Mullistava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Larla kirjoitti:Jos saisi tämän siivouksen loppuun joka on ollut ajatuksen tasolla viimeiset pari viikkoa :D
Uusi/vanha taustailija avaa suunsa vai vanha vakkari palaa valeasussa? :)

Edit: sanamuodon tarkennusta
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Väsynyttä huomenta täältäkin.
Typerä maanantai..ja VIELÄKIN kaksi viikkoa lomaan. *murisee*
Oli ihan hauska viikonloppu, tai aika tavanomaista sekoilua, mut kuiteski.
Tuli tosin dokattua vaihteeks kaikki rahat, ja on pienimuotoinen morkkis..mut kai sitä nyt ruokaa saa jotenkuten ostettua muutamaks päiväks. (Öö, siis kaheksaks päiväks...)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Georgina kirjoitti:
Larla kirjoitti:Jos saisi tämän siivouksen loppuun joka on ollut ajatuksen tasolla viimeiset pari viikkoa :D
Uusi/vanha taustailija avaa suunsa vai vanha vakkari palaa valeasussa? :)

Edit: sanamuodon tarkennusta
Njoo oikeastaan eiliseen päivään asti olen vaikuttanut cityn puolella, mutta erään vinkistä tulin tänne :)
swirl

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Loma loppu ja takaisin duunissa. Itkettää melkein.

Muutto hoidettu viikonlopun aikana menestyksekkäästi ja ainakin 95% tavaroista on jo löytänyt oman paikkansa. Kissa rakastaa uutta parveketta eikä näytä panevan lisätilaakaan pahitteeksi.
huima

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Larla kirjoitti: mutta erään vinkistä tulin tänne :)
Paljasta kuka ketale on vinkannut!

Tulevat tänne sotkemaan meidän ajopuuteoriat, kohta täälläkään ei keskustella kuin dildopyllyistä ja siitä kuinka suhteessa ei saa seksiä. Eiku. Hetkinen.

Ei mitään hätää, jatkakaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Think »

swirl kirjoitti:Loma loppu ja takaisin duunissa. Itkettää melkein.
Onnea menestyksellisestä muutosta ja osanotot loman loppumisesta. :paijaa:

Nimim. vielä 3,5 päivää töitä ja sitten alkaa L :cheer: O :cheer: M :cheer: A
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Larla kirjoitti:Njoo oikeastaan eiliseen päivään asti olen vaikuttanut cityn puolella, mutta erään vinkistä tulin tänne :)
Siis mun käännytystyö toimii?

Ja huomenta Kitykansa. Joo. Siivousta pyykkiä ja sitä rataa taas. Lupasivat että tänään on viimeinen lämmin päivä, sit alkaa viilentyä. Anteeks vaan, mut sopii mulle, kun tuo lomakin loppuu.
slam

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Yksi ajojärjestelijä, pikku pomo ottaa työnsä hirveellä paineella...

Voisi läpällä heittää joskus, että käy ihmeessä vaikka nussimassa välillä, jos vituttaa työsi... 8) No, joo muut pomot on todella leppoisia, että kait siinä yksi kiukkuinen menee...

Tulee hänestä mieleen lähinnä kiukkuinen ämmä eikä vihainen pomo... :roll:

Heitin sille vitsiä tänään ja yms. (sanoin; että "pitääkö häkkillinen tavaraa kerätä/ [odotella, että keräävät], kun ei ole ylimääräistä vietävää... :lol:) hope sou ottaa työnsä rennommin... :)
Viimeksi muokannut slam, 17.07.2006 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Heti aamusta käyty taas työterveydessä juttelemassa tupakanpolton lopetuksesta; kyllä tää tästä, hitaasti mutta/ja epävarmasti!

Eilen oli niin armoton krapula että huh.. Oltiin lauantaina piknik-risteilyllä M/S Rosellalla, sieltä suoraan kaupunkiin, ja kun miespuolinen synttärisankari sai vähän viunaa, niin shotteja oli kokoajan edessä.. enkä mä nyt kehdannut sanoa ei; olihan sillä ja sen tyttöystävällä sentään synttärit. Tuli sitten eilisaamu bulimoitua oikein kunnolla; ilta taas oli :h:

Vuokrattiin Valiant- elokuva (helvatan hauska), syötiin hornetteja, ja pusuteltiin nusuteltiin. Perfect.

KID- KOTIO SIELTÄ SAMPERI! 8)
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti:Lupasivat että tänään on viimeinen lämmin päivä, sit alkaa viilentyä.
Woho! Nyt kun loma on ohi, niin mun puolestani saapi alkaa vaikka monsuuni- tahi jääkausi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kohta hyppään autoon ja karautan ihmisten ilmoille helsinkiin. katsotaan jos saisi tänään tehty kaiken suunnitelmissa olevan.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

ninnithequeen kirjoitti: Lupasivat että tänään on viimeinen lämmin päivä, sit alkaa viilentyä. Anteeks vaan, mut sopii mulle, kun tuo lomakin loppuu.
Eli siis tänään saa lähteä aikaisin töistä, vaikka saapumisaika keikkui siinä kympin korvilla :twisted:
Don't Panic!
Kid

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lupasivat että tänään on viimeinen lämmin päivä, sit alkaa viilentyä.
Woho! Nyt kun loma on ohi, niin mun puolestani saapi alkaa vaikka monsuuni- tahi jääkausi.
HAISTAKAA KAKKA MOLEMMAT!!! Ei saa viilentyä kuin ehkä täksi viikoksi. Ens viikolla nimittäin alkaa loma ja sillon on paree olla joka päivä yli 25. Nih!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Lupasivat että tänään on viimeinen lämmin päivä, sit alkaa viilentyä. Anteeks vaan, mut sopii mulle, kun tuo lomakin loppuu.
Toi +18-23 astetta on just passeli kesäsää työläisille! Elokuun 19. päivä eteenpäin saa taas lämmetä, kiitos!

p.s. Me oltais muuten menossa Heinola Jyrää- tapahtumaan 19.-21.8. Haluaako kukaan mukaan? (Googlettakaa info)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa heti flirttiin!
slam

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Georgina kirjoitti:vakkari palaa valeasussa? :)
Hieno valeasu.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Think »

Elppis kirjoitti: Vuokrattiin Valiant- elokuva (helvatan hauska)
Rollo rules!
Ovela kuin orgasmi
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa heti flirttiin!
Ime mun munaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
RuNkkuTonttu

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Tulipa nukuttua viikonlopun univelat pois. Tänään ajattelin hieman reippailla. Siis käydä lenkillä, jonka jälkeen löysäilen. Myöhemmin illalla ehkä yhden tyttösen kanssa Lintsille käymään. Täytyyhän siellä kerran kesässä käydä.

Enään kaksi viikkoa lomaa jäljellä ja sitten paluu arkeen. Näyttää pahasti siltä, että tänä lomana en saa oikein mitään kivaa aikaiseksi, mutta jos sitä onnistuisi loman aikana pyyhkimään mielestään sen yhden horon ja hetkeksi unohdettua työasiat ja sen kuinka elämä on välillä tylsää. Viikko siihen ei ainakaan ole vielä riittänyt.
swirl

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe prkle, oikeesti... jos on ollut puolitoista tuntia jonossa, ei voi oikein enää laittaa luuria kiinni. Korvaan sattuu, on nälkä ja vessahätä. Suattana, lähetän kyllä tulikivenkatkuista palautetta tästä hyvästä :evil:

Edit: Pääsin läpi.
RuNkkuTonttu

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

swirl kirjoitti:Voe prkle, oikeesti... jos on ollut puolitoista tuntia jonossa, ei voi oikein enää laittaa luuria kiinni. Korvaan sattuu, on nälkä ja vessahätä. Suattana, lähetän kyllä tulikivenkatkuista palautetta tästä hyvästä :evil:
Puolitoista tuntia? Kuinka oikein jaksat? Itse olisin sulkenut luurin vartin jälkeen...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tissikilpailu..stana! Ota nyt näistä rusinoista kuva- pyh. :wink:

Töissä tuntuu olevan jokainen äkäinen yli 40 - vuotias naisihminen + minä :roll: Yhtään kilttiä sanaa ei saa mistään eikä vuorovaikutus toimi sitten mitenkään.

Tekee mieli hampurilaista! :D

Ensi viikonloppun pitäis olla kiltisti; mennään Pohjois-Haagaan vanhempien luoksi koiravahdeiksi, tosin mies on koko lauantain töissä. Kiva vaihtaa hetkeksi maisemaa, vaikka se nyt onkin vain toiselle puolelle helsinkiä..
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Puolitoista tuntia? Kuinka oikein jaksat? Itse olisin sulkenut luurin vartin jälkeen...
No onneksi tässä pystyi tekemään muita asioita samaan aikaan. Asia oli kuitenkin pakko hoitaa.
MGandhi

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mullistava maanantai joo... *huokaus*

Tekísin mielelläni asioita, jos ne palaakaan nappaisivat. Ihan ihmetyttää, että miten ihmiset keksivät itselleen tekemistä, jonka parissa ei nukahda tylsistyneenä.

Kertokaa mulle miten saan aikani viikolla kulumaan? Mitä mä voin tehdä tänään?
Kid

Re: Mullistava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

MGandhi kirjoitti: Mitä mä voin tehdä tänään?
Sä voit yrittää patistella ihmisiä Pokeri-miittiin?!