Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olisitko valmis?

Kyllä
21
58%
En
15
42%
 
Ääniä yhteensä: 36

MGandhi

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Koko alkup. kysymys on irrelevantti, koska Once you go black, you never go back, joten ei heruis vaikka heruttaisin.

Case closed.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Keikaus kirjoitti:Päinvastoin, kaunis neitsyt on, ja vielä älykäskin. Ai niin, ja neitsyydestään ja frigiditeetistään huolimatta mitä himokkain nainen juuri sinun kanssasi, vaikka äsken muuta sanoinkin. Tajusin juuri, että juuri sinä olet se, joka kyllä saa tuollaisen herkkupakkauksen syttymään. Siihen ei ole kukaan muu mies koskaan pystynyt eikä tule taatusti sinun jälkeesi pystymäänkään.
No mut toihan on ihan perussettiä mulle. En huoli jos ei oo vähintään neljänneshurri.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Pehmis kirjoitti: Luulisin että suomalaisista 90% on suurilta osin slaavilaista verta, joka on perusarjalaisista ali-ihmisten rotua Tätähän varten vois perustaa oman gaalupin, kuten esim. heruttaisitko Sazille? :P
Ei taida heruttaa. Mussa on sentään n.25% ihka-aitoa terroristia! Onhan se nyt vielä moninkertaisesti huonontava asianhaara pariutumismarkkinoilla kuin se, että olisi tumman kikkelin päästänyt sisäänsä. :D

(Mua kyllä kiinnostaisi kuulla ne fiksujen ihmisten perustelut tuolle asialle. Mun katsomuksessani rasismi ja fiksuus aika pitkälti kumoavat toisensa.)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saz kirjoitti:(Mua kyllä kiinnostaisi kuulla ne fiksujen ihmisten perustelut tuolle asialle. Mun katsomuksessani rasismi ja fiksuus aika pitkälti kumoavat toisensa.)
Mutta onko näihin asioihin olemassa fiksuja perusteluja? Entä jos vain tuntuu siltä ja ainakin ulkoisesti (koulutus, tulotaso yms.) pidetään älykkäänä ja menestyvänä?
Paras päivä ikinä.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Saz kirjoitti:Ei taida heruttaa. Mussa on sentään n.25% ihka-aitoa terroristia! Onhan se nyt vielä moninkertaisesti huonontava asianhaara pariutumismarkkinoilla kuin se, että olisi tumman kikkelin päästänyt sisäänsä. :D
En tiedä, mua ainagin guumottaa toi terrorismigeeniosuus, sehän meinaa et sä oot vähän niinku sexbomb ja petiraketti. Alettaisko tekeen pieniä kahdeksasosaterroristeja, mun sytytyslanka palaa jo!
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Riemumieli kirjoitti:Mutta onko näihin asioihin olemassa fiksuja perusteluja? Entä jos vain tuntuu siltä ja ainakin ulkoisesti (koulutus, tulotaso yms.) pidetään älykkäänä ja menestyvänä?
Olis kiva kuulla sun oma näkemys ja perustelut sille. Vaikka ne oliskin vain ennakkoluuloja. Tää nimittäin kiinnostaa mua henkilökohtaisesti, koska mähän olen heruttanut mokanväriselle neidille usemman vuoden. Olis kiva tietää onko mun penis nyt pilalla.
Elukka

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmis kirjoitti:Olis kiva tietää onko mun penis nyt pilalla.
ON!
Jos peniksesi viettelee sinua, leikkaa se irti ja heitä pois luotasi. :paavi:
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Pehmis kirjoitti: En tiedä, mua ainagin guumottaa toi terrorismigeeniosuus, sehän meinaa et sä oot vähän niinku sexbomb ja petiraketti. Alettaisko tekeen pieniä kahdeksasosaterroristeja, mun sytytyslanka palaa jo!
Kai se sitten pakko on ottaa nyt kun joku huolis! Siis Allahin kiitos on Kitinä ja Kitinän kyselyt, mähän en olis välttämättä tuolla oikean maailman puolella ollenkaan tajunnu, että noi mun 25% vois olla esteenä pariutumiselle. :P
Viimeksi muokannut Saz, 11.07.2006 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Saz kirjoitti:Kai se sitten pakko on ottaa nyt kun joku huolis! Siis Allahin kiitos on Kitinä ja Kitinän kyselyt, mähän en olis välttämättä tuolla oikean maailman puolella ollenkaan tajunnu noi mun 25% vois olla esteenä pariutumiselle. :P
No mut mäkin oon tämmönen pippelini pois pelistä pelannut rotupetturi, joten ei mulla oo valinnan varaa yhtää enempää kuin sulla. Ruojan kiitos, löysin edes yhden joka mut vois vielä huolia. Kulta! :h:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Riemumieli kirjoitti: Mutta onko näihin asioihin olemassa fiksuja perusteluja? Entä jos vain tuntuu siltä ja ainakin ulkoisesti (koulutus, tulotaso yms.) pidetään älykkäänä ja menestyvänä?
Fiksuja perusteluja ei ole, mistä taas älykkään ihmisen _pitäisi_ kyetä vetämään jotain johtopäätöksiä pääkoppansa sisällön uudelleenjärjestelyä koskien. Siinä tapauksessa, että aikuinen ihminen "vain tuntee" tuollaisia alkukantaisia ja järjellisten perustelujen ulkopuolelle jääviä tunteita, eikä niitä pysty käsittelemään, kyseessä ei nähdäkseni taida olla sosiaalisilta lahjoiltaan kovin kehityskelpoinen yksilö.
Don't Panic!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Pehmis kirjoitti: No mut mäkin oon tämmönen pippelini pois pelistä pelannut rotupetturi, joten ei mulla oo valinnan varaa yhtää enempää kuin sulla. Ruojan kiitos, löysin edes yhden joka mut vois vielä huolia. Kulta! :h:
No kävipä tuuri. Löysin sut näin nopeasti, en ehtinyt tota raastavaa epätoivoa kokea kuin ehkä 15 minuuttia!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pehmis kirjoitti:Olis kiva kuulla sun oma näkemys ja perustelut sille. Vaikka ne oliskin vain ennakkoluuloja. Tää nimittäin kiinnostaa mua henkilökohtaisesti, koska mähän olen heruttanut mokanväriselle neidille usemman vuoden. Olis kiva tietää onko mun penis nyt pilalla.
Aloitteessani tarkoitin valkoisia naisia, jotka ovat tutustuneet raamatullisessa mielessä etnisiin ryhmiin, en etnisten ryhmien edustajia. Geenien levittäminen yli Suomen pienten altaiden on fiksua, toisaalta siitähän on kyse euraasialaisen naisen tutustumisessa etnisiin ryhmiin.
Paras päivä ikinä.
slam

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Daa, kusipään kanssa ollutta karttaisin... :roll:
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Riemumieli kirjoitti:Aloitteessani tarkoitin valkoisia naisia, jotka ovat tutustuneet raamatullisessa mielessä etnisiin ryhmiin, en etnisten ryhmien edustajia. Geenien levittäminen yli Suomen pienten altaiden on fiksua, toisaalta siitähän on kyse euraasialaisen naisen tutustumisessa etnisiin ryhmiin.
Joo, mutta se näkemys? Ja perustelut? Kysymyksenasettelun ymmärsin täysin. Uskoisin silti, että kysymyksenasetteluna se on sukupuolineutraali. Vastaukset ehkä eivät ole.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Päinvastoin, kaunis neitsyt on, ja vielä älykäskin. Ai niin, ja neitsyydestään ja frigiditeetistään huolimatta mitä himokkain nainen juuri sinun kanssasi, vaikka äsken muuta sanoinkin. Tajusin juuri, että juuri sinä olet se, joka kyllä saa tuollaisen herkkupakkauksen syttymään. Siihen ei ole kukaan muu mies koskaan pystynyt eikä tule taatusti sinun jälkeesi pystymäänkään.
No mut toihan on ihan perussettiä mulle. En huoli jos ei oo vähintään neljänneshurri.
Tuo voidaan helposti järjestää virkatodistusta väärentämällä. Laillisena vaihtoehtona esitän jostain kauneussalongista ostettavaa elinikäistä ruiskurusketus-jäsenyyttä ja Henkka Maukka -sponssausta. Vai halusitko sellaisen vanhalta rahalta haisevan suomenruotsalaisen? Se kyllä maksaa sitten vähän enemmän.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Vai halusitko ellaisen vanhalta rahalta haisevan suomenruotsalaisen? Se kyllä maksaa sitten vähän enemmän.
Jos ei tolle kelpaa ja on ylimääräsiä varastossa niin minä voisin.
Pannaan tulemaan. Joudutte kyllä ensin asioimaan Tillanderin liikkeessä, mutta se tuskin on este teille kummallekaan. Ai saakeli, se ihmiskauppahan on kiellettyä, tajusin juuri, että suomenruotsalaisillakin on ihmisarvo.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua kyllä vieläkin ihmetyttää, miten on ookoo, että Pehmis on uittanut pippeliään mokkapimpissä, mutta jos hänen naisensa on antanut mokkapippelin uida pimpassaan, niin se ei olekaan enää ookoo. Vai oliko kyse siitä, että sen mokkapippelin omistajan pitää olla todistetusti fiksu ja vähän niin kuin samanlainen kuin Pehmiksen.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Keikaus kirjoitti:
Tuo voidaan helposti järjestää... Laillisena vaihtoehtona esitän... Vai halusitko sellaisen vanhalta rahalta haisevan suomenruotsalaisen? Se kyllä maksaa sitten vähän enemmän.
Siis mitvit, täällähän yritetään ihan selkeästi nurkanvaltausta KityPimppien yksinoikeudella hallitsemalla toimialalla :shock:

Vaikka meidän erikoisalana onkin tuo itäinen Eurooppa, eivät nuo fsvenskit ole mitään vapaata riistaa. :igor:
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nexie kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Tuo voidaan helposti järjestää... Laillisena vaihtoehtona esitän... Vai halusitko sellaisen vanhalta rahalta haisevan suomenruotsalaisen? Se kyllä maksaa sitten vähän enemmän.
Siis mitvit, täällähän yritetään ihan selkeästi nurkanvaltausta KityPimppien yksinoikeudella hallitsemalla toimialalla :shock:

Vaikka meidän erikoisalana onkin tuo itäinen Eurooppa, eivät nuo fsvenskit ole mitään vapaata riistaa. :igor:
Hoitakaa te itä, minä otan lännen. Työsarkaahan riittää. Vai pitääkö meidän selvittää tämä jotenkin ikävästi jossain kadunkulmassa?
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Keikaus kirjoitti:Mua kyllä vieläkin ihmetyttää, miten on ookoo, että Pehmis on uittanut pippeliään mokkapimpissä, mutta jos hänen naisensa on antanut mokkapippelin uida pimpassaan, niin se ei olekaan enää ookoo. Vai oliko kyse siitä, että sen mokkapippelin omistajan pitää olla todistetusti fiksu ja vähän niin kuin samanlainen kuin Pehmiksen.
Siis kenelle ok? Mulle on ihan ok kaikenväriset exät, mutta Materazzin rajasin ulkopuolelle. Zidanelle heruttaneet saa anteeks, kunhan ei puske naamaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Siis mitvit, täällähän yritetään ihan selkeästi nurkanvaltausta KityPimppien yksinoikeudella hallitsemalla toimialalla :shock:

Vaikka meidän erikoisalana onkin tuo itäinen Eurooppa, eivät nuo fsvenskit ole mitään vapaata riistaa. :igor:
Sii tää on just niin tätä. Heti kun silmä välttää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Keikaus kirjoitti: Hoitakaa te itä, minä otan lännen. Työsarkaahan riittää. Vai pitääkö meidän selvittää tämä jotenkin ikävästi jossain kadunkulmassa?
Jos olet työssäsi hyvä, me voitais harkita sun ottamista töihin, tai niinkun osakkaaks. Mut älä sit kerro kenellekään että musta valkoisella mädättää private partsit ilmeisen käyttökelvottomiksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Keikaus kirjoitti: Hoitakaa te itä, minä otan lännen. Työsarkaahan riittää. Vai pitääkö meidän selvittää tämä jotenkin ikävästi jossain kadunkulmassa?
Ei kyllä sun pitää ensin joku sopiva käyttökorvaus siitäkin matskusta pistää meidän cayman-saarille rekisteröidyn tukijärjestömme tilille, sitten vasta neuvotellaan niistä etupiirijaoista :juristi:
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua kyllä vieläkin ihmetyttää, miten on ookoo, että Pehmis on uittanut pippeliään mokkapimpissä, mutta jos hänen naisensa on antanut mokkapippelin uida pimpassaan, niin se ei olekaan enää ookoo. Vai oliko kyse siitä, että sen mokkapippelin omistajan pitää olla todistetusti fiksu ja vähän niin kuin samanlainen kuin Pehmiksen.
Siis kenelle ok? Mulle on ihan ok kaikenväriset exät, mutta Materazzin rajasin ulkopuolelle. Zidanelle heruttaneet saa anteeks, kunhan ei puske naamaan.
Huh, äijähän on suorastaan humaani. Onneksi en ole ollut kummankaan kaa sillai niin että meidänkin rakkaustarinamme on periaatteessa mahdollinen. Toisaalta aistin kyllä sellaista intohimoa sinun ja mokkakaunottaren Sazin välillä, että siinä saattaisi olla sitä jotain.. :h:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nexie kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Hoitakaa te itä, minä otan lännen. Työsarkaahan riittää. Vai pitääkö meidän selvittää tämä jotenkin ikävästi jossain kadunkulmassa?
Ei kyllä sun pitää ensin joku sopiva käyttökorvaus siitäkin matskusta pistää meidän cayman-saarille rekisteröidyn tukijärjestömme tilille, sitten vasta neuvotellaan niistä etupiirijaoista :juristi:
Äh, tapellaan mieluummin. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin