Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Moi rakkaat!!
Tässä vieressä (naapuritalossa) landella on biodynaamista paskaviljelyä harjoittava vajaamielisten :D hoitola, jossa muutama kerta viikossa henkilökunnan pitämä nettikahvila!!
Melnais kirjoitti:Jäin miettimään vielä niitä taskuja miesten paidassa. Eihän niissä voi mitään pitää tai menee koko malli aivan luruksi. Kaupatessani bändipaitoja eräs hieman kypsempi herra tiedusteli aivan samaa, olisi pitänyt löytyä verme rintataskuilla tupakoiden säilytykseen. Varmasti kätevää, niin on vyölaukkukin, mutta oli pakko myydä ei-oota.
Tsiisus.
Tuiosta näkee. miten homoilu estää järjenkäytön vaatteissakin.
Totta helvetissä paidassa tasku tai kaksi pitää olla. Mieluiten napillinen, että voi kumarrella ja konttailla ilman että tavarat valuu pitkin maastoa.

RÖÖKIaski joo yksi syy. Jos ei ole taskua paidassa eikä puseroa päällä, missä röökit sitten pitää? Perstaskussako? Möyhentyvät muruiksi!

Sitten lompakkoa tai kevyemmin ajokorttia, seteleitä ja pankkikorttia ei myöskään kantsi pitää housuntaskussa. Murskaantuvat tai varastetaan. Vyölaukku vain niiden takia on liikaa. Rintataskut olla pitää, ja Kitinän muotihomot pitäkööt "tavaransa" vaikka rasvatussa arslokissaan, jos se neiteily on käytännöllisyyttä tärkeämpää.

huima kirjoitti:Helsinki 10 - http://www.sessions.fi/

Tuolta saa - törkyhintaan - makeita ja trendikkäitä releitä, jos munaskuut kestävät niiden käyttämisen. Miesten paitojen suhteen siellä oli just 50% alennus, eli 80 eurolla sain todella söpöjä kukkaiskuvioituja miesten kauluspaitoja.
:D Sheivaile sitä turha juppi juppi vaan omia munaskuitasi! (80 egee PAIDASTA?? Vielä KUKKAISkuviollisesta? Ja se on ALENNUS???
Pupuppiduu-uu!

Meanwhile olen kovasti koettanut stalkata sitä naapurin hemaisevaa karjakkoa!! Naapurin henkilökuntaa! Olikos se toissapäivänä kun sieltä tuli porukkaa korjaamaan koneen paketoimaa heinää ihan meidän pihan viereltä, vain tien toiselta puolelta. Ihana vaalea karjakko oli mukana! Nousi heinäkuorman päälle ja nosteli ja asetteli niitä paaleja! Mustassa tiukassa topissa pikkutisut nöpöttäen ja mustissa trimmin pepun muodon paljastavissa verkkareissa!!

Omalta pihalta saatoin tirkistellä työntekoa KIIKAREILLA!!
Kaikella Kouvolan IT:n antamalla "sissi"koulutuksella väijyin pihamme mäntyjen ja risujen takana ja zoomailin kiikarilla kun tuo ihana nainen työskenteli vaikka missä asennossa. Kyykyssä, pylly töröllään, tisut nöpöllään! Riuskana ja hikisenä!! Harvoin voi naista tsekata niin pitkään!! Ihan kuin olisin vieressä ollut!!

Kysyn vaan voiko tämän alemmas vaipua??!!
Vanha irstas äijä tirkistelemässä salaa IhQua seksyä nuorta naista tämän töitä tehdessä? En voinut mennä ehdottelemaankaaan, oli sen verran skrodea renkipoikaa mukana, äh... :cry:

Toivottavasti ne ei sitä pane, yksin ainakin käveli pois..

Mahdotonta iskeä, tosin en toki kelpaisikaan.
Vain kahdesti olen osunut puhuttelemaan, ensin kun se vei kuormaa ja kippasi sen vahingossa meidän pihalle ja lapioi bikineissä, joten esittelin tän talon rakennuksia, toisen kerran se kävi postilaatikolla kun olin kaupalla Karhua ostamassa. Muuten sitä ei löydä, eikä se ole täällä kahvilassakaan :cry:

Jaa- a.. täytyy kohtapuoliin kai käydä Hesassa huorissa tai zetorissa tai sitten ensin huorissa ja sitten zetorissa.. varma tuplaskoretus :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja slam »

paidan voisi vaik joskus ostaa aikansa kuluksi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Raportoinpa kesäkuulumisia offtopiccina tähän ketjuun, kun omani on.

Paikalliset kantrifestarit oli pettymys. Jakautunut tänä kesänä kahteen paikkaan. Piti valita Freukkarit ja Matti Nykänen tai vanhassa paikassa Irina. Valitsin Irinan, mutten kestänytkään odotella kuutta tuntia edes olusen voimin kun alkuun oli vain huonoa kantria. Hyvä niin, siellä saan yleensä turpiini.. naisilta..

Toisaalta sitten Nykäs-Mattikaan ei päässyt, kun haimansa poksahti juuri sen keikan aamuna.

Sitten sain kamikaze-harakirikohtauksen..
Kun kerran näen sitä ihanaa karjakkoa vain kerran viikkoon ja silloinkin kiikarilla tirkistellen.. ja se kuitenkin tuli taas traktorilla hakemaan rehua meitin varastossa... auttelin ja öh..köh.... kysyin että lähtisikö treffeille joskus!!!

Hän sanoi: "ehkä joskus"... :roll:
Puhelinnumeroakaan en älynnyt tyrkyttää..
Sanoin että käy joskus ja hän että "kyllä me vielä nähdään".. :roll:
Arvaan että tuskin tällä lomalla törmäillään

Tuon itsehäpäisyn jälkeen pelkään etä se tulee vastaan, nytkin pelottaa kun tämä on sen ihmekommuunin nettikahvio...

Joka tapauksessa joskus saan noita kommandokohtauksia ja jälkeenpäin nolottaa.. :oops:

Mutta on se vaan niin nätti, ratsastajatyttö, myös raviväkeä, agrologiksi opiskelee... hoikka, pystytisut, timmi peppu ja ISO NENÄ!!! :D

(Huomasin jälkeenpäin , että minulla taas oli sepalus auki, tosin t-paidan helman alla :oops: :roll: :lol: )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:öh..köh.... kysyin että lähtisikö treffeille joskus!!!
Jes! Ensimmäinen kynnys ylitetty.

Seuraava kynnys on osata kysyä se silleen rennosti ihan kuin se ei olisi sen isompi juttu, mutta katseessa kuitenkin semmoista "voi että kun sä olet maailman ihanin kaunokainen" -ihailua (feikattua tai todellista). Nyanssia nyanssipinon päällä olevan nyanssin päälle, ja hep, maaliviiva lähestyy jo taas.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pelkäänpä. että luonteva ensivaikutelma on jo menetetty...
Hankaluus siis, etten löydä sitä muuten ellei se pihaan tule (miinus ne peltotirkistelyt kiikarilla :D ) .. ja täälläoloaikaa ei voi venyttää loputtomiin... joten pikku pakko töksäyttää tuollaista jo toisella tai kolmannella kerralla kun naista edes NÄKEE.. ja sehän on helvetin karua ja voi tehdä kumman vaikutuksen kun nainen siinä vain työtään teki... :roll:

Ystävällinen ja keskusteleva muuten kyllä, mutta yleistä sosiaalisuutta joka ei ansaitsisi trehviehdotuksia rumilta vanhapojilta .. mutta minkäs mahdoin sillä aikaframella...

nätisti torjuttu se "ehkä joskus" kyllä, mutta uskaltaneeko enää pihaan tulla.. ja jos on pakko taas rehua hakea ja tää vanha irstas ukko vaanii.. :oops:

Hyvä rohkeusharjoitusta kyllä! :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gattaca kirjoitti:...
Mutta ehkä daami arvostaa kohteliasta lähestymistä. Kerro tarkemmin miten kävi ja muista, että jos nainen esittelee rintojaan, niin tartu niihin kiinni. Hellästi tai rajusti, riippuu tilanteesta, mutta älä Herran tähden turise tyhmiä.
Paras päivä ikinä.
mustakikkeli

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:öh..köh.... kysyin että lähtisikö treffeille joskus!!!
Jes! Ensimmäinen kynnys ylitetty.
Olette te aika uskalikkomiehiä. Itse olen sellainen nysvö etten (ainakaan tosissani) uskalla ehdottaa tapaamista ellen ole suunnilleen satavarma että saan myönteisen vastauksen. Kuten esim. se viimelauantainen tapaus, olisin varmaan vetänyt itseni jo pelkästä hämmästyksestä jojoon, jos hän ei olisikaan sen lähmimisen, paidan alta tapahtuvan molemminpuolisen sivelyn ja pakaroihini kohdistuneen puristelun jälkeen ollut halukas vaihtamaan numeroita ja tapaamaan uudestaan. Tosin, emme vielä ole tavanneet toiste, joten ties vaikka vielä kieltäytyykin? Ette kuule minusta enää sen jälkeen. Tai enintään jos haluan ärsyttää numbaa.
AarneAnkka

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Tosin, emme vielä ole tavanneet toiste, joten ties vaikka vielä kieltäytyykin? Ette kuule minusta enää sen jälkeen.
Siis jos hän kieltäytyy tai jos hän ei kieltäydy? Mutta älä nyt hyvä mies sen takia katoa täältä kitistelemästä. Täällä on ihmisiä jotka mielellään lukevat juttujasi, minä nyt ainakin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Gattaca kirjoitti: Hyvä rohkeusharjoitusta kyllä!
Hyvä sinä! Ei tuossa mitään hävinnyt, parhaassa tapauksessa voitti. *päivän lattea itsestäänselvyys*
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Melnais kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Hyvä rohkeusharjoitusta kyllä!
Hyvä sinä! Ei tuossa mitään hävinnyt, parhaassa tapauksessa voitti. *päivän lattea itsestäänselvyys*
Joo, kiitos.
Ongelma tosiaan, että mites minä sen kanssa enää puheisiin pääsen ellei se itse tule traktorilla pihaan . Ja sittenkin tilanne on kiusallinen edellisen jälkeen.. mutta mulla on tyynnyttävä repla (Plus kynä puhnumeroa varten :D ) valmiina. Mutta kun kohta pitäis lähteä Savoon takas :cry:

Eilenkin se unelmamisu (muuten on!! ) puuhasteli vain 100 metrin päässä pellolla lehmineen (Huolella tsekkasin kiikarilla puskasta :D) mutta enhän niin vaan voinut loikkia pellon yli kuin nuori hirvi, että "Hei, tässä minä nyt olen!!"

Itse asiassa olisi pitänyt hypätä Nissaniin ja ajaa toista kautta mutka että olisi tullut autolla muka toisesta suunnasta sen pellon viereen.

Naiset on hankalaa saalista, tajunneeko ne itse sitä?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti: enhän niin vaan voinut loikkia pellon yli kuin nuori hirvi, että "Hei, tässä minä nyt olen!!"
Ties vaikka olisi pitänyt sitä romanttisena. :)
slam

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: enhän niin vaan voinut loikkia pellon yli kuin nuori hirvi, että "Hei, tässä minä nyt olen!!"
Ties vaikka olisi pitänyt sitä romanttisena. :)
Olisin kertonut tuon mieleesi nousseen tarinan hänelle. Olisi saattunut tykätä enemmän kuin hiljaisesta mulkoomisesta.
slam

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja slam »

gattagan vaimo havaittu... risteyksessä numero 23... tiellä 7
MarthaFocker

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Höpönlöpö.
Eivät naiset ole sen kummempia kuin miehetkään.

Itse suostun lähtemään kahville, vaikka mitään älytöntä tunteiden leiskuntaa ei ekalla tapaamiselle tuntuisikaan. En tietenkään, jos mies on oikeasti luotaansatyöntävä, mutta suostun kyllä jos on nuorekas, ok:n näkönen ja tykkää huumoristani.

Kahvilla käynti on siitä hyvä, että se ei ole liian vakavaa ja siinä silti huomaa onko mitään yhteyttä vai ei.
Jos ei ole, niin sen voi ihan sitten sanoa, että ei tästä nyt taida mitään suurta rakkaustarinaa tulla.
Kahvilla käytiä ei tarvitse suunnitella sen enempää eikä tule mitään tunnontuskia jos mies haluaa tarjota. Kahvikupponen ei niin hirveästi maksa.
Jos taasen hommat natsaa, niin voidaan nähdä uudestaa, Oikeilla treffeillä.

Ja mikä parasta, "lähetkö joskus kahville juttelemaan", voi hyvin heittää rennosti ja lisätä vaikka vielä päälle että "aina on kiva tutustua ihmisiin", mikä on sekin ihan totta. Varsinkin minun alallani on erittäin tärkeää omanta laaja sosiaalinen verkko.
Ja vielä, kahville pyyntö on ihan sopiva kumman tahansa osapuolen esittää.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

slam kirjoitti:gattagan vaimo havaittu... risteyksessä numero 23... tiellä 7
Timmiä tavaraa, eikö?

Äh.
Nyt olen jo takaisin savossa.
Väliaikaisesti tosin, poikkeuskesä tämä kun kohta takaisin etelään.
Tällä välin pitää suunnitella maallisempia asioita, soitella ja meilailla rumille vanhoille asiamiehille. Ja käydä sisävessassa!! Mahtavaa se kun meillä "vierailla" on vain puucee ja porsliini päärakennuksessa on vain isännän käytössä.

Eli sinne jäi kultatukkainen pystytisu-karjakkoni, niisk..
Eipä ollut mahdollista puhutella enää. Tuli kyllä rehua hakemaan meidän vuokravarastosta, mutta sillä oli apumies mukana, sellanen hirvee kaljupää-körmy. Ei voinut autella ja ehdotella. Liekö misu pyytänyt äijän oikein turvamieheksi?? Ettei pervot ahdistele. :roll:

Muuten en nähnyt enää kuin kerran päivässä kiikarilla tirkistelemällä kun Miss Maitoni vei vettä hiehoille traktorilla tien ja peltojen toiselle puolelle.. :lol:

(mainittakoon, että näky kelpaisi Joudenillekin runkkumatskuksi)

Liian epätoivoinen kamikazeyrityshän se oli.. parempi olis vain kuukausia joskus harvoin törmätä, jututtaa niitänäitä ja löpulta kevyesti sanoa vaikka menevänsä jonnekin ja kysyä onko sekin lähdössä... eikä saatana töksäyttää kolmannella näkemisellä jotta lähteekö joskus TREFFEILLE!!!

Mutta se oli se aikapula, minä kun en asu oikein missään..
MarthaFocker kirjoitti:Itse suostun lähtemään kahville, .
Täh?
No lähdetkö kahville? :D
Pitäis joskus käydä siinä vanhassa inttikaupungissa, kun kasarmitkin on jo siviileillä ja vapaa pääsy sinne. Semmonen näpsäkkä Marttatypy vois näyttää nykyiset "kahvilat". Selittää vaikka että isänsä vammaselle isoveljelle tässä kaupunkia esittelee :D
MarthaFocker kirjoitti: En tietenkään, jos mies on oikeasti luotaansatyöntävä,.
Äh. Se siitä sitten.
MarthaFocker kirjoitti: mutta suostun kyllä jos on nuorekas, ok:n näkönen
Repskops, joo ei, unohda!
MarthaFocker kirjoitti: ja tykkää huumoristani.
Haista ite.

---

P.S.
Uusin avattareni.
Pehmiksen South Park- kuva on hyvä, varsinkin ilme, rööki ja pullo.
Mutta laitoin tukan tummemmaksi ja epäsiistimmäksi, päälle ruudullisen flanellipaidan ja toiseen käteen harrastukseeni liittyvän julkaisun.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Paniikkikohtaus paita-ostoksilla.

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Elukka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Muista myös muut viileät sävyt: pinkit, violetit, sinivihreät, kananpojankeltainen (ainoa keltainen, joka näyttää hyvältä väristesi ihmisten päällä), harmaalla taitettu valkoinen, turkoosit, siniharmaat.
Ei, Herran tähden, ei! Yksikään heteroseksuaali mies ei käytä em. värisävyjä, paitsi siniharmaata tai valkoista ehkä.
Pää kiinni pelle. Tumma lila on kauluspaidan värinä oikein hyvä, jopa heteroseksuaaliselle miehelle kuten itse olen.
Vastaa Viestiin