Bongaa mitä bongaat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Oliskohan pitänyt tää suosiolla työntää ikiliikkujiin... :roll:

No kuiteskii...

Eilen Tuusulantiellä bongattu Volvo rekisterinumerolla TIS-517
Vähänks tätiä nauratti....
Turbohaltija

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joo, mä bongasin kerran poliisiauton, jonka rekkari oli GAY - jotain... Kytät on homoja!!11! hih hih!
ninnithequeen

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Joo, mä bongasin kerran poliisiauton, jonka rekkari oli GAY - jotain... Kytät on homoja!!11! hih hih!
Joo, ja sen Luu-5 oon bongannut kans joskus.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Bongattu jo joku aika sitten musta pikkumersu HRA-47.

Oli jotenkin koominen.
"I just had a near-life experience."
Bliss

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

No en mä tarkoittanut, että auton rekkareita pelkästään... vaan kaikkea mikä ei kuulu "Bongaa Kityläinen" -osastoon :D
Pehmis

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Bongattu oluttölkki kädestä. Hitto, miten se siihen eksyi!11!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pehmis kirjoitti:Bongattu oluttölkki kädestä. Hitto, miten se siihen eksyi!11!
Toimisikohan olut hyvin kesäflunssalääkkeenä!?1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pehmis

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

aasi kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:Bongattu oluttölkki kädestä. Hitto, miten se siihen eksyi!11!
Toimisikohan olut hyvin kesäflunssalääkkeenä!?1
En tiedä, testailen ja raportoin.
killkill

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja killkill »

Säiliöauton kyljessä TRANSUOTILA. Olisivat laittaneet väliviivan. Nyt mieleen tulee Jyrki Otila dragissa...
ninnithequeen

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Säiliöauton kyljessä TRANSUOTILA. Olisivat laittaneet väliviivan. Nyt mieleen tulee Jyrki Otila dragissa...
Tätä ihan samaa mä oon kans nauranu joskus :D
saika

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja saika »

Bongasin taas hopeanharmaan nelisilmäisen Celican. On ne vaan niin nättejä. Joku päivä vielä minulla on sellainen... :h:
WanhaPervo

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
Bongattu pedofiili.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
Bongattu pedofiili.
Bongattu reps.
WanhaPervo

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elppis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
Bongattu pedofiili.
Niin. Tämä on vaikea kysymys. Ei kai sille voi mitään, että 15 vuotiaat tytöt voivat näyttää ihquilta.

edit: sovitaan, että he olivat 16 vuotiaita (en tarkistanut papereita).
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Jos joku bongaa mun työmotivaation jossain, niin pitäköön omana tietonaan. En usko että kaipaan sitä tällä jämäviikolla, seuraavaan neljään viikkoon en ainakaan halua tietää mitään sen liikkeistä.
AarneAnkka

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bongasin lounaalta palatessani auringossa palaneen goottitytön. Mitenkähän goottityttöparat selviävätkään kesästä, kun pitäisi pysytellä mahdollisimman kalpeana?
Noriyumi

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bongattu vittuileva transumummo mun bussista. Ikävä kyllä se otus on usein mun dösäreitillä samassa bussissa. No oon mä bongannu usein rekkareita tyyliin SUG-123 (Sug= ime på svenska)

Kohta bongataan katkarapusalaatti! Nams!
bedlam

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:Bongasin lounaalta palatessani auringossa palaneen goottitytön. Mitenkähän goottityttöparat selviävätkään kesästä, kun pitäisi pysytellä mahdollisimman kalpeana?
Mä taas olen miettinyt sitä, että onko näillä truehevareilla oikeesti jotain kylmäkalleja teipattuna ihoon. Meinaan kun itse läähättää ja hikoilee t-paidassa ja sortseissa, nämä nuoret hevaristit kulkevat nilkkoihin asti ylettyvissä mustissa rotseissaan ja bootseissaan aivan täysin coolina.
Viimeksi muokannut bedlam, 19.06.2006 12:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Mä taas olen miettinyt sitä, että onko näillä truehevareilla oikeesti jotain kylmäkalleja teipattuna ihoon. Meinaan kun itse läähättää ja hikoilee t-paidassa ja sortseissa, nämä nuoret hevaristit kulkevat nilkkoihin asti ylettyvissä mustissa rotseissaan ja bootseissaan aivan täysin coolina.
Kysy Sudenhönkäykseltä.
Pikkasen ihmeteltiin kuin se pystyy olemaan niis mustissa vaatteissaan auringossa :D
bedlam

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Kysy Sudenhönkäykseltä.
Pikkasen ihmeteltiin kuin se pystyy olemaan niis mustissa vaatteissaan auringossa :D
Pitääpä kysästä. Tämä on nimittäin mietityttänyt jo kauan.
Elukka

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

WanhaPervo kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Eilen kumpulan maauimalassa bongattu ihquja 15 vuotiaita paris hilton -kopioita napakoruissaan.
Bongattu pedofiili.
Niin. Tämä on vaikea kysymys. Ei kai sille voi mitään, että 15 vuotiaat tytöt voivat näyttää ihquilta.

edit: sovitaan, että he olivat 16 vuotiaita (en tarkistanut papereita).
Samalla tavoin kuin hentai-pelien kuusivuotiaan näköiset pallopäättäret ovat aina "18-vuotiaita" ja päähenkilöt harrastavat vaakamamboa vain ottovanhempiensa kanssa? :P
Sudenhenki

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kysy Sudenhönkäykseltä.
Pikkasen ihmeteltiin kuin se pystyy olemaan niis mustissa vaatteissaan auringossa :D
Pitääpä kysästä. Tämä on nimittäin mietityttänyt jo kauan.
Helppoa, pitää olla TRVE sekä KVLT. :) Kyllä ne teinit vielä kasvaa ulos siitä, ja sitten hikoilevat shortseissaan.
Mulli75

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bongasin Maria Guzeninan Eläintarhan Nesteeltä n. 3 viikkoa sitten.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Bongaa mitä bongaat

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

AarneAnkka kirjoitti:...selviävätkään kesästä, kun pitäisi pysytellä mahdollisimman kalpeana?
(Vastaan, vaikken ole gootti) Kaikki eivät rusketu, esim. minä. Istuin koko lauantain auringossa (tosin olin asianmukaisesti vaatettanut itseni, etten palele) enkä palanut kasvoistani enkä käsistäni (rohkenin kääriä hihat ylös iltapäivällä). En tosin myöskään ruskettunut, onneksi. En halua rusketusta, koska se vanhentaa ihoa (olen jo niin vanha, että tällaisia täytyy ajatella). Ehkä saisin olla iloinen, että voin oleilla auringossa aika huoleti eikä iholleni tapahdu mitään.

Summa summarum: kaikki eivät yksinkertaisesti rusketu ja "sietävät" korkeitakin lämpötiloja. :D
Vastaa Viestiin