Kaikesta huolimatta hyvää yötä!Manaaja kirjoitti:Miten ihmeessä tuntematon ihminen voisi kajota toisen tuntemattoman ihmisen terveyteen internetkirjoituksella?Stadinarska kirjoitti:EN MINÄKÄÄN ole halunnut uskoa, että tekisit mitään, mutta että minun pitäisi asia tietää kun hän tietää ja kuitenkin kirjoituksesi on niin selkeää henkilökohtaiseen terveyteeni kajoamista.
TIEDÄT ITSE TÄSMÄLLEEN MITÄ TARKOITAN.
Niin minäkin olen ennen ajatellut. Sinä olet kuitenkin saanut minut vähän puntaroimaan tuota asiaa uudelleen.SINÄ et siis olekaan sinänsä ärsyttävä. Eihän minua sairaat tai vammaiset tai lapset tms. ei tavalliset aikuiset ärsytä sillätavalla.
NO PUNTAROI POIKA IHAN RAUHASSA.
Kyllä tuntuu.Ignore: No tästä asiasta olen puhunut aiemminkin? Tuntuuko siltä, että minulla olisi 35 aktiivisen kirjoittajan noraus?
Avasit varmaan suusi siinä jossain välissä?Jospa vihjaan, että kun tuli sakkoaika, niin minulla oli noin 5-6 ihmisen noraus ja yhtäkkiä, siis YHTÄKKIÄ tuli tuo 10 minuutin sakkoaika. Siis olisi tullut hetkessä noin 30 noraajaa lisää. Repikää tästä asiasta!
NO SE POINTTI JUURI ON SE ETTEN AVANNUT. SE TULI HETKESSÄ! OLIN SILLOIN KITINÄSSÄ.
Onko ihmisten vapaa tahto ja demokratia sinusta väärin?Tai antakaa olla. Minua asia vituttaa periaatteellisesti. Se on nimittäin yllättävästi väärin.
EI, JOS SE OLISI VAPAA TAHTO JA DEMPKRATIA. ETKÖ SINÄ HALUA YMMÄRTÄÄ.
Ihan oikeastiko uskot että kyseessä on vain aasin masinoima salaliitto sinua vastaan? Tai jonkun, joka on jaksanut rekisteröidä 30 eri nimimerkkiä? Aasi varmasti voisi halutessasi tarkistaa, onko yksittäiset noraukset tulleet samojen internet-osoitteiden takaa.Tai antakaa tulla ne nimet, jotka minut ovat noranneet, ja ovat täällä tehneet tänä vuonna vähintään 5 viestiä ja ovat eri ihmisiä! Sitten uskon. Sitä ei vaan voi tulla!
MIELEEN ON TULLUT JOKO SUORA AIKASAKON OHJELMOINTI TAI JOKIN NORAUSTEN LISÄÄMINEN, SIIS EPÄSUORASTI SAKKOAIKA TAI JOKIN NIKEILLÄ PELAAMINEN. EI 10 SEKUNNISSA TULEE 30 IHMISTÄ.
MINULLA ON MAHDOTON TIETÄÄ MIKÄ TUO ASIA ON. YHTÄ HYVIN MINULLE OLISI VOITU SANOA, ETTÄ KUN EN TYKKÄÄ SINUSTA, SAAT 10 MINUUTTIA SAKKOAIKAA. SE OLISI OLLUT REILUMPAA.
Älähän vääristele sanojani. En minä ole sanonut että sinä siksi olisit narsisti. Sinä olet narsisti ihan muista syistä, joita sleakin on ollut avaamassa sinulle. Ei ihminen ole narsisti siksi ettei halua tappaa itseään, vaan narsisti todella harvoin tappaa itsensä, koska narsisti näkee oman elämänsä ja olemassaolonsa niin korvaamattomana ja ylivertaisena. Ymmärrätkö eron?En halua kuolla! Sinun mukaasi olen narsisti kun en halua tappaa itseäni. No jätetään nyt omaan arvoonsa.FACEPALM-materiaalia.
NO KUULE, JOS SINÄ YMMÄRRÄT NIIN TYYDYN SIIHEN!
MINÄ EN HALUA TAPPAA ITSEÄNI, JA EN SENKÄÄN UHALLA, ETTÄ SANOT MINUA NARSISTIKSI, SENKIN NÄSÄVIISAS PIKKUNULIKKA!
Niin, enhän minä mitenkään ehdoin tahdoin ole vaatimassa mitään todellista kuolemaasi. Sen sijaan palstakuolemaasi juhlisin kyllä avoimesti. Mitä oikeaan kuolemaasi tulisi, niin niin kauan kun en tunne sinua lainkaan henkilökohtaisesti, vaan ainoastaan Pelle-Hermannin kaltaisena värisirkuspalstapellenä, jossa ei ole minkäänlaisia inhimillisiä tarttumapintoja, en kokisi oikeastakaan kuolemastasi surua. Ymmärrätkö eron siihen, että ehdoin tahdoin olisin toivomassa aitoa fyysistä kuolemaasi? Se ei vain haittaisi minua käytännössä yhtään. Olisin tekopyhä jos väittäisin muuta.Seuraava.. No se oli kuolemani toive sinulta. Ei uutta. tai se oli palstakuolema, juu. Opin Kitinää!!! Vau!
OIKEASTAAN TÄSSÄ VAIHEESSA MINUN PITÄISI LOPETTAA SULLE PUHE. JUURI TÄTÄ OLEN AIEMMIN IHMETELLYT KUN ET VESITÄ KAIKKEA HETI. OLET HALVEKSITTAVA SITTENKIN. NYTKÖ SITTEN UNOHDAT KAIKEN KONKRETIAN MITÄ OLET SANONUT. TULKAA NYT MUUT HIUKAN MUN APUUNI....
Ei kyse ole kylmyydestä vaan siitä että olet vähän niinkuin kotikadulla öisin mekkalaa pitävä kylähullu joka sattuisi joku kerta jäämään auton alle.Ja valitettavasti uskon itsekin, että moni olisi ´tyytyväinen jos olisin kuollut, koska Kitinässä on epähumaania ainesta paljon. kamala asia, mutta näin on. Mutta ei todellakaan kaikki ole noin kylmiä!!
JOO, NO OLKOON SITTEN KYSE LÄMPIMYYDESTÄ. IHANIA IMMEISIÄ. TÄÄ KITINÄ ON MUUTEN OIKEASTI HULLU PAIKKA, JUMANTSUKKA huh
Nyt siis pidät Vesperiäkin jo narsistina, koska hän ohjeistaa ihmisiä olemaan puhumatta sinulle mieluummin kuin yrittää selittää sinulle jotain mitä et voi käsittää? Eli siis tätä juttua, mitä minä tässä juuri tyhmänä teen.Seuraava: Eihän kaikki ole suinkaan sairaita, en ole väittänyt niin. Mutta toiseksi eniten minua ärsyttää nimenomaan se, että joku valopää täällä kehtaa kehottaa kaikkia olemaan puhumatta minulle ja samalla ei ollenkaan tule mieleen, että hän samalla kohottaa itsensä kaikkien narsistimittareiden mukaan toisten yläpuolelle. ASIA jota minä en olisi kehdannut tehdä ikinä, en edes lapsena! Repikää siitäkin!
SIIS JOS JOKU ASETTUU NOIN TOISEN YLÄPUOLELLE, ON KYLLÄ IHAN VARMASTI AIKAMOINEN ITSEKÄS SIELU. EI TOKI AUTOMAATTISESTI NARSISTI. VESPER? EN MUISTA. HÄN ON KYLLÄ OLLUT YKSI TEIDÄN TYLSÄ ÄÄNITORVENNE, YSTÄVÄNNE. MIKSI VESPERISTÄ PUHUT, MUUTEN? JOSKUS HÄN ON MUKAVAKIN.
En epäile yhtään. Harvoinhan teikäläisiä diagnosoidaankaan. Se vaatii yleensä vuosien seurantaa läheltä.Minua ei ole diagnosoitu ikinä sairaaksi siinä merkityksessä kuin tarkoitat, siis henkisesti. Sulle tiedoksi.
KAKARA! MITÄ SINÄKIN TIEDÄT ASIASTA! MINÄ OLEN AMMATTILAINEN, PÖLLÖ, OLISIT HILJAA NYT (FACEPALM)
No niin justiinsa. Ihan olet oikein erinomainen ja korrekti herrasmies. Jopa niin erinomainen, persoonallinen ja yksilöllinen, että ansaitset vähän erityiskohteluakin tässä sairaassa maailmassa.En missään mielessä ole sairas vaan piirteeni ovat persoonalliset ja olen varovainen henkilö.
NIIN. SINÄ OLET ITSE NIIN VAATIMATON JA KAUNISSANANAINEN. HEI KAADA KYLMÄÄ VETTÄ PÄÄLLESI. ÄRSYTÄT MINUA LASTENTARHALAINEN.
Niin... niin juuri. Sinä olet erinomainen ja oikeudenmukainen ja päätät mitä muut ihmiset ansaitsevat rangaistuksikseen ja opetuksikseen. Ja vaadit oikein tukijoitakin puhumaan puolestasi, että väärinajattelijat saisivat tuntea nahoissaan.En myöskään ole fyysisesti sairas vaan keskityn hyvin terveelliseen elämään. olen oikeudenmukainen ja siksi täällä rehottava suosimisjärjestelmä negatiivisessa mielessä ärsyttää suunnattomasti.
SE NYT ON VAIN NIIN, ETTÄ TÄÄLLÄ REHOTTAA KAMALA SUOSIMMUUSSYSTEEMI VAILLA OIKEUDENMUKAISUUTTA. EI OLE YHTÄÄN VÄLIÄ OLENKO MINÄ ERINOMAINEN VAI MIKÄ. EI RIIPU MINUSTA.
Aivan, aivan. Fiksuja ihmiset voisivat olla olemalla samaa mieltä sinun kanssasi. Eri mieltä olevat ärsyttävät ja ovat tavalla tai toisella alempiarvoisia tyhmiä.Ei se muuten ärsyttäisi, mutta tyhmyys kaikkineen ärsyttää. Tahallinen tyhmyys.
NYT KAI KAIKKI HUOMAAVAT KENESTÄ OIKEASTAAN PUHUT. ITSESTÄSI. JA OVATHAN KAIKKI SEN JO HUOMANNEET! SINÄ ITSE OLET PALJON PALJON SUUREMPI PÖYHISTELIJÄ KUIN MINÄ, JOKA VAIN PELLEILEN.
No itse asiassa olen ihan oikeasti sitä mieltä. Ja mitä enemmän jatkat näitä kirjoituksia, sitä paremmin se narsismi viesti viestiltä tulee esille, kuten tässä yllä useammissakin kappaleissa.Millä tavalla luulet minun olevan sairas sitten? Narsisti vai? Oletko oikeasti sitä mieltä? En ole todellakaan, ja sekin olisi persoonallisuushäiriö.
EN HALUAISI KYLLÄ ENÄÄ UHRATA SINULLE AIKAASI. IHAN TURHAA. MIKÄS SINUSSA ITSESSÄSI TULEE ESIIN. IHMISYSTÄVÄLLISYYSKÖ?
Sinun tyylisi on jatkuvasti ärsyttävämpi, juurikin siksi ettei tätä voi enää laittaa pelleilyn piikkiin, vaan paljastaa ihan sun todellisen luontosi ja ylimielisyytesi kaikkia niitä kohtaan jotka tyyliäsi kritisoivat. Siihen ei valitettavasti mikään pinnallisenteennäinen perseennuolenta-tekopyhäystävällisyys enää oikein auta.Lopuksi sanon, että tottakai katson peiliin! Olen itse ollut hassusti täällä alkuaikoina ja minulla ei ole täällä Kitinäystäviä, ja siksi olen vapaasti tapettavissa.
Minun tyylini on ollut varmaan ärsyttävä alkauaikoina ja oen pelleillyt ärsyttävyydellä, että sikäli saan saada moitteita, mutta olen kuitenkin mielestäni kirjoittanut ystävällisesti.
OLET MINUSTA ÄRSYYNTYNYT, HASSUA. LUULEN TAI PAREMPI ARVAUKSENI ON, ETTÄ OLET NÄHNYT ITSESI MINUSSA. SE ON VANHA TUTTU PSYKOLOGINEN ASIA ETTÄ SE ÄRSYTTÄÄ. MINÄ VAIN VALITETTAVASTI SINULLE, PELLEILEN. TERVETULOA TUTUSTUMAAN ELÄMÄÄNI JA YSTÄVIENI MIELEIPITEISIIN MINUSTA JA TÖISTÄNI JA KÄYTÖKSESTÄNI JA SAAVUTUKSISTANI!!
Kuinka voisit ylipäätänsä määrätä ihmisten henkilökohtaiset mielipiteet ansainta-asioiksi? Jos joku on sitä mieltä että sen elämä olisi parempaa ilman mun olemassaoloani, niin miten mä voisin sanoa etten ansaitse sellaista?ENKÄ totisesti ole ansainnut sitä, että saan toiveita että olisin kuollut.
NO SENKUS PUHUT MITÄ PUHUT. YKS HAILEE. TAPA SANOILLA JOS HALUAT. SE NYT EI OLE TAPANA!!!
En ole pyytänyt sinulta yhtään mitään anteeksi, joten älä edes yritä nousta yläpuolelleni tekopyhää armoasi jakaen. Sellainen on vähän sairasta.Manala. Annan sinulle jopa anteeksi tämän, koska olet suoraselkäinen. Paha ihminen ja pidän sinua sairaana ainakin puheissasi, mutta postauksesi muuten ovat hauskoja etkä minua sinänsä ärsytä.
NO EN ANNA SITTEN ANTEEKSI. "ÄLÄ YRITÄ NOUSTA YLÄPUOLELLENI" - HEI , HUOMAATKO MITÄÄN! SÄ OLET LAPSELLINEN, TODELLA!
Siis ymmärsinkö oikein että sinun mielestäsi on tuomittavaa, jos joku ei jaksa lukea sinun pitkiä marttyyrivuodatuksiasi?TÄRKEÄÄ:Toivottavasti pitkää kirjoitustani ei ohiteta TAAS niin, että.. "Taas se vatipää puolustaa, mä en jaksa" Eikä lue mitään vaan otaksuu mun puhuvan paskaa. Se on siis T O D E L L A sekä tuomittavaa että hyvin masentavaa.
ET YMMÄRTÄNYT JA SE EI OLLUT YLLÄTYS. EN JAKSA SELITTÄÄ.
En ole kuunaan ollut näin myöhään (aikaisin) ylhäällä! On tämä kitinöinti nyt mennyt liian vakavaksi...se on myönnettävä auliisti. Mutta kun tuo... en voi olla vastaamatta. Anteeksi kaikille "viattomille". Minä en tykkää tästä asiasta. Huono maku suussa. En kyllä enää vastaa, vaikka olisi mitä! Koetan ainakin olla vastaamatta. Hymyillään nyt...kokeillaan sillä eteenpäin. Olen allerginen...no sanotaan nyt tyhmille, vaikkei Manaaja sillätavalla ole tyhmä kuin voisi olla. Hän ei ole ns. toisten äänitorvi tai tyhjä tynnyri. Hän sentään osaa kirjoittaa varsin värikkäästi ja kiinnostavasti, vaikka loukkaavia ja hyvin typeriä ja siis kriminaaleja sisältöjä kirjoittaakin.
Nyt puren hammasta huomenna enkä vastaa! En !

Ihan turhaa se jokatapauksessa, vastaaminen, on! Vain pitkä ammattilaisterapia voi muuttaa eksyneen ihmisluonnon ajatukset oikeaan, jos sekään. Myös elämänkokemus ja ikä on ratkaiseva asia usein! Toivokaamme näin.
Älkää ajatelko minua tyhjänä sanojana. Voin kirkkain silmin sanoa, että en kylläkään ole tyhjän puhuja. Piste nyt isommalla kuin päivällä!

PASTELLI-
STADINARSKA