Nukutko alasti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nukutko alasti?

Nukun alasti.
28
44%
Nukun pelkkä paita päällä.
1
2%
Nukun pelkät alushousut jalassa.
22
34%
Nukun sekä paidan että alushousujen kanssa.
6
9%
Käytän nukkuessani sukkia.
1
2%
En tiedä. Äiti pukee minut iltaisin.
6
9%
 
Ääniä yhteensä: 64

Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Herttua »

boxereilla nukun,lähes 12kk vuodesta... ja kun lämmityskin on talvella keksitty niin en paljoa yöasua/yöpukua käytä

edit:korjasin manalan toivomuksesta :)
Viimeksi muokannut Herttua, 09.07.2006 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Alasti paitsi kyläillessäni. Näillä hiki-ilmoilla tosin tekisi mieli vetää yöpaita päälle ihan vaan lakanoita säästääkseni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Herttua kirjoitti:ja kun lämmityskin on talvella keksitty niin en paljoa yöasua/yöpukua käytä,ellen satu itse haluamaan :D
Miksi tuossa on tuo "ellen satu itse haluamaan" perässä?
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Herra Manala kirjoitti:
Herttua kirjoitti:ja kun lämmityskin on talvella keksitty niin en paljoa yöasua/yöpukua käytä,ellen satu itse haluamaan :D
Miksi tuossa on tuo "ellen satu itse haluamaan" perässä?
Ei ole enää :P
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
segma

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja segma »

Herttua kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Herttua kirjoitti:ja kun lämmityskin on talvella keksitty niin en paljoa yöasua/yöpukua käytä,ellen satu itse haluamaan :D
Miksi tuossa on tuo "ellen satu itse haluamaan" perässä?
Ei ole enää :P
Ihmeellistä nuoleskelua. :c
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Useimmiten nukun muuten alasti mutta pikkarit jalassa. Välillä on kiva nukkua ihan alastikin kyllä, esimerkiksi jos käy illalla suihkussa ja menee putipuhtoisena ja hyvältä tuoksuvana nukkumaan juuri vaihdettuihin lakanoihin.

Tuohon mitä jotkut ovat kirjoitelleet, että eivät voi nukkua ihan alasti koska lakanat sottaantuu äkimmin. En ymmärrä. Valskaako teillä paikat jos ei ole vaatteita estämässä? ;)

Talvella kun on kylmempää tai jos on seuraa jolle ei sovi esittäytyä vaatteitta lisään minäkin vähintään jonkun pikkutopin päälle. Pakosta nukun oikealla yöpuvullakin mutta silloin en nuku kovinkaan hyvin, pyörin yöllä kuin trombi ja kaikki ihosta irrallaan olevat vaatekappaleet kiertyvät siinä hätäkässä ikävästi ympärille häiritsemään unta.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Canine »

Alasti, paitsi: kylässä ja menkkojen aikaan kalsarit jalassa.
Not only is life a bitch, it has puppies
Yönmustaritari

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:Niin. Nukutko alasti, vai oletko pervo?
Pervo taidan olla, koska harvemmin ehdin edes takkia ottaa päältäni, kun aamun pikkutunneilla tuuperrun eteisen matolle.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

KisSandra kirjoitti: Tuohon mitä jotkut ovat kirjoitelleet, että eivät voi nukkua ihan alasti koska lakanat sottaantuu äkimmin. En ymmärrä. Valskaako teillä paikat jos ei ole vaatteita estämässä? ;)
Ei falskaa sen enempaa kuin kenella tahansa ihmisista, ehkä siina on mukana myos psykologinen ilmio... tosin on siina kaytannossa todellisuuspohjaakin...

Alushousut vaihdetaan kerran paivassa (hyvien tapojen mukaan) ja jos 1/3 paivasta ollaan nukkumassa ja 2/3 kaytetaan alushousuja niin silloin lakanat pitaisi saman hygieniaohjesaannon mukaisesti vaihtaa joka toinen paiva (eli 16 tunnin kayton jalkeen). Paidoilla vaihtovali on isompi mikali hikoamista ei ole ts. ylavartalo aiheuttaa vahemman likaantumista.
Nyt sitten jos alushousuja/yohousuja kaytetaan niin voidaan pidentää tuota vaihtovalia ilman etta hygienia karsii juuri yhtaan.

Suihkussa kaynti (aamulla vai illalla vai kumpikin) tuo ilmeisia lisamuuttujia tahan yhtaloon mutta koska en tahdo nayttaa silta etta minulla ei ole muuta elamaa ilman etta ajattelisin tata asiaa joka paiva niin jatan sen siihen...

Joka tapauksessa: yopukua kaytettaessa ihon kontaktipinta lakanoihin (=suurin likaaja) pienenee -> lakanat pysyvat freeshina pidempaan -> ei tarvitse pesta niin paljon pyykkia (riittaa kun pesee yopuvun).

Oli miten oli jokatapauksessa minusta on miellyttavampi nukkua housut jalassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vittuako se teille kuuluu?

Huh, helpottipa. Niin monta kertaa olen halunnut kirjoittaa tuon.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alasti, varsinkin nyt tällaisilla helteillä ei voi kuvitellakaan nukkuvansa muuten. Aamulla kiskaisen sitten yöpaidan päälleni, kun hipsin keittiöön kahvinkeittoon. Ikkunoista kun näkee sisälle, ni ei kehtoo alasti juoksennella. Silkkinen yöpaita, kiitos.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Yritän välttää nukkumista, minkä vuoksi usein nuupahdan ne vaatteet päällä mitä sattuu olemaan päällä, eli kuumilla ilmoilla likaiset kalsarit. Kärsin myös märästä lakanasta vaikka se ei liene yövaate.

Pakko kertoa tähän vielä kesäinen nukkumisvinkki: Kaverin parvella viileän betonin päällä auringonpaisteessa farkut jalassa. Suosittelen kääntämään kylkeä välillä ja varomaan palamista. Saattaa olla myös hyvä hankkia perusteellinen humalatila varmuuden vuoksi mikäli ei ole askeesiin taipuvainen luonne - karhean betonin ero pehmeimpään untuvaan on huomattava.
Nyt penikseni on fantastinen!
Kid

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Yleensä nukun alasti. Nyt kuitenkin en pysty edes pussilakanaa peittona käyttämään kuumuuden takia, joten pidän pikkupökät jalassa. Ja vaan ihan siitä syystä notta kissa tykkää nukkua mun jalkojen välissä. En sitten viitti ihan römpetti paljaana olla. Saa muuten katti traumoja.
RuNkkuTonttu

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kid kirjoitti:Yleensä nukun alasti. Nyt kuitenkin en pysty edes pussilakanaa peittona käyttämään kuumuuden takia, joten pidän pikkupökät jalassa. Ja vaan ihan siitä syystä notta kissa tykkää nukkua mun jalkojen välissä. En sitten viitti ihan römpetti paljaana olla. Saa muuten katti traumoja.
Voi tulla kissatappelu? Kumpikohan voittaisi?
Kid

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Kid »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Voi tulla kissatappelu? Kumpikohan voittaisi?
No minä tiätty ko olen isompi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

alasti. ahistaa jos on jotain päällä, tuntuu että se kiertyy ympärille. vain jos on todella kylmä saatan jotain päälle laittaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kysykää joltain, joka on nukkunut mun kanssa, jos välttämättä haluatte tietää.
Sinkkumatti

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bliss kirjoitti:Kysykää joltain, joka on nukkunut mun kanssa, jos välttämättä haluatte tietää.
Homeboy ja Gattaca! Nukkuuko Bliss alasti?
ninnithequeen

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kysykää joltain, joka on nukkunut mun kanssa, jos välttämättä haluatte tietää.
Homeboy ja Gattaca! Nukkuuko Bliss alasti?
PAHA!
RolloTomasi

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

missä on flanelli- ja silkkipyjamien vaihtoehto?
Bliss

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sinkkumatti kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kysykää joltain, joka on nukkunut mun kanssa, jos välttämättä haluatte tietää.
Homeboy ja Gattaca! Nukkuuko Bliss alasti?
Perkule, ja ne niin lupas olla juoruamatta... :oops:
RolloTomasi

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

en
Sudenhenki

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Alasti nukkuminen on epämukavaa, boxerit jalassa on mukavinta. Joskus myös t-paita.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja Larla »

En nuku alasti.

Muutaman kerran olen kokeillut, mutta kyllä se on muksampaa nukkua vaatteet päällä. Mikään ei voita vaatetta ihoa vasten :lol:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nukutko alasti?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hahaa, tää on selkeesti kompa! paha näes tietää sillon kun on unessa, daah!1
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin