Torstain tiedonjyvät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa heti flirttiin :kele:
Noriyumi

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Turbohaltija kirjoitti:
Razormaid kirjoitti:

Humanistisen tiedekunnan valintatoimisto
Voi ei. Mieti nyt vielä hetki. Haluatko oikeasti humanistiksi? Sano vielä, että haluat opettajaksi? uh-huh.... Kaverini, huippuälykäs FM: "Humanistinen tiedekunta pilasi elämäni." Itse näen tiedekunnan hieman valoisammassa katsannossa, koska se on sentään tarjonnut minulle koulutuksen ja ammatin jolla tienaan elantoni, mutta en silti suosittele humanistista tiedekuntaa kenelläkään joka haluaa päästä eteenpäin elämässään. Ala mieluummin lakimieheksi tai lääkäriksi. :D
Niinpä. Siksi vaihdoinkin opintoni kunnianhimoisempaan suuntaan.
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Miksi mä meen aina ihan häpsälleen kun joku soittaa ja puhuu englantia? Pari ekaa sanaa menee aina mongertaen ja sit vasta rupee puhe sujumaan. Pirulainen, kyllähän mä ny lontoota puhun!

Tästä tulee hiljanen päivä ja mulla on vihdoinkin se ristikkolehti tossa pöydännurkalla. Mä tiedän että niitä laskuja pitäs laitella kansioihin, mutta niihin pitäs keskittyä ja se ei onnistu kun puhelin soi vaikkakin harvakseltaan.

Ja hokasin just et aurinkohan siellä paistaa. Ihanaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyllystä olla P.A.! :evil: Kaikki viestittelee alennusmyynteihin ja sen yhteydessä syömään tai siiderille: EI OO RAHAA! Tuli jo 14.7., ja jossain on paree olla edes -20% etten jää kaikesta paitsi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK II (?) :cheer:
Viikon viimonen työpäivä tänään.
Edessä olevan viikonlopun riemua himmentää hiukan se, että tänään on pakko duunailla yksi äärettömän tylsä homma.
(Naksutella hiirellä videoklipistä huomionarvoiset pisteet freimi kerrallaan, jonka jälkeen ohjelmassa syntyneen datan taulukointia ja laskentaa + käppyröiden piirtoa. :roll:)
Mulli75

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Elppis kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:4 päivää polttamatta, päivän eka munkki menossa kahvin kera.

Mies on ollut polttamatta (omasta päätöksestään) vasta päivän, ja on niin pirun äkäinen ETTÄ! Eilen ei pystynyt sanomaan mitään, mikä ei herraa hermostuttanut. Varsinkin kun se typeryydessään jätti kaksi tupakkaa askista polttamatta, joten nyt ne kummittelee.
Heitän lisää löylyä kiukaalle ja kiusaan. :twisted: Miettikääpä niitä jotka ovat polttaneet kymmeniä vuosia ja ovat pystyneet lopettamaan tai pysymään erossa tupakasta useita kuukausia tai vuosia.
Heitä vaan löylyä kiukaalle. Mietipä itse niitä, jotka taistelevat lopettamisen kanssa, ja heitä pilkataan rohkaisemisen sijasta.. nih! :roll:
Näh, ei tuo mitään pilkkaamista ollut. Kyllä mä olen isäänikin tsempannut näin ja ollut yllättynyt miten kauan se on pysynyt erossa tupakasta vaikka vieroitusoireetkin on mitä on.
Viimeksi muokannut Mulli75, 29.06.2006 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:beddikselle nimpparionnittelut!!!
Oho, kiitos! :h: Enhän mä moista olisi edes hoksannutkaan.

Vielä yksi aaaaaaaaaaamu!
AarneAnkka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

irmelianneli kirjoitti:beddikselle nimpparionnittelut!!!
Ja mulle kanssa! :D

Juu hei kaikki. Aurinko paistaa, olo on aika... letkeä. Onneksi tänään ei ole niin kauheasti hommia kuin edellisinä päivinä.
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onnea nimpparisankareille!!!
slam

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja slam »

Yllättävää, mutta oli jopa mukava yö rekkaillessa... :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Onnea nimpparisankareille!!!
xD Ai perhana!! :D

Katsoin paskanjauhannan etusivulta että "Kid" kirjoittanut päivätopikkiin viimeisimmän tekstin. Avasin sivun, ja luin "yllättävää, mutta oli jop mukava yö rekkaillessa", funtsin että nyt on tytsä menny ihan sekaisin.. :roll: :P
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Loppukiireitä ennen lomia, pari dokua (dokumenttia) pitäisi lukaista ja hyväksyä, tarkistella sitä sun tätä jne. ennen lomille lähtöä. Onneksi hommat alkavat olla täällä aika bueno. Yksi aamu vielä ennen lomia.
Noriyumi

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Päässä pyörii... :?

Arvatkaa kuka menee kotiin päästyään heti nukkumaan :dream:
millivanilli

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jeespoksholirei!! Käytiin äidin kanssa mun entisellä työpaikalla, onneksi ei ollut tj paikalla, joten siellä oli oikein mukava käydä.

Nyt on sellainen positiivinen mieli, että on hyvä aloittaa/jatkaa opinnäytetyön tekemistä. Hieman jotain kesäistä musaa soimaan ja kirja käteen.

Onnea nimpparisankareille.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Camilla »

45 min lomaan!! Ja pääsen lopullisesti pois täältä kolosesta.. Heitin sen kunniaksi kaikki duunipaperinikin menemään. Ikävä tulee kyl noita poitsuja.
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: xD Ai perhana!! :D

Katsoin paskanjauhannan etusivulta että "Kid" kirjoittanut päivätopikkiin viimeisimmän tekstin. Avasin sivun, ja luin "yllättävää, mutta oli jop mukava yö rekkaillessa", funtsin että nyt on tytsä menny ihan sekaisin.. :roll: :P
No mut oon mä kerran kuitenkin kuorma-autoo ajanut. Et aika lähellä =)

Masu on täysi ja kahvia edessä. Jospa tästä vielä ihan mukava päivä tulee.
MadameDeMeloni

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Aij aij. Väsyny madame. Heräsin vasta tunti sitten. Nyt pitäis laittaa silmät päähän, kenties vähän kaunistautua ja lähteä käpöstelemään kohti keskustaa. Pitää alkaa kiusata kaikkia osoite muuttuu -korteilla. Ihanaa. Vapaapäivät sukkaa, en osaa tehdä mitään!
ninnithequeen

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Ikävä tulee kyl noita poitsuja.
Juuri noita poitsuja mullakin tulee/tuli ikävä kun mein firma kuopattiin.
Onneksi puhelimet on keksitty, ja mamman pikkupojat löytyivät tuossa männä päivänä :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Salaatti teki vain vihaiseksi. Miksi kahvion salaateissa pitää olla niin paljon säilöntäaineita, että kaikki salaatissa maistuu ruosteelle ja tuntuu suussa kumille? YÖH! Domino-keksi pelasti aterian.

Miehet on niin itsepäisiä että! Hirmu sota itsensä kanssa, polttaako vaiko eikö, ja kaikki sen takia, että on lyönyt mun isän kanssa vetoa kumpi ratkeaa ensin... eikä tietenkään voi hävitä. Ja/kun jompikumpi häviää, mä kutsun teidät kaikki katsomaan häviäjää suorittaessaan rangaistusta! :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Posti toi lomatilinauhan ja odotetut p-valve-kumit! Jesh!
Elukka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:Ja/kun jompikumpi häviää, mä kutsun teidät kaikki katsomaan häviäjää suorittaessaan rangaistusta! :twisted:
Ensin semmonen Kirsi Salo-tyylinen "Sinä olet heikoin lenkki!"-kyykytys ja sitten piiskaa :p: ? :twisted:
Turbohaltija

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Noriyumi kirjoitti:
Niinpä. Siksi vaihdoinkin opintoni kunnianhimoisempaan suuntaan.
Joo. Säkin voit vielä joskus päästä töihin muuallekin kuin isin firmaan. :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Elukka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ja/kun jompikumpi häviää, mä kutsun teidät kaikki katsomaan häviäjää suorittaessaan rangaistusta! :twisted:
Ensin semmonen Kirsi Salo-tyylinen "Sinä olet heikoin lenkki!"-kyykytys ja sitten piiskaa :p: ? :twisted:
Ei, vaan keskellä rautatientoria julkinen anteeksipyyntö, ja julistus omasta heikkoudesta ja toisen palvomisen julistus. Polvillaan, ja kovaan ääneen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Niinpä. Siksi vaihdoinkin opintoni kunnianhimoisempaan suuntaan.
Joo. Säkin voit vielä joskus päästä töihin muuallekin kuin isin firmaan. :)
Kyllä me IT-nörtit :napu: kuule ollaan tulevaisuuden kuningasjätkiä. :leuhka:
AarneAnkka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm. Käytän näin kesäkuumalla sandaaleja, ja kirjoittamaton sääntöhän on että sandaalien kanssa ei pidetä sukkia. Ja koska en pidä sandaaleita jalassa sisällä, läpsyttelen nyt pitkin konttoria paljain jaloin. Onxe firman pukeutumisetiketin vastaista??????+ :shock:
Elukka kirjoitti:Kyllä me IT-nörtit :napu: kuule ollaan tulevaisuuden kuningasjätkiä. :leuhka:
Juu, tai sitten meitä on niin paljon että seuraavan Teh Laman sattuessa meitä on työttöminä pienen maan armeijaksi asti. Kun joka tapauksessa parin sukupolven päästä kaikki tietävät tietokoneiden oikuista kaiken, osaavat huoltaa ne itse, eikä mikrotukihenkilöitäkään enää tarvita...