Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: Niin sähän oot nähnyt mut livenä, sivultakin. Et kauhistellut? Mutta et varmaan myöskään vaihtaisi leukoja kanssani. Siinä valossa nyt tuskin täysin mahdotonta ymmärtää.
Hahah, no en kauhistellut :P Eihän mullakaan ole mitää Kirk Douglas- leukaa sivultapäin katsoen ja samalla lailla mulla leuka putoaa alaspäin ja alan kuorsaamaan. Onneksi mahallaankin voi nukkua.

Taitaa nyt Aarne-hyvä se vika olla jossin mualla. Ehkä kannattaisi sitä omakuvaa hieman tarkastaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä mietin, että voisi käydä leikkauttamassa tämän kaksoisleuan (ja myöhemmin perityt bulldoginposket) Tallinnassa. Sitten vielä leukaimplantti niin a vot! Saisi kasvoille vähän muotoa.

Aarne-kulta, ei sinun leuassasi ole mitään vikaa. Eikä oikeasti minunkaan. Ollaan vaan tämmösiä vähän vähempileukaisia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Melnais kirjoitti:Mitä enemmän eksentrisiä piirteitä ihmisessä on, sitä harvemmin sitä tapaa itselleen käypäisiä kumppaneita. Puhun siis mielenlaadusta, harrastuneisuudesta, mielenkiinnon kohteista.

Tällä mäkin aina lohdutin itseäni niihin aikoihin, kun vielä herkkiä ja kauniita ihmissuhteita kaipailin. Ja uskon tähän yhäkin.

Ja sit mä vielä komppaan kanssa sitä minäkin, että Aarnen leuassa ei ole mielestäni vikaa. En ole koskaan siihen kiinnittänyt mitään erityishuomiota.

(Jokseenkin yhdentekevä postaus, mutta eisevväliä.)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:Aarne...se mikä sinusta tekee Mukava, mutta-yksilön joillekin naisille, ei johdu leuastasi. Mitä enemmän eksentrisiä piirteitä ihmisessä on, sitä harvemmin sitä tapaa itselleen käypäisiä kumppaneita. Puhun siis mielenlaadusta, harrastuneisuudesta, mielenkiinnon kohteista. Enkä tarkoita tätä negatiivisessa mielessä, kiinnostavimmat tapaamani ihmiset ovat olleet jollain lailla tavallisuudesta poikkeavia.
Komppaan.

Sanoisin vielä Mukava, mutta -asiasta sen verran, että kyse on luultavasti siitä, että sun immuniteettigeenit eivät vaan ole olleet oikeat ko. naiselle. Kun ne eivät ole oikeat eikä himota, kaivetaan toisesta kaikki viat esille. Tai jos ei kaiveta, niin sinä teet sen mielessäsi takertuen yhteen pikkujuttuun, joka ei ole ihan niin kuin jossain muotilehdessä.

Kaikkihan sen tietää, että kun toinen himottaa, niin saa puuttua vaikka kädet, eikä se haittaa.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:kyse on luultavasti siitä, että sun immuniteettigeenit eivät vaan ole olleet oikeat ko. naiselle.
Ovatko ne alfaurokset joiden eteen kaikki naiset heittäytyvät haarat levällään sitten jotenkin geneettis-immuniteettisesti yleisyhteensopivia, vähän niiq tyyliin nollaveri sopii kaikille? Ja miten tämä tuoksu päätellään valokuvasta? :)
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:ja samalla lailla mulla leuka putoaa alaspäin ja alan kuorsaamaan.
Jaa. No sitten hankin semmoiset hammaskiskot enkä leikkauttele leukaluutani.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei kai leukaa leikkaamaan kannata ruveta. Yksi piirre pärstässä ei varmasti ole toiselle ollenkaan merkityksellinen, kauneus kun on katsojan silmissä. Yksi pitää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas tyttären poikakaverista, 3 miljardista riittää valittavaa. Jos Ankan piirteet olisivat yleisesti vastenmielisiä, tuskin hän olisi saanut koskaan pesää. Muistan intistä yhden kalkkunatupalaisen ja hyvin hällä pyyhki. Naurettava keskustelu ylipäänsä, kyse oli kai siitä, mikä ei vastaajaa miellytä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

AarneAnkka kirjoitti:
Kannattaako? Eikö kannatako?
Mä olisin pääsyt sinne yläleuan lyhennysleikkaukseen ihan purennan takia jonka usea hammaslääkäri minulle vakuutti olennaisesti parantavan myös ulkonäköä. En menny, kun ei oo ihan pakko, ainakaan vielä. Nivelet jotenkin vielä raksuu menemään. Olen ihan mieltynyt tähän omaan virheelliseen naamaan. 3 kuukautta olis ratsastuskieltoa paukahtanut. Ja pahin: tiedän oikeasti tosi paljon tapauksia joissa on ilmennyt lievää tai enempi kuin lievää ongelmaa hermojen kanssa. Tunnottomia alueita, naaman halvaantumisia. Sekään kun ei näytä viehättävältä kun sen komean leuan ympärillä roikkuu naama velttona ja kuola valuu suupielestä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos kerran kumppanien pituudet keskiarvottuvat jälkikasvussa (pitkän ja lyhyen lapsista tulee keskimittaisia), niin kai sitten kasvonpiirteetkin keskiarvottuvat? Isoleukainen nainen mulle kai sitten vai?
Sinkkumatti

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti: Isoleukainen nainen mulle kai sitten vai?
Mä luulen että isotissisestä on sulle enemmän iloa :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:kyse on luultavasti siitä, että sun immuniteettigeenit eivät vaan ole olleet oikeat ko. naiselle.
Ovatko ne alfaurokset joiden eteen kaikki naiset heittäytyvät haarat levällään sitten jotenkin geneettis-immuniteettisesti yleisyhteensopivia, vähän niiq tyyliin nollaveri sopii kaikille? Ja miten tämä tuoksu päätellään valokuvasta? :)
Enpä usko, mutta en myöskään tiedä. Voihan siinä joku promillen ero olla beta-uroksiin nähden, mutta mitä silläkään on väliä, jos beta-uros löytyy yhden hyvän naisen itselleen ja on hänen kanssaan onnellinen.

Ja oikeasti, kyllä minä näen jo valokuvasta aika suurella varmuudella, tuoksuuko mies minun nenään oikealta. Vuosien haistelu ja katselu (tai sitten se on joku sisäsyntyinen juttu) ovat hioneet nenä-silmä-koordinaationi huippuunsa. Tiedän aika hyvin, miltä hyväntuoksuinen iho näyttää..

Näkeehän siitä valokuvasta tietenkin muutakin, kasvojen mittasuhteita ja kaaria, tyylin, olemuksen yms. Muistathan sen, että kasvojen alueen plastiikkakirurgia voi olla rakkauselämälle sangen tuhoisaa, koska ihmiset ihastuvat usein samoihin kasvojen mittasuhteisiin ja kaariin kuin mitä heiltä itseltään löytyy. Niitä kun menee sorkkimaan niin voi olla, että ihastukset eivät enää vastaa sinun tunteisiin.

Ihan turhaa etsiä itsestään jotain vikaa, miksi joku nainen ei ole digannut. Suurella varmuudella se on ollut jotain ihan muuta kuin mihin sinä kiinnität huomiosi. Muistutan edelleen niistä viehättävistä naisista, joiden kanssa olet seukannut..
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Pahin ulkonäkörajoite seurustelu-/panokumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Niitä kun menee sorkkimaan niin voi olla, että ihastukset eivät enää vastaa sinun tunteisiin.
No tota, eivät ne tähän astikaan niin kauhean usein ole niihin vastanneet. Pitäis kai vaan ihastua harvemmin. Tai harjaannuttaa tunnistamaan sellaiset ihastumisen kohteet jotka myös vastaavat tunteisiin. Siinä onkin haastetta.
Muistutan edelleen niistä viehättävistä naisista, joiden kanssa olet seukannut..
Juu, emmä epätoivoinen ole enkä mitään. Välillä vaan tykkään ruikuttaa ääneen vaikka hyvin menee. Saatiinpahan ainakin keskustelua aikaiseksi jos ei muuta.
Vastaa Viestiin