KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pulkannaru kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mitä pitäisi tehdä?
BrianW kirjoitti:Etkö sä hmmhmm tajua millään sitä, että iha itse aiheutat antipatiat.

Lopeta toi väritouhusi ja kirjoittele asiallisemmin ja jätä jatkuva itsesi korostaminen, niin kyllä sinuakin siedetään.
:jee:
Voi "rakas" Pulkannaru kun minun pitää joka postaukseen laittaa 10 centin rautalangasta, että tässä on kysymys vain

yhdesta, siitä AINOASTA VAKAVASTA asiasta, joka on Manaajan kehotus tappamaan itseni ja kuolemaan.

On se ihmeellistä, että nyt sekoitetaan se mikä minä olen. Saisin olla vaikka kuinka pöhkö ja värihassu (mitä en edes ole) jos olen vaan harmiton ja väkivallaton.

TÄSSÄ EI NYT HAETA mitä minun pitäisi olla vaan haen ihmisten selkeää sanontaa, että

tappamisen kehottamiseen ei saa milloinkaan ryhtyä!


Pulkannaru! Sinä olet usein niin kiva, ettet koskaan voisi kirjoittaa että "Kuole, Stadinarska, tapa itsesi, olet turha!" Et sinä voisi! Mikset et voisi? Koska olet terve ja mukava ja et voisi tehdä tätä toiselle. Toisin sanoen sinulla on tervettä empatiaa ja ajuskykyä ja olet vastuullinen!
EIKÖ NÄIN ole.


Eikö näin ole suurimmalle osalle, lähes kaikille, teistä! Sanokaa se myös!

Miksi ihmeessä nyt kajotaan tuohon minun asiaani. Ymmärtäisin jos olisin tappanut jonkin tai tehnyt väkivaltaa. VAIN SILLOIN voisi ehkä olla oikeutettua sanoa jotain sellaista kenellekään mitä Manaaja sanoi.

Nyt hiukan sitä kuuluisaa munaa ja joku sanotkoon yksinkertaisesti Manaajalle, ettei tuo kielenkäyttö sovi KOSKAAN. Ja jätetään nämä minun väripilkkaamiset toiseen ajankohtaan koska ne ovat pieni pisara pahaa Manaajan pahan puheen meressä.

Ja hän vielä kuvittelee olevansa jotenkin tärkeämpi kuin muut. Se on pelottavaa.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Arska: ymmärräthän, että kyseessä on palstapersoonasi kuoleman toivominen? Sehän olisi nyt ihan paikallaan, kun itsekin olet väläytellyt kirjoitustapasi muuttamista. Järjestetään hautajaiset vanhalle arskalle ja voit sitten syntyä palstalle uudelleen sinä mukavana persoonana, joka varmasti kaiken tämän häiriökäyttäytymisesi takana olet. Nyt on paikka, miks et lauo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stadinarska kirjoitti:Nyt hiukan sitä kuuluisaa munaa ja joku sanotkoon yksinkertaisesti
YMMÄRRÄ HYVÄ IHMINEN LOPETTAA HYVÄN SÄÄN AIKAAN !!
JA TÄMÄ ON SINULLE SA.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Vesper kirjoitti:Arska: ymmärräthän, että kyseessä on palstapersoonasi kuoleman toivominen? Sehän olisi nyt ihan paikallaan, kun itsekin olet väläytellyt kirjoitustapasi muuttamista. Järjestetään hautajaiset vanhalle arskalle ja voit sitten syntyä palstalle uudelleen sinä mukavana persoonana, joka varmasti kaiken tämän häiriökäyttäytymisesi takana olet. Nyt on paikka, miks et lauo!
Tämäpä oli asia tyylikkäästi esitettynä Vespalta.

No eipä vähempää olisi voinut odottaakkaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dumis

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vai että mega_narsistille palsta-hautajaiset? Seuraavaksi sitten palsta-synttärit ja sitten 12 muuta omaa ketjua... eikun-keikun, sillähän on jo oma blogikin täällä, eh.

Mitä enemmän, sitä enemmän.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Vai että mega_narsistille palsta-hautajaiset? Seuraavaksi sitten palsta-synttärit ja sitten 12 muuta omaa ketjua... eikun-keikun, sillähän on jo oma blogikin täällä, eh.

Mitä enemmän, sitä enemmän.
Menikö sulta nyt jotain ohi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vai että mega_narsistille palsta-hautajaiset? Seuraavaksi sitten palsta-synttärit ja sitten 12 muuta omaa ketjua... eikun-keikun, sillähän on jo oma blogikin täällä, eh.

Mitä enemmän, sitä enemmän.
Menikö sulta nyt jotain ohi?
Onko väliä? Se sun heittos ei mennyt kuitenkaan Turskalta ohi.
Boner

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Arskasta aiheutuu aivovavaurio. Kerro Aasi miksi et ota noita värimuotoiluja pois?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomio! Tämä on kirjoitettu jo nelisen tuntia sitten koska minulla oli hiihtotapaamiseen sovittu aika ja olisin myöhästynyt lähettämään. Kopioin siksi osan...
---------------------------------------------------------------------------------

Kiitos osin kivoista kirjoituksista, erityisesti Vesper yllätti ja lämmitti, kiitos Vesper, olen jo muuntunut kun en väritä turhaan muita palstoja kuin omiani ja kehitän itseäni vielä., mutta

Manaaja ei kuitenkaan ollenkaan tarkoittanut palstakuolemaani vaan sitä että tapan itseni ja sanoi monella sanalla kuinka turha maailmassa olen ihmisenä. Lukekaa ja ihmetelkää. Minulle se oli yllätys. Oliko hän humalassa?

Tästä on kysymys.

Kiitos, kiitos, kun muotoilette sen palstakuolemaksi ja toivotte itsekin, että Manaaja olisi sanonut sen niin... selkeästi toivotte, se on kiva huomata!!. :)

Joskos Manaaja tulisi tähän sanomaan nyt saman ja pyytämään anteeksi niin asia on unohdettu.

Muutoin katson avantoon hiihtoreissullani. En sinne mene, älkää pelätkö mutta olen surullinen. Kukaan ei näet koskaan ole toivonut kuolemaani. Ei edes leikillään millään tavalla. Ymmärtänette reaktiotani :)

SA

Jälkeen: Olen siis elossa vielä, joka Manaajalle suruksi ilmoitettakoon. Ei kai Dumiskin tuolla nauranut syömisketjussa...haluatko Dumis minun kuolevan? Sano se reilusti! Ajattele sinäkin. Tunnut reilulta mieheltä!

Mietin, että kirjoitin oikein kun te kuitenkin haluatte muotoilla asiaa palstakuolemaksi niinkuin Mc Jannekin. Se on kiva asia ja lohduttaa. :)

Katsoin merelle ja kun olin hetken aikaa yksin niin heti mietin syntyjä syviä. Aikooko Manaaja mitenkään hyvittää tai joutua edes moraaliseen vastuuseen vaikka oikeasti saattaisi kuulua jopa viralliseen vastuuseen...

Mitäs Dave sanoo? Onko osani hyvä?

Mutta jonkin verran helpottaa kun ajattelette ja haluatte toivoa kuolemaa vain palstakuolemana.
Miten Manaaja voi sanoa noin. Onneksi emme tunne. ja sanoo vaikka hän ei edes minua tunne. En voi ymmärtää! Eikö hänellä ole intuitiorajoja tai jotain muuta tyylitajua vai olisiko hän oikeasti vaarallinen.

EN SAA vaarallisuutta ominaisuutena Manaajasta!

KERTOKAA VOIKO MANAAJA olla vaarallinen? Onko se mahdollista?

MUSTIS???!!! Kerro ja voitko pyytää Manaajalta suuta soukemmalle.

Minä EN OLE Robotti. MINÄ AHDISTUIN.

Laittakaa ihmeessä ne värit pois ja vaikka murhatkaa Stadinarska-kirjoittaja viiteen palaan jos se tekee Manaajassa noin käsittämättömän tuskan ja sairaan ja laittomankin ja ainakin pelottavan reaktion.... Se värienpoisto ja satu-Stadinarskan poisto on niinkuin tietysti ihan pikkuruinen pikkuruinen atominen juttu jos vastapainona Manaaja puhuu, että sinä ihmisenä olet täysin turha paska ja olisi hyvä jos kuolisit- tapa itsesi jne...

Lukekaa se mielettömyys. Sellaista EI VOI kirjoittaa kuin vaarallinen ihminen ajatuksiltaan!

tajuatteko että SE ON KAMALAA JA VAKAVAA.

Oikeasti!

Eikö hän TODELLAKAAN aio edes pyytää minulta anteeksi?

VOISITTEKO te tai teistä rohkein pyytää häntä pyytämään minulta anteeksi. Joudun nyt alistuen toivomaan suorastaan. En voi unohtaa tällaista koskaan muuten.

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lopeta nyt vitinä ja jos vaivaa niin Kitinä.

Olisin todella pettynyt ja ällistynyt jos sinulta anteeksi pyydeltäisiin.

Et ollenkaan sopeudu joukon pelisääntöihin.

Vaikka asiasta on sinulle lukemattomia kertoja huomautettu. Nytkin värit ja suurennukset ym leimuaa ja koko touhu on vain narsu minä, minää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

LUETTAVA ja ylipäänsä luetaan, PÄÄTTÄJIEN, "TÄRKEÄ- osuus" keskeltä AINAKIN, jos lukevat!

Miten niin värit ja suurennukset loimuaa?? Koska, ei varmasti loimua. Nyt jouduin suurennuksia panemaan oikeassa tarkoituksessa. Olen paljon parantanut omaa tyyliäni ja käytän isosti väriä vain omissa ketjuissa ja sitten allekirjoituksessa olen saanut luvan käyttää. Monesko kerta tämä mahtaa olla???

Ja nyt on kyse vain PÄÄASIASTA ELI Manaajan toivomasta minun kuolemastani.

Kuinka monta kertaa minun on sanottava se? Sinullahan on paksu pää :)

Minun mahdollinen pöllöyteni voidaan käsitellä muuten. Tämä tämänpäiväinen on rikollisluonteinen asia Manaajalta.

Tässä otteet ja raskauttavia todisteita tässä eiliseltä:

Onko näissä sellaista kuvaa, että hän haluaa vain palstakuoleman?

Ja tuo viimeinen: Hän on hulluuteen asti pakkomielteinen MINUN BANNEISTANI, vaikka hän taatusti itse nyt ne ansaitsisi PALJON enemmän.

Siis hän ihan selkeästi ajattelee minun saavan bannit ja itse ei edes ymmärrä että kuoleman toivomuksesta ja kehotuksesta siihen voisi niitä saada.

Minun puolesta voitte laittaa jäähylle hänet, mutta kun joku sanoisi hänelle selkeän huomautuksen. Ja vielä viimeisen kerran: Älkää seloittako minun tyyliäni tähän. Se voi olla huono, mutta ei todellakaan ole tätä Manaajan vakavuusastetta.

Hänellä on pelottava pakkomielle: Viikonpäiväketjussakin levittää jotain huhuja banneista.

Toisaalta hän uhkasi mahdollisimman selkein sanoin tappaa minut ellen minä saa banneja.

OHITATTEKO TE ihmiset nämä inhottavuudet ja ainakin melkein rikokset noin vain.

HÄN UHKASI minua viimeisessä, vaikka puki sen huumoriksi lusikaksi. Minä en luota hänen järjenjuoksuunsa yhtään.

Laitoin todisteet punaisella. Repikää siitä. PITÄISI olla selvää.

Lopetan oman kirjoitukseni tästä asiasta ja odotan kyllä Manaajalta selkeämpää anteeksipyyntöä. tarkoitan, että hän laittoi omalla tavallaan katuvan mukavamman postauksen "omaan ketjuuni millainen avatar jne. muistaakseni. Se toki oli askel parempaan.


EDIT JÄLKEEN: HYVIN TÄRKEÄÄ!!

Ettehän vain anna bannia Manaajalle, koska silloin hän oikeasti tulisi vihaisemmaksi! VAIKKA olen ehdottanut hänelle banneja. EN HALUA hänen saavan banneja missään tapauksessa MINUN takiani! Suoraan sanottuna aloin pelätä. En silti usko, että edes ajattelette banneja...?


Manaaja kirjoitti:SA, kuole pois. Ihan oikeasti, kuole.
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: HUHHUH. Pyydätkö vaikka anteeksi niin unohdan sen saman tien!
Okei, sori, koska unohdin perustella.

Olet täydellisen merkityksetön ja turha ihminen. Ajatuksesi ja kirjoituksesi ovat turhinta ja typerintä täytepaskaa, mitä internetissä on kuunaan liikkunut. Ulostat kirjaimellisesti sitä samaa paskaa, mitä ulkohuusin jäteämpärit ovat täynnä. Pelkkää kusta ja ripulia.

Sen lisäksi että olet äärimmäisen turha ja typerä ihminen joka jauhaa pelkkää ripulipaskaa, olet niin saatanan ylitsevuotavan narsistinen, ettei sinua vain pysty sietämään.

Eli siis toisin sanoen, sinä visvainen olmi ja internetlavantauti, kuole pois, nyt heti paikalla, ole hyvä.
Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Tämä on periaatekysymys. Uskon, että Manala on humalassa tai jotenkin arvostelukyvytön, mutta en oikein antaisi sen vesittää koko asiaa.
Olen erittäin selvinpäin ja kaikesta päätellen huomattavasti arvostelukykyisempi kuin sinä itse.

En jaksa mussuttaa tekopyhyyksiä joten sanon asian suoraan: Jos nyt vaikka hukkuisit ja katoaisit pilkkireissullasi huomenna, niin uskon että se toisi yli kuukauden mittaisilla aikajänteillä huomattavasti enemmän hyvää kuin pahaa tullessaan, ainakin tälle palstalle. Olet ihan oikeasti vain niin turha, ärsyttävä ja narsistinen ilman minkäänlaisia positiivisia, nautittavia tai stimuloivia vastakomponentteja luonteessasi tai kirjoittajana, joita sentään yleensä mulkuimmistakin ihmisistä löytyy.

Sinusta ei vaan löydy. Sinusta ei synny mitään hyvää eikä positiivista, joka olisi samalla aitoa. Olet kuin pelle-Hermanni ilman että olet oikeasti hauska ja hyväsydäminen. Usch! Kuole jo, äkkiä nyt!
Manaaja kirjoitti:Die already, DIEEEE!
Manaaja kirjoitti:Sä elät kyllä niin omassa vääristyneessä todellisuudessasi. Kuolisit nyt jo, silleen hups vaan, ei tehdä siitä numeroa?

Aasi tai Hämärämies, laittakaa toi joka ketjuja väreillä sotkeva Hermanni nyt jäähylle edes muutamaksi vuodeksi. Periaatejuttuja. Jos ette laita, uhkaan vielä tappaa sen jälkiruokalusikalla.

SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.03.2011 17:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olet toivoton tapaus ilmeisesti.

Taidanpa keskittyä työntekoon.

Eihän tuollaista kukaan jaksa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BrianW kirjoitti:Olet toivoton tapaus ilmeisesti.

Taidanpa keskittyä työntekoon.

Eihän tuollaista kukaan jaksa.
Miten niin MINÄ olen toivoton tapaus? Manaaja ole ainoastaan väärässä kuolemanpuheissaan ja sikäli hän on toivoton. Minä olen toivoton koska olen surullinen ja ahdistunut hänen kirjoituksistaan. EN MINÄ OLE mikään kone, jolle saa puhua mitä kamalaa paskaa hyvänsä mitä hän sanoi.

MINÄKIN keskityn nyt nimenomaa työntekoon, HYVÄ!

"Kukaan jaksa" No olisinko minä jaksanut: EN TODELLAKAAN! Missä on vika, kenessä oli vika? En minä halunnut itselleni kuolemantoiveita!

Pitäisikö minun ohittaa tämä kevyesti? THINK!!!

Voi vitsi kun alkaa ärsyttää. Siis kyllä minä varmaan puolusteluissani olenkin jossain määrin ärsyttävä, mutta EN TILANNUT noita kuolemantoivepuheita, en halua lukea, että minun pitäisi tappaa itseni.

Älkää nyt enää puolustelko väärää tai sanoko minua ärsyttäväksi tässä yhteydessä. Pyydän suoraan ilman miettimisiä.

Lopetan nyt ja ryhdyn arkeen ja toivon rauhaa ja itseasiassa olisi kiva jos joku selkeästi puolustaisi minua tai sanoisi että Manaajan kuolemapuheet oli hyvin kamalia ja tuomittavia. Olen kyllä hiukan sitä mieltä, että täällä on aikamoinenkin lammaslauma.

Ei kaikki. Luotan suurimpaan osaan mutta Vakna ihop!
Rauhaa nyt kaikille ja eläkää ja antakaa kaikkien elää, se on MINUN mottoni ollut aina! En koskaan, missään aikamuodossa voisi kehottaa jotain ihmistä kuolemaan. En vaan voi. Viitsittekö hetken miettiä tätä.

Menen töihin. Voikaa hyvin ja anteeksi kun olen ollut hermostunut. Ymmärrän itseäni ihan täysin. Minä olen ahdistunut, minulla on huono olo nyt. Minä olen ihminen, jolla on tunteet.

SA
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stadinarska kirjoitti:Lopetan oman kirjoitukseni tästä asiasta ja odotan kyllä Manaajalta selkeämpää anteeksipyyntöä. tarkoitan, että hän laittoi omalla tavallaan katuvan mukavamman postauksen "omaan ketjuuni millainen avatar jne. muistaakseni. Se toki oli askel parempaan.
Hei turha paska. Anteeksi, mutta voisitko kuolla jo pois?

Siis sillä tavalla, ettei kenenkään meistä tarvitsisi kuulla susta enää ikinä mitään. Onko se liikaa vaadittu? Ajattele sitä niinpäin että mietit miten onnellisia meistä kaikista muista tulisi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en tajua miksei voi vaan norata.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Joskus tulee luetuksi kirjautumatta ja lainaukset näkyy kirjautuneenakin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pulkannaru kirjoitti:^
Joskus tulee luetuksi kirjautumatta ja lainaukset näkyy kirjautuneenakin.
Oma vika.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elppis kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:^
Joskus tulee luetuksi kirjautumatta ja lainaukset näkyy kirjautuneenakin.
Oma vika.
Niin, mitäs on jättänyt lainaajankin ignoroimatta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Boner

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Boner »

Elppis kirjoitti:Mä en tajua miksei voi vaan norata.
Mä taas en mitenkään käsitä että koko yhteisön pitää nöyrtyä yhden netiketistä piittaamattoman narsistisen mulkun takia.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Eniten mua on vituttanut mun omat jutut. Paskaa tekee mieli kirjoittaa, mutta ei kehtaa. Ja sitten kun kehtaa, niin myöhemmin kaduttaa.
Manaaja

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sen "ei saa olla kiinnostunu miten crowbar kuoli" -purkauksen jälkeen mun on ollu todella vaikea käsittää tätä elppiksen uutta ihanaa moralismilinjaa joka ei ole oikein missään kohti loppuun asti mietittyä. Ketähän tässä nyt oikein yritetään kusettaa?
AngryBird

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kuinka hankala, vaiko ihan mahdoton, olis sellainen juttu, että kirjoittajan A norattua kirjoittajan B, kirjoittaja B ei myöskään näe kirjoittajan A tekstejä?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja elco »

AngryBird kirjoitti:Kuinka hankala, vaiko ihan mahdoton, olis sellainen juttu, että kirjoittajan A norattua kirjoittajan B, kirjoittaja B ei myöskään näe kirjoittajan A tekstejä?
Huisaa. Voiko tehdä sellaisen featuren kenenkään tekstit ei näy. Ryhtymällä kamuksi alkaa näkymään. Kitinän arvo lasketaan kohta kymmenissä miljardeissa.
AngryBird

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

elco kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Kuinka hankala, vaiko ihan mahdoton, olis sellainen juttu, että kirjoittajan A norattua kirjoittajan B, kirjoittaja B ei myöskään näe kirjoittajan A tekstejä?
Huisaa. Voiko tehdä sellaisen featuren kenenkään tekstit ei näy. Ryhtymällä kamuksi alkaa näkymään. Kitinän arvo lasketaan kohta kymmenissä miljardeissa.
Rauhoittuispahan meno täälläkin kun olis pelkkä tyhjä sivu ;)
Dave

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dave »

elco kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Kuinka hankala, vaiko ihan mahdoton, olis sellainen juttu, että kirjoittajan A norattua kirjoittajan B, kirjoittaja B ei myöskään näe kirjoittajan A tekstejä?
Huisaa. Voiko tehdä sellaisen featuren kenenkään tekstit ei näy. Ryhtymällä kamuksi alkaa näkymään. Kitinän arvo lasketaan kohta kymmenissä miljardeissa.
Jos toi muka toimis, niin jokuhan olisi jo tehnyt noin!
Vastaa Viestiin