Suuri mutanttikysely

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

ninnithequeen kirjoitti:Hallu, onhan tos samaa näköö, joo :D
Tässä onkin sitten Blissin pahin vihollinen, Skeletor.

Kuva
"I want you to get excited about your life."
ninnithequeen

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108!!!! :shock:
slam

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja slam »

rekkapenan haastaisin... iso läskireppu edessä on kova saavutus
Leila

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minä olen Urpomagneetti. Riittää, että olen oma itseni niin kaikista kännisimmät tyypit tulevat kehumaan ulkonäköäni ja kyselemään hinnastoani. Supervoimani (yliystävällisyys) ansiosta hymyni ei haihdu edes kaikista kauheimman urpon edessä.
Elukka

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Leila kirjoitti:Minä olen Urpomagneetti. Riittää, että olen oma itseni niin kaikista kännisimmät tyypit tulevat kehumaan ulkonäköäni ja kyselemään hinnastoani. Supervoimani (yliystävällisyys) ansiosta hymyni ei haihdu edes kaikista kauheimman urpon edessä.
Hop, nyt se on taas tän paikka: :pics:


...

:lol:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oijoi, meinasi ihan unohtua. Tarpeen vaatiessa olen myös Neiti Jääpylly. Supervoimillani eritän ympärilleni ilkeämielisiä huomautuksia ja hyistä tunnelmaa. Kyky on ollut hyödyllinen aina silloin kun Urpomagneetti joutuu pulaan eikä uskalla sanoa Peräsmiehelle suoria sanoja. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Leila

Re: Suuri mutanttikysely

Viesti Kirjoittaja Leila »

Lilo kirjoitti:Oijoi, meinasi ihan unohtua. Tarpeen vaatiessa olen myös Neiti Jääpylly. Supervoimillani eritän ympärilleni ilkeämielisiä huomautuksia ja hyistä tunnelmaa. Kyky on ollut hyödyllinen aina silloin kun Urpomagneetti joutuu pulaan eikä uskalla sanoa Peräsmiehelle suoria sanoja. 8)
Onko universessa olemassa useampikin Neiti Jääpylly? Luojan kiitos minunkin tuttavapiiriini nimittäin kuuluu yksi sellainen. Mahtavimpia supersankareita olette te, Neidit Jääpyllyt.
Vastaa Viestiin