KehitysKeskustelu

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
Vastaa Viestiin
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gingston kirjoitti:
Tekstin arvon määrittelee teksti ja kyseisen kirjoittajan
viesti historia, siihen ei sukupuoli vaikuta.
Tekstin arvon määrittelee mielestäni ihan pelkkä teksti, miten tuo viestihistoria vaikuttaa tekstin arvoon?



Gingston kirjoitti: Uudelle jäsenelle olisi paljon helpompi päästä sisään
keskusteluihin kun tietäisi edes jotain vanhoista keskustelijoista,
ei kai täällä ole tarkoitus luoda kuppikuntaa johon on vaikea
päästä sisään.
Tietämällä sukupuoli? :roll: . Tuolla olisi tuollainen käyttäjien esittelyketjukin olemassa.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Starflare kirjoitti:Tekstin arvon määrittelee mielestäni ihan pelkkä teksti, miten tuo viestihistoria vaikuttaa tekstin arvoon?
No jos henkilö on vaikkapa kristinuskon julistaja, niin melko
suurella todennäköisyydellä vastamalla hänen viestiinstä saat
osasi tuosta julistamisesta. Jos taas jokin henkilö on aina kirjoittanut
asiantuntevasti, niin hänen viestiinsä luottaa enemmän kuin jonkun
toisen viestiin. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin maine?
Gingston kirjoitti:Tietämällä sukupuoli? :roll: . Tuolla olisi tuollainen käyttäjien esittelyketjukin olemassa.
Onhan se siellä, mutta voisi tuollainen tieto olla profiilissakin.
Dumari

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gingston kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Tietämällä sukupuoli? :roll: . Tuolla olisi tuollainen käyttäjien esittelyketjukin olemassa.
Onhan se siellä, mutta voisi tuollainen tieto olla profiilissakin.
Ei muutakuin Aasille (meidän ûber-Masterille) tietoa että olet halukas koodailemaan sen paikoilleen.
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gingston kirjoitti: No jos henkilö on vaikkapa kristinuskon julistaja, niin melko
suurella todennäköisyydellä vastamalla hänen viestiinstä saat
osasi tuosta julistamisesta. Jos taas jokin henkilö on aina kirjoittanut
asiantuntevasti, niin hänen viestiinsä luottaa enemmän kuin jonkun
toisen viestiin. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin maine?
Siihen voi yksinkertaisesti sanoa että "eikä sitten mitään jessen mainostamista". Usko tai älä, mutta olen kyllä joskus etäisesti kuullut asiasta :P. Internetissä sillä ei mielestäni hirveästi ole virkaa, sillä täällä kuka hyvänsä saattaa mainostaa olevansa vaikka mitä, tämän lisäksi kaikki urpoilevat vähintään sillointällöin. Olen edelleen sitä mieltä että kirjoitus tulisi arvioida ihan tekstin perusteella.


Gingston kirjoitti:
Onhan se siellä, mutta voisi tuollainen tieto olla profiilissakin.
Puhutko siis esittelystä vai sukupuolesta? Oletan että sukupuolesta, sehän oli aluksi kyseessä. Voisihan se hyvinkin olla, en vain näe sille mitään tarvetta, vastataan siis "tyhjä" 8) .

Edit: Typoja.
Viimeksi muokannut Starflare, 25.10.2005 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hoi,

Kun tuolla aloitussivun alareunassa näkyy se lista viimeisimmistä viesteistä, niin ne tällä hetkellä linkkaavat kyseisen keskustelun alkuun. Olisiko järkevämpää jos ne linkkaisivat kyseisen ketjun loppuun, siihen kyseiseen viestiin?

Kai tämä riippuu siitä onko ketju itselle uusi vai onko sitä seurannut jo aiemminkin...
Exsat

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mikä tuo sinisellä olevien käyttäjien seassa näkyvä mustalla fontilla oleva msn on?
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Exsat kirjoitti:Mikä tuo sinisellä olevien käyttäjien seassa näkyvä mustalla fontilla oleva msn on?
Hyvä kysymys, oon itekin ihmetelly sitä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Mikä tuo sinisellä olevien käyttäjien seassa näkyvä mustalla fontilla oleva msn on?
Laitoin sellaisen lisäyksen foorumiin joka muun muassa tallettaa tiedon hakukoneiden käynneistä, mutta myös näyttää tuossa kun ovat indeksoimassa Kityä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Starflare

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mistä syystä kityssä on kamalasti katkoksia?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Starflare kirjoitti:Mistä syystä kityssä on kamalasti katkoksia?
Nettiyhteydessä on ollut aina jonkin verran ongelmia, sellaisia minuutin tai kahden taukoja ehkä noin kerran vuorokaudessa. Maanantaina kokeilimme yhteistyössä nettiyhteyden tarjoajan edustajan kanssa parantaa tilannetta, mutta näyttäisi siltä että mentiinkin vain huomattavasti huonompaan suuntaan.

Ongelmalliseksi tilanteen tekee nyt se, että en ole Kityn ääressä ja tilanteen palauttaminen aiempaan melkeinpä vaatisi sitä. En nyt taida ottaa riskiä että Kity on täysin pois pelistä siihen asti kunnes palaan Ouluun joskus viikonvaihteessa.

Siihen asti ei oikein voi muuta kuin odotella.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

AarneAnkka kirjoitti:Kun tuolla aloitussivun alareunassa näkyy se lista viimeisimmistä viesteistä, niin ne tällä hetkellä linkkaavat kyseisen keskustelun alkuun. Olisiko järkevämpää jos ne linkkaisivat kyseisen ketjun loppuun, siihen kyseiseen viestiin?
Jo vain olisi. Järkevämpää ja keskeinen parannus.
bedlam

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

urpiainen kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Kun tuolla aloitussivun alareunassa näkyy se lista viimeisimmistä viesteistä, niin ne tällä hetkellä linkkaavat kyseisen keskustelun alkuun. Olisiko järkevämpää jos ne linkkaisivat kyseisen ketjun loppuun, siihen kyseiseen viestiin?
Jo vain olisi. Järkevämpää ja keskeinen parannus.
Mutta ketjun viimeisimpään viestiinhän pääsee klikkaamalla sitä oikeanpuoleista kuvaketta (se valkoinen "lappu") viimeisimmän kirjoittajan nimen vieressä. Ei kai tuo niin suurta vaivaa tuota liikuttaa hiirtä muutama sentti?
ninnithequeen

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti: Mutta ketjun viimeisimpään viestiinhän pääsee klikkaamalla sitä oikeanpuoleista kuvaketta (se valkoinen "lappu") viimeisimmän kirjoittajan nimen vieressä. Ei kai tuo niin suurta vaivaa tuota liikuttaa hiirtä muutama sentti?
Ei hemmetti, tota mä en edes ole tajunnut! Kiitos Petilammas.
*on daiju taas*
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mihin on kadonnut aihealueiden alta "Merkitse kaikki foorumit luetuiksi" klinkki? Siis silloin kun ei ole kirjautuneena sisään tuo aiemmin näkyi, nyt ei. Ei jaksais klikkailla temporaryfileseja kokoajan tyhjäks. :]
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Mihin on kadonnut aihealueiden alta "Merkitse kaikki foorumit luetuiksi" klinkki? Siis silloin kun ei ole kirjautuneena sisään tuo aiemmin näkyi, nyt ei. Ei jaksais klikkailla temporaryfileseja kokoajan tyhjäks. :]
Osaatko yhtään arvioida häviämisen ajankohtaa? En muista nyt ainakaan tarkoituksella tuota poistaneeni.. en kyllä muista varmasti koko linkkiäkään. :oops:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mihin on kadonnut aihealueiden alta "Merkitse kaikki foorumit luetuiksi" klinkki? Siis silloin kun ei ole kirjautuneena sisään tuo aiemmin näkyi, nyt ei. Ei jaksais klikkailla temporaryfileseja kokoajan tyhjäks. :]
Osaatko yhtään arvioida häviämisen ajankohtaa? En muista nyt ainakaan tarkoituksella tuota poistaneeni.. en kyllä muista varmasti koko linkkiäkään. :oops:
Eilen huomasin ja viikonlopun olin pois koneelta, joten pe-su aikana...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Eilen huomasin ja viikonlopun olin pois koneelta, joten pe-su aikana...
Minulla on suuria vaikeuksia uskoa tätä, en nimittäin ole viikonlopun aikana ainakaan tehnyt mitään Kitylle. Ainoastaan nyt aamulla ja sitä edellisen kerran toissaviikon keskiviikkona.

Tai sitten olen ollut tietämättäni todella pahasti sekaisin..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

aasi kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Eilen huomasin ja viikonlopun olin pois koneelta, joten pe-su aikana...
Minulla on suuria vaikeuksia uskoa tätä, en nimittäin ole viikonlopun aikana ainakaan tehnyt mitään Kitylle. Ainoastaan nyt aamulla ja sitä edellisen kerran toissaviikon keskiviikkona.

Tai sitten olen ollut tietämättäni todella pahasti sekaisin..
Hmmh, mitähän ihmettä sitten? Onkohan täällä mun päässä tehty jotain? Sisko säätäny tätä masiinaa viikonlopun nääs. :] Ei mut ihan totta, kirjautumatta sisään ei tuohon tule sitä nappia enää. Vähän samasta aiheestahan mussutin silloin aikanaan jos yhtään muistat... Eli ulos kirjauduttua aiheet piti taas klikata luetuiksi, tavallaan siis kirjautuneena ja ei-kirjautuneena aina molempina. Helvetti kun oon huono selittämään. Antaa olla! :D
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No nyt jätän tän mussutuksen, mut siis vielä nää kuvat jos ees joku tajus... 8)

Ulkona, mmh.

Kuva

... ja sisällä, uuh.

Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:No nyt jätän tän mussutuksen, mut siis vielä nää kuvat jos ees joku tajus... 8)

:h: :h: :h:

No nyt minäkin tajusin mistä on kyse, ongelma toistuu minullakin joten enköhän asialle saa jotain tehtyä. Kunhan jaksan paneutua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kiitos! *ruohottaa*
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Miksei voi vain käyttää automaattista sisäänkirjaantumistoimintoa?
Geetzu

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Miksei voi vain käyttää automaattista sisäänkirjaantumistoimintoa?
Ei mulla täällä mitään salaista yv-vaihtoa ole tms. mut tykkään, ettei ihan kuka tahansa pääse mun tunnuksilla. "Ihan kuka tahansa", viitaten vaikka nyt siskoon tai tohon vieressä istuvaan miehen kaveriin... Ja tää on jo aika noloo tunnustaa, mutta saan hirmuset kicksit siitä kun tällä ja tämän tyylisillä sivustoilla näkee ihkusti ne kaikki uudet postaukset. Pysyy ketjuissa hyvin mukana, vaikkakaan en useita jaksa vilkaista enää avauksen luettuani, mutta kuitenkin... Kaipa tuota automaattista sisäänkirjautumistoimintoa käyttäisin jos olisin tämän kotikoneen ainoa käyttäjä.
SingleMalt

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Voisiko ylipito laittaa jonnekin päin foorumia mummo-ohjeen siitä, kuinka lainataan oikeaoppisesti. Näköjään sen omaksuminen on monen älykkyydelle liian suuri ponnistelu.

Niin perkele!
Herra Manala

Re: KehitysKeskustelu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Kaipa tuota automaattista sisäänkirjautumistoimintoa käyttäisin jos olisin tämän kotikoneen ainoa käyttäjä.
Tee selaimeesi oma salasanalla vahvistettu käyttäjäprofiili ja käytä sen jälkeen automaattista sisäänkirjautumista turvallisesti niin monella sivulla kuin haluat.
Vastaa Viestiin