Spitting image á la south park

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ehkä tein sen tahallani hauskuuttaakseni teitä? :oops:
Prepare for the worstest.
1108

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja 1108 »

hermine kirjoitti:Äläs nyt, teen kohta animeversion susta...
...se on jo tehty!

Kuva
Sudenhenki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
hermine kirjoitti:Äläs nyt, teen kohta animeversion susta...
...se on jo tehty!

Kuva
Blasphemy!
silsakenraali™

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Haaste: Joku nikkari vois väsätä musta olion, joka ei ilmennä millään lailla ammattiani!!! Parhaan lupaan laittaa työhuoneeni seinälle.
Pehmis

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:Haaste: Joku nikkari vois väsätä musta olion, joka ei ilmennä millään lailla ammattiani!!! Parhaan lupaan laittaa työhuoneeni seinälle.
Kuvaa kehiin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Haaste: Joku nikkari vois väsätä musta olion, joka ei ilmennä millään lailla ammattiani!!! Parhaan lupaan laittaa työhuoneeni seinälle.
Kuvaa kehiin.
Mä tekisin, jos osaisin vaivatta liimata sen kuvan tähän. Olen liian väsynyt harjoittelemaan. Tässä ainekset: ruskettunut, tumma tukka, lihaksikas, lyhyt pystytukka ja trendipellekkäät sportahtavat vaatteet.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pehmis kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Haaste: Joku nikkari vois väsätä musta olion, joka ei ilmennä millään lailla ammattiani!!! Parhaan lupaan laittaa työhuoneeni seinälle.
Kuvaa kehiin.
Johan se oli varmaan vuodenpäivät galleriassa. Mut oon ihan tumma ja tavis. Erikoisuutena, pienenä silmissäni vallitsi itä-länsi-maaottelu, mutta vanhemmiten en ole karsastuksesta kärsinyt. Ei rillejä, ei tatskoja ja peipifeissi. Niin joo, semmonen eri harva leukapartayritelmä löytyy juu. Ja kepappimaan reissun jälkeen oon ollut ihan papuruskea. Semmonen juppirusketus kait.

Mulla ei oikeasti taida olla kuvaa just nyt saatavilla, siis semmosta hyvää kuvaa.
Pehmis

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Poist.
Viimeksi muokannut Pehmis, 05.07.2006 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä valitin jo viikonpäiväketjussa, että oon niin tylsä, etten saa tehtyä ittestäni kunnon kuvaa. Ootsä Pehmis nähnyt mut?
Pehmis

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Edith kirjoitti:Mä valitin jo viikonpäiväketjussa, että oon niin tylsä, etten saa tehtyä ittestäni kunnon kuvaa. Ootsä Pehmis nähnyt mut?
En oo tainnu.
silsakenraali™

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ihan hyvä joo, mut pari parannusehdotusta: hiukset on siis lähes mustat ja kaulassa mulla on yleensä joku helytin. Hiukset on aina sillee siististi, ei rokkityylillä tai sillee trendikkäästi harkitun sekaisin. Mut hampaat rulettaa, koska mulla on oikeasti ihan onnettoman heikot hampaat, monesta kohtaa hieman laitetut.
Edith

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pehmis kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mä valitin jo viikonpäiväketjussa, että oon niin tylsä, etten saa tehtyä ittestäni kunnon kuvaa. Ootsä Pehmis nähnyt mut?
En oo tainnu.
Tjoo, nyt kun mäkin muistelen, niin ei olla tavattu (tai siis oltu samassa paikassa samaan aikaan) ku Kettusessa kai kerran silleen, et oltiin ikään kuin selät vastakkain ja siitäkin mä lähdin aika pian pois. Eikä mullekaan jäänyt susta mieleen juur paljoakaan.

Mut, hei, joku muu, jolle mun mitäänsanomaton ulkoinen olemukseni on tuttu, saa vapaasti vääntää kuvan. (Tässä tehtävässä olisikin jo haastetta, joten ymmärrän, jos kukaan ei uskalla siihen tarttua..)
Pehmis

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:Ihan hyvä joo, mut pari parannusehdotusta: hiukset on siis lähes mustat ja kaulassa mulla on yleensä joku helytin. Hiukset on aina sillee siististi, ei rokkityylillä tai sillee trendikkäästi harkitun sekaisin. Mut hampaat rulettaa, koska mulla on oikeasti ihan onnettoman heikot hampaat, monesta kohtaa hieman laitetut.
Uusi yritys.

Kuva
silsakenraali™

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tuo löytyy seinältä maanantaina, kunhan selviän kahden päivän polttareista. Tuon täytyy kelvata, hieno se on. Kiitos!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hyvä, etenkin kun Silsa ottaa tappiot urheilukentällä äärimmäisen raskaasti.
Kikkelis kokkelis.
silsakenraali™

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Keikaus kirjoitti:Hyvä, etenkin kun Silsa ottaa tappiot urheilukentällä äärimmäisen raskaasti.


Johan tossa olikin tyyntä myrskyn edellä. Psyykkaus on taas alkanut, vain laimentuakseen myöhemmin ja lopulta yllytessään tiputtaakseen henkisesti hauraimmat jo ennen jaloja kisoja?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsakenraali™ kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hyvä, etenkin kun Silsa ottaa tappiot urheilukentällä äärimmäisen raskaasti.


Johan tossa olikin tyyntä myrskyn edellä. Psyykkaus on taas alkanut, vain laimentuakseen myöhemmin ja lopulta yllytessään tiputtaakseen henkisesti hauraimmat jo ennen jaloja kisoja?
Liian monimutkaiset henkiset valmennuskuviot sulla, jotenkin ruotsalaisen oloiset. Mä aion vaan urheilla. Urheilijan ei sovi ajatella liikaa. Täytyy vaan antaa kaikkensa, keskittyä omaan suoritukseensa ja pelata omaa peliä. Tossa on jo kolme asiaa, joita täytyy ajatella.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Taas se googlebot on läsnä foorumilla. Kuka tai mikä se on?
Kikkelis kokkelis.
Sudenhenki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Keikaus kirjoitti:Taas se googlebot on läsnä foorumilla. Kuka tai mikä se on?
Väärä kysymys väärässä topikissa. Oikea kysymys on että mitä se hermine oikein tekee? Kuva esille!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sudenhenki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Taas se googlebot on läsnä foorumilla. Kuka tai mikä se on?
Väärä kysymys väärässä topikissa. Oikea kysymys on että mitä se hermine oikein tekee? Kuva esille!
Jotain pervoa varmaan tapansa mukaan.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti: Mut, hei, joku muu, jolle mun mitäänsanomaton ulkoinen olemukseni on tuttu, saa vapaasti vääntää kuvan. (Tässä tehtävässä olisikin jo haastetta, joten ymmärrän, jos kukaan ei uskalla siihen tarttua..)
Kuva
Tossa olis noin muistinvaraisesti kasailtu... Tapaamisesta Mozart-miitissä on kyllä sen verran aikaa, että jotkut yksityiskohdat ovat saattaneet hieman hämärtyä. :oops:
hermine

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja hermine »

Sudenhenki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Taas se googlebot on läsnä foorumilla. Kuka tai mikä se on?
Väärä kysymys väärässä topikissa. Oikea kysymys on että mitä se hermine oikein tekee? Kuva esille!
Hei mä oon yrittänyt ainakin sata kertaa, mutta ei vaan onnistu! Ja nyt se koko kuva hävisi! Ei se kyllä ollut kovin näköinen, mutta sulla oli siinä kuitenkin laaja fanilauma.

Edit: Oli nyt sitten pakko nähtävästi tallentaa se tuonne galleriaansa että onnistuisi.

Kuva

Edit2: no ei tää näy silti. En vaan osaa.
Viimeksi muokannut hermine, 06.07.2006 0:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Edith

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti: Kuva
Tossa olis noin muistinvaraisesti kasailtu... Tapaamisesta Mozart-miitissä on kyllä sen verran aikaa, että jotkut yksityiskohdat ovat saattaneet hieman hämärtyä. :oops:
Kiitos!

Mä oon kyl oikeesti sitä samaa ihonväriä kuin suurin osa muistakin täällä ja sit mä en käytä kyl koskaan ikinä ainakaan turkoosia luomiväriä. Ja ehkä hiukset olis kans pikkasen vaaleemmat. Mut mii laiks enivei.
Herra Manala

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:Aivan mahtavia! Kuka olisi niin kiva, että tekisi musta?
Löysin sun poikaystävän, yönmustan!

Kuva
nokkaelain

Re: Spitting image á la south park

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:...saa vapaasti vääntää kuvan.
Kuva
Vastaa Viestiin