Bongaa mitä bongaat
-
- Kitisijä
Re: Bongaa mitä bongaat
Mun mielestä ainoa erikoislaatuinen parkkiratkaisu, minkä hyväksyn, on jenkkihotlatyylinen, jossa hienoimmat autot parkkeerataan oven viereen ja perusautot sun muut ranskalaiset jonnekin kellarin perukoille. Nythän minulla ei alennustilaltani ole edes autoa, mutta tilanne tuskin jää pysyväksi. Kun joskus ehdot täyttyvät, että a) olen Suomessa, b) autolla ja c) perheruutu niin en löisi rahojani a+b+c:tä vastaan. Naarmuttavien kepuspedejen ja niiden jälkikasvun varalta otan vakuutuksen.
Ja kerta jos se perustelu on, että perheruutu suojaa toisten autoja dorkilta kakaroilta niin eikös tuo logiikka toimi niinkin päin, että jos itse parkkeeraa siihen perheruutuun niin on ikäänkuin dorkakakarakryptoniitilla ympäröity auto!
Vituttaa kaikki tuollainen. Kapinoin. Ei ymmärrystä. Vähääkään.
Ja kerta jos se perustelu on, että perheruutu suojaa toisten autoja dorkilta kakaroilta niin eikös tuo logiikka toimi niinkin päin, että jos itse parkkeeraa siihen perheruutuun niin on ikäänkuin dorkakakarakryptoniitilla ympäröity auto!
Vituttaa kaikki tuollainen. Kapinoin. Ei ymmärrystä. Vähääkään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-
- Kitisijä
Se on sen kaupan yksityinen parkkipaikka ja parkkipaikan maksanut kauppa saa päättää miten se parkkipaikka toimii. Osta oma parkkipaikka ja kiellä lapsiperheitä pysäköimästä sinne.Diddley Bow kirjoitti: Tässähän me nyt ollaan selkeesti eri raiteilla. Mä en ymmärrä mikä se helpotus on ja miksi se pitää suoda aivan erityisesti lapselliselle perheille. Hehän ovat elämänsä parhaassa ajassa ja jo pelkkä opetus siitä miten parkkihallissa toimitaan pitäisi ottaa lasten opettamisen kannalta.
Lapsiperheet nyt vaan tuo kaupalle ihan eri tavalla fyrkkaa kuin änkyrät sinkkumiehet. Tuon takia siellä kaupassa on mm. niitä erikoisostoskärryjä.
-
- Kitisijä
Änkyrä sinkkumies - hitokseen hieno profiili. Ja ympyrä sulkeutuu. Rahasta tässä on kyse.sivustahuutaja kirjoitti:Se on sen kaupan yksityinen parkkipaikka ja parkkipaikan maksanut kauppa saa päättää miten se parkkipaikka toimii. Osta oma parkkipaikka ja kiellä lapsiperheitä pysäköimästä sinne.
Lapsiperheet nyt vaan tuo kaupalle ihan eri tavalla fyrkkaa kuin änkyrät sinkkumiehet. Tuon takia siellä kaupassa on mm. niitä erikoisostoskärryjä.
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
^ tietenkin kyse on rahasta. Eihän kaupalla muuta intressiä ole tarjota parkkia kellekään.
-
- Kitisijä
Haistan tässä todella ruman ja likaisen rasismin. Tarja Cronbergin pitäisi nyt tulla tähän keskusteluun kertomaan kuinka kaupan tulisi puolivuosittain tarkistaa, että on varmasti riittävästi kiintiöparkkipaikkoja myös mamuille, homoille, neekereille, aids-potilaille, heteroille aids-potilaille, sokeille ja raajattomille.sivustahuutaja kirjoitti: Se on sen kaupan yksityinen parkkipaikka ja parkkipaikan maksanut kauppa saa päättää miten se parkkipaikka toimii. Osta oma parkkipaikka ja kiellä lapsiperheitä pysäköimästä sinne.
tietenkin kyse on rahasta. Eihän kaupalla muuta intressiä ole tarjota parkkia kellekään.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
^ Niin että kun huomasit, että tässä ei sittenkään ollut kyse lasten tai lapsiperheiden eduista, vaan rahastuksesta, niin sen voi sitten puolihuolimattomasti heittää vitsiksi? Mitähän se Urpiainen vois tähän heittää latinaksi.
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitinän uhri
Bongattu!Vesper kirjoitti:Mites naistenruudut?
-
- Kitisijä
Eilen edessäni ajoi S600 mersu suomi-kilvillä. Noin isolla koneella näkee S-mersuja Suomessa hyvin harvoin. Auton takaikkunassa oli iso mystinen symboli, en osaa sitä tarkemmin kuvailla, mutta outo oli. No ei siinä mitään, mutta sitten huomasin, että ko. auton peruutuspeilistä roikkui samanlainen symboli. Tässä vaiheessa uteliaisuus jo heräsi. Oli pakko päästä katsomaan, minkälainen tyyppi autoa ajaa. Pääsin risteyksessä rinnalle. Autossa oli kaksi intialaista turbaanit päässä
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Eiks tämä kävisi: http://nyt.fi/a1305829180574elco kirjoitti:Mun mielestä ainoa erikoislaatuinen parkkiratkaisu, minkä hyväksyn, on jenkkihotlatyylinen, jossa hienoimmat autot parkkeerataan oven viereen ja perusautot sun muut ranskalaiset jonnekin kellarin perukoille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Ton voisi viedä pykälän pidemmälle ja ostaa köyhät kokonaan pois liikenteestä.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Suomessahan on oikein tälle asialle omistautunut puoluekin: Vihreätelco kirjoitti:^ Ton voisi viedä pykälän pidemmälle ja ostaa köyhät kokonaan pois liikenteestä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Vagabondo kirjoitti:Suomessahan on oikein tälle asialle omistautunut puoluekin: Vihreätelco kirjoitti:^ Ton voisi viedä pykälän pidemmälle ja ostaa köyhät kokonaan pois liikenteestä.
-
- Kitisijä
Naapurilla uusi S Mersu nelivedolla. Toinen hankki vähän aikaa sitten A8:n.
-
- Kitisijä
Tyylikkäin ratkaisu olisi, hankit jo tänään vähän paremman ja vähän kalliimman kiesin pihallesi pönöttämään. Jätä siis varaa asteikkoon jos ja kun kilpavarustelu jatkuu. Ja muista, ettet etukäteen ilmoittele tai kysele ratkaisustasi keneltäkään. Ja vielä, auton kuuluu olla käynnissä 24/7, jotta ei-haise-köyhälle-vaikutelma sinetöityy.James Potkukelkka kirjoitti:Naapurilla uusi S Mersu nelivedolla. Toinen hankki vähän aikaa sitten A8:n.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
:kirjoittaa muistiin:Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tyylikkäin ratkaisu olisi, hankit jo tänään vähän paremman ja vähän kalliimman kiesin pihallesi pönöttämään. Jätä siis varaa asteikkoon jos ja kun kilpavarustelu jatkuu. Ja muista, ettet etukäteen ilmoittele tai kysele ratkaisustasi keneltäkään. Ja vielä, auton kuuluu olla käynnissä 24/7, jotta ei-haise-köyhälle-vaikutelma sinetöityy.James Potkukelkka kirjoitti:Naapurilla uusi S Mersu nelivedolla. Toinen hankki vähän aikaa sitten A8:n.
(tosiasiassa mun ei kannata yrittää heidän kanssaan kilpailla. Neiti etsivä -vaimoni oli verotiedoista katsonut, että molempien tulot noin tuplasti mun).
-
- Kitisijä
Jos haluat erottua joukosta niin hommaa pihallesi käytetty panssarivaunu ja muuta sen sisusta puulla lämpiäväksi saunaksi. Klapit kannattaa kastella ennen sytyttämistä, että tykkitornin piipusta tulee kunnolla savua.James Potkukelkka kirjoitti:
(tosiasiassa mun ei kannata yrittää heidän kanssaan kilpailla. Neiti etsivä -vaimoni oli verotiedoista katsonut, että molempien tulot noin tuplasti mun).
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
^ Itse satsaisin pelittävään T-72:seen ja ampuisin toisen naapurin A8:n pillun päreiksi ja jyräisin toisen naapurin S-mersun viiden sentin levyksi. Daven tekosyytä odotellessa.
-
- Kitisijä
Bongasin lounaalla hottiksen raksatsiksin. Harvemmin oon edes opiskelijahaalareissa nähnyt yhtä hyvää perää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
^Aika håmåa puhua väreistä tuollai. Miehet tietää 10 väriä; punainen, sininen, keltainen, oranssi, violetti, vihreä, musta, harmaa, ruskea ja valkoinen.
-
- Kitisijä
Jåå, ei se ulkomuoto mikään päräyttävä ole. Sedan mikä sedan.exPertti kirjoitti:Kyllä koira toisen tuntee.James Potkukelkka kirjoitti:^Aika håmåa puhua väreistä tuollai. Miehet tietää 10 väriä; punainen, sininen, keltainen, oranssi, violetti, vihreä, musta, harmaa, ruskea ja valkoinen.
Itse auto oli kyllä kepeä pettymys. Kuin halpakopio Maseratista. Joku Ghibli tuntuu olleen "vahvana inspiraationa" ulkomuodoille. Vai quattroporte
Ostan teknofetissin takia.
-
- Kitisijä
Teslahan on eräs näteimmistä sedaneista markkinoilla. Tyyli on hyvin hillitty, mutta niinhän sen pitää tuossa hintaluokassa ollakin.James Potkukelkka kirjoitti:Jåå, ei se ulkomuoto mikään päräyttävä ole. Sedan mikä sedan.
-
- Kitisijä
Niin, ei se ruma ole. Mutta ei se äkkiä katsoen paljoa jostain Matzdasta eroa.sivustahuutaja kirjoitti:Teslahan on eräs näteimmistä sedaneista markkinoilla. Tyyli on hyvin hillitty, mutta niinhän sen pitää tuossa hintaluokassa ollakin.James Potkukelkka kirjoitti:Jåå, ei se ulkomuoto mikään päräyttävä ole. Sedan mikä sedan.
Edit: syykin on selvä
http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_von_Holzhausen
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Mazda on ylimuotoiltu, kuten monet japsit tänä päivänä. Rauhallisempi muotokieli pukisi mazdan kaltaista perusautoa paremmin.James Potkukelkka kirjoitti:
Niin, ei se ruma ole. Mutta ei se äkkiä katsoen paljoa Mazdasta
Tesla on hyvä juuri sen takia, että se on aika eleeton ja klassinen.
-
- Kitisijä
Olin eilen keskustan Robert's Caffeessa aamupäivällä ja paikassa oli ainakin 10 tyyppiä läppäreineen tekemässä töitä tai opiskelemassa. Jännä ilmiö, että mennään kahvilaan töihin tai opiskelemaan.