Tissikuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Bliss

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

silsakenraali™ kirjoitti:kasarinaruista
Ihan uus paita, perkule :D
Palautan ja valitan, että ovat hyväuskoiselle myyneet kasarinarut...
silsakenraali™

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Bliss kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:kasarinaruista
Ihan uus paita, perkule :D
Palautan ja valitan, että ovat hyväuskoiselle myyneet kasarinarut...
Tai täsmennetään, ysärinarut. Tämä assosiaatio tuli, kun nörrinä ollessani ja baarielämään tutustuessani, oli kaikilla kiakkopojilla Leviksen naruhabapaidat.

Voi tietenkin olla, että sykli on umpeutunut ja ne tulleet uudelleen muotiin. Ja kokonaan toinen asia on naisten trendit... :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:ei mitn ihmeellistä
Uhh.

Muistathan, että palstalla stalkkailee vanhoja setiä. Meillä on heikko sydän.
ninnithequeen

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti:ei mitn ihmeellistä
Uhh.

Muistathan, että palstalla stalkkailee vanhoja setiä. Meillä on heikko sydän.
Jaha, nyt selvisi missä Setä Killkill on. Tuupertuneena tietokoneensa ääreen.
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ihme paskan jauhantaa tärkeään ketjuun. Jos ei ole tissejä näytettävänä, niin turpa kiinni.
Bliss

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

MGandhi kirjoitti:Ihme paskan jauhantaa tärkeään ketjuun. Jos ei ole tissejä näytettävänä, niin turpa kiinni.
Johan mää näytin. Älä murise siellä. :D
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Bliss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ihme paskan jauhantaa tärkeään ketjuun. Jos ei ole tissejä näytettävänä, niin turpa kiinni.
Johan mää näytin. Älä murise siellä. :D
Toki vilautit joo, mutta täällä aivan liikaa jupistaan tisseistä niiden näyttämisen sijaan. Missä se dumarikin on kun sitä tarvitaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

MGandhi kirjoitti:Ihme paskan jauhantaa tärkeään ketjuun. Jos ei ole tissejä näytettävänä, niin turpa kiinni.
Nii-in, missäs ne sun tissit sitten oli...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lilo kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ihme paskan jauhantaa tärkeään ketjuun. Jos ei ole tissejä näytettävänä, niin turpa kiinni.
Nii-in, missäs ne sun tissit sitten oli...?
Eipäs ruveta viisastelemaan siellä. Kukaan ei halua nähdä minun man boobsejani. Alkaa mennä hermo, jos ei tissejä ala kohta ruudulla vilkkumaan. Erityismaininta sille neidolle, joka postaa ensinnä paljaat tissit! Ja kukapa EI HALUAISI erikoismainintaa!
ninnithequeen

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!??? :apuva:
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!??? :apuva:
Älä kerjää huomiota! Tässä ketjussa kerjätään huomiota vain näyttämällä ne tissit eikä puhumalla jostain epämääräisistä kännykkäkuvista, joita olette lutkuuksissanne menneet itsestänne otattamaan.
ninnithequeen

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!??? :apuva:
Älä kerjää huomiota! Tässä ketjussa kerjätään huomiota vain näyttämällä ne tissit eikä puhumalla jostain epämääräisistä kännykkäkuvista, joita olette lutkuuksissanne menneet itsestänne otattamaan.
Sua kumminkin harmittaa, kun et nääkkään mun ihania isoja riippurintojani paljaina.

:perse:
Elukka

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!??? :apuva:
Älä kerjää huomiota! Tässä ketjussa kerjätään huomiota vain näyttämällä ne tissit eikä puhumalla jostain epämääräisistä kännykkäkuvista, joita olette lutkuuksissanne menneet itsestänne otattamaan.
Sua kumminkin harmittaa, kun et nääkkään mun ihania isoja riippurintojani paljaina.

:perse:
Ketäpä (Gatmandu hiljaa!) ei harmittaisi... :piru:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Onhan eps jo tuhonnut mun tissikuvan kamerastaan, onhan, pliis, onhan!!!!!??? :apuva:
Miun taideteos!1

Miulla on tekijänoikeudet, tosin en oo ees nähnyt koko kuvaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ComeBack

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Osallistun tissikilpaan oheisella meijeriparilla:

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2979

EDIT: Mitä se voittaja saikaan? Silikoonit Nordströmin klinikalta?
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti:Osallistun tissikilpaan oheisella meijeriparilla:

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2979

EDIT: Mitä se voittaja saikaan? Silikoonit Nordströmin klinikalta?

Nyt ketju meni lopullisesti piloille. Ei ole Kitylutkista tissiensä näyttäjiksi!
ComeBack

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Osallistun tissikilpaan oheisella meijeriparilla:

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2979

EDIT: Mitä se voittaja saikaan? Silikoonit Nordströmin klinikalta?

Nyt ketju meni lopullisesti piloille. Ei ole Kitylutkista tissiensä näyttäjiksi!
Muruseni, sä kyllä maksaisit siitä ilosta, että pitäisin paidan tiukasti päälläni :-D Riippunut liha on riippunutta lihaa....
Patz

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Ei ole Kitylutkista tissiensä näyttäjiksi!
Palaan asiaan huomenna uudella kuvalla. Puhelin jäi himaan enkä voi siis ikuistaa anteliasta decolteetani kun vasta kotiin päästyäni...
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Osallistun tissikilpaan oheisella meijeriparilla:

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2979

EDIT: Mitä se voittaja saikaan? Silikoonit Nordströmin klinikalta?

Nyt ketju meni lopullisesti piloille. Ei ole Kitylutkista tissiensä näyttäjiksi!
Muruseni, sä kyllä maksaisit siitä ilosta, että pitäisin paidan tiukasti päälläni :-D Riippunut liha on riippunutta lihaa....
Eih! Näin tissituomarin ominaisuudessa minun velvollisuuksiini kuuluu tutkia jokainen kisaan osallistuva tissipari hyvin tarkkaan ja huolellisesti. Myös sinun tissisi! Nyt pois tuo turha venkoilu ja ujostelu ja tissejä ruutuun. Lupaan olla täysin puolueeton tuomari (ellei Pätsi laita tissejään kehiin!).

Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!
ComeBack

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti: Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!
Jumaleisson, jätkä on intellektuelli! Tuo meni suoraan luihin ja ytimiini.... mulla on vaan persekuvia, ei tissikuvia :(

EDIT: Kokonsa puolesta mun Kaivopuiston kokoinen arseni on ainoa asia kropassani, joka voi tarjota haasteen PatZin etumustalle!!!
Viimeksi muokannut ComeBack, 17.07.2006 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!
Jumaleisson, jätkä on intellektuelli! Tuo meni suoraan luihin ja ytimiini.... mulla on vaan persekuvia, ei tissikuvia :(

Juu, koitan pitää itsestäni yllä tällaista herkkää runoilija/ajattelija imagoa.

TISSEJÄ NYT PRKL!
Patz

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!
Rakas könsikkääni! Saanen lainata tätä ehkä maailman kauneinta lausetta allekirjoituksessani?
ComeBack

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!
Jumaleisson, jätkä on intellektuelli! Tuo meni suoraan luihin ja ytimiini.... mulla on vaan persekuvia, ei tissikuvia :(

Juu, koitan pitää itsestäni yllä tällaista herkkää runoilija/ajattelija imagoa.

TISSEJÄ NYT PRKL!
Heh, Kalliossa asuminen velvoittaa pitämään yllä lifestyleä.... ;)
MGandhi

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tissit on kuin pitsa: Kun ne on hyvät, ne ovat todella hyvät. Kun ne ovat huonot, ne ovat silti aika hyvät!
Rakas könsikkääni! Saanen lainata tätä ehkä maailman kauneinta lausetta allekirjoituksessani?

Ah, voi toki oi sinä ihana nainen.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Tissikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Larla »

Voisinhan minä muuten jakaa tissini kaikkien kanssa (en kirjaimellisesti), mutta ei näillä a-kupin tisseillä oikein ole kilpailuarvoa niin taidan jättää väliin :lol: