Sopii.Keikaus kirjoitti:Sopiiko kello 20 Manalassa?
Aarne Bottalla, kaipaa seuraa
Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan. Olipa huono vitsi.Turbohaltija kirjoitti:Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
Kikkelis kokkelis.
Tuotsä poikaystäväsi mikaan keikaus?Keikaus kirjoitti:Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan. Olipa huono vitsi.Turbohaltija kirjoitti:Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
Pyyhin Netikettiin..
Niba kirjoitti:Tuotsä poikaystäväsi mikaan keikaus?Keikaus kirjoitti:Sekaan vaan, vaikkei seisoiskaan. Olipa huono vitsi.Turbohaltija kirjoitti:Minulla on kuningasidea pysytellä tänään selvin päin. Mutta saa nähdä, ehkä tulen käväisemään. Tosin pitäisi myös vierailla yksissä lähiöpippaloissa. Taidanpa liikkua autolla tänään, jotta on jokin validi syy olla juomatta.
Ei ole poikaystävää, joten näin ollen en tuo! Tuon kyllä itseni.
Kikkelis kokkelis.
Mieli tekis tulla, mutta la-aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja autaa veneen nostossa.AarneAnkka kirjoitti:No niin, perjantai 23.9. lähestyy uhkaavahkosti... vieläkö porukka on siinä mielentilassa että voisi olla tulossa?
Mä siis seison typeränä vieressä ja mietin miten ja missä seison etten oo tiellä

Eli siis??kid kirjoitti:Mieli tekis tulla, mutta la-aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja autaa veneen nostossa.AarneAnkka kirjoitti:No niin, perjantai 23.9. lähestyy uhkaavahkosti... vieläkö porukka on siinä mielentilassa että voisi olla tulossa?
Mä siis seison typeränä vieressä ja mietin miten ja missä seison etten oo tiellä
Pyyhin Netikettiin..
Eli siis ei pysty tänään lähtee viihteelle.Niba kirjoitti:Eli siis??kid kirjoitti:Mieli tekis tulla, mutta la-aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja autaa veneen nostossa.AarneAnkka kirjoitti:No niin, perjantai 23.9. lähestyy uhkaavahkosti... vieläkö porukka on siinä mielentilassa että voisi olla tulossa?
Mä olen vähän epäselvä joskus näissä kirjotuksissa