Torstain täpinät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lääh. Sade loppuikin sitten näköjään siihen, ja ei se viilentänyt yhtään. Tulikin vaan kosteampaa. Öglh.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Feiz kirjoitti:
killkill kirjoitti: GAAAAATTTTAAAACAAAAAAA!!!

Perustuuko tämä empiirisiin tutkimuksiin, vai onko tämä läpinäkyvä yritys houkutella pääkaupunkiseudun yöhön traktorilasteittain viäntäviä ja hoastavia landepaukkuja paikallisten tinttitukkien röhönaurun aiheeksi? :D
Haha ei ole salajuoni.......ehkä 8)
Tottakai tytsit tykkää kun jannu on muualta kuin stadista. tsadin metrosexuaalit kun ovat kaikki pelimiehiä, paskanpuhujia ja niihin ei voi luottaa. Näin ollen pieni murrevivahde ja sen faktan kuuleminen, että jannu ei olekkaan pääkaupunkiseudulta alunperin kotoisin saa pinpin märäksi ja osakkeet nousuun.
Olet aikas oikees siin et tääl tadis o tosi paljo sitin jauhajii. En kyl hiffaa ihan kybäl et mikä siihen on syynä ja mikä ihmisis mättää. Eikä kyse pelkästään miehistä vaan sitä on yhtä lailla tän kirkonkylän mimmitkin.

HUOM en ole vielä yhtäkään 100% rehellistä daamii tavannut. Eräs saattaa aikalailla olla mut en tunne sitä kovin hyvin, ehkä se on 97% ja mä olen 130%!!

Jopa oma mussukkanikin on aikamoinen satuilija kuten kaikki muutkin aikaisemmin tavanneeni. Ja se mikä on NIIN hauska kun tuntuu siltä että taitavat itsekin uskoa niihin juttuihinsa. Kertoilevat juttuja ja mä tyyliin et "tottakai, joo joo" katson kokkerspanielin ilmeellä:D

Ja kun aika saa, niin sitten jo yllätys yllätys rupeavat hapertelemaan ja kertovat samaa stoorii mut eri kässärillä heh.

Kerronpa yhen esmerin. Mun tytsiliini joka osaa pelata taitavasti näitä parisuhdepelejä halusi jälleen kerran tuoda omaa "arvoonsa" esille todistamalla omaa "vahvuuttaan" suhteessa miehiin yms. Siis kertomalla etä kyllähän niitä miehiä on ollut ja tähän mennessä yhteensä 25 joiden kanssa sängyssä.

Ihmettelin taas kerran et mix näitä juttuja mulle haluu kertoilla..hiffaanhan sen että yrittää mua vaan kiusii mut ei paljoo toimi noi osa-alueet..ja totesin vaan et sehän on ihan hyvä lukema..ja jatkoin et haluutko kuulla mun lukeman. Sanoi että ei haluu..hmm miksi ihmeessä.

No sanoin että olenhan ollut hiukan yli 50:n eri naisen kanssa sängyssä, tosin en VIITSINYT sanoa että kulta-mussukka, tarkoitin että siis vuonna 2005..joten eiköhän kannattaisi jättää tämä höpinät kokonaan pois keskittyä vain meihin.

Niinhän se joskus nimittäin saattaa metsä huutaa jne, joten älkää puhuko paskaa.

Ja jusseja kaikille runkkareille ja myös niille jotka meinaavat ehkä saada aikasex muutakin kuin vain puhua yllämainittua. Ja niille erityisesti mielettömän guumaa Jussia jotka aikovat harrastaa tyttö-sextailua!!
Ollaan vaan ja nautitaan
RuNkkuTonttu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Nyt alkaa olla pikkaisen kiirus pakkailun, Alkossa, kaupassa ja muualla käymisen suhteen. En onnistu edes löytämään makuupussiani. Joutuu vissiin ostamaan uuden....

Milloinkohan tämä Kity kokonaan kuolee? Tänä iltana vaiko vasta huomenna? Kuinka monta Juhannus kännistä postausta ilmestyy huomiseen Jussi ketjuun sen jälkeen, kun viimeisetkin Runkkarit ilmoittavat, että "hei, hei! Nyt lähden ryyppäämään!"
ninnithequeen

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei apua, mites noi kaupat on auki nyt pyhinä?
Patz

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Patz »

ninnithequeen kirjoitti:Hei apua, mites noi kaupat on auki nyt pyhinä?
Huomenna 13 asti, la kiinni, sunnuntaina 12->
Alkosta en tiedä.
tonttu

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
En oo vielä katsonut ulos, jotta onkohan täällä satanut. Kiva jos on, lämmintä on jo yli +22 tässä vaiheessa.
Juhannuksen vietto voi alkaa tämän päivän jälkeen.

Hyvää torstaita!
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Vähän kieltämättä vittuuntunu olo, ku juhannus meni pilalle. Kaupungissa öhnään, muijaa tulee ikävä ku se lähtee landelle tyttöjen kanssa. Onneks viel sunnutaina keretään näkemään ees hetken aikaa iltasella ja maanantaiaamuna kuukaudeks taas seikkaileen merille. No, oikeestaan on jo hieman työiloa ku niin kauan ollu lomalla, ku oli se sairasloma.
millivanilli

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ensimmäinen puoli tuntia töissä meni peukaloita pyöritellessä. Kävin ruinaamassa kaikilta töitä.. nyt on sitten töitä silleen, etten taida ehtiä tehdä niitä ennen kuin noutaja tulee.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Niin joo, kuis moni muu viettää juhannuksen tääl pääkaupunkiseudulla? Tänään pitäs lähtee kattoon kaverin kans Brasilia-Japani peliä jonnekin päin keskustaa...
slam

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja slam »

Yöllä tuuli teki vittumaiset. Olisin halunnut tyynessä uida. :P Mut mukava sessari... uusiksi maybe.
killkill

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Hei apua, mites noi kaupat on auki nyt pyhinä?
Juhannuksen aukiolo

Kaikki Alkot palvelevat

torstaina 22.6. klo 20 asti
aattona 23.6. klo 9–13.

lähde: www.alko.fi
Elukka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK III :sir:
Usch, hiostaa. :?
Työmotivaatiokin on taas niinQ ihan 130% ... NOT. :|
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mýlwin-setä jäi minuutti sitten virallisesti lomalle 5 viikoksi.
Hajotkaa aamuihinne.

:miitti: :krooh: :miitti: :beer: :krooh: :gee: :miitti: :cheer: :miitti: :gee:

:sir:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tekisi mieli lähteä aamiaiselle johonkin kahvilaan, mutta tuo kello on jo aikasta paljon. Ehkä sitten lounaalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mylwin kirjoitti:Mýlwin-setä jäi minuutti sitten virallisesti lomalle 5 viikoksi.
Hajotkaa aamuihinne.
:kele: :9mm: :axe: *kade :evil: *
killkill

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mylwin kirjoitti:Hajotkaa aamuihinne
Minä oon jo omat 330 aamuani suorittanut. Montakos vuotta sulla on vielä eläkkeellejääntiin?? 15? 20? 25? :hirn:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Hajotkaa aamuihinne
Minä oon jo omat 330 suorittanut. Montakos kymmentä vuotta sulla on vielä eläkkeellejääntiin?? :hirn:
Onhan näitä reserviaamuja vielä varmaan sullakin muutama jäljellä, tosin jotenkin nää ei tunnu ihan niin kammoittavilta :)
saika

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja saika »

Olen nyt Täysinoppinut
- katsastusasiamies
- autokorjaaja
- merikapteeni
- rakennusarkkitehti
- LVIS-insinööri
- yleislääkäri
- eläinlääkäri
- sota-asiantuntija
- metsänhoitaja
- jne

Papereita eivät vaan suostu kirjoittamaan. Kävin joka tapauksessa tenttimässä noihin liittyviä asioita tuossa. Nyt voin vastata, kysyivät asiakkaat sitten mistä tahansa asiasta. Näin ainakin soittajat itse olettavat. Virallinen uusio-miss asiakaspalvelija 8)

Kohtalaisen hiljaista täällä.
killkill

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja killkill »

pikkuego kirjoitti:Onhan näitä reserviaamuja vielä varmaan sullakin muutama jäljellä, tosin jotenkin nää ei tunnu ihan niin kammoittavilta :)
Ei o ensimmäistäkään kertauskutsua tullut, vaikka kotiuduin jo 1993.

Tämä selittynee seuraavalla: koska olin niin äärettömän särmä ja sotilaallinen jätkä, kuulun sellaiseen eliitti-erikoisjoukko-osastoon, joka muodostetaan vain Tosi Pahan Paikan sattuessa. Antoivat lähtiessä tuollaisen punaisen puhelimen juustokuvun alla, kun se alkaa vilkkua niin sitten tullaan miestä hakemaan hulikupterilla.

Ei ole vielä vilkkunut ;)
Sinkkumatti

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Ei o ensimmäistäkään kertauskutsua tullut, vaikka kotiuduin jo 1993.
Sama vika. Mä tulin hiukkavaarasta takasin -92, eikä ensimmäistäkään kutsua ole kuulunut, vaikka tupakaverit ovat kyllä olleet jo kertaamassa. No, eipä yhtään kyllä harmita.. 8)
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti: Ei o ensimmäistäkään kertauskutsua tullut, vaikka kotiuduin jo 1993.

Tämä selittynee seuraavalla: koska olin niin äärettömän särmä ja sotilaallinen jätkä, kuulun sellaiseen eliitti-erikoisjoukko-osastoon, joka muodostetaan vain Tosi Pahan Paikan sattuessa. Antoivat lähtiessä tuollaisen punaisen puhelimen juustokuvun alla, kun se alkaa vilkkua niin sitten tullaan miestä hakemaan hulikupterilla.

Ei ole vielä vilkkunut ;)
Mulla loppui '96 ja yhteen vapaaehtoiseen päiväreissuun tuli kutsu parin vuoden päästä, mutta aika ei ollut vielä lähelläkään kypsää moiseen.

Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa ja syynä lienee sama, miksi meistä alkanut kokeilu lähettää alokkaat RUKiin suoraan peruskoulutuskaudelta kuivui hyvin äkkiä kasaan :?

Tuo eliittiteoria kuulostaa kyllä hieman hohdokkaammalta, myönnetään :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

killkill kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Hajotkaa aamuihinne
Minä oon jo omat 330 aamuani suorittanut. Montakos vuotta sulla on vielä eläkkeellejääntiin?? 15? 20? 25? :hirn:
4.7.2035 joku voi laskea, mie en osaa.

Ohhannoita.

Tsk, tsk, näin paljon laatulihaa kertaamassa käymättä?!

Taidan laittaa pvahviestiä asevelvollisuusosastolle.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Ei o ensimmäistäkään kertauskutsua tullut, vaikka kotiuduin jo 1993.
Huutava vääryys!!!!!11!!1!!1!yksi!!!!!++0;!!!!
Mulle tippui eka kertauskutsu puoli vuotta reserviin siirtymisen jälkeen. :doh:
Sitä seuraava tuli ½ vuotta edellisestä.
Onneksi eivät ole ihan samaa tahtia jatkaneet sen jälkeen... :lol:
killkill

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mylwin kirjoitti:Taidan laittaa pvahviestiä asevelvollisuusosastolle.
Kersantti KillKill tai Kapteeni Killkill kuulostaisikin aika hyvältä. Tällä nimellä pärjäisi varmaan hyvin kansainvälisissä rauhanturvatehtävissä!
Noriyumi

Re: Torstain täpinät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

voi peffa :(