Läskipäälörtaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No tänään pitäisi sitten mennä katsomaan, minkälaisen Rovaniemi 1945 -toisinnon se vuokralainen on tuolla järjestänyt, eilinen kun meni navettahommien kimpussa.
tonttu

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Voi jumaliste että väsyttää. Täytyy nukkua päikkärit jossain vaiheessa päivää.
Kaipa tää tästä vielä päiväksi muuttuu.
RuNkkuTonttu

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sain eilen sen torstain treffikumppanin kämpilleni. Valvoimme ja lähentelimme toisiamme seitsemään asti hyvin siveellisesti, ennen kuin hän lähti kotiin. Ehkä hänestä pikkuhaaste näin kesäksi?


Nyt punaisin silmin krapulatreffeille ko. mimmin kanssa. Tällä kertaa taas jää Kitinäläiset tapaamatta. Ellei sitten illalla uudestaan? Jos jollain on mun numero, niin pistelkää iltakordinaatteja tulemaan? ;)
Sinkkumatti

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Nonni. Nopea keikka ikeassa ja uusi astiasto vanhojen kälyisten tilalle. Herranen aika, että siellä oli paljon silnmänruokaa.

Voi miksi ei aina voisi olla kesä, kun suomalainen nainen on kesällä niin suloisen kaunis.. :h:
Edith

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Edith »

Sinkkumatti kirjoitti: Voi miksi ei aina voisi olla kesä, kun suomalainen nainen on kesällä niin suloisen kaunis.. :h:
Joo, mullakin on laikkujen värikkyys jo vähentynyt kasvoista, nyt ne vaan hilseilee sitten. Ja kaula kutisee kuin mikäkin, vaikka se on sentään yhä värikäs.
killkill

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:ikeassa... paljon silnmänruokaa
Hyvä, että tarkensit silmänruoan olevan nimenomaan daameja. Olisin ollut aika huolestunut, jos Ikeassa myytävät tuotteet tai yleensäkin siellä vieraileminen olisi miehelle mieleistä ajanvietettä :D
Sinkkumatti

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti: Olisin ollut aika huolestunut, jos Ikeassa myytävät tuotteet tai yleensäkin siellä vieraileminen olisi miehelle mieleistä ajanvietettä
Jou bro. Vajaassa 10 minuutissa sisään ja ulos 6 hengen lautassetin, 6 juomalasin, muutaman paistilastan sekä kolmen säilytysrasian kanssa. Siihen ei nainen pystyis, vaikka kaikki ois suunniteltu etukäteen paperille. 8)
killkill

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:... pikapenetrointia...
Juuri näin. Kuten kaikki armeijan käyneet tiedämme, huolellinen valmistelu ja hyvät tiedustelutiedot ovat avainsana minkä tahansa paramilitaarisen operaation toteuttamiseen. Sitten vain salamana jalkautumisalueelta blitzkrieg-tyylinen rynnäkkö ja ennen kuin vihollinen ehtii tajutakaan, olemme vetäytyneet menestyksekkäästi omien linjojen taakse saalis mukana :D

EDIT:
Nyt on muuten kohtuullisen raju kapula. Tuota Sangrianpaskaa ei näemmä voikaan lipittää samaa tahtia kuin mummon marjamehua.. eka litra meni tunnissa...
Sinkkumatti

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti: Saa aika pal soitella. Yleensä ruuhka-aikoina on hyvä kun edes taksi-keskukseen pääsee. Tuota tekstaria en ole kyllä kokeillut. Itse olen kokenut tehokkaammaksi keinoksi lähteä kävelemään kotia kohti ja napata taksi lennosta.
No mä olen saanut aina auton, kun olen soitellut aamuyöstä. Kannattaa kävellä lähimmältä tolpalta pari kolme korttelia, niin sit saa osotteella auton. Myös tuo vastaankävely ja lennosta bongaaminen onnistuu mainiosti. Tolpalle ei kuitenkaan ole mitään järkeä jäädä seisomaan. Siinä ala kuin vituttamaan.
killkill

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vaola kirjoitti:Ikeassa poikaystävän kanssa ja hän viihtyi oikein hyvin.
Joko te olette vasta alkaneet surata, tai poikaystäväsi on latentti homoseksuaali. Yksikään heteromies EI, toistan EI viihdy ai-kii-assa vapaaehtoisesti. Piste.

:twisted: No, okei. MINÄ en viihdy siellä. Tämä tuli varmasti selvästi. Kun sinne joskus on pakko mennä, ei voi olla huomaamatta kanssakärsijöiden alistuneita ilmeitä. Kuin lampaat teuraalle menossa rouvan liihottaessa iloisesti kiljahdellen milloin minkäkin erikoistarjouksen perässä.
Sinkkumatti

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti: Yksikään heteromies EI, toistan EI viihdy ai-kii-assa vapaaehtoisesti. Piste.
No keskiviikkona oli helteet ja naiset vielä vähemmissä vaatteissa, joten veikkaampa että aika moni mies viihtyy :D
1108

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Piruuttani kerron teille että painun vetään viinaa luokkakokoukseen, hajotkaa mortit.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja brona »

Sinkkumatti kirjoitti:Siihen ei nainen pystyis, vaikka kaikki ois suunniteltu etukäteen paperille. 8)
Höps, helposti kun on tappomeininki päällä. Jouluna kävin 22.päivä töiden lomassa pyörähtämässä Myrtsissä joululahjat kolmessa vartissa.
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja brona »

On tuo töppöjalka aika guru hurmaamaan ihmisiä. Äsken taaperrettiin Keskuspuistossa ja vastaan pyörällä suhannut söötti nuorimies veti uukkarit ja tuli kysymään saako tota koiraa silittää :D Mie sanoin koiralle:"Vapaa" ja sehän syöksähti tyypin kimppuun kuin ohjus. Koira oli riemuissaan ja tyyppi häkeltynyt saamastaan vastaanotosta. Kiitteli moneen kertaan hieman nolona, yleensä ne onkin pikkulapsia tai tätejä, jotka haluaa pötkylää rapsutella (ja se haluais painia...)
...
Elukka

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hm. Vuokrahyyppä oli vaan käynyt jättämässä kämpän avaimet keittiön pöydälle, muuten kaikki oli huonekaluja ja pihaan kärrättyjä autonromuja myöten ennallaan. Ei kai auta kuin siivota paikka itse ja laittaa lasku perään. :roll:
Tarkastuskierroksen lisäksi tänään on tullut rakennettua aitaa ja klipsaistua saksilla peukaloon aimo vekki. (autsch!)
killkill

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja killkill »

brona kirjoitti:Jouluna kävin 22.päivä töiden lomassa pyörähtämässä Myrtsissä joululahjat kolmessa vartissa.
Pistän paremmaksi. Aattona kaikki lahjat 30 minuutissa. Paras aika suorittaa lahjaostot on jouluaattona klo 9-12 välisenä aikana, kaupat ovat lähes täysin tyhjiä. Höpsö pitää olla, että vapaaehtoisesti menee siihen pahimpaan jouluruuhkaan..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kävin lenkillä :shock:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Oot jotennii puhennu kukkaan(Ann, u:lla, u:lla) sitten Manalan. Tais Mylwin ottaa vaarin mun sulla-on-läski-akka-kommentista :twisted:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsakenraali™ kirjoitti: Oot jotennii puhennu kukkaan
Stringit tuo kummasti ryhtiä pakaroihin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ann kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Oot jotennii puhennu kukkaan
Stringit tuo kummasti ryhtiä pakaroihin.
Alaposket, ne on tärkeät.
Ebola

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Hääpäivälahjat annettu ja ravintelissa käyty syömässä kunnolla :h:
Nyt paukuttelua (rommikolaa, lääh lääh), pitää vaan hidastella, jotta huomen jaksoo sinne lprta festivaaleille hillumaan.
RuNkkuTonttu

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pienet nokoset otettu ja kaadoin itselleni yhden paukun. Ei tänä iltana jaksa kotona olla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ton videon jälkeen myös minä olen sokea....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ebola

Re: Läskipäälörtaaki

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Lolita kirjoitti:
Ton videon jälkeen myös minä olen sokea....
Loistava!
Vastaa Viestiin