KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Joo, eli minne katosi eilen kirjoittamani Käyttäjätunnusten Seurantaketju? Elppa puhui jostain "Juoruilunurkkauksesta", mikä ei sano minulle yhtään mitään. Kirjoittamaani viestiä ei näkynyt myöskään enää viestihistoriassani.
Pehmovanukas

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

hebuli kirjoitti:Joo, eli minne katosi eilen kirjoittamani Käyttäjätunnusten Seurantaketju? Elppa puhui jostain "Juoruilunurkkauksesta", mikä ei sano minulle yhtään mitään. Kirjoittamaani viestiä ei näkynyt myöskään enää viestihistoriassani.
Toivon mukaan helvetin kuuseen.
Kid

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hepsukka, kun oot päävalikossa niin siellä ihan alhaalla Shrinkin alla on se Juoruluola! Tsekkaa sieltä.
hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Noh noh Pehmis, vaikka pääsitkin listoille mukaan. :wink:
Kid kirjoitti:Hepsukka, kun oot päävalikossa niin siellä ihan alhaalla Shrinkin alla on se Juoruluola! Tsekkaa sieltä.
Ei näy edelleenkään. Ilmeisesti Netscape bugittaa, pitänee käydä tyhjentämässä selaimen välimuisti.
Elukka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:
Kid kirjoitti:Hepsukka, kun oot päävalikossa niin siellä ihan alhaalla Shrinkin alla on se Juoruluola! Tsekkaa sieltä.
Ei näy edelleenkään. Ilmeisesti Netscape bugittaa, pitänee käydä tyhjentämässä selaimen välimuisti.
Oox sää Vakkareiden jäsen?
hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei helvetti ei näy edelleenkään.
Elukka kirjoitti:Oox sää Vakkareiden jäsen?
Ja mikäs tämä taas sitten on? Vitsi?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

hebuli kirjoitti:Joo, eli minne katosi eilen kirjoittamani Käyttäjätunnusten Seurantaketju? Elppa puhui jostain "Juoruilunurkkauksesta", mikä ei sano minulle yhtään mitään. Kirjoittamaani viestiä ei näkynyt myöskään enää viestihistoriassani.
Juuri sinne sen siirsin. Pääsy nurkkaukseen kulkee tämän kautta.

En nyt niin kovin hirveästi halua leikkiä poliisia, mutta sen verran nyt karsastin tätä joidenkin kaipaaman yksityisyydensuojan torpedointia että siirsin ketjun pois koko maailman näkyvistä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Täytyy myöntää etten osannut ajatella sen olevan "yksityisyyden torpedointia" jos kerrotaan millä tunnuksella henkilö on kirjoittanut samalla tai nykyistä edeltävillä palstoilla (varsinkin kun se kuitenkin on jo selvinnyt useimmille, kun taas uusille kirjoittajille ei puolestaan sano mitään vaikka Örri olisikin vuosi sitten kirjoittanut Kukkelina samalla palstalla), mutta ehkä jotkut sitten häpeävät niin aiempia kirjoituksiaan virtuaalihenkilöinä. Ei tässä nyt sentään toisten oikeita nimiä tai puhelinnumeroita paljastettu.

Sinänsä minua kyllä kiinnostaa ilmiönä tuo "palaanpa hetken kuluttua takaisin eri tunnusta käyttäen, ikäänkuin se muka säilyisi salaisuutena paria päivää pidempään kuka aikaisempi vakkarikirjoittaja olen". Jos tuntee tarvetta palata takaisin palstalle miltä pakeni aiemmin, miksei käyttää vanhaa tai siihen helposti yhdistettävää tunnusta?
Durasel

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Durasel »

hebuli kirjoitti:Jos tuntee tarvetta palata takaisin palstalle miltä pakeni aiemmin, miksei käyttää vanhaa tai siihen helposti yhdistettävää tunnusta?
Haluaa huudella puskista hetken? Ei vaan kiinnosta että muut heti tajuaa kyseessä olevan jo entuudestaan tuttu ja hänen aivotuksensa tunnetaan ja mielleyhtymät tutusta värittävät kommentointia? Mie en tätä palstaa niin tosissaan ota, joten mulle on sama kuka on kuka, toki tunnettavuus helpottaa joissain tilanteissa väärinymmärtämisen ehkäisyä.

Niin ja mie oon Durasel, jossei tunnista, niin menköön lukemaan esittäytymisketju :mrgreen:
Sinkkumatti

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Onks kaik ny happy?
hebuli

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Nyparia odotellessa...
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joko kuvien lisääminen galleriaan ei onnistu, tai sitten olen epäoppinut tekemään sen. Lisää/Lähetä kuva -nappulaa tai tekstilinkkiä ei näy missään.

Edit: Oma adblock-moka. Linkki kun on nimeltään upload.php ja mulla oli estolistalla *ad.*
Viimeksi muokannut Herra Manala, 14.05.2006 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Herra Manala kirjoitti:Joko kuvien lisääminen galleriaan ei onnistu, tai sitten olen epäoppinut tekemään sen. Lisää kuva -nappulaa tai tekstilinkkiä ei näy missään.
Sua sorretaan. Mulla ainakin löytyi "Upload a pic" -painike galleriasta.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Esitän kehittävästi, että jonkun pystytisuisen kitinämisun pitää antaa mulle pillua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Esitän kehittävästi, että jonkun pystytisuisen kitinämisun pitää antaa mulle pillua.
Esitän kehittävästi, että jonkun ajattelevan kitinäylläpidon pitää antaa sulle bannia.
RuNkkuTonttu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Esitän kehittävästi, että jonkun pystytisuisen kitinämisun pitää antaa mulle pillua.
Esitän kehittävästi, että jonkun ajattelevan kitinäylläpidon pitää antaa sulle bannia.
Mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi olisi? Eikös sitä ole jo kokeiltu moneen otteeseen?
eps

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja eps »

Olisiko aika karsia jollain lailla tuplarekkauksia?

e.
ninnithequeen

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oisko mahdollisuutta saada tuo Sinkkumatin ehana possuhymiö ihan tuonne hymiöihin?
1108

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oisko mahollisuutta saada teidät kaikki ihanasti hirteen roikkumaan?
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herttua »

1108 kirjoitti:Oisko mahollisuutta saada teidät kaikki ihanasti hirteen roikkumaan?
vain aasin kuolleen ruumiin yli :D
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
1108

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herttua kirjoitti:vain aasin kuolleen ruumiin yli :D
Hihihihihihihihihihi.... Vittu moniongelma olet hauska.
Katselin uutisista että monivammaisille annetaan tukea enemmän, saitko palkankorotuksen?
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herttua »

1108 kirjoitti:
Herttua kirjoitti:vain aasin kuolleen ruumiin yli :D
Hihihihihihihihihihi.... Vittu moniongelma olet hauska.
Katselin uutisista että monivammaisille annetaan tukea enemmän, saitko palkankorotuksen?
eka palkka tän kuun lopussa ja kelan toistaiseksi vikat tuet kait ens vkolla
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Toistan kehittävän ehdotukseni että minulle tulisi antaa Kitinäpillua. Ja ehkä slamille myös. Ehkä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
1108

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Toistan kehittävän ehdotukseni että Gattacalle tulisi antaa niskalaukaus. Ja ehkä slamille myös.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

ninnithequeen kirjoitti:Oisko mahdollisuutta saada tuo Sinkkumatin ehana possuhymiö ihan tuonne hymiöihin?
Kyllä, jos sen saisi giffinä ja läpinäkyvällä taustalla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin