Tiistain puheet

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Täällä kämpässä dunkkaa jätesäkki, siis se muovi vai mitä matskua se onkaan.
En halua muuttaa hetkeen.

Hokasin muuten tänään että ilmaisjakelulehdet on samaa materiaalia kuin sanomalehdet. Daa. :D
bedlam

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ghanan se maali piti tehä! Perkele!
Turbohaltija

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Noriyumi kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Mietin että jos söisi vanhat spagetit tänään pois. Avasin kattilan ja homesieni hymyili vastaan. No, ajatus oli sentään hyvä.
Pöh, tule mun kaa syömään ja mä saan valittaa kurjuuttani.
Jaahas, huomasin tämän vasta nyt. No, mä oon töissä 23:een asti. Jospa syödään joku toinen päivä? Ellet sitten halua käydä burgerilla tänä yönä? :wink:
millivanilli

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen kotiutunut.

Hyvä päivä, aamulla sain avokin lahjaa tehtyä, olin töissä, kävin kirjastossa ja sain mukaani hyvää matskua opinnäytetyöhön, kävelin karkkikaupan ohi, kävin töissä vanhempien luona, en syönyt jäätelöä, vaikka tarjottiin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Noriyumi kirjoitti: Miksi uusi lukko? ONko joku muuten tunkemassa kylään omilla avaimilla?
Ei, vaan tässä talossa on vanhanmalliset abloyt, alaoveen eri avain kun asuntooni, ja niitä avaimia on tietenkin kierrossa ympäriinsä. Ihan turvallisuus- ja mukavuussyistä taloyhtiö päätti uudistaa lukituksen, mikä on kovin ihanaa.

Nyt istun taas koneella jalkakylvyssä, sillä edellinen keskeytyi julmasti kaupunkireissuun. Ja totesin autoni leviävän, eli minullakin auton hankinta edessä. Ja tuhat muuta asiaa. Jännää! Muutos on aina hyvästä!

Ja pian lakkaamaan!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja tonttu »

millivanilli kirjoitti: kävelin karkkikaupan ohi, en syönyt jäätelöä, vaikka tarjottiin.
Vaude! Kysyis aikapaljon itsekuria meikäläiseltä ainakin tuo viimeinen.
Hyvin suurella todennäköisyydellä repsahtaisin.
millivanilli

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tonttu kirjoitti:Vaude! Kysyis aikapaljon itsekuria meikäläiseltä ainakin tuo viimeinen.
Hyvin suurella todennäköisyydellä repsahtaisin.
:D hih. Eipä se repsahdus ollut minullakaan kaukana, onneksi siinä oli pähkinöitä (joille olen allerginen) eikä se ollut hylaa. Close one.
RolloTomasi

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

tänään heräsin, söin, menin nukkumaan, söin, menin nukkumaan, söin ja nyt voisi mennä takaisin nukkumaan.

hyvää tiistaita.
slam

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja slam »

bedlam kirjoitti:Ghanan se maali piti tehä! Perkele!

3-0 bärsseille
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ladadii... :twisted:
Olo kuin Ekotipin Polkupyörälaulun jannulla
"kuinka voi olla mahdollista että kaikki rahansa onnistuu tuhlata niin ettei omatunto edes kolkuta yhdessä ainoassa levykaupassa... ja paluumatkalla vastatuulessa tyhjätasku polkee hymy huulilla, taitaa laskut jäädä maksamatta."
Tosin kyseessäni oli Hesveltin alennusmyynnit.
Puolitoista sataa, sinnepäin. :roll:
Muttei yhtäkään kuiturastaa koko kaupungissa! :evil:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Bliss

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Bliss »

tonttu kirjoitti:Hokasin muuten tänään että ilmaisjakelulehdet on samaa materiaalia kuin sanomalehdet.
Tosta hyvästä ansaitset palkinnon :D

Kuva
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Herttua »

kävin sitten töiden jälkeen taas pulahtaa hallilla,muuten elämä tappavan tylsää,josko sitä ens vkonloppuna jos hyvät säät lähtis rannalle jallittaa naisia/tyttöjä,miksei vaikka baariinkin...pe tulee palkka reilun tonnin :)

edit:porukat kävi tänään pesee ikkunat ja oli ostanu mulle hajonneen tilalle uuden kahvinkeittimenkin... kiva kun satoi välillä
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
1108

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja 1108 »

20:42:07 (KiimaNainen) > 1108: Määrittele, märkä ja halukas
20:42:32 (1108) > KiimaNainen: Delfiini syömässä kalaa
20:42:50 (KiimaNainen) > 1108: muuta ei tule vai mieleen?

No ei tullut sillä hetkellä.
tonttu

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Bliss kirjoitti:Tosta hyvästä ansaitset palkinnon :D
Kiitos kiitos!! :hail:
killkill

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ajettu 300 km Hienoon Hotelliin. Harmi, kun firma ei ole antanut luottokorttia. Nyt on ihan sellainen olo, että voisi tilata hyvännäköisen naishierojan hieromaan jumiutunutta kaasujalkaa. Kuningaskuntani vakionopeudensäätimestä!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Mojo »

[quote="RuNkkuTonttu"][/quote]

Kiitos! Vaikkei sillai lähintä esimiestä ole, koska juuri hän päättää kenet valitaan, niin sain sentään alun tuosta soperruksestasi. Loppu sitten meni vähemmän kivuttomasti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Äh, mää lähren nukkumaan. Mullon paha miäli. Hyvää yötä!
Sudenhenki

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Äh, mää lähren nukkumaan. Mullon paha miäli. Hyvää yötä!
Mistäs nyt paha mieli on tulluna? Mukavan sateinen päivä ollut ainakin täällä. :)
Dumari

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ahtasin masun täyteen ekan kerran sitten uuden suoliston, toivottavasti pötsi kestää. Parin tunnin päikkärit ei piristänyt, nyt nukuttaa kokoajan.
Sinkkumatti

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Zeesas mikä pillumagneetti koira on. Kävin porukkojen dogin kanssa koirapuistossa ja het oli pari miisua juttusilla. Stana. taidan värvätä dogin maisemiin pidemmäksi aikaa. Se tulee halvemmaksi kuin kapakka ja on 100 kertaa terveellisempääkin. :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kissaa ulkoiluttaessa on kanssa aikalailla pippeliä tarjolla. Tosin tässä naapurustossa laatu on huono, joten alan varmaan ulkoiluttaa kissaani jossain hienommalla alueella.


Nyt olen sitten käynyt ampumassa ja menen elokuussa uudestaan. Olin parempi kuin oletin, mutta räpelsin alkuun kuin minä vain voin. Nyt mä haluun miehen, joka pitää mulle oppitunnin "guns for dummies". Ja ehkä oman revolverin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uuh!
viiden illan juhannus on takana..
Kunto kesti viuelä saunomisen ja WiliamKn..
Pyyhin Netikettiin..
mustakikkeli

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita kirjoitti:Kissaa ulkoiluttaessa on kanssa aikalailla pippeliä tarjolla. Tosin tässä naapurustossa laatu on huono, joten alan varmaan ulkoiluttaa kissaani jossain hienommalla alueella.
Noh noh, pippeli on pippeli vaikka voissa paistaisi.

Mitä tulee asefetisismiisi, voisin luopua sopuhinnalla Dan&Wesson .357 revolveristani, siinä on miehekkään pituinen irroitettava piippukin. Ase taitaa tosin olla pikkuvikainen (eli räjähtää silmille), mutta käynti asesepällä auttaa. Pidetty hyvänä ja puhtaana. Itselläni kun armeijan jälkeen herännyt aseharrastusinnostus kuoli aika nopeasti... (ei, en ampunut omaan jalkaani)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain puheet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:voisin luopua sopuhinnalla Dan&Wesson .357 revolveristani, siinä on miehekkään pituinen irroitettava piippukin. Ase taitaa tosin olla pikkuvikainen (eli räjähtää silmille), mutta käynti asesepällä auttaa. Pidetty hyvänä ja puhtaana.
Kiitokset, mutta taitaa olla hieman liian järeä ase tämmöiselle aloittelijalle. Yritän pitää järjen päässä ja oman aseen hankkimisen vielä kaukana tulevaisuudessa. Kaukana on kyllä venyvä käsite.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin