksilöllistä ju nous ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Mulli75

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bongasin tänään Superiorin rakennustyömaalla. Vaikutti aika kuolleelta mutta kun otin sen käyttööni se alkoi heti valittamaan. Kyseessä oli pistosaha. Pitää ottaa siitä kuva ja laittaa se galleriaan.
SikaMika

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Jari Sillanpää ketjupolttamassa makasiineja lauantaina.
Mä arvasin, että syypää on tuo prekaarihomo!! Mä arvasin...

Minä bongasin tänään itseni kirjoittamassa köyhyyspuuskassani kämppiksille viestiä, jossa vaadittiin nätisti näitä pulittamaan mulle suojelurahaa mun pesukoneeni käytöstä. Maksoivat kiltisti, tein tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä...

T. Don Sika
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Taisin bongata Jari Tervon matkalla töihin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luulin bonganneeni Keikauksen tänään sellossa, olikin joku 13v pissis. Ulkonäkö, eleet ja ääni täsmäsivät, vaatetus paljasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Luulin bonganneeni Keikauksen tänään sellossa, olikin joku 13v pissis. Ulkonäkö, eleet ja ääni täsmäsivät, karvoitus paljasti.
Oli sitten pakko käydä varmistamassa? Tuo on paha piirre noissa vanhemmissa naisissa (13v.), kun ne alkaa puskemaan sitä karvaa joka tuutista. Tuolloin on pakko vaihtaa nuorempaan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bongattu Jussi69 eilen lostarissa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bluntly kirjoitti:Luulin bonganneeni Keikauksen tänään sellossa, olikin joku 13v pissis. Ulkonäkö, eleet ja ääni täsmäsivät, vaatetus paljasti.
Kiitos, otan tuon kohteliaisuutena. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Marianne Heikkilä lähikaupassa tänään. Pari viikkoa sitten Kauko Röyhkä toisessa lähikaupassa. Salkkareitten Laura sporassa. Kari Hotakainen Bulsalla. Ehkä Vuokko Nurmesniemi bussissa, en oo ihan varma tästä. Superior bussipysäkillä, mutten ollu varma tästäkään ja kerätessäni rohkeutta mennä juttusille hän nousikin jo omaan bussiinsa. Better luck next time, baby ;)
Prepare for the worstest.
1108

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tuomas Holopainen ostamassa kitarankieliä eräässä liikkeessä Tampereella. Mukana oli kovasti paljon Stratovariuksen kosketinsoittajalta näyttävä heebo.

Aikaahan tästä on kulunut jo vaikka kuinka.
Vastaa Viestiin