Sopii.Keikaus kirjoitti:Sopiiko kello 20 Manalassa?
Aarne Bottalla, kaipaa seuraa
Re: Aarne Bottalla, kaipaa seuraa
-
- Kitisijä
Hyvä.AarneAnkka kirjoitti:Sopii.Keikaus kirjoitti:Sopiiko kello 20 Manalassa?
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Hei, mä näin ton!Bluntly kirjoitti:Sielä sitten.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Mä mietiskelen vielä asiaa. Illalla tulis telkkarista paljon kaikenlaista ja vähän väsyttäiskin. Ans kattoo nyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Onkos sinne tulossa paljon väkeä? viinahammasta kolottaa taas..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Älä selitä, vaan silitä mua!Lolita kirjoitti:Mä mietiskelen vielä asiaa. Illalla tulis telkkarista paljon kaikenlaista ja vähän väsyttäiskin. Ans kattoo nyt.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
JEah, mennään!
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Kivaa!Enthu kirjoitti:Ich Komme 20 käy vallan mainiosti =)
Kikkelis kokkelis.
Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
-
- Kitisijä
Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan. Olipa huono vitsi.Turbohaltija kirjoitti:Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Tuotsä poikaystäväsi mikaan keikaus?Keikaus kirjoitti:Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan. Olipa huono vitsi.Turbohaltija kirjoitti:Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Niba kirjoitti:Tuotsä poikaystäväsi mikaan keikaus?Keikaus kirjoitti:Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan. Olipa huono vitsi.Turbohaltija kirjoitti:Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
Ei ole poikaystävää, joten näin ollen en tuo! Tuon kyllä itseni.
Kikkelis kokkelis.
Mieli tekis tulla, mutta la-aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja autaa veneen nostossa.AarneAnkka kirjoitti:No niin, perjantai 23.9. lähestyy uhkaavahkosti... vieläkö porukka on siinä mielentilassa että voisi olla tulossa?
Mä siis seison typeränä vieressä ja mietin miten ja missä seison etten oo tiellä
-
- Kitisijä
Eli siis??kid kirjoitti:Mieli tekis tulla, mutta la-aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja autaa veneen nostossa.AarneAnkka kirjoitti:No niin, perjantai 23.9. lähestyy uhkaavahkosti... vieläkö porukka on siinä mielentilassa että voisi olla tulossa?
Mä siis seison typeränä vieressä ja mietin miten ja missä seison etten oo tiellä
Pyyhin Netikettiin..
Eli siis ei pysty tänään lähtee viihteelle.Niba kirjoitti:Eli siis??kid kirjoitti:Mieli tekis tulla, mutta la-aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja autaa veneen nostossa.AarneAnkka kirjoitti:No niin, perjantai 23.9. lähestyy uhkaavahkosti... vieläkö porukka on siinä mielentilassa että voisi olla tulossa?
Mä olen vähän epäselvä joskus näissä kirjotuksissa
Tjaa-a, koska kirjaa, jota tarvitsisin, ei siis löydy, en voi käyttää aikaani sen lukemiseen. Mutta voi silti olla, että olen liiaksi Känkkäränkkä-tuulella.
-
- Kitisijä
No tule sitten viihdyttämään meitä.Edith kirjoitti:Tjaa-a, koska kirjaa, jota tarvitsisin, ei siis löydy, en voi käyttää aikaani sen lukemiseen. Mutta voi silti olla, että olen liiaksi Känkkäränkkä-tuulella.
Kikkelis kokkelis.
Ei tarvi kun syödä rusinoita ja huitoa vähän kepillä, niin etköhän piristy.Edith kirjoitti:Mutta voi silti olla, että olen liiaksi Känkkäränkkä-tuulella.
Ankka..viel yks täsmennys onks sinne mtn pukukoodia/etikettiä ettei tavalliset arkivaatteet kelpais???
-
- Kitisijä
Asunnonkatsoja tulee vasta seitsemän aikaan, mutta sen jälkeen lähden liikenteeseen. Saapunen siis paikalle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Asunnonkatsoja tulee vasta seitsemän aikaan, mutta sen jälkeen lähden liikenteeseen. Saapunen siis paikalle.
Kiwaa
Kiwaa
Kyllä sopii ja minäkin tuleeeeeeeeenKeikaus kirjoitti:Sopiiko kello 20 Manalassa?
Hoo, lähden nyt sinne lähiöpippaloihin käväisemään, mutta jos selviän sieltä ajoissa pois, voisin käväistä bottalla moikkaamassa teitäkin.