Vitun homot

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SnapaHead

Vitun homot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Mittani on täynnä. Piste. Jos saatana aböyt kuusi kertaa vuodessa koitellaan päästä tuhkaluukkuun alkaa se vituttaa työssäkäyvää valkoista heteromiestä.

Minä kun en viehätä mitään yyper-kikkelis-kokkelis-tyttö-homoja vaan varsin kookkaita äitin nassukoita. Jälleen - ties kuinka vitun monennen - kerran joutui Kalliossa poistumaan varsin vikkelästi baarista ulos. Juuri kun olet vajoamassa kuola poskella "ei ois pitäny lähtee" tilaan ja suuntaamassa kotia kohti, pöytään istahtaa viisikymppinen pälvikaljuhomo:

"Hei, olen homomies."
"Jaaha. Lycka till ja ei muuta ku lisää paskaa housuun."

Minkälainen ihminen tulee istumaan pöytään ja esittelee itsensä 'homomiehenä'?

Ei siinä mitään. Tuo on jotenkin söötti homostaili. "Painu vittuun rööriroope!" ja sitä nolottaa... ei kuitenkaan poistu vaan hakee rohkasuryypyn ja takertuu kiinni niin kauan kunnes vaihdat paikkaa.
Perheellisen nysäkulli-nörttihomon ahdingon ymmärtää ja siksi on kohtelias, mutta ne toiset veikot... !!! Voi, venaja!

Eilen pöytään istu minua kaksi tai kolme kertaa isompi sälli. Sillä oli jenkkisiili ja flanellipaita, joka oli kääritty hauiksien puoleen väliin saakka ylös. Ja kuulkaa kaikki pojat; ne hauikset oli jonkinmoiset tankintappovehkeet.

Herran käytös (sen jälkeen kun oli ilmottanut olevansa hintti ja minä (jurrin pikkuorava pyllyssä kurkkien) taas päinvastaista):

"Onko mussa saatana jotain vikaa ku mä haluan naida tuollaista kaunista miestä perseeseen!"

"Uh..?"

"Ota tosta kii!" Tarjoaa jännitettyä hauista.

"Öh..?"

"Mä haluan naida sua!"

Niinku mitä vittua..?
Alkaa hakaristitatuointi olemaan varteenotettava vaihtoehto, koska yllättäen värivammaisten tyyliin myös homot käyttäytyvät huonosti. Olenhan tiennyt jo pitkään, että fägärit ovat sairaita neekereiden ja milky way-patukkojen tavoin, mutta jessus. Rajansa kaikella.
Jokainen kohtaamani ennakkoluulo tähän mennessä on ollut vähättelyä totuudesta.
Sinkkumatti

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SnapaHead kirjoitti:Ei siinä mitään. Tuo on jotenkin söötti homostaili.
Muah! Annan Gattacan stailata sinut. Rintataskullinen flanelli-paita, top gun-lätsä, kumisaappaat, sänki ja pesemättömät hampaat, niin johan saat olla hinureilta rauhassa.

Tai sitten vaan muutat sieltä varjon puolelta tänne auringon puolelle länsi-helsinkiin.
AarneAnkka

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Minäkin taidan olla hetero jolla on gay appealia. On se sinänsä imartelevaa että niinkin tyylitajuiset ihmiset (sallitteko stereotypian?) pitävät minua puoleensavetävänä, mutta enemmän sitä kaipaisi vastaavanlaista huomiota naisilta, ylläripylläri. Välillä tuntuu siltä että homojen kanssa on helpompi jutella kuin naisten.

Mitään varsinaisia lähestymisiä en ole kyllä vielä joutunut torjumaan, en kummankaan sukupuolen osalta. Lähestymiseni olen tehnyt itse, ja tähän asti saamani lähestymiset ovat kaikki olleet toivottuja. Tarkoitan siis suoria, selviä, rautalangasta väännettyjä lähestymisiä enkä vihjailuja.

Straight, but not narrow.
SnapaHead

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Sinkkumatti kirjoitti: RintatasKULLInen...
...tai sitten vaan muutat tänne...
aha
Pehmis

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Repskops. Sen siitä saa kun on kaunis poika nahkatakissa :D Sä oot niin jotenki gay chick. Koita hankkia pari rumaa rupea naamaan, kyl se siitä.

Tosin ei sun ongelmat oo ehkä ihan vielä niitä pahimpia. Tunnen kaiffarin jota useampi kaapin kokoinen hinttapuli on suukotellut väkisin, mm. yhden ravintolan portsari. Se vaan on gaymagneetti.
Sinkkumatti

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti: Tunnen kaiffarin jota useampi kaapin kokoinen hinttapuli on suukotellut väkisin, mm. yhden ravintolan portsari.
Ei saatana. Mä hommaisin jo sähkölamauttimen tuossa tilanteessa ja tuikkaisin het, kun joku yrittää iholle.
Pehmis

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei saatana. Mä hommaisin jo sähkölamauttimen tuossa tilanteessa ja tuikkaisin het, kun joku yrittää iholle.
Siinä ei välttämättä hirveästi mitään voi tuikata kun 120 kg pelkkää lihasta tarttuu kii ja työntää kielen kurkkuun :D On se kyllä hintin näkönenkin, semmonen übermetroseksuaali trancepoju. Ei ihme että erehtyvät.
Sinkkumatti

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Pehmis kirjoitti:Siinä ei välttämättä hirveästi mitään voi tuikata kun 120 kg pelkkää lihasta tarttuu kii ja työntää kielen kurkkuun
No vittu. Puree sitten kielen poikki tai käy jälkeenpäin tuikkaamassa takaapäin sivukujalla, ja potkii hampaat vielä kurkuun maahan päin kun paskiainen on tajuttomana.

Loppujen lopuksi se olisi sille kusimulkulle ihan oikein.
Geetzu

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sinkkumatti kirjoitti:Loppujen lopuksi se olisi sille kusimulkulle ihan oikein.
Juu, kyllä väkisinmakuusta pitäis yrityksenäkin jo ihan turpaan antaa. Mulle kerran yks lesbo teki aika inhottavat, se oli sellanen iso ja mä sillon vielä pieni, en oikein mahtanu mitään. En kyllä uskaltanu turpaan antaa ja taisin vaan häpeillä (ja myöhemmin asialle runkkailla) itsekseni. Mut noin niinq yleisesti: turpaan vaan jos ei muut keinot auta. Tai sit Snapa vois pippelin purasta poikki tms., ensin kuitenkin kantsii ehkä doupata homo, jos se tosiaan niin iso, että saa litsarilla jo tajun ihastuksenkohteeltaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No voi hyvänen aika sentään. On sulla asiat hyvin, jos sun ainoa paha ongelma on se, että joku homo tulee juttelemaan sulle baarissa. Kuulostaa jotenkin, miten sen nyt ilmaisisin, aika nuorelta ja itsekeskeiseltä. Mutta hei, aika parantaa haavat ja repeymät, kohta olet vanha ja ruma ja muistelet kaiholla aikoja, kun homot olivat kimpussasi.

Mua tuli kerran yksi lesbo iskemään, siis sillai, että olin 99-prosenttisen varma, että se oli iskupuuhissa. Vietimme mukavan yön yhdessä. Suosittelen lämpimästi.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Älkää nyt viitsikö. Pojat ovat poikia, ja miten homot pystyvät tunnistamaan toiset homot ellei kysymällä tai kiinni käymällä? Hajusta? Oletammehan me(!!1) heteromiehetkin että kaikki ympärillämme olevat kauniit naiset ovat heteroita ja käymme kimppuun kuin sika limppuun. Mä en ainakaan halua mawaa kylkiluihin ja perhosveistä niskaan jos nyt satun viattomasti kysymään joltain kauniilta lesbonaiselta "Anteeksi neiti, mutta voisitteko kuvitella panevanne tämännäköisen miehen kanssa?".
Geetzu

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:Mä en ainakaan halua mawaa kylkiluihin ja perhosveistä niskaan jos nyt satun viattomasti kysymään joltain kauniilta lesbonaiselta "Anteeksi neiti, mutta voisitteko kuvitella panevanne tämännäköisen miehen kanssa?".
Hippasen eri.

"Ootko homo?"
"En."
"Haluisin silti panna sua."
"Suksi vittuun."

Jos käpälöintinä jatkuu ni nenään vaan...
Pehmis

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Mihin on jäänyt se peruskohteliaisuus, et ensin kysytään et voinks mä istua tähän? Jos vaikka seksuaalisten preferenssien esittely ja aktiehdotukset alettais vasta sen jälkeen kun ylipäätään on otettu selvää onko seura millään tasolla toivottua?
mustakikkeli

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Geetzu kirjoitti:"Ootko homo?"
"En."
Entä jos ei = kyllä, kuten niin usein tällaisissa seksiaiheisissa kysymyksissä?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 28.06.2006 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti: Hippasen eri.

"Ootko homo?"
"En."
"Haluisin silti panna sua."
"Suksi vittuun."

Jos käpälöintinä jatkuu ni nenään vaan...
Taidankin hieman yhtyä edelliseen kirjoittajaan, paitsi että välttäisin väkivaltaa. Mut sit toisaalta, kai kaikenlaisia ehdotuksia tulee useimmille ihmisille, eivätkä ne välttämättä lopu ensimmäiseen eikiitokseen. On niin vaikeaa olla kaunis ja älykäs, kun kaikki haluavat.

Muistelen hiukan taas mulattilesbotyttöstä Rion yössä. Olen monasti ajatellut, että olisi kivaa pidellä sitä sylissä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:Mihin on jäänyt se peruskohteliaisuus, et ensin kysytään et voinks mä istua tähän? Jos vaikka seksuaalisten preferenssien esittely ja aktiehdotukset alettais vasta sen jälkeen kun ylipäätään on otettu selvää onko seura millään tasolla toivottua?
Joo, perskohteliaisuus on ihan pop, mutta joskus perskohteliaisuuden unohtaminen ja sosiaalisten odotusten täyttämättä jättäminen on aika kiihottavaa. Välillä kohde vain ei lämpene, mikä on tietysti ikävää.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Njoo, kyllä mäkin vältän väkivaltaa yleensä lähes sinne pisteeseen kun siitä tulis jo itsensäpuolustamista. Mut jotenkin voin ymmärtää et pienen pieniä poikia saattaa tutisuttaa kun ISO homo tulee iholle. Mulla on yks pienen pieni homo-ystävä, joka pelkää niitä isoja. Salaisesti haluaa mutta lähelle ei päästä. Itsesuojeluvaisto tms.

Voisin miettiä hetken jotain mulattityttöä, jota aion pidellä tulevaisuudessa etelän yössä.
mustakikkeli

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No onhan se sinänsä totta että jos toinen käy fyysiseksi, hammas hampaasta-reaktio on ymmärrettävä, esim. kostaa toisen kielisuudelman läimimällä häntä pyllylle.
Geetzu

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:"Ootko homo?"
"En."
Entä jos ei = kyllä, kuten niin usein tällaisissa seksiaiheisissa kysymyksissä?
Sitten jäis vaan molemmat ilman mahdollisesti hyvää panoa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:No onhan se sinänsä totta että jos toinen käy fyysiseksi, hammas hampaasta-reaktio on ymmärrettävä, esim. kostaa toisen kielisuudelman läimimällä häntä pyllylle.
Sulla on nyt jotkut ihan omat fantasiat menossa. Menes poika lenkille niin tulet taas järkiisi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sinkkumatti kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Ei siinä mitään. Tuo on jotenkin söötti homostaili.
Muah! Annan Gattacan stailata sinut. Rintataskullinen flanelli-paita, top gun-lätsä, kumisaappaat, sänki ja pesemättömät hampaat, niin johan saat olla hinureilta rauhassa.
.
Eiköhän kuvaamasi garderobi pesemättömiä hampaita ja kumisaappaita lukuun ottamatta ole perinteistä butch-homojen tyyliä? Hampaatkin pyrin pesemään ja kumisaappaita en juuri koskaan käytä. Maihinnousubuutseja kyllä, ja nekin ovat machohomoluukiksi tulkittavissa. Itse olen liian rääpäles näyttämään machohomolta ja muutenkin heterou tai siis runkkari.

Ennen kuin kuulin, että flanellipaita on junttia, pelkäsin että sellainen ehkä tulkittaisiin machohomojen paidaksi. Minä en sellaisesta niin välitä, en jaksa seurata miten Helsingin degeneroituneet muotipellet minkin vaatteen milloinkin luokittelevat.. ostan vaan käytännöllisiä vaatteita ja siinä se.

Mutta eikös tuolla Snapaa lähennelleellä butch-macho-homo -uroksella ollutkin flanellipaita?? Snapahead taas, tuo munakarvansa ajeleva ja muutenkin laittautuva metroseksuaali, tinttitukkaa pitävä kaunis poika on ulkoisesti ihan selvä naisellisen femme-homon perikuva. Joten ihmekös tuo, että Snapahead vetää machohomoja puoleensa. Etsivät "vaimoa".

Siihenkään en usko, että edes Helsingissä ihan yhtenään vahingossa menisi homojen asuttamiin baareihin. Kyllä se on Snapaheadia sinne vetänyt homojen kyrvänpäistä erittyvä kiimatipan tuoksu.

Ehdotankin, että Snapahead avaisi itsensä ja persereikänsä uusille kokeiluille, antautuisi machohomojen hyväilyille, siirtyisi wannabehomosta enemmän kunnioittamaani täyshomojen kastiin. Snapa: Homoilla on erehtymätön Gay-Dar. Jos he sinut homoksi tunnistavat, sinä olet homo. Elä sen kanssa.
Viimeksi muokannut Gattaca, 28.06.2006 11:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Dumari

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:No onhan se sinänsä totta että jos toinen käy fyysiseksi, hammas hampaasta-reaktio on ymmärrettävä, esim. kostaa toisen kielisuudelman läimimällä häntä pyllylle.
Sulla on nyt jotkut ihan omat fantasiat menossa..
Look who´s talking :D
Herra Manala

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SnapaHead kirjoitti:"Onko mussa saatana jotain vikaa ku mä haluan naida tuollaista kaunista miestä perseeseen!"
Hei vittu mulle kans! Joko mennään?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:"Onko mussa saatana jotain vikaa ku mä haluan naida tuollaista kaunista miestä perseeseen!"
Hei vittu mulle kans! Joko mennään?
No kai te mutkin otatte mukaan?
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Vitun homot

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:"Onko mussa saatana jotain vikaa ku mä haluan naida tuollaista kaunista miestä perseeseen!"
Hei vittu mulle kans! Joko mennään?
No kai te mutkin otatte mukaan?
Oletko homo?
Vastaa Viestiin