Ruismiitti

Info tulevista miiteistä

rokruisrok oheisohjelma?

Äänestys päättyi 11.07.2006 23:20

perjantaina iltamat 19.00 --->
1
14%
lauantaina etkoilut 11.00? --->
2
29%
lauantaina etkoilut 11.00? --->
2
29%
lauantaina jatkoilut 01.30 ---> (ei saunaa)
0
Ei ääniä
Vittu mä mitään mojoa saati muita kitinäläisiä halua nähdä!
2
29%
Useampi tai kaikki!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 7

Zeb

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rokkiin vie tie, ihan just kohta.

En pistä pahakseni myöskään miittailua, mikäli vain tiemme kohdakkain sattuvat. Palailen tsekkaamaan palstaa huomisaamulla, jotta jos joku jotain mukavankuuloista kehittelee jossain, niin saatan ilmaantua paikalle.

Oikein mukavaa ja ihanaa ja hauskaa ja kivaa rokkia kaikille !!
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Zeb kirjoitti:Palailen tsekkaamaan palstaa huomisaamulla, jotta jos joku jotain mukavankuuloista kehittelee jossain, niin saatan ilmaantua paikalle.
Minä haluan miittailla ihmisiä! Heti kun jollain on jotain suunnitelmia, niin viesti kiertämään, kiitos :D Voisin muuten kutsua teidät luokseni syömään, mutta tuskin kukaan jaksaisi lähteä tänne landelle.

Ja olen n. tunnin varoitusajalla keskustassa, jos tulee tarve lähteä!
Sudenhenki

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

:barf: Dubbel.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 08.07.2006 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti: Minä haluan miittailla ihmisiä! Heti kun jollain on jotain suunnitelmia, niin viesti kiertämään, kiitos :D Voisin muuten kutsua teidät luokseni syömään, mutta tuskin kukaan jaksaisi lähteä tänne landelle.

Ja olen n. tunnin varoitusajalla keskustassa, jos tulee tarve lähteä!
Laitetaan korvan taakse. Vai koskeeko se rasvottuneita haistapaskahevareita?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja alja »

olen yhä kotona, eli en tiedä arvioitua laskeutumisaikaani.
mutta yritän tuohon aikaisemmin sovittuun puoli neljään, voi tosin tehdä tiukkaa, mutta katsellaan.... ja jos en siihen ehdi niin cmx:n keikan jälkeen uudestaan hevikaraookessa.
onko smikalla yhä sama numero?'

edit. en ehdi millään puoli neljäksi. däääm.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lähdemme Sian kanssa nyt joenrantaa kohti, teaatterisilta lähemänä tarkennuksena. Elanor ja Herra Oulu ilomestynee myös. Joten yhteyttä vaan jos mielii hieman pussikaljaa ennen rokkia.

Ja joo, smikalla on sama numero.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Ruissalon sillan RuisRockin puoleisessa päässä ensimmäiselle tunnistajalle joko omenasiideri tai valinnaisesti nenäkarvojen lyhennys vesurilla. Puolen tunnin päästä. ok? Siisti parijono ois kiva ylläri!
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mie sitten rokkaankin sunnuntaina, menen paikan päälle varmaan siinä neljän pintaan. Jos on miittaamisintoisia rokkareita lähistöllä, niin kyselkääpä nummeria yv:llä!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Eilinen ruuhkajonotus oli aiheuttaa massahysteriaa väkijoukossa auringon paahtaessa armottomasti, seurue sai osansa myös huumepoliisin mielenkiinnosta. Merimaan selitys surkeille järjestelyille oli kyllä loistava: "Porteilla oli ruuhkaa, koska suuri määrä ihmisiä oli tulossa festivaaleille samaan aikaan." Todellako? Ehkä 25000 myytyä ennakkolippua olisivat voineet antaa pientä osviittaa siitä mitä on tulossa.

Mukavaa oli nähdä tuttuja ja rokkailla, tämän päivän skippaan uupumukseen ja maanantaiaamun puolikuuden herätykseen vedoten.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Melnais kirjoitti:Mukavaa oli nähdä tuttuja ja rokkailla, tämän päivän skippaan uupumukseen ja maanantaiaamun puolikuuden herätykseen vedoten.
Kompsis, ja samoista syistä jäin kotiin minäkin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Johan oli Heinäkemut! Oli kyllä ihan hurjan hauskaa. Erityisen suuri kiitos Bedlamille, kun ei jättänyt tyttöstä yksin hortoilemaan! Tulipa sitä koettua kunnon festarifiilistä - mutaiset jalat, mehusta litimäräksi kastunut laukku, ylitäydet bajamajat ja pitkät jonot niihin, humalainen festarikansa, ja tietenkin loistavaa musiikkia! Seurasin päivällä ensin Poets of the Fallia, kovasti tökki jannujen pöyhkeä rock-kukkous. Energinen keikka kumminkin, siinä helteessä. SikaMikan kanssa seurattiin sitten YUP:n keikan viimeinen puolituntinen, ja se oli takuuvarmaa Juppia, päätöntä menoa ja meininkiä. Mulle kuitenkin ne illan kohokohdat oli Morrissey (iiihana mies :h:) ja Tool, joista kumpainenkin vetivät aivan loistavan keikan! Morrissey ilahdutti erityisesti Smiths-biisillä How Soon is Now, hymyilytti tätä tyttöä kovasti :) Suurimmaksi osaksi Moz kumminkin keskittyi uuden levyn veisuihin. Tool taas onneksi keskittyi tasaisesti useamman levyn biiseihin, jopa Opiatelta saakka oli biisejä mukana! Kohokohtia olivat mielestäni Schism, Lateralus ja viimeinen veto Vicarious. Ja Stinkfist toimi mainiosti aloitusbiisinä! Äh, nyt nukkumaan:P!
killkill

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Melnais kirjoitti:Merimaan selitys surkeille järjestelyille oli kyllä loistava: "Porteilla oli ruuhkaa, koska suuri määrä ihmisiä oli tulossa festivaaleille samaan aikaan."
Viime vuoteen verrattuna eteenkin sisäänmeno kesti tolkuttoman kauan. Samaten vesipisteitä oli säälittävän vähän, jokaiselle noin puolen tunnin jono. HALOO! Näyttää siltä että Tavastia-papan astuttua ruoriin ahneus on iskenyt, liikaa porukkaa sisään ja samanaikaisesti "pääesiintyjäksi" haalitaan nostalgialaarin pohjalta joku vitun New York Dolls. Eikö joku rokkipoliisi voisi puuttua tähän, jos pumpussa on vain yksi alkuperäismemberi, eikä bändi ole julkaissut mitään merkittävää 20 vuoteen, sitä EI päästettäisi lavalle?!?!

Danko Jones oli lois-ta-va! Mieletön energia ja ennen kaikkea aitoa kommunikointia yleisön kanssa sen tavallisen "kädet ilmaan" -jutun sijasta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Enpäs skipannutkaan! Kyllä oli herkkua tänään töissä parin tunnin levottomilla unilla, mutta tuli todistettua vielä viimeisen päivän ohjelmakin.

En ole kypsä Toolille, nukahdin pikku retkituolille ihmisten keskelle kesken setin. Videot muistuttivat neljän päivän dokauksen jälkeisiä hyytäviä unia, lavalta ei ilmeisen tarkoituksellisesti nähnyt muuta kuin rumpalin ja musiikki oli liian moniselitteistä kuunneltavaksi silmät auki. Kun taas yritin minimoida ärsykkeet ja keskittyä progressiiviseen äänivirtaan, tuli uni. Kokemus tämäkin.

Laimea kolmipäiväinen, mieleen ei jäänyt kovasta tarkkailusta huolimatta mitään elämää suurempaa. Danko Jones oli kyllä vetävä, samoin Flogging Molly, Lapko ja Hanoi Rocks, eikä Alangostakaan jäänyt pahaa makua. Turhinta surkeutta edusti The Sounds, sillä sekä laulu että soitto riipoivat korvia.

Pyysin läheisiä muistuttamaan ensi vuonna tästä kokemuksesta, kun jälleen intoilen räävittömän kalliiden lippujen perään. Lienee parempi vaihtoehto investoida pariin klubikeikkaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bedlam

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Erityisen suuri kiitos Bedlamille, kun ei jättänyt tyttöstä yksin hortoilemaan!
Kiität minua siitä, että sain viettää koko illan kauniin ja viehättävän nuoren naisen seurassa? Öö, no eipä kestä!

Kotiuduttu. Olipas kohtuullisen pitkähkön tuntuinen autoilumatka, varsinkin kun kuskina sai kunnian olla. Vettä tuli puolet reissusta kuin esterin pylleröisestä ja muu porukka kuorsasi suurimman osan matkaa.

Helvetin mukavat festarit vaikka järjestelyissä olisikin ollut kaikenlaista parantamisen varaa. Kumpanakaan päivänä ei tarvinnut jonottaa sisään kuin pari minuttia ja oluttakin sai aina kun siltä tuntui. Lauantaina porukallamme oli muutama litra kirkasta mukana, niin tuolloinpa ei paljon muuta tarvinnutkaan.

Kaverit kantoivat viinaa alueelle esimerkiksi "munaviinan" muodossa teippaamalla vodkalla täytettyjä jääpalapusseja sisäreisiin. Myös mehutölkkien korkinsuut sahattiin irti ja viinalla täytettyään liimattiin pikaliimalla paikalleen. Ai ai sitä harmituksen määrää kun kukaan ei portilla tutkinut ketään. Edes reppuihin ei vilkaistu!

Lauantai-illan jälkeen n. klo 2.30 päätin kävellä kaupunkiin kun muut ottivat bussin. Lähdin seuraamaan suurinta alueelta poistuvaa lössiä, mutta noin tunnin päästä huomasin seisovani yksin jollakin teollisuusalueella. Tunti tuosta eteenpäin löysin kyltin "5km Turkuun" ja samalla hetkellä alkoi tulla kaatamalla vettä. Löysin onnekseni katoksellisen huoltoaseman ja sain vartin selitettyäni ohjattua taksinkin oikeaan paikkaan.

Toolin takia festareille saavuin ja Toolin näin. Enpä muista koska olen ollut noin fiiliksissäni millään keikalla. Kiitos siitä, ainoa moitteen sija koskee setin aivan liian lyhkäistä pituutta.

Kavereille Mewin keikka taisi olla Toolin sijasta se festarin suurin ja hienoin hetki, itse harhailin jostain syystä tuolloin kauempana lavasta mutta hemmetin hyvälle kyllä kuulosti. Nyt harmittaa etten ollut tutustunut bändin musiikkiin aiemmin, olisin varmaan ollut ihan fiiliksissäni.

Kashmir oli todella mukava yllätys, Opeth oli suuri pettymys.

Kiitokset ja terveiset kaikille Kitinäläisille, enhän mä edes nähnyt teitä kuin 5 kappaletta. Aika laiha tulos. Suuri hatunnosto Elanorille siitä, että kesti remmissämme koko illan ja vielä selvinpäin! Ei voi kuin ihmetellä. SikaMika oli aina menossa ihan eri suuntaan, joten eipä tuota pahemmin sitten loppujen lopuksi törmäiltykään. Kaikki hävisi jossain vaiheessa sitä perkuleen jalkapallia tuijottelemaan, taidettiin itse asiassa Elanorin kanssa olla ainoat kaksi ihmistä, joita peli ei oikeasti kiinnostanut.

Rok rok.
ElanorRaven

Re: Ruismiitti

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:Kiität minua siitä, että sain viettää koko illan kauniin ja viehättävän nuoren naisen seurassa?
:oops: Kiitos :h:
bedlam kirjoitti:Kaikki hävisi jossain vaiheessa sitä perkuleen jalkapallia tuijottelemaan, taidettiin itse asiassa Elanorin kanssa olla ainoat kaksi ihmistä, joita peli ei oikeasti kiinnostanut.
Juu, voi niitä sääliviä katseita, kun toiset meuhkaavat jostain nahkakuulan perässä juoksemisesta :D Sitäpaitsi Morrisseyhän kertoi jo ennen matsin alkua, että Italia voittaa. Mitä sitä turhaan katsomaan, kyllä Moz tietää.
Vastaa Viestiin