Torstain tiedonjyvät

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Jeah, taas ois viiden päivän vapaaputki. Meneehän tämä näinkin, vaikkei varsinaista kesälomaa ilmeisesti olekaan. Yöunetkin ovat menneet. Olisikohan yövirkulla asuintoverillani vaikutusta asiaan?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mitä, minäkö yövirkku?!?!?
Enkä ole! Olen aamun torkku... ja päivän ja illan ja yön. Että muuten väsyttikin ihan hillittömästi taas koko päivän. Nyt syöty ja kitisty hetki, pitänee kai oikaista pian vaakatasoon, jotta jaksaisi aamuvuoroon, sattana.

Ihanaa torstaita koko sakille.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sleepless, sleep less.
Ihana, kun oikein tuntee miten herrmo alkaa kiristyä kolmannen kukutun yön alkaessa. Olo alkaa olla kohtuullisen.. Lemmyä mukaellen:
"Should be tired, but all I am is wired".

Stnan TV2. Mikä "keikkataltiointi" tuo Audioslave-torso oli? Ei edes "Cochisea" ja kesti alle puoli tuntia.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Nukkumaan LOMPS.

Kauniita unosia!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edelleenkin, on ehanaa kun ei tartte huomenna herätä kellon soittoon! Tätä kun mä jatkan tässä kuukauden verran, niin mulla ei ole "täällä yhtään kaveria" :D

Olen jopa jaksanut miettiä ohjelmaa tälle päivälle, tosin kaikki se ohjelma tähtää viikonlopun vieton sujuvuuden parantamiseen. TUSKAA!!!1 (mulle kyseinen koettelemus saattaa olla tuskaa kun tänäänkin 3 tunnin seisoskelun jälkeen tuli pakollinen tunne vetäytyä vaaka-asentoon, sen siitä saa kun on pari viikkoa makuulla viettänyt... nyt ei tahdo pystyssä selvitä!)
MadameDeMeloni

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Olen _niin_ syvästi järkyttynyt. En ikinä uskonut saavani kokea, miltä tuntuu kun kysytään suoraan, että "nussitaanko?".
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Niba »

MadameDeMeloni kirjoitti:Olen _niin_ syvästi järkyttynyt. En ikinä uskonut saavani kokea, miltä tuntuu kun kysytään suoraan, että "nussitaanko?".
Minusta kyllä se on parempi olla suora puheissaan eikä kyräillä kulmien alta, että mitä ihmettä!

Pystyssä siis edelleen..siis minä olen.. :(

Lähden maalle lepäämään... en huomenna.
Pyyhin Netikettiin..
Noriyumi

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Voi perkele!

Ei muuta.
ElanorRaven

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta igen. Perkele kun väsyttää. Mäenjaksamennätöihin... Mutta huomenna on sentään jo torstai. Eiköhän se tästä.
Mulli75

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Pah, jotkut muka lomalla.

Neljä viikkoa vielä töitä ja sitten itsekin.
millivanilli

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään on vapaapäivä, mutta miksi ihmeessä olen ollut hereillä jo puoli seiskasta lähtien. Täytyy lähteä tunnin päästä äipän kanssa huristelemaan keskustan suuntaan. Äiti kun ei suostu siellä ajamaan, niin minä saan toimia kuskina :D Toivottavasti siellä vaan ei kestä kauaa, että pääsen hyvissä ajoin takaisin ahkeroimaan.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja cardic »

kattia kanssa. tanaan tulee jotain herra iso herrojen herroja kaymaan, siis konsernin huipulta ja kaikki paikat pitas kiiltaa. mesta nayttaa enemman silta ettei taal tehtais toita ollenkaan ku ei oo mitaan tyon jalkia. saatanat, menis vaan essolle juomaan kahvia ja pelaamaan hedelmapelii eika tulis sotkeen meidan toita
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Torstai.. Päivä alkoi loistavasti. Jospa tuo ilmakin tuosta kirkastuis. Tänään äereen kaa digibokseja shoppailemaan. Eilen tuli käytyä puolen tunnin kävelyllä + ylämäkispurttailemassa, muuten ollutkin todella hiljaista sillä saralla. Välillä päissään punnerrellu vaan vähän. F***ing great.

beddikselle nimpparionnittelut!!!
killkill

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sain onneks pari tuntia nukuttua.

Ihmeiden ihme: kirjoitin Ruotsiin yhdelle sukeoperaattorille yöllä, että "teidän paatti on näemmä tuolloin viikon reissussa, mutta olisiko mitään sansseja silti päästä veteen, vaikka rannasta?" Paria tuntia myöhemmin tulee hyvällä englanninkielellä ystävällinen vastaus "tottakai, maksaa X ja sisältää Y, onko sulla ruoka-aine-allergioita?" En tähän päivään mennessä ole tällä alalla saanut NOIN hyvää ja nopeaa ePalvelua. Jumalauta!!!
1108

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Huomenta TPK. Onneksi viikon viimeinen työpäivä, huomenna pekkanen ja salainen agentti 1108 saa luvan rakentaa (antakaa minulle kaksi impulssinaulainta niin tuhoan koko maailman). Mutta hajotetaan pää nyt ensiksi neuvotteluissa tämän päivän aikana, pakko kerätä agrea kun ei löydy omasta takaa riittävästi.
ninnithequeen

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Netti toimii :cheer:

Taitaa tämä päivä mennä teidän juttujanne lueskellessa....
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

4 päivää polttamatta, päivän eka munkki menossa kahvin kera.

Ihanaa päästä töihin. Mies on ollut polttamatta (omasta päätöksestään) vasta päivän, ja on niin pirun äkäinen ETTÄ! Eilen ei pystynyt sanomaan mitään, mikä ei herraa hermostuttanut. Varsinkin kun se typeryydessään jätti kaksi tupakkaa askista polttamatta, joten nyt ne kummittelee.

Joo.. jussin jälkeen en oo täällä käynykkään. Hieno jussi oli :h: :h: Tosin mies tuli pari päivää myöhemmin silmät punaisina ja huulet törröllä "heishkulta"... :roll: Pistin sen hetkeks nukkumaan, vähän ruokaa napaan, niin johan tokeni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ohops. :shock:

"Tulokset 21.7.2006
Hyväksytyille postitetaan hyväksymisilmoitus ja kirjoittautumisohjeet viimeistään 21.7.2006.
Kaikille kokeissa olleille lähetetään tieto valintakokeen tuloksesta sekä mahdollisesta varasijajärjestyksestä.
Hyväksyttyjen nimet ovat nähtävillä yliopiston päärakennuksen (Fabianinkatu 33) ala-aulassa ilmoitustaululla kahden viikon ajan tulosten julkistamisen jälkeen.
Humanistisen tiedekunnan valintatoimisto
Yliopiston päärakennus, Fabianinkatu 33, 2. kerros, p. (09) 191 22345.
Avoinna
8.5.–18.8. ma–pe klo 9–15
ti 1.8.ja to 3.8. klo 9–18 ja
pe 5.8. klo 16.15 asti.
Huom! Tuloksista ei anneta tietoja ennen 21.7.2006. Valintakokeeseen osallistuneella on tilaisuus käydä tutustumassa valintakokeensa arvosteluun vastaanotoilla, joista ilmoitetaan valintakokeissa ja tulosten yhteydessä."


Nimim. I'm not tense, I'm just terribly, terribly alert :lol:

Ehdin jo vetää vitutusröökinkin... :roll:
Viimeksi muokannut Razormaid, 29.06.2006 9:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Mulli75

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Elppis kirjoitti:4 päivää polttamatta, päivän eka munkki menossa kahvin kera.

Mies on ollut polttamatta (omasta päätöksestään) vasta päivän, ja on niin pirun äkäinen ETTÄ! Eilen ei pystynyt sanomaan mitään, mikä ei herraa hermostuttanut. Varsinkin kun se typeryydessään jätti kaksi tupakkaa askista polttamatta, joten nyt ne kummittelee.
Heitän lisää löylyä kiukaalle ja kiusaan. :twisted: Miettikääpä niitä jotka ovat polttaneet kymmeniä vuosia ja ovat pystyneet lopettamaan tai pysymään erossa tupakasta useita kuukausia tai vuosia.
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tiedonjyviä? Juuh, kerron. Meillä on misterin kanssa suunnitelmissa vuokrata mökki heinäkuun vikalla viikolla. Kun on kerran lomaa, niin mitäs sitä kotona kökkimään. Tänään hyväksytän mökin misterillä ja sit varataan. Uuh, pusnusmökkiloma tiedossa :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulli75 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:4 päivää polttamatta, päivän eka munkki menossa kahvin kera.

Mies on ollut polttamatta (omasta päätöksestään) vasta päivän, ja on niin pirun äkäinen ETTÄ! Eilen ei pystynyt sanomaan mitään, mikä ei herraa hermostuttanut. Varsinkin kun se typeryydessään jätti kaksi tupakkaa askista polttamatta, joten nyt ne kummittelee.
Heitän lisää löylyä kiukaalle ja kiusaan. :twisted: Miettikääpä niitä jotka ovat polttaneet kymmeniä vuosia ja ovat pystyneet lopettamaan tai pysymään erossa tupakasta useita kuukausia tai vuosia.
Heitä vaan löylyä kiukaalle. Mietipä itse niitä, jotka taistelevat lopettamisen kanssa, ja heitä pilkataan rohkaisemisen sijasta.. nih! :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Tiedonjyviä? Juuh, kerron. Meillä on misterin kanssa suunnitelmissa vuokrata mökki heinäkuun vikalla viikolla. Kun on kerran lomaa, niin mitäs sitä kotona kökkimään. Tänään hyväksytän mökin misterillä ja sit varataan. Uuh, pusnusmökkiloma tiedossa :h:
Samaa ehdotin eilen kotona =)

(ps. samaa ideaa, ei samaa mökkiä, älä huoli)
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Razormaid kirjoitti:

Humanistisen tiedekunnan valintatoimisto
Voi ei. Mieti nyt vielä hetki. Haluatko oikeasti humanistiksi? Sano vielä, että haluat opettajaksi? uh-huh.... Kaverini, huippuälykäs FM: "Humanistinen tiedekunta pilasi elämäni." Itse näen tiedekunnan hieman valoisammassa katsannossa, koska se on sentään tarjonnut minulle koulutuksen ja ammatin jolla tienaan elantoni, mutta en silti suosittele humanistista tiedekuntaa kenelläkään joka haluaa päästä eteenpäin elämässään. Ala mieluummin lakimieheksi tai lääkäriksi. :D
ninnithequeen

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Uuh, pusnusmökkiloma tiedossa :h:
Nii meilläkii :h:

Tosin ihan on oma mökki, ja heinäkuun alussa lähdetään, ja juhlitaan molempien synttärit sit siellä, niinkuin lähes joka vuosi. Mä täytän sit neljännen kerran 25 jos joku kysyy :leuhka:
Kid

Re: Torstain tiedonjyvät

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Samaa ehdotin eilen kotona =)

(ps. samaa ideaa, ei samaa mökkiä, älä huoli)
Tuli niin kamala halu lähtee taas möksälle kun oli nuin ihana juhannus =)
Ja sillon on muuten vedetkin lämpimimmillään!! Tänään tosiaan vahvistuu et mennäänkö..Riippuu hyväksyykö misteri mökin. Mut olihan se edelliseen valintaankin tyytyväinen =)
Vastaa Viestiin