Toivollinen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää huomenta, vaikka heräsinkin jo kymmeneltä. Illalla kutsuu joku vene merelle ottamaan pientä kuppia, huomen aamusta sit taas takasin. Saikkua enää kolme päivää :shock:
millivanilli

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mä taidankin tästä lähteä kotiin.. ihQdaa... väsyttää ihan perkeleesti.
Kid

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päiväunet katottu ja kahvi tippumassa. Väsyttää ja kolottaa joka paikkaan. Ahistaa jopa.
Tää ei oo mun päivä.
silsakenraali™

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Söin salaatin lounaaksi :shock: Kohta pitäis lähteä poikain kanssa loikkimaan Pyynikin portaita, ja pari viime kertaa osoittivat sisäkumin pykimisen olevan luonnollinen seuraus poNppimisesta.

Ja väsyttää vieläkin, niin että nannareikää tekis taas mieli. Siis väsyneenähän sitä just tekiskin.
killkill

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Terveisiä mereltä, täältä jostain. Eilen aamulla täräytettiin onnistunut trimix-sukellus noin 60 metriin "Gordyille" ja iltapäivällä "Klasulle" järjettömän hyvässä näkyvyydessä. Tänä aamuna "Estillä" ihan täydessä hernekeitossa ja nyt ajellaan pikkuhiljaa kohti rantaa hakemaan vettä laivalle ja vähän rommia matkustajille.

Kyl tää kotiolot voittaa! Kaikki miehet kannelle!
Patz

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Urph... Korvasin juuri lounaan pienellä vihreällä salaatilla ja jäätelöllä. Jätski jäädytti mut siihen pisteeseen ettei raajat enää liiku. Ulkonakin näyttää olevan kylmä, muuten menisin aurinkoon lämmittelemään...

Tänään otan vielä kevyttä laskua loman jäljiltä ja huomenna alkaa tuskainen 6 viikon rupeama, jossa ei paljoa ehdi löysäillä. Vaan eiköhän siitäkin hengissä selviä.

Jos illalla vaikka spinnaamaan... vai meniskö sittenkin leffaan.
RuNkkuTonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lenkillä käyty ja jälkihikeä pukkaa kivasti päälle. Kylläpäs taas vaihteeksi on hyvä olo. Huomenna voisi hieman pidentää lenkkiä sillä pikkuhiljaa juokseminen alkaa taas sujumaan.

Parhaimmillaan lenkki on kuin meditaatiota. Voit ajatella rauhassa kuunnellen vaan omaa hengitystäsi. Ja vaikka ajattelisit kuinka kipeitä/paskoja ajatuksia, niin ne eivät satu niin paljon, kun ajattelisit niitä yksin sängyssäsi tai alkoholin ääressä. Jotenkin ajatus on vaan kirkkaampi...

Nyt vielä voisi pikkaisen punnertaa ja sitten suihkuun. Jospa tänään tiskaisi, kun mahdollisesti on pikku pirkko tulossa kylään?
tonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tänään on minun ja parhaan ystäväni viiskymppiset.
Lupaan etten laita kuvia galleriaan.

Hauskaa tiistaita!
Kid

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hyvää syntymäpäivää Tontulle ja sen hyvälle ystävälle!!
ninnithequeen

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvät Synttärit Wife! :h:
tonttu

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kiitos.
Omat synttärit oli jo tuossa parisen viikkoa sitten, ystävälläni tänään.
Kivaa lähteä bilettämään juuri tämän ihmisen kanssa, kun ei olla pitkään aikaan päästy kaksistaan. :)
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisikö tässä alkaa oikeasti harrastamaan vain itseään 5-10 vuotta nuorempia tyttösiä? Ne eivät ole samalla tavalla katkeroituneita ja kovalla kiirellä lapsia ehdottelemassa, kuin n 3-kymppiset naiset. Ja koska kaikki naisethan pelaavat jotain pelejä, niin tuollaisen nuoremman kanssa ehkä pärjäisi niissä hieman paremmin, kuin elämää nähneiden pelinaisten?

No, täytyy olla varovainen, etten vahingossa loukkaa toista. En haluaisi tehdä tahalleni yhtä katkeroitunutta naista lisää tähän maailmaan, joka sitten pistää vahingon kiertämään ja hakemalla hakee, jonkun jota loukata. Niin kuin minulle jokin aika sitten kävi.
Muruseni, muista että terveellä itsetunnolla varustetut naiset eivät katkeroidu (ja tällä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa)

Mun ongelma on pikemminkin miehet, jotka olettavat minun olevan a) kypsä aikuinen nainen, ja siksi b) halukas sitoutumaan ja ottamaan nurkkiinsa lusmuilemaan kaikenmualimman könsikkäitä ja c) halukas lisääntymään.

Järkyttävää ikärasismia, kun oletetaan, että nuoret naiset ovat katkeruudesta vapaita tai että vanhat lehmät, kuten minä, on katkera kaikelle kaikesta kaiken aikaa.

Ja jos julistaa nauttivansa seksistä ilman sitoumuksia ja kohtelevansa miehiä seksiobjekteina, joku herkkäsieluinen runopoika (kuten MGandhi) kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.

no eino leino, elämä on. Mutta tiedoksi miehille: naisetkin haluavat elää mukavaa ja mutkatonta elämää ilman säätöjä ja sääntöjä ;)
MGandhi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti: Ja jos julistaa nauttivansa seksistä ilman sitoumuksia ja kohtelevansa miehiä seksiobjekteina, joku herkkäsieluinen runopoika (kuten MGandhi) kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
LOL! :rofl:
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Ja jos julistaa nauttivansa seksistä ilman sitoumuksia ja kohtelevansa miehiä seksiobjekteina, joku herkkäsieluinen runopoika (kuten MGandhi) kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
LOL! :rofl:
Huuda mun nimee! :h:
MGandhi

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ComeBack kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Ja jos julistaa nauttivansa seksistä ilman sitoumuksia ja kohtelevansa miehiä seksiobjekteina, joku herkkäsieluinen runopoika (kuten MGandhi) kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
LOL! :rofl:
Huuda mun nimee! :h:
Vain, jos piiskaat mua, LUTKA!
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
LOL! :rofl:
Huuda mun nimee! :h:
Vain, jos piiskaat mua, LUTKA!
*kaivaa nurkkiaan* Saisiko olla ysikisua, ratsupiiskaa vai custom made by hand paddlea? Voin talloa sua myös korkokengillä....

:-D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Takasin reissuilta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

LillyMunster kirjoitti:Takasin reissuilta.
:yo:
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Argh, aivot vieläkin lomalla ja masulihakset kipeänä uusista liikkeistä. En voi edes nauraa ilman että sattuu...

Mä en pidä enää mun duunista. Haluan uuden.
Patz

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

No voi vattu! Hokasin just että päästäkseni perjantaina Vaasasta Poriin junalla, joudun koukkaamaan jostain v*tun Tampereen kautta ja matka kestää 5 tuntia!!11 Eihän tässä nyt ole mitään järkeä. Vaasasta on Poriin alle 200 kilsaa!

Ja ihan turha edes ehdottaa, sillä vaikka Pelle onkin kova jätkä niin ExpressBuss EI ole siististi cool.

Taidan liftata.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: Ja jos julistaa nauttivansa seksistä ilman sitoumuksia ja kohtelevansa miehiä seksiobjekteina, joku herkkäsieluinen runopoika (kuten MGandhi) kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
LOL! :rofl:
Hauskaa myös! Täälläkin. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Patz kirjoitti:No voi vattu! Hokasin just että päästäkseni perjantaina Vaasasta Poriin junalla, joudun koukkaamaan jostain v*tun Tampereen kautta ja matka kestää 5 tuntia!!11 Eihän tässä nyt ole mitään järkeä. Vaasasta on Poriin alle 200 kilsaa!

Ja ihan turha edes ehdottaa, sillä vaikka Pelle onkin kova jätkä niin ExpressBuss EI ole siististi cool.

Taidan liftata.
Argh! Näen sieluni silmin: kaunis, seksikäs ja kurvikas blondinainen värjöttelee tien poskessa minihame päällä.... paikalle ajaa traktorilla paikallinen landebönde Hankkijan lippis päässä... uuh, maalaisromantiikkaa... (näkee mielessään animaalista seksiä heinäladossa).
Sinkkumatti

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ComeBack kirjoitti: kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
Se taisi olla paremminkin tarkoitettu kohteliasuudeksi. Kuka mies nyt ei lutkista pitäisi?
ComeBack

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ComeBack »

Sinkkumatti kirjoitti:
ComeBack kirjoitti: kehtaa nimetä itsellisen-aisteistaan-nauttivan naisen lutkaksi.
Se taisi olla paremminkin tarkoitettu kohteliasuudeksi. Kuka mies nyt ei lutkista pitäisi?
Kultaseni, kohteliaisuutena mäkin sitä pidän *hehkuu* ;)
Elukka

Re: Toivollinen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:Ja ihan turha edes ehdottaa, sillä vaikka Pelle onkin kova jätkä niin ExpressBuss EI ole siististi cool.
Älä nyt, muutaman tunnin istuskelu polvet suussa 42°C lämpöisessä bussissa opettaa nöyryyttä ja jalostaa sielua tai jotain. Pääsemisestä viime kuussa vaihdetulle Tenalle ja halvalle colognelle tuoksuvan mummon vierustoveriksi saa jo kuulemma voucherin, joka lyhentää kiirastulessa vietettävää aikaa bussimatkan keston verran. :evil:

:off: Jaa mutta pitäsikö niitä töitäkin koettaa tehdä? :shock:
Vastaa Viestiin