Täs ois tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

olinko eka?
Jee, vihdoin, Elanor vissiin nukkuu jo :cheer:
Bliss

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hui, onks kello noin paljon :shock:
Tää lähtis nyt nukkumaan, huomenna noin miljuuna hommaa!
Elukka

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ohos, jokos se on tosiaan tiistai? :shock:
Sillai se aika kuluu ihan huomaamati colan ja koodailun merkeissä... (minäkö muka nörtti?)

[häpeämätön mainos]
Mäpäs olenkin tehnyt sikahienon appletin :ohyeah:
(Tomii siten, että tökit ruudukkoon muutaman elävän solun, painat "Start" ja katsot, miten ne lähtevät kasvamaan.)
[/mainos]
Nyt :suihku:, sitten :krooh: .
ninnithequeen

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Öitä Kitykansa.
Sänky ja Silent Hill 3 kutsuvat. Niin ja se miäs tietty. Saas nähä kuin pirteenä sitä herää aamusella :roll:
RolloTomasi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

en koskaan osta kirvestä enkä koskaan viinaa juo. juon vain viiniä, viinasta tulee kamala olo. kirvestä ei taas tarvitse ostaa, minulla on jo hyvä.

toivottakaa minulle kärsivällisyyttä. minuun verrattuna kun Anakin Skywalker vaikuttaa yllättävän rauhalliselta ja kärsivälliseltä ihmiseltä.

hyvää tiistaita.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Känäs ja yksin ku ypö! Ei oo reiluu! Noo, ens kerral paremmin...
Kesäloma, mökkeily ja terassit rocks! =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RolloTomasi

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lapitii kirjoitti:Känäs ja yksin ku ypö! Ei oo reiluu! Noo, ens kerral paremmin...
Kesäloma, mökkeily ja terassit rocks! =)
tuu tänne ni ei tarvi olla yksin... kännissä en ole mutta voin korjata tilanteen avaamalla viinipullon. :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RolloTomasi kirjoitti: enkä koskaan viinaa juo. juon vain viiniä
=D
RolloTomasi kirjoitti: toivottakaa minulle kärsivällisyyttä
Toivon sinulle kärsivällisyyttä.
RolloTomasi kirjoitti:tuu tänne ni ei tarvi olla yksin... kännissä en ole mutta voin korjata tilanteen avaamalla viinipullon. :D
Ihq idea, kiitos! Matka lienee turhan pitkä, mutta ajatushan on tärkein. =)

Ja goddammit! En ehtiny tilaan pizzaa, mur! Nooo, suon itselleni kauneita uneja nyt. Muillekin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ElanorRaven

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:olinko eka?
Jee, vihdoin, Elanor vissiin nukkuu jo :cheer:
No todellakin, minä olen työssäkäyvä, väsynyt ihmispolo :D

Niin, väsynyt. Mutta kyllä tästä ruisleivän ja porkkanoiden avulla saa itseensä sen verran energiaa, että saa taas vaihteeksi töihin lähdettyä :P
ElanorRaven

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Päivän ällötys: Löysin viimeisestä kukkakaalinpalastani leikkauspinnan kohdalta puolikkaan pienen madon. :laatta:
Mulli75

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Viikon kypsyttävin työ tehty.
slam

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Eilen tuli yllättäen vatsakramppi tai ainakin maha oli kohtuullisen kipeä noin 15 minuutin ajan. Oksensin sen jälkeen noin kaksi kiloa ruokaa ämpäriin. Kymmenen litran ämpäri oli kohtuullisen painava, kun nostin sen ilmaan maasta.

On tullut juotua viime vuoden puolelta lähtien kohtuu rajusti tosinaan ja iltaisin myös pieniä humaloita, mutta ei alkoholi kait mikään ongelma taida siltikään olla. :lol:

Jospa huuhtelisi vatsaa vedellä ja lueskelisi. + viettäisi kesää
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

toka tpk.
kyllapas on hiostavaa nukkua, taaskaan ei meinannu tulla yhtikas mitaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
saika

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja saika »

Ihana kun on makkari yli puoliks maan sisällä. Ikkuna auki sai silti nukuttua. Yläkerrassa on kuulemma kuuma, en oo vielä uskaltautunu tarkistamaan tilannetta. Jospa tänään olisi kesämekkopäivä.

Yhdeksältä alkaa tentti, joka testaa osaanko minä mitään, päästävätkö tekemään töitä... Ja minä kun olen niiiin ahkerasti lukenu, hmm. Viimeks perjantaina. :apuva:
Sinkkumatti

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vai että kuuma nukkua. No, ensimmäisen kerroksen etuja on se, että lämpötila nousee maksimissaan 22 asteeseen, mutta tossa 20 se pysyttelee enimmäkseen. Mikä hiostava ja kuuma??

Tjaha. Päivä 2/3 koulutuksessa. Huominen vielä ja sit onkin illalla firman kesäjuhlat. Voe maksaparkaa..
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Think »

TPK number kolme. Aevan ehana aaaamu...not. Ulkona on kuitenkin hyvä ilma. Alkais jo kesäloma. :kontrolli:
Ovela kuin orgasmi
isohaara

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lähenee se jussi. Ihmeesti ei tunnu haittaavan lainkaan työntäyteinen loppuviikko, sitä vaan orientoituu pe-la-su -akselille. Tai ehkä sitä vaan taas osaa arvostaa työpaikkojaan, kun oli sunnuntaina potkut vähän liian lähellä. Kauppa aukes jahka tämä krapulainen pikkunilkki suvaitsi herätä.
killkill

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Alkais jo se vitun kesäloma. Kyllä tässä tapetaan miestä hitaasti, kun pitää sisällä istua tällaisella kelillä..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vähänkö on HOT parvekkeella! Arskaa ottamaan ennen salia mars, biksut on jo päällä. On tässä vielä muutama tunti aikaa, aurinko poistuu partsini leveysasteilta noin kello 13:07. Kaikki olis ihanasti kunhan tuota niskapaskaa ei vihlois näin vietävän vittumaisesti heti aamusta.
swirl

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kerrankin kävi tuuri ja voitin liput tälle keikalle. Woho! Tosin osallistujia lienee ollut aika vähän, koska myös broidi voitti, mutta ei se ainakaan vähennä mun iloani asiasta :wink:
1108

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Liian kuuma... Yö tuli pyörittyä sängyssä ja hikoillen. Tulis jo perkele talvi ja pakkasta.

Keksivät sitten duunissa että mie tarvitsen kannettavan. Vittuako mie tuolla teen? No voinpahan kassoa leffoja ruokatunnilla.
bedlam

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei mulla ole mitään ongelmia kuumuuden kanssa yöllä. En ole edes ikkunoita pitänyt auki. Mutta töissä sitävastoin alkoi hiki virrata heti poskia ja selkää pitkin, vaikka täällä ei ole kuin pari pikkuikkunaa katonrajassa. Yyyyhhh. Eikä taaskaan hommia.
killkill

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jotain hyvääkin. Tuttu tek-kouluttaja pirautti ja sanoi että haluaa sittenkin syksyllä yrityksensä www-markkinoinnin kuntoon. Kerrankin pääsee tekemään hommaa aiheesta, joka a) on mielenkiintoinen b) josta on saatavilla riittävä määrä houkuttelevaa kuvamateriaalia. Mulla on visio jo otsikkokuvastakin: capture videopätkästä, jossa instructori ajelee skootterilla jossain luolassa reben kanssa. Kamera on mountattu skootteriin joten pätkä on erittäin rock-videomainen, tiedättehän, kohde näyttää olevan kiinnitetty kameraan ja tausta liikkuu vinhasti?
mustakikkeli

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita kirjoitti:Hoippuroin kaupungilla 36 senttiä pitkässä hameessa 12 sentin koroilla ja ihmettelin miksi ihmeessä kaikki naiset nykyään käyttävät lättänöitä kenkiä. Miksei muut kuin minä käytä korkkareita?
Ihan arvauksena: samasta syystä kuin miksi he eivät käytä korsetteja, eli ne ovat kovin epämukavia käyttää ja aiheuttavat selkävaivoja? En tiedä kun en ole itse koskaan kokeillut, mutta tuollaista läppää olen joskus kuullut tai lukenut jostain.

Minua taas ihmetyttää mikseivät useammat miehet käytä kaupungilla shortseja, sandaaleita, lippistä ja vyölaukkua? Näin kesäkuumilla ne olisivat tosi pop.

Kumma juttu, minunkin yöunia häiritsi kuumuus. En sitten älynnyt avata akkunaa yöksi. Vahingosta viisastuu.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Täs ois tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ah..
Toinen lomapäivä!
Rantaan ja aamu-uinnille!
Vähäsen solee pintaa ja sitten takas!
Muchos buenos, tai jotai..

Hyvää työpäivän jatkoa kaikille töissäkäyville! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin