Mulla on kaamee kapula

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jooh.

Onko sullakin?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mä tykkään mun kapulasta.

Mutta kai se on kaikkien mielestä kaamee.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja slam »

Minulla on penis
menhir

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja menhir »

Juu kyllä on. Seinääntipahtamisen seurauksena kuuluvuus aika ajoin kehno ja puhelut saattavat keskeytyä yllättäen. Vaihtoon menossa siis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Lilo »

On se aika kaamee. Vaihtoon joutas.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ElanorRaven

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mulla on ihq uusi kapula, Nokijan 7360. Mie tykkään.
slam

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja slam »

3350; ko tuo mahtaa olla. Ihan riittävän hyvä minulle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No se iänikuinen oranssi nokialainen jolla kestää vaikka heittää vesilintua. Ihmiset ei usko että mä en vaihda, vähän väliä yrittävät lähettää siihen mms viestejä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tiikeriankka

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mulla on joku sony-ericsson, z5**i tai jotain. Ei se ole kaamea. Aika uus kun entinen Noukia katosi.
segma

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja segma »

Mokian 6021 täällä. Näyttää tarpeeksi bisnespuhelimelta, joten kelpaa. Ei muuta.
silsakenraali™

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulla on semmonen tiiliskiven kokoinen nokialainen 3660. Ihan ensimmäisiä kamerapuhelimia. Taisin ostaa 2003 jouluna. Aika kaamea tapaus.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

En itseasiassa tiedä mikä malli muun kapula on.
Sony Ericson siinä lukee, se on punanen ja sen veli on esiintynyt Ilman johtolankaa-sarjassa.
Se on oikeen hehkee, vaikken vieläkään ymmärrä miten saan sen vastaanottamaan soittoääniä tai taustakuvia, joten teineilyt jää tahtomattaan väliin.

Semmonen Samsungin taittopuhelin olis kiva.
Siis se, josta saa valittua Peer Gyntin chembalopiisin soittoääneksi :h:
*pilipalipom*
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
tonttu

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Samsungin joku simpukkamalli.
mustakikkeli

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Työn puolesta edelleen se sama wanha väri-Commari-halko, jota ei kokonsa puolesta viitsi pitää mukanaan missään. Sen puolesta käytän vuosia sitten itse ostamaani pikkuista Nokia 6100:sta, joka on toiminut varsin hyvin koko tämän ajan, ja on edelleen niin mukavan pieni. Ainoa miksi toivoisin uudempaa kännykkää olisi että pääsisin sillä Intternettiin jotta voisi kaupungilla helposti tarkistaa YTV:n Reittihaun (EDITH: Onnistuu tuo toki myös nykyisellä Commarilla, mutta kovin hitaasti, enkä jaksa kanniskella isoa halkoa mukanani). Ei muuta tarvetta, kameroille tai muillekaan.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 26.06.2006 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Työsuhde-Nokia, 6020 tjsp, työsuhdeliittymällä :)
Kassillinen omia kapuloita (13 kpl, laskin juuri) roikkuu vaatehuoneessa, mitähän niillä vois tehdä :roll:
nokkaelain

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Sen jatkeena on vain N*kian 6230. Ensimmäinen nokialaiseni (No olen kyllä tehnyt aikoinaan kesätöinä kumiletkuja entisessä Nokian tehtaassa.) Aika kaamee on, vaikka moni on kehunut Nokian parhaaksi malliksi. Aika heikot kuoret ja huonosti näkyvä näyttö verrattuna ikivanhaan Siemenne^H^H^siin.
ElanorRaven

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

mustakikkeli kirjoitti:Ei muuta tarvetta, kameroille tai muillekaan.
Minä en myös ole missään vaiheessa osannut kaivata kameraa puhelimeen. Tämänhetkisessä ja edellisessä puhelimessani oli kyllä kamera, mutta eipä niillä juurikaan tullut kuvattua. Uudessa puhelimessani on myös radio, eikä sitäkään ole tullut varmaan tunninkaan verran kuunneltua. Nolona siis myönnän, että taisinpa maksaa pelkästä ulkonäöstä.
PerttiMakimaa

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

S60 3rd edition.

EDIT

http://fi.wikipedia.org/wiki/S60

EDIT
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 26.06.2006 9:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Työsuhderasitteena Panasonic GD67 sekä omana Nokia 6630 tjsp.
Bliss kirjoitti:Kassillinen omia kapuloita (13 kpl, laskin juuri) roikkuu vaatehuoneessa, mitähän niillä vois tehdä :roll:
Perusta museo, tosin jotkut pojat ovat jo sellaisen perustaneet.

Toisena vaihtoehtona maltat odottaa juniorisi kasvavan, hän varmaan keksii mitä niillä voisi tehdä.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja cardic »

mul on ihan hyva luuri, siisti kuoriki takana
mul on ihan hyva fiilis, siisti jussi takana
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
mustakikkeli

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

mustakikkeli kirjoitti:Työn puolesta edelleen se sama wanha väri-Commari-halko, jota ei kokonsa puolesta viitsi pitää mukanaan missään. Sen puolesta käytän vuosia sitten itse ostamaani pikkuista Nokia 6100:sta...
Sinänsä hassua että jouduin tälläkin kertaa tarkistamaan kännykkäni sisältä (akun takana olevasta tarrasta) minkämallinen puhelin minulla edes on. Ei noita mallinumeroita koskaan jaksa muistaa, yhtä hyvin olisin saattanut väittää omistavani 5100:n tai 6110:n. Olikohan tuo Commari puolestaan joku 9110i? Ei jaksa tarkistaa. No se vanhemman mallinen värikommari joka tapauksessa, suoraruiskutusversio (i).
Bliss

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Toisena vaihtoehtona maltat odottaa juniorisi kasvavan, hän varmaan keksii mitä niillä voisi tehdä.
Sitä mäkin pelkään :D
Ei vaan, ihan toimivia luureja, voikohan niitä lahjoittaa johonkin suuntaan käyttöön vai onko ainoa vaihtoehto TheRoskapönttö???
PerttiMakimaa

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:Ei vaan, ihan toimivia luureja, voikohan niitä lahjoittaa johonkin suuntaan käyttöön vai onko ainoa vaihtoehto TheRoskapönttö???
Riippuu kai mitä luureja siellä on? Oletettavasti jotain 3310 linjaa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei todellakaan oo!11 Sillä on enkelinsiivet ja Hello Kitty -tarra ja se tuoksuu mansikoilta :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mulla on kaamee kapula

Viesti Kirjoittaja Saz »

Tulipa sopivasti tämä kysely. :P
Sain juuri työsuhdekännykäksi Nokia 9300i-luurin. Yhtään en osaa käyttää, äitiä on ikävä, ja ikävä vanhoja kunnon lankapuhelimia joiden ainoa funktio oli soittaa paikasta toiseen!
Vastaa Viestiin