Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei voi olla todellista, tää tylsyys siis.
Meen kohta pokailemaan remppareiskoja, jos mitään ei tapahdu. Ei sitä koskaan tiedä, jos niistä sais vaikka päiväkahviseuraa. *lutka* 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ComeBack kirjoitti: HAH! Tällä foorumilla ei voi esittää niin suuria pikselimääriä, joita Kaivopuiston kokoinen arseni vaatisi. Jos joutuisin rajaamaan kuvan pienempään kokoon, olisi tuloksena vain "reikä" :lol:
Keskity nyt siihen olennaiseen. Kyllä me tiedetään mikä se sun reikä on.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mulli75 kirjoitti: No sen kyllä huomaa. Etkö ole huomannut otsikossa ja kommentissani tulkinnan varaa. Ei ole mitään sukupuoleen viittaavaa.
No olihan. Kommentissa pyysit ComeBackin pylly- ja reisikuvia ja se on nainen, vai...? Mut hei, ei se niinQ haittaa, pyllyketju ku pyllyketju!

Itsepähän olette naiset tissejänne tyrkyttämässä ettekä odottamassa vastinetta

No hä, äläs yleistä, en o tyrkyttäny mitään, mä vaan vaadin! Mä oon katos niin visuaalinen! Vai oliks se emotionaalinen...eiku vandaalinen...kannibaalinen....Äh, nää siveyssanat on niin hitsin vaikeita!11!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kehitys menee eteenpäin:
Kuva
Kerrassaan loistavaa, tarvitsen nyt kyllä sielunhoitoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Kerrassaan loistavaa, tarvitsen nyt kyllä sielunhoitoa.
Mä koitin kerran samantyylisiä "bootseja" - meinasin katkaista nilkkani. On se elämä vaikeaa eroottisien kuvien malleillakin!
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:On se elämä vaikeaa eroottisien kuvien malleillakin!
Mitään eroottista tuossa kuvassa, siinähän on NUNNA!!!!!!111 Nyt Elppa huitasee 10 Avemariaa ja 12 Isä meitään. Pyörien samalla vastapäivään ja nojaten harjanvarteen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:On se elämä vaikeaa eroottisien kuvien malleillakin!
Mitään eroottista tuossa kuvassa, siinähän on NUNNA!!!!!!111 Nyt Elppa huitasee 10 Avemariaa ja 12 Isä meitään. Pyörien samalla vastapäivään ja nojaten harjanvarteen.
Yritin, kiitos Luojan olen sairaalassa. Nyt ne nilkat murtuivat, samoin polvilumpiot. Kiitos.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Apua, tuli Josefssonin uusin kuvasto ja mä oon kovasti yrittänyt taistella tilausintoani vastaan..Muttakun syssy tulee ja mä tarviin uusia vaatteita. Saanhan mä tilata, saanhan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Apua, tuli Josefssonin uusin kuvasto ja mä oon kovasti yrittänyt taistella tilausintoani vastaan..Muttakun syssy tulee ja mä tarviin uusia vaatteita. Saanhan mä tilata, saanhan?
Saat. Ja jos sulle vaan sopii, niin tehdään kimppatilaus, niin saat vähän boonusta ja alennusta postikuluista?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kävin vihdoin työterveyslääkärillä koipikipuja valittamassa. Lääkäritäti määräsi tulehduskipulääkekuurin ja lähetti fysioterapeuttia ja ortopedia treffaamaan. Fysioterapeutille pääsen jo perjantaina, mutta ortopedia joutuu odottamaan kesälaitumilta melkein kuukauden...
Don't Panic!
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Saat. Ja jos sulle vaan sopii, niin tehdään kimppatilaus, niin saat vähän boonusta ja alennusta postikuluista?
Sopii sopii! Mä merkkaan ylös mitä haluun ja netin kautta voi sit tilata? Laitanko listan tilausnumeroista sulle vai toistepäin? Tääl on kaikkee ihanaa :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Saat. Ja jos sulle vaan sopii, niin tehdään kimppatilaus, niin saat vähän boonusta ja alennusta postikuluista?
Sopii sopii! Mä merkkaan ylös mitä haluun ja netin kautta voi sit tilata? Laitanko listan tilausnumeroista sulle vai toistepäin? Tääl on kaikkee ihanaa :P
Mulla ei ole sitä kataloogia! Kuvia olis kiva katsoa muuten kuin netistä- äh. Tilaa sä vaan, jos sulla on kiire. Ellei oo kiirus, niin katsotaan niitä yhdessä joku päivä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

nexie kirjoitti:mutta ortopedia joutuu odottamaan kesälaitumilta melkein kuukauden...
Ihan kuin olisi Suomen ainoa ortopedi.

Antavat odottaa ja odottavat jos itsestään parantuminen tapahtuisi kuten eräs tuttuni on odottanut n. 6 kk olkapääleikkaukseen. Typerää säästökuuria kun seuraukset kuitenkin syövät tavoitteet.
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
Mulla ei ole sitä kataloogia! Kuvia olis kiva katsoa muuten kuin netistä- äh. Tilaa sä vaan, jos sulla on kiire. Ellei oo kiirus, niin katsotaan niitä yhdessä joku päivä?
Minen saa niiden nettisivuja auki :( Ei sinänsä ole kiirus, mutta täytyy kattoo kuin kärsimätön olen..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulli75 kirjoitti:
nexie kirjoitti:mutta ortopedia joutuu odottamaan kesälaitumilta melkein kuukauden...
Ihan kuin olisi Suomen ainoa ortopedi.

Antavat odottaa ja odottavat jos itsestään parantuminen tapahtuisi kuten eräs tuttuni on odottanut n. 6 kk olkapääleikkaukseen. Typerää säästökuuria kun seuraukset kuitenkin syövät tavoitteet.
Viiltäkää vasemman käden mitättömimpään sormeen haava, katkaiskaa jänne. Pääsette samana päivänä leikkaukseen, hoitavat aikaisemmin jonossa olleen vaivan pois samassa leikkauksessa ;) (älkää)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:Kävin vihdoin työterveyslääkärillä koipikipuja valittamassa. Lääkäritäti määräsi tulehduskipulääkekuurin ja lähetti fysioterapeuttia ja ortopedia treffaamaan. Fysioterapeutille pääsen jo perjantaina, mutta ortopedia joutuu odottamaan kesälaitumilta melkein kuukauden...
Vanhuus ei tule yksin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
slam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ruokaa pönttöön ja unta suoniin... Kait tämä tästä...

16 tuntisia päiviä ei enää oikein tule :P , kun ovat saaneet asiansa järjestykseen. nyh
Sudenhenki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:Kerrassaan loistavaa, tarvitsen nyt kyllä sielunhoitoa.
Kyllähän tuolle avautuisi, mutta jösses että onkin kertakaikkisen rumat rönttöset nunnalla koivissa.
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ping Irlannista.

Eilen oli aivan uskomaton ilma - ei pilven pilveä taivaalla - täkäläisen mittapuun mukaan ennenkuulumatonta; joten kävimme kiipeämässä Mount Brandonille (lähellä Dingleä). Samaisella vuorella kävimme myös viime vuonna, mutta eri puolelta ja eri reittiä. Tämä toinen reitti on nätimpi - matkan varrella pieniä järviä ja jylhää kallioseinää - ja myös jyrkempi. Lähellä loppupäätä ei riittänyt enää jalat, nousu oli ehkä 60 astetta jyrkkää ja piti ottaa kädet apuun. Upea reissu, vaikka lopussa olikin korvat auringon grillaamat ja jalat paskana.

Galleriaan tulee kuvia, jahka pääsen Suomeen tästä. Tämän modeemiyhteyden läpi en rupea niitä pukkaamaan.
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on tunne, että jos mä annan tälle fiilikselle mikä nyt vallitsee, periksi, mä vittuilen kaikille! Varsinkin kityssä.. Jotensakkin nyt on ärsytyskynnys matalalla :evil:
swirl

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Saanhan mä tilata, saanhan?
Mie tahon kanssa, buhuu. En oo pitkään aikaan ostanu mitään uutta - tai no, parit alesandaalit ja treenipöksyt ku oli "ihan pakko"... Taloudellisen tilanteen eheyttäminen on edennyt sille asteelle, että viime viikolla pistin viimeisenkin luottokorttini kappaleiksi, joten ehkä syksyksi saankin osteltua uusia vaatekappaleita.

Siinäkin on muuten yksi syy rakastaa syksyä. Kaikkein kivoimmat vaatteet löytyvät aina syysmallistoista :h:
Mulli75

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Elppis kirjoitti:katkaiskaa jänne. Pääsette samana päivänä leikkaukseen, hoitavat aikaisemmin jonossa olleen vaivan pois samassa leikkauksessa ;) (älkää)
Kaverilta katkesi jänteet kännikädenväännössä ja 4 kk sairasloma sekä kumilankaviritys sormenpäistä ranteeseen. Se käsi oli kuulemma se työkäsi jolla tehdään ne kaikki tärkeimmät jutut. Koita siinä sitten opetella vasenkätiseksi.
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Siinäkin on muuten yksi syy rakastaa syksyä. Kaikkein kivoimmat vaatteet löytyvät aina syysmallistoista :h:
Niin löytyy..ja just tipahti postiluukusta henkan ja maukan kataloogi. Hyvästi kesälomarahat..
tonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Olipahan bileet. Tuli sitten auottua ihan kunnolla päätä.
Olo on muuten jees, mutta kurkkua vähän kivistää kun tuli poltettua niin helevetisti röökiä. Koska mä tajuan ettei se oikeesti sovi mulle.

Tänään kotiin. Tykkään.
Kid

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Just kun olin hyvässä vireessä ja naureskelin ääneen tietyille ketjuille, mun pitää lähtee :?
Pöh, jatkakaa te jauhamista ni mä huvitan itseäni taas huomenna duunissa.
Moro.