Torstain täpinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Never trust a man in tuulipuku.
IUH!
:shock: Onks Jättiksel tuulipuku :shock:
NEVÖÖ! Hei se ois poltettu jo ajat sitten, niin käy täs kämpäs kaikille epämielusille jutuille :oops:

Siis tuulipuku?! *kuivuukuivuu*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nytkö tää sitten loppui ja kaikki häipyivät juhannuksen viettoon?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Nytkö tää sitten loppui ja kaikki häipyivät juhannuksen viettoon?
Ei, nyt tää vasta alkaa. Mistä mennään hakemaan juhannusheilat?
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ak »

Minä en myönnä häipyneeni mihinkään.
Dumari

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mä oon jo lähtenyt!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Ei, nyt tää vasta alkaa. Mistä mennään hakemaan juhannusheilat?
Rocksissa olisi Verjnuarmu tänään, hevirokkia savonmurteella, mutta uuvutin itseni päivällä korkkarikävelyllä keskustassa (10 cm, mitattu tätä viestiä varten). Eikä Rocksista ole aikaisemminkaan kunnon heilaa löytynyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ak »

En nyt lupaudu kenellekään kunnon heilaksi, mutta muutamalle voin lähteä seuraksi.
Edith

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Rocksissa olisi Verjnuarmu tänään, hevirokkia savonmurteella, mutta uuvutin itseni päivällä korkkarikävelyllä keskustassa (10 cm, mitattu tätä viestiä varten). Eikä Rocksista ole aikaisemminkaan kunnon heilaa löytynyt.
Ihan kuin susta olis tullut kypsä aikuinen... sellainen... kolmikymppinen? :)
ak kirjoitti:En nyt lupaudu kenellekään kunnon heilaksi, mutta muutamalle voin lähteä seuraksi.
Ritarillista silti. Mutta itse asiassa taidan silti vaihtaa yöasuun, vaikka olenkin nuori (äsken vaivasi suuri vallankumouksellinen energia, kun olin juuri kotiutunut baletista ja katsomasta neuvostoelokuvaa), ja itkeä itseni uneen, kun eihän tuo aiemmin päivällä ostamani kasipäkki pikkutölkkejä tietenkään mahdu tuohon pieniruokaisen citysinkun jääkaappiini. Mitä mä sitten huomenna juon? No, lämmintä kaljaa ilmeisesti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Ihan kuin susta olis tullut kypsä aikuinen... sellainen... kolmikymppinen? :)
EEEEIIIIIIIIIIII!!!!!!11
Taasko musta tulee keski-ikäinen. Mä luulin, että se aika olis mennyt eron myötä ja just pari päivää sitten otin tyttönimenikin takaisin. Mä en ole aikuinen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: EEEEIIIIIIIIIIII!!!!!!11
Taasko musta tulee keski-ikäinen. Mä luulin, että se aika olis mennyt eron myötä ja just pari päivää sitten otin tyttönimenikin takaisin. Mä en ole aikuinen!
Hiu! Onnittelut uuden vanhan nimen johdosta!

Ja, tota, siis, öh, mähän ollut koko ikäni varhaiskeski-ikäinen. Ei tämä ole niin kamalaa. Välillä vain kolottaa polvia ja unetus alkaa yleensä näihin aikoihin, kotona on kyllä ihan hyvä olla, kuunnella iskelmäradiota ja juoda teetä. Mun henkinen ikäkin tais olla se nelkytkolme. Et ehkä mun tartteis pitää suuri kaunis suuni ja vikkelät näppäimistösormeni paremmin kurissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:pari päivää sitten otin tyttönimenikin takaisin.
Mulla on muuten hillitön identiteettikriisi tän asian takia. Mä en yhtään tiedä mikä mun nimi on tällä hetkellä; olenko mä vielä sitä vai jo tätä. Ei oikein ollut puhetta tytön kanssa siitä vaihtumisnopeudesta. Enkä mä osaa kirjoittaa mun wanhaa uutta nimeä silleen nopeesti ja näppärästi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ak »

Edith kirjoitti:Ritarillista silti.
Tosi.
Edith kirjoitti:Mutta itse asiassa taidan silti vaihtaa yöasuun, vaikka olenkin nuori (äsken vaivasi suuri vallankumouksellinen energia, kun olin juuri kotiutunut baletista ja katsomasta neuvostoelokuvaa), ja itkeä itseni uneen, kun eihän tuo aiemmin päivällä ostamani kasipäkki pikkutölkkejä tietenkään mahdu tuohon pieniruokaisen citysinkun jääkaappiini. Mitä mä sitten huomenna juon? No, lämmintä kaljaa ilmeisesti.
Kuulostaa pahalta. Omaan jääkaappi sentään mahtuu kohtuullinen päiväannos olutta. Saattaa mahtua jopa vähän ruokaa sen lisäksi. Voi siltä osin nukkua tyytyväisenä :) Oletko nyt aivan varma, ettei siellä ole ylimääräistä ruokaa, jonka voisi ottaa kaljojen tieltä pois? Tulisi uni paljon paremmin.
slam

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja slam »

brassi-japani (boring matsi)
Edith

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Edith »

ak kirjoitti: Oletko nyt aivan varma, ettei siellä ole ylimääräistä ruokaa, jonka voisi ottaa kaljojen tieltä pois? Tulisi uni paljon paremmin.
Siitä mä pidän kyllä huolen, ettei niin pahaksi pääse menemään oluthinku ikinä, että siirtäisin maidon, margariinin ja lihaleikkeleen huoneenlämpöön oluen tieltä. Eikä tuonne kaappiin juuri muuta mahdu. Tai, no jos taitava sijoittelija on, niin pikkasen juustoa kans.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ak »

Kuulostaa ahtaalta. En nyt ihan vakavissani olisi siirtämässä safkoja pois jääkaapista. :roll:
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mun mielestä kaikki spurgut pitäisi ampua.
Varsinkin ne jotka lähentelevät kun on itse sekunteja aikaisemmin lentänyt pyöränselästä ja yrittää selvittää, kuoliko vai selvisikö pelkällä aivotärähdyksellä.
Juhannus on siis virallisesti pilalla jo ennenkuin alkoikaan.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Razormaid kirjoitti:...
:paijaa:

Jospa ne ruhjeeet siitä hieman helpottaisi huomiseksi ja edes osan saisi meikillä piiloon. Mä voin sympatiasta potkia hieman seuraavaa spurgua jonka nään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Juhannus hankinnat tehty: Olutta, makuupussit, jne. autoon pakattu rakas nahkasohvani. Pitäähän sitä festareilla sohva olla...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä melkein päätin sittenkin lähteä baariin. Vaatteet katsottu valmiiksi, enää pitäisi jaksaa pukeutua, meikata ja mennä junalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Lolita kirjoitti: Jospa ne ruhjeeet siitä hieman helpottaisi huomiseksi ja edes osan saisi meikillä piiloon. Mä voin sympatiasta potkia hieman seuraavaa spurgua jonka nään.
Kiitos sympatiasta.
Yritän kovasti olla kuulematta pientä ääntä, joka sanoo että mustelmat yleensä pahenevat seuraavalle päivälle
Mutta maskeerausoppituntia ei pidä koskaan heittää hukkaan.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
RuNkkuTonttu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lolita kirjoitti:Mä melkein päätin sittenkin lähteä baariin. Vaatteet katsottu valmiiksi, enää pitäisi jaksaa pukeutua, meikata ja mennä junalle.
Tule tänne Töölöön drinksulle?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä melkein päätin sittenkin lähteä baariin. Vaatteet katsottu valmiiksi, enää pitäisi jaksaa pukeutua, meikata ja mennä junalle.
Tule tänne Töölöön drinksulle?
Mä en ole vieläkään vaatettanut ja hikinen ruumiini on liimaantunut kiinni tuoliin. Nyt alkaa taas näyttää siltä, että jää baari väliin. Nainen on ailahtelevainen.

Edit muutamaa minuuttia myöhemmin: Mulla on nyt vaatteet päällä ja juna lähtee 23.26 ja on hieman ennen puolta yötä keskustassa. Laitan YV:tä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ak »

Väsyttää siihen malliin, että taidan luovuttaa ja mennä nukkumaan edes osan univeloista pois... Katotaan, jos sitä heräis viimeistään maanantaina töihin. :krooh:
segma

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja segma »

Kohta junaan! Ei makuupaikkaa! Tulee ihanat kymmenen tuntia. ^_^
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tulin vain kertomaan että mökillä on ihan parhautta. Noin 21 astetta sisälämpötila, voi pitää ikkunaa auki eikä yöllä kuule liikenteen jylinää tai lähiöbaarista kotiutuvia känniääliöitä tai lokkeja kirkumassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin