Ke-ke-ke-keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:ruualla saa varmaan houkuteltua nälkäisen muusikon ansaan.
Yleisestä muusikoiden laihuudesta päätellen, kannattaa mielummin sitoa kepin päähän jallupullo.
Mutta känninen mies ei taas sovi niihin tuhmiin suunnitelmiin, mitä mulla on mielessä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lolita kirjoitti:Mitenköhän helppo on pyydystää basisti? Lauri Porraa kun on katsellut, niin ruualla saa varmaan houkuteltua nälkäisen muusikon ansaan.
Itse vanhana basistina suosittelen Jaloviinaa, ruohoa, kakkua ja lihapiirakoita... Ehkä ne laittomat jutut kannattaa kuitenkin jättää väliin...
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Mutta känninen mies ei taas sovi niihin tuhmiin suunnitelmiin, mitä mulla on mielessä.
Ai. 3 tunnin "hakkaa kuin korppi kalasäkkiä" -varvi ei kiinnosta vai? Sitoist siis sen kiinni ja soittaisit sille antti tuiskua levyllisen?
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Kukas se höpisi tuossa jokunen aika sitten, että oli menossa tai käynyt jo asuntomessuilla? McJanne kenties. Olikos siellä mitään katsomisen arvoista. Kannattaako lähteä? Ilmainen tiketti olisi taas taskussa..niin ja minuahan ei sinänsä kiinnosta talojen rakennus, vaan enemmänkin se sisustuspuoli ja uteliaisuus päästä kurkkimaan toisten tulevia koteja..
Me ehkäpä mennään tänään kääntymään siellä perheen kanssa. Infoan myöhemmin, mimmosta oli, jos mennään. Kuvista päätellen ainakin vähän liian modernia mun makuun...


Ljyhyt työpäivä takana, ukko läks häitten kenraaliharjoituksiin (se on bestman). Ja voi saakutti. Ei miun varat riitä sekä kenkiin, että käsilaukkuun sinne häihin. Molemmat kyllä jo löytyisikin, mutta niillä oikeanvärisillä kengillä ei voi kävellä, ja oikeanväriset käsilaukut on vähän niinQ rispaantunu. Kikkeli. Ja mulla on 9 käsilaukkua, mistä yksikään ei kelepoo :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olette kyllä pojat aikalailla oikeilla jäljillä; sen lisäksi ettei minulla ole aavistustakaan basistin pyydystämisestä, minulla ei myöskään ole tarkkaa muistikuvaa, mitä miehellä tehdään. Mitään kolmen tunnin sessioo en kyllä halua, huomenna on työpäivä ja mä tarviin kauneusuneni. Taidan keskittyä oluen juontiin kaiken kikkailun sijasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Onko minun "elämäni" jotenkin hauskaa?:twisted: Vai kuulostaako se liian tutulta?:D

Parveketta minulla ei ole, mutta sain 3-kymppis lahjaksi riippumaton ja autoradan. Pitäisikö ne virittää olohuoneeseen. Tai ainakin sen autoradan.

Tuutko leikkimään mun kaa autoradalla?
Unohdinpa vastata tähän. Tosiaan tarkotin sitä, että sun jutut on sen verran samanlaisia ku mun (siis sillä erolla, että mä olen lutka ja sä et..kaksinaismoralismi :twisted: ), että sen takia hymyilyttää. Niinku positiivisella tavalla. Toisaalta taas mun elämä on välillä jopa niin surkuhupaisaa, ettei voi muuta ku nauraa.
Ota nyt sitten selvä.
Jos tuun leikkimään sil autoradalla, saanko samalla lainata sitä riippukeinua mun kesäloman ajaksi? Veisin sen omalle parvekkelleni, siellä on sellasia ihme vipuja mihin sen maton vois ripustaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Poltetaan vielä yksi tupakka tässä ja lähdetään jonnekkin kahville... Ehkä saatan saattaa sen viime yön kissan Oulun junaan ja sitten onkin ilta vapaana. Tänään voisi tosiaan lähteä käymään jossain ulkona. Saisikos joistain Kityläisistä seuraa? Minimiitti?

Vai pitäisikö avata autorata miitti-ketju?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Vai pitäisikö avata autorata miitti-ketju?
Leikki-ilta RunkkuTontulla, vaatetus minimaalinen, ei välttämätön?
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:swirl: :swirl: :swirl: :swirl: ½ / :krooh: :krooh: :krooh: :krooh: :krooh: *meinaa nukahtaa koneen ääreen työpaikalla*
Xittu tää vuorokausirytmin sekoilu on /c:stä.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

sipsi kirjoitti:Unohdinpa vastata tähän. Tosiaan tarkotin sitä, että sun jutut on sen verran samanlaisia ku mun (siis sillä erolla, että mä olen lutka ja sä et..kaksinaismoralismi :twisted: ), että sen takia hymyilyttää. Niinku positiivisella tavalla. Toisaalta taas mun elämä on välillä jopa niin surkuhupaisaa, ettei voi muuta ku nauraa.
Ota nyt sitten selvä.
Jos tuun leikkimään sil autoradalla, saanko samalla lainata sitä riippukeinua mun kesäloman ajaksi? Veisin sen omalle parvekkelleni, siellä on sellasia ihme vipuja mihin sen maton vois ripustaa.
Niin, minä en ole tosiaan mikään lutka. Olen herkkä runopoika, jolle välillä sattuu ja tapahtuu... Pidän myös itseäni hieman Jeesuksen kaltaisena, sillä Lutkat ovat luokseni aina tervetulleita..

Toki saat lainat riippumattoani. Se on tosin sellainen, ettei se tarvitse mitään ripustus juttuja. Painoraja siihen on tosin 100 kg eli jos painat yli 15 kg, niin emme mahdu siihen yhtä aikaa ;)

No, nyt loppu kitinä hetkeksi ja puzznuzzailu. Tennarit jalkaa ja vaikka Kamppiin kahville. Illalla ehkä sitten drinksulle. Seura kyllä kelpaa. Yksi on tylsä juopotella.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Elppis kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Vai pitäisikö avata autorata miitti-ketju?
Leikki-ilta RunkkuTontulla, vaatetus minimaalinen, ei välttämätön?
Tuo kuulostaa ihan lasten laulun sanoitukselta...
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Laukku löyty, kaikkine sisälmyksineen (polliisilta). Ei edes rahat ollut kelvannut, käsittämätöntä. Nipsu, saanko mä nyt kostaa ne kaljat sulle?
Ei jumalauta ole todellista tämä munkki, hesumaaria sentään.
(referenssinä siis Linnanmäki -miittiketju)
Ei hitto!

Aivan loistava tsägä!

Mistä se oli löytynyt?
swirl

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Väsyttää ihan hulluna... kahvia tekisi mieli, mutta epäsosiaalisena ihmisvihaajana en varmana mene yleiseen kahvitaukoaikaan kahvihuoneeseen. Voisin joutua puhumaan jonkun kanssa :x
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:shock:

Tuli kutsu HYKS:n virkistyspäivään. Vaihtoehtoina joko Seurasaaressa luonto-/tai kulttuuripolku 2h, ja sieltä Syöpätautien klinikalle luentosaliin katsomaan 1h kestävää improvisaatioteatteria (tietty stella polaris!!) tai sitten Uimastadionilla kuntosalia, uintia ja 1h kuntonyrkkeilun alkeita kaikkien ihmisten keskellä stadikan edessä.

:P Pitää harkita! Hitsit- olis nyt laittanu sellasen itsestäänselvän Mummot vs. nuoret työntekijät- vaihtoehdot.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Ei se suostunu sanomaan muuta kun että jonkun hallusta jonkun yhteydessä.
Saatanan puliveivarit.
Hyvä ettei se puliveivari kerennyt tuhlaamaan sun rahojas kuitenkaan.
Sinkkumatti

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Missä muuten on suloinen Hermine?
aimohaiku

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Terve.

Kesäauto ois kiva. Reilulla kympillä saisi alle -02:sen VW Polon. Auton omistaminen on kyllä pirun kallista puuhaa. Vuodessa hupenee äkkiä tonni vakuutuksiin, toinen ylläpitoon ja kolmas bensaan.

Vielä 2,5 viikkoa töitä ennen kuin pääsee "ansaitulle" kesälomalle. Tulee kyllä tarpeeseen...
swirl

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuleeko kenellekään Gloria-lehteä? Kaipailisin toukokuun numerosta yhtä ruokaohjetta!

Anyone? Pretty please with sugar on top.
slam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Laukku löyty, kaikkine sisälmyksineen (polliisilta). Ei edes rahat ollut kelvannut, käsittämätöntä. Nipsu, saanko mä nyt kostaa ne kaljat sulle?
Hienova. ooh, hän muistaa 8) vaikka oli kaatokänässä.

...........

vähän huonohko fiilis, mutta koitan nukkuilla... :Peeh
millivanilli

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään on kyllä tullut tehtyä töitä niin etanavauhdilla, ettei ole tosikaan. Nuo pienokaiset ovat jatkuvasti olleet pyytämässä leikkimään tai sitten hyppineet syliin.

Nyt sitten vissiin molemmat ovat hieman väsyneitä, ja he itkevät ihan pienimmistäkin asiasta. Joko on ikävä äiti ja isää, tai toinen nipisti, tai he molemmat juuri sattumalta haluavat soittaa samaan aikaan pianoa.. tai toinen omii toisen lelun liian kauan.

Ovat ne silti sulosia.
Viimeksi muokannut millivanilli, 19.07.2006 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttänee fakistolaisesesti... vettä ja petille
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

swirl kirjoitti:Tuleeko kenellekään Gloria-lehteä? Kaipailisin toukokuun numerosta yhtä ruokaohjetta!

Anyone? Pretty please with sugar on top.
Mul on just kädessä elokuun numero. Eikä tääkään mikään Ruoka ja Viini-versio ole. :(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
swirl

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

sipsi kirjoitti: Mul on just kädessä elokuun numero. Eikä tääkään mikään Ruoka ja Viini-versio ole. :(
Jos löytyy toukokuun numero, niin kaipailen siitä brunssi-jutusta savulohijuustokakun reseptiä.
saika

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja saika »

En koko työpäivän aikana saanut luettua koko ketjua tähän asti. Ärsyttävä työ kun häiritsee nettailua noin paljon.

Nyt kotiin, tallille hiomaan... :arrow:
mustakikkeli

Re: Ke-ke-ke-keksiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

MGandhi kirjoitti:
ComeBack kirjoitti:Väliaikatiedoitus: Tahdon seksiä välillä jonkun muunkin kuin itseni kanssa, vaikka aika ihQ omasta mielestäni olenkin. Pitäisikö tehdä asian eteen jotakin? Tekisinkin jos en olisi laiska paska akka, joka ei jaksa vaivautua.
Neidillä on ihan selvästi juoksuaika. Ovat jutut olleet sen suuntaisia comebackistä lähtien :D
Ties vaikka Kitinä-comebackin syykin olisi selitetty yllä? :wink: :mrgreen: :jouden: Miksi mennä Kitinää pidemmäksi kalaan jos on miestä vailla?

Seksihaaveista aasinsilta siihen että asuupas alakerrassa varsin kivannäköinen neiti-ihminen. Törmäsin häneen rappusissa hänen lähtiessään juuri ulos, ja tapani mukaan menin kauniin naisen valloittavasta hymystä niin hämilleni, etten meinannut saada edes sanaa sanottua tervehtiäkseni. Kyllä mä lopulta sieltä jonkun "Äyks?" sain onneksi pakotettua ulos, ettei luule ihan tahvoksi.

Josta tuli mieleeni että ehkäpä pitäisi järjestää naapureille jonkinmoiset tuparit. Talon eläkeläisiä en viitsi vaivata koska eiväthän he edes jaksa nousta rappusia ylös (hissitön talo), joten voisin livauttaa kutsuliput vaikka yllämainitulle sekä parille muullekin bongaamalleni nätille tipuselle, kunhan vain keksin missä huoneistoissa he tarkalleen majailevat.

Tai no, kämppäni on niin pieni että ehkä pitäisi järjestää jokaiselle heistä yksityistilaisuus eri päivinä. Pääsee tutustumaankin paremmin katsos. Naapurisopu ennenkaikkea.
Vastaa Viestiin