Torstain tiedonjyvät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:Juu, tai sitten meitä on niin paljon että seuraavan Teh Laman sattuessa meitä on työttöminä pienen maan armeijaksi asti. Kun joka tapauksessa parin sukupolven päästä kaikki tietävät tietokoneiden oikuista kaiken, osaavat huoltaa ne itse, eikä mikrotukihenkilöitäkään enää tarvita...
Just oli lehdissä juttua siitä, miten esim. TKK:lle oli 7000 hakijaa vähemmän kuin vuonna 2000, ja että osaavat insinöörit teknillisillä aloilla tulevat olemaan haluttuja työntekijöitä parista seuraavasta vuodesta alkaen enemmän kuin muut insinöörit.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elukka kirjoitti:Kyllä me IT-nörtit :napu: kuule ollaan tulevaisuuden kuningasjätkiä. :leuhka:
Javvitut. Muutamille hyper-osaajille riittää töitä, mutta suurin osa joutuu vaihtamaan alaa työpaikkojen valuessa Kiinaan ja Intiaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on varvaskammo, ja Killkill:n avatar aiheuttaa mulle puistatusta ja kylmiä väreitä. YÄÄK.
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja isohaara »

AarneAnkka kirjoitti:työttöminä pienen maan armeijaksi asti.
Myydään teidät sitten itään, kuskataan kannakselle missä A1:n punakone saa harjoitella eläviin maaleihin Kolmatta Kohtaamista naapurin kanssa.
AarneAnkka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Mulla on varvaskammo
Joka päivä oppii jotain uutta. Mikä on ton latinankielinen nimi? Dactylofobia?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ihanaa, kotona ja kolme viikkoa lomaa tiedossa!

Hitto, postista oli tullut kirje että mut on hyväksytty yhteen kouluunkin :shock: Vaikka ne pääsykokeet meni aivan pyllylleen. Olen hämmentynyt.
huima

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja huima »

Camilla kirjoitti:Vaikka ne pääsykokeet meni aivan pyllylleen. Olen hämmentynyt.
Ehkä ne tykkäsivät siitä.

:perse:

... pyllystä siis
killkill

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Mulla on varvaskammo, ja Killkill:n avatar aiheuttaa mulle puistatusta ja kylmiä väreitä. YÄÄK.
Helevata nainen! Tiedätkö miten paljon mä olen elämäni aikana saanut kuulla irvistelyä ja leukailua näiden kavioitteni koosta [30.5 cm, kengännro yleensä 47 leveä] Ja jo aattelin että edes aikuisena ja internetissä saisi olla vapautuneesti oma itsensä... ja eikös täälläkin aloiteta!!!

En vaihda kuvaa piruuttanikaan! Nuo varpaat on saunan jäljiltä puhtaat, kynnet on leikattu, silsa on myrkytetty kossulla ja kovettumat raspattu rälläkällä. Nauti siis kauniista, miehekkäistä jaloistani kuten kaikki muutkin tytöt äläkä traumaile :D

EDIT: tulkaa joku keittämään mulle kahvia! Perse on kasvanut kiinni sohvaan eikä pääse ylös!
ninnithequeen

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:En vaihda kuvaa piruuttanikaan! Nuo varpaat on saunan jäljiltä puhtaat, kynnet on leikattu, silsa on myrkytetty kossulla ja kovettumat raspattu rälläkällä. Nauti siis kauniista, miehekkäistä jaloistani kuten kaikki muutkin tytöt äläkä traumaile :D
Mulla muuten on kans tommonen karmee väli isovarpaan ja muitten välissä. Osaakkos laittaa varpaat kaikki irti toisistaan, siinä mä oon ihan kuninkas ;)
RuNkkuTonttu

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Tein sitten eilen työpäivän jälkeen sellaisen ratkaisun, että lähdenkin "parille" lenkin sijaan. Jotenkin hieman lipsahti aamu seitsemään... Tällä hetkellä kaamea kapula... On tämä kesä tämmöistä tuuri juopan aikaa... Voi, voi!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla on varvaskammo, ja Killkill:n avatar aiheuttaa mulle puistatusta ja kylmiä väreitä. YÄÄK.
Helevata nainen! Tiedätkö miten paljon mä olen elämäni aikana saanut kuulla irvistelyä ja leukailua näiden kavioitteni koosta [30.5 cm, kengännro yleensä 47 leveä] Ja jo aattelin että edes aikuisena ja internetissä saisi olla vapautuneesti oma itsensä... ja eikös täälläkin aloiteta!!!

En vaihda kuvaa piruuttanikaan! Nuo varpaat on saunan jäljiltä puhtaat, kynnet on leikattu, silsa on myrkytetty kossulla ja kovettumat raspattu rälläkällä. Nauti siis kauniista, miehekkäistä jaloistani kuten kaikki muutkin tytöt äläkä traumaile :D

EDIT: tulkaa joku keittämään mulle kahvia! Perse on kasvanut kiinni sohvaan eikä pääse ylös!
Mwahahah! Ei mulla jalkojen kanssa ole mitään ongelmaa, komeat hra. 47:t ovat! (kotona lomailee pari samankokoisia). Varpaat vaan pistää kiemurtelemaan. Miksi niitä pitää muuten liikutella typerästi? Ja miks toi väli pitää tehdä isovarpaan ja etuvarpaan väliin?! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Ja miks toi väli pitää tehdä isovarpaan ja etuvarpaan väliin?! :shock:
Muistutappas että mamma vähän pelottelee sua ku seuraavan kerran nähdään :twisted:
Elukka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ja miks toi väli pitää tehdä isovarpaan ja etuvarpaan väliin?! :shock:
Muistutappas että mamma vähän pelottelee sua ku seuraavan kerran nähdään :twisted:
...mistä tulikin mieleen, että mulla oli joskus vuosia sitten kevyttä säätöä yhden neitokaisen kanssa, joka sai sormensa taipumaan rystysten kohdalta sillai luonnottomasti melkein 90 astetta taaksepäin. :shock:
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jännitys tiivistyy! Tänään selviää vuokraustilanne. Jos hyvin käy, niin me lähetään misterin kaa mökkeilemään heinäkuun vikalla viikolla. Apua, miten me selvitään viikko keskellä korpea nirhaamatta toisiamme jos tulee kinaa?
Pitää ottaa paljon pelejä mukaan, parit kaljat ja lukemista mut uikkarit voidaankin jättää kotiin. Naku-uinti rules :P
Viimeksi muokannut Kid, 29.06.2006 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Elppis kirjoitti:Just oli lehdissä juttua siitä, miten esim. TKK:lle oli 7000 hakijaa vähemmän kuin vuonna 2000, ja että osaavat insinöörit teknillisillä aloilla tulevat olemaan haluttuja työntekijöitä parista seuraavasta vuodesta alkaen enemmän kuin muut insinöörit.
Sori että olen ihan :?: mutta mitä tuolla "muut insinöörit (muilla kuin teknisillä aloilla)" tarkalleen ottaen edes tarkoitetaan? Aika tekninen ammattikuva insinööreillä yleensä kai on, vai? Ehkä poikkeuksena jotkut tuotantotalouden inssit.
MadameDeMeloni

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Elppis kirjoitti:Mulla on varvaskammo, ja Killkill:n avatar aiheuttaa mulle puistatusta ja kylmiä väreitä. YÄÄK.
no on kyllä harvinaisen kamala kuva. sorry vaan omistaja. :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustakikkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Just oli lehdissä juttua siitä, miten esim. TKK:lle oli 7000 hakijaa vähemmän kuin vuonna 2000, ja että osaavat insinöörit teknillisillä aloilla tulevat olemaan haluttuja työntekijöitä parista seuraavasta vuodesta alkaen enemmän kuin muut insinöörit.
Sori että olen ihan :?: mutta mitä tuolla "muut insinöörit (muilla kuin teknisillä aloilla)" tarkalleen ottaen edes tarkoitetaan? Aika tekninen ammattikuva insinööreillä yleensä kai on, vai? Ehkä poikkeuksena jotkut tuotantotalouden inssit.
Pahoittelen luki/kirjoitushäröäni, tarkoitin TIETOtekniset ingenjöörit.
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Oookkei, nyt tajusin... Olisi pitänyt tajuta asiayhteydestä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Jännitys tiivistyy! Tänään selviää vuokraustilanne. Jos hyvin käy, niin me lähetään misterin kaa mökkeilemään heinäkuun vikalla viikolla. Apua, miten me selvitään viikko keskellä korpea nirhaamatta toisiamme jos tulee kinaa?
Pitää ottaa paljon pelejä mukaan, parit kaljat ja lukemista mut uikkarit voidaankin jättää kotiin. Naku-uinti rules :P
TULVA!!!!

Myönnä pois, odotit tätä?! :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: TULVA!!!!

Myönnä pois, odotit tätä?! :P
Tippumus maximus :D
Mut hei, mikään ei voita PETTINKIÄ vai mitä???!!!1111 Onks lakanat hyvin?
Elukka

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elppis kirjoitti:?ULVA!!!!
Veekö toi eka kirjain oli? *tihru* :P
1108

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Siis voi vittu että voi rakentaminen olla vaikeata, aliurakoitsija meni sitten purkamaan väärää rakennusta ihan oma-aloitteisesti.

SIIS VOI VITTU ETTÄ MULLA KEITTÄÄ!!!!!!!!!

Vittusaatanaperkele, mie tapan kohta jonkun... Tai tosin siitä taitaa huolehtia valvoja joka riemastui oikein tosissaan. Ja aliurakoitsijan pellet eivät todellakaan toimi minun komennossani vaan aivan itsenäisesti, onneksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: TULVA!!!!

Myönnä pois, odotit tätä?! :P
Tippumus maximus :D
Mut hei, mikään ei voita PETTINKIÄ vai mitä???!!!1111 Onks lakanat hyvin?
Wittu... :D MÄ sain kuulla tosta pettingistä eilen.. :apuva:
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Wittu... :D MÄ sain kuulla tosta pettingistä eilen.. :apuva:
Ihan oikein sulle! Mulle ei kyllä kukaan vittuile tosta tulvasta ku sinä :twisted:
Mua nauratti ihan kamalasti toi juttu ja meinasin pärskiä puhelimeenkin jotain ihan outoo..Oli asiakas vähän ihmeissään. Luulevat vielä että mä olen joku sekopää.
millivanilli

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Uuf, avokki tuli kotiin ja opiskelu stoppasi siihen. Tuli parempaa tekemistä :h:

Jos nyt taas yrittäisin saada jotain tehtyä.
Vastaa Viestiin