Kaamee Kepula

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

syttiK kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Eikös tämä ole se fellaatio-hymiö? Kiitos vain tarjouksestasi, mutta ehkä joskus toiste... :) :wink:
:shock: no höpönpöppöö. Minen ainakaan fellaatioi noin tai sitten mulle on vaan valehdeltu. :?
Et vaan osaa! :wink:

Johan nyt on perkele, kun pitää kiskoa itsensä hereille herätyskellon avulla näin lomallakin! Unirytmi on karannut muutamassa päivässä käsistä, pakotin itseni nousemaan tänään ylös "jo" kello 11.

Kakka tulee edelleen pissana. Tänään olisi hyvä päivä pitää itsensä kuivilla kaikista päihteistä, mukaanlukien tupakka. Mutta kun tekisi mieli kiskaista lärvit saman tien ja tupakalle ainakin menen ihan just! Loma ja itsekuri ovat huono yhdistelmä, taidan mennä ensi viikolla takaisin töihin...!

Onneksi olen luvannut mennä tänään sukuloimaan, joten pysynen kuivin suin ainakin iltaan asti. Olikos kukaan kiinnostunut lähtemään tänään katselemaan Sir Elwoodia Tavastialle? Itse luulen meneväni, voisin ihan huvikseni samalla nauraa muutamalle Kitinä-lärville! Ilmoitelkaa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMika kirjoitti:
Onneksi olen luvannut mennä tänään sukuloimaan, joten pysynen kuivin suin ainakin iltaan asti. Olikos kukaan kiinnostunut lähtemään tänään katselemaan Sir Elwoodia Tavastialle? Itse luulen meneväni, voisin ihan huvikseni samalla nauraa muutamalle Kitinä-lärville! Ilmoitelkaa...
Tahtoo tahtoo tahtoo nähdä Sir Elwoodit!!! (Eikä mulla mitään Sikaakaan vastaan ole..) Mitä maksaa? Saako ovelta lippuja?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

McJanne kirjoitti:Onnea Lilo, vuosi vähemmän eläkkeeseen, sitä on syytä juhlia :cheer:
Eihän nykypäivänä tarvitse 65 ikävuoteen asti kitua työelämässä.

Onnea Lilo ! :yo:
Viimeksi muokannut Mulli75, 12.07.2006 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

sipsi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Onneksi olen luvannut mennä tänään sukuloimaan, joten pysynen kuivin suin ainakin iltaan asti. Olikos kukaan kiinnostunut lähtemään tänään katselemaan Sir Elwoodia Tavastialle? Itse luulen meneväni, voisin ihan huvikseni samalla nauraa muutamalle Kitinä-lärville! Ilmoitelkaa...
Tahtoo tahtoo tahtoo nähdä Sir Elwoodit!!! (Eikä mulla mitään Sikaakaan vastaan ole..) Mitä maksaa? Saako ovelta lippuja?
EDIT: Jaahas, 12e. Ei välttämättä mahdottomuus, jos jois jäävettä. *laittaa korvan taakse*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mulli75 kirjoitti:Ihan niin kuin tämän viikonpäiväketjun nimi sisältäisi puolueen piilomainontaa.
Mahdolliset yhteneväisyydet olemassaoleviin tai edesmenneisiin puolueisiin, järjestöihin tai aatteellisiin ryhmittymiin ovat tahattomia. :juristi:

Lilolle hyvää synttäriä! :cheer:

Kyllä tämmösestä lomalla olosta voisi varmaan oppia tykkäämäänkin. Saa nukkuakin niin myöhään kun nukuttaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kiistän kaiken!!1!

Lilolle onnittelut ja terveiset: Ronald odottaa jo kärsimättömänä :wink:
sanctus kirjoitti:Hetkinen!

Minulle on sitten valehdeltu tänä aamuna ison o:n lisäksi muutakin.
Lilo kirjoitti:Toivotit sitten useamman vuoden edestä?? :roll:
Don't Panic!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Saz »

Lilo kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää minulle.
Onnea! Mäkin täytän 18 tai 19 tällä viikolla... en ole vielä varmaksi päättänyt.
SikaMika

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sipsi kirjoitti:
Saako ovelta lippuja?
Hope so, ei mullakaan ole lippua vielä. Koetahan raahautua paikalle näyttäen muille esimerkkiä!

Päivän virallinen, göstasundgvistmainen "en tahdo (nähdä) sinua enää"-sähköposti lähetetty. Saas nähdä mitä siitä seuraa... :roll:
Mulli75

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Saz kirjoitti:Mäkin täytän 18 tai 19 tällä viikolla... en ole vielä varmaksi päättänyt.
Nyt kyllä valehtelet, sähän näytät selvästi vanhemmalta tai sitten sun galleriassa on jonkun toisen henkilön kuvia. :wink:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja syttiK »

SikaMika kirjoitti:Et vaan osaa! :wink:
Hmm. Kannatetaan!


Mun tarttis löytää jostain katumönkijä :vihelt: . Niilläkin rahoilla lähtis kauaksi lomalle :cry:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Saz »

Mulli75 kirjoitti: sähän näytät selvästi vanhemmalta
:grr:



:P
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti: Kiistän kaiken!!1!

Lilolle onnittelut ja terveiset: Ronald odottaa jo kärsimättömänä :wink:
No, pallomeressä sitä vanhakin nuortuu ja sillai... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SikaMika

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

syttiK kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Et vaan osaa! :wink:
Hmm. Kannatetaan!


Mun tarttis löytää jostain katumönkijä :vihelt: . Niilläkin rahoilla lähtis kauaksi lomalle :cry:
Mä voin tulla mönkimään. Mutta en ole todellakaan halpa... :)

Sisko saa tänään multa 19-vuotissyntymäpäivälahjansa. Toivottavasti itse askarreltava Nalle Puh -mittanauha kelpaa hänelle, ainakin paketin kyljessä vakuutetaan härvelin soveltuvan yli neljä-vuotiaille...!
1108

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Toivottavasti itse askarreltava Nalle Puh -mittanauha kelpaa hänelle, ainakin paketin kyljessä vakuutetaan härvelin soveltuvan yli neljä-vuotiaille...!
Vähänx hauska ja jännä lahja!!! Paketin avaamisen jälkeen voitte ottaa joukkohalin ja tanssahdella hivenen.

SikaMikahan lurauttaa tämän biisinsä, mistä on jo videokin tehty.

EDIT: Ohessa kuvaa jatkoilta, ja meillä kaikilla oli niin muuuukavaa....
SikaMika

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Toivottavasti itse askarreltava Nalle Puh -mittanauha kelpaa hänelle, ainakin paketin kyljessä vakuutetaan härvelin soveltuvan yli neljä-vuotiaille...!
Vähänx hauska ja jännä lahja!!! Paketin avaamisen jälkeen voitte ottaa joukkohalin ja tanssahdella hivenen.
Nääh, taidan tyytyä tuprauttamaan vain tupakin.

On mulla ihan oikeakin lahja, haluan vain nähdä siskon ilmeen kun se avaa tuon paketti nro. ykkösen!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja syttiK »

SikaMika kirjoitti:

Mä voin tulla mönkimään. Mutta en ole todellakaan halpa... :)
Sopii, jos vedät ja möyrit 250kuution edestä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Toivottavasti itse askarreltava Nalle Puh -mittanauha kelpaa hänelle, ainakin paketin kyljessä vakuutetaan härvelin soveltuvan yli neljä-vuotiaille...!

EDIT: Ohessa kuvaa jatkoilta, ja meillä kaikilla oli niin muuuukavaa....
Mukavaa et numba viimenkin julkaisi kotivideonsa kaiken kity kansan nähtävyydeksi!
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja slam »

13,5h haettu poies... työtunteja...

väsyttää ja nälättää
SikaMika

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

syttiK kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:

Mä voin tulla mönkimään. Mutta en ole todellakaan halpa... :)
Sopii, jos vedät ja möyrit 250kuution edestä.
Mulla on useampilitrainen kone! Tehoja löytyy ja lisää tulee pienellä virittämisellä!

Nyt kuitenkin synttärireissuun.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja syttiK »

SikaMika kirjoitti:Mulla on useampilitrainen kone! Tehoja löytyy ja lisää tulee pienellä virittämisellä!
:kontrolli:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kauhea kankkusmasennus päällä. Miten ihmeessä pääsisin siitä eroon?
Kid

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Kid »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Kauhea kankkusmasennus päällä. Miten ihmeessä pääsisin siitä eroon?
Juomalla lisää?
RuNkkuTonttu

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kid kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Kauhea kankkusmasennus päällä. Miten ihmeessä pääsisin siitä eroon?
Juomalla lisää?
Pidätkö minua aivan juoppona?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihan kamalaa. Mul soi yhtäaikaa päässä sekä "kaamea kapula, mistä saa apua?" ja "lomalla..lomalla..on ihanaa.." Shoot me now. Sitäpaitsi en ees oo lomalla, eikä ole myöskään krapulaa.

Pitäisköhän lähtee sittenki siiderille? Anyone? Pitäähän sitä nyt jotain keksii, jos en pääsekään kattoo Sir Elwoodia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Kaamee Kepula

Viesti Kirjoittaja Kid »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Kid kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Kauhea kankkusmasennus päällä. Miten ihmeessä pääsisin siitä eroon?
Juomalla lisää?
Pidätkö minua aivan juoppona?
En tietenkään.
Vastaa Viestiin