Nettisexi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko harrastanut nettiseksiä?

En
17
43%
Kyllä
21
53%
Tyttö/poikaystäväni sukunimi on .jpg
2
5%
En oo muutakaan saanu!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 40

Dumari

Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Harrastatko? Haluaisitko, kenen kaa? Miksi, mitä se on?
Itse luulisin kyseisen toiminnan olevan tsätissä jotain epämääräistä kuvailua tyyliin: "ottaa paitaa pois, ottaa pikkuhousut pois, ottaa sukat pois.."

Kerro omin sanoin mitä sana nettiseksi tarkoittaa juuri sinulle.
Herra Manala

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

I need a girlfriend whose name doesn't end with .JPG
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

No on tuota tullut ihan mielenkiinnosta kerran kokeiltua, ei ollut kovin luontevaa ja itse en saanut siitä oikein mitään irti, niin paitsi hyvät naurut :D
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ElanorRaven

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Enpä ole ikinä kokeillut, tuntuu jo ajatuksena niin pöhköltä! Ainakin vastapuolen tarvisi olla todellinen verbaalinero, jotta saisi minussa mitään eroottisia tuntemuksia aikaiseksi.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja cardic »

'nyt ma nuolen hellasti sun ruusunpunaista klitorista, lipaisen nautinnon nystyraasi.'

saiks kukaan?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

cardic kirjoitti:'nyt ma nuolen hellasti sun ruusunpunaista klitorista, lipaisen nautinnon nystyraasi.'

saiks kukaan?
Sain. Hihityskohtauksen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
AarneAnkka

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Harrastin muutaman kerran joskus olisko... hmm... 12 vuotta sitten, tapahtumapaikkana eräs MUCK (eli semmoinen monen pelaajan tekstiseikkailuympäristö). Ei siitä kai sen enempää. Nehän olivat joka tapauksessa niitä aikoja kun Intternetti oli vielä nörttien syrjäinen viimeinen linnake, ja 99.999999%:n todennäköisyydellä MUCKeissa olevat naispuoliset hahmot olivat miehiä jotka esittivät naisia koska saivat siitä ilmeisesti jotain kicksejä (nyttemmin tuo prosenttiluku lienee pudonnut ehkä 85:n paikkeille?). Tietoisuus tästä piti vain tunkea komeroon virtuaaliaktin ajaksi, kuten myös spekuloinnit siitä millainen hienhajuinen pizzatahra-paitainen 200-kiloinen isin ja äidin kellarissa asuva möhkö siellä valokaapelin toisessa päässä näppäili. Aika hyviä verbaalineroja kyllä jotkut heistä olivat, täytyy myöntää.

Se oli silloin mielenkiintoinen kuriositeetti. Sen koommin en ole nähnyt virtuaaliseksissä mitään pointtia.

Dodih! Tuliko päivän sossupokekiintiö täyteen?
Bliss

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei ole käynyt edes mielessä :D
RL-seksiä ihan riittävästi saatavilla
AarneAnkka

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:RL-seksiä ihan riittävästi saatavilla
Oikeesti? :shock: En olis susta uskonut!
Bliss

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:RL-seksiä ihan riittävästi saatavilla
Oikeesti? :shock: En olis susta uskonut!
Onhan mulla jopa todisteita. Katso vaikka!
AarneAnkka

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Onhan mulla jopa todisteita. Katso vaikka!
En uso. :leuhka: Toihan voi olla vaikka adoptoitu.
Bliss

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Onhan mulla jopa todisteita. Katso vaikka!
En uso. :leuhka: Toihan voi olla vaikka adoptoitu.
Ei se oo, mulla on paperit ja todisteet siitä, että on ihan itte tehty :wink:
AarneAnkka

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Okei, uncle! :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En minä semmoista enää jaksa. Nettiseksimiehet on järjestään idiootteja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

En ole koskaan kokeillut. Mielummin chatin erikseen ja runkin erikseen.
Se ois varmaan kamalan hankalaakin hiplata itteään samalla kun pitäisi naputtaa näppistä?
En mie tiiä, tuli vaan mieleen.
Livenä mielummin, kiitos.
Herra Manala

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ElanorRaven kirjoitti:Enpä ole ikinä kokeillut, tuntuu jo ajatuksena niin pöhköltä! Ainakin vastapuolen tarvisi olla todellinen verbaalinero, jotta saisi minussa mitään eroottisia tuntemuksia aikaiseksi.
Hmm. Kuulostaa aika mukavalta haasteelta!
mustakikkeli

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Eikö kukaan nainen muka pidä nettiseksissä kunnon luolamiestyylistä: "Nymmä tuun sun sisään, rynkyti rynkyti, multa tuleeee..."? Semmoista aitoa ja ehtaa slämärimeininkiä? Kaikki muka haluavat pelkkää höyhenellä sivelyä ja ranskankieltä. "Mon cheri, tu es mon raison d'etre, mmmm...". (joo joo korjailkaa vaan nysvärit, luin ranskaa 1½ vuotta vuonna miekka ja kives)
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 04.07.2006 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan vahingossa joskus kokeilin. Silleen päivästä toiseen. Ihan hauskaa oli. Kuvailut taidan jättää pois mutta kyllä se siis itsekseen peiton alla runkkimisen tuolloin voitti. Niin joo, parin kityrunkunkin kanssa, mainitaan nyt alja vaikkapa kun luulen sen odottavankin tällasta tunnustusta. (Ihan turha tulla tähän narttu sanomaan, ettei se nettiseksistä oo menny, mähän sain!!!1)
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Bliss kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:RL-seksiä ihan riittävästi saatavilla
Oikeesti? :shock: En olis susta uskonut!
Onhan mulla jopa todisteita. Katso vaikka!
Joku on kyllä väittänyt, että lapsi on varmin ehkäisyväline kun ikinä ei ole aikaa / mahdollisuuta harrastaa sitä seksiä tai jos ois on niin poikki, että ei jaksa..
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Geetzu

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Brocker kirjoitti:Joku on kyllä väittänyt, että lapsi on varmin ehkäisyväline kun ikinä ei ole aikaa / mahdollisuuta harrastaa sitä seksiä tai jos ois on niin poikki, että ei jaksa..
En oikein ymmärrä tota väitettä. Joko meillä on liian helppo lapsi tai olemme seksiriippuvaisia. Eip kyl haittaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

mustakikkeli kirjoitti: "Mon cheri, tu es mon raison d'etre, mmmm...". (joo joo korjailkaa vaan nysvärit, luin ranskaa 1½ vuotta vuonna miekka ja kives)
Mä en vaan tienny että sä diggaat pojista. :shock:
(feminiimuoto olis ma chérie...ja taitaa olla myös la raison eli ma raison d'être.)

t.nysväri
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No juuri tämän takia minulta ei oikein suju tuo nettiseksi. Aina tulee nenulle ja ties mitä minnekin.
Herra Manala

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Ihan vahingossa joskus kokeilin. Silleen päivästä toiseen. Ihan hauskaa oli. Kuvailut taidan jättää pois mutta kyllä se siis itsekseen peiton alla runkkimisen tuolloin voitti. Niin joo, parin kityrunkunkin kanssa, mainitaan nyt alja vaikkapa kun luulen sen odottavankin tällasta tunnustusta. (Ihan turha tulla tähän narttu sanomaan, ettei se nettiseksistä oo menny, mähän sain!!!1)
Niin katsos kun. Tässä on nyt senlaatuinen ongelma, että me muut emme tienneet harrastaneemme nettiseksiä kanssasi. Sinä sen sijaan kiihotuit ihan kaikesta mitä sinulle sanoi, ja runkit ja laueskelit itseksesi toisessa päässä kuin räkäpäitä ampuva Suomi-konepistooli.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Olen. Parin kanssa tilanne päättyi loppujen lopuksi siihen että harrastimme oikeaa seksiä usean sadan kilometrin välimatkasta huolimatta. Siis keskenämme ja samassa paikassa, ei sieltä kilometrien päästä. Molempiin olen hajanaisesti yhteydessä edelleen, kivoja miehiä ovat :)

Saako tämmöistä tunnustaa? Tunnustin jo. Syytetään kesää.

Ai niin... nettiseksi on paljon kirjoitettua sanaa ja ehkä myös webkameraa tai kuvia :P

Edit: ja siis yhteydessä ihan kaveripohjalta, olen kyllä kertonut omasta :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nettisexi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mustakikkeli kirjoitti: Sannu, naiset eivät ehkä kaipaa alastonkuvia miesten tavoin koska naisten väitetään saavan enemmän kiksejä kuvailuista (kirjoitetusta tekstistä), miehet taas nauttivat enemmän visuaalisesta puolesta.
Revin tämän tähän ketjuun, koska se kiteyttää nettiseksin ongelman. Ei sillä etteikö miesvartalo ole tavattoman kaunis, mutten innostu ajatuksesta runkata kiihkeästi webcam-kuvalle. Samoin miesstripparit aiheuttavat lähinnä vaivaannusta vaikkeivat pelleaktia tekisikään niinkuin yleensä.

Sen sijaan pitkä kirjeenvaihto täynnään kuvailua, vihjailua, kiusoittelua ja vähittäistä paljastamista on mitä suurimmassa määrin eroottista. Tähän en kuitenkaan laske suoraviivaista mukahauskaa nännivärikyselyä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin