Kuka kiinnostaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Seuraan ainoastaan snapaa ja itseäni. Tosin en jaksa oikein enää itse kiinnostaa itseäni. Alan olemaan aika sujut itseni kanssa.
Sinkkumatti

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Äh. Nää on typeriä.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 21.07.2006 17:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaikkien nättien tyttöjen jutut kiinnostaa. Jos joku tällainen on viimeisen viestin johonkin ketjuun kirjoittanut, täytyy heti tarkistaa voiko juttuaan edes jotenkin kommentoida vonkausmielessä.
mustakikkeli

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Suppari itse paljasti viime lauantai-illan päätteeksi että minä fanitan häntä (brona voi todistaa), joten hänen viestinsä luen erittäin tarkkaan. Yleensä jopa kahteen tai kolmeen kertaan ennenkuin ne avautuvat minulle. Joskus joudun turvautumaan jopa Puppugeneraattoriin kääntääkseni viestin jotta voisin sisäistää sen sisältämän ajatuksen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Suppari itse paljasti viime lauantai-illan päätteeksi että minä fanitan häntä (brona voi todistaa), joten hänen viestinsä luen erittäin tarkkaan. Yleensä jopa kahteen tai kolmeen kertaan ennenkuin ne avautuvat minulle. Joskus joudun turvautumaan jopa Puppugeneraattoriin kääntääkseni viestin jotta voisin sisäistää sen sisältämän ajatuksen.
Kullalla taitaa olla vähän säpinää... :wink: Sä olet viime aikoina vääntänyt aika monen Kity-tyttösen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Saz kirjoitti:Myös muutamaa nuorempaa(?) kirjoittajaa on hauska lukea, mm. Superior ja Elanor. Tulee ihan tädillisiä/äidillisiä tunteita joistakin jutuista. Em. henkilöistä kyllä keskenää hyvin eri tavalla.
Mä tosiaan kerran sanoin sulle että olen nuorempi, mutta Elanorista sitä ei samalla tavalla niin uskoisi! ;) Mutta kerro miten tädität mua! Nuoret, hyväksyntää kaipaavat naiset haluavat mennä hämilleen...! :-p
mustakikkeli

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:Kullalla taitaa olla vähän säpinää... :wink: Sä olet viime aikoina vääntänyt aika monen Kity-tyttösen kanssa.
Vääntänyt mitä? Kakkaa? Sanan säilää? Älä nyt vaan tajua väärin. Käytän aina kumia, paitsi seksin yhteydessä.
SnapaHead

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Jaaha. Johan sitä ehti tovi vierähtää edellisestä ketä-luet-ketä-et-ketjusta.
Edellisestä 200 kerrasta on näköjään apinat oppineet jotakin, ei tulvi niitä "tää on liian sisäsiittonen", "vitsin one-linerit", "vitsin pitsin hitsi ku olis sakki käheempää giltsuu ja gaitsuu".

Tuossa oli noista lukemisista tapaamisten jälkeen... Jännä huomata että - jos nyt ylipäätään muistan ketään - sakki on livenä ihan vitun mielisairaampaa sakkia kun mitä näiden lurinoiden perusteella odottaisi. Kunnon flippereitä. Livenä ei tätä paskaväkeä (paria lukuunottamatta) jaksa kukaan katsoa. Toisin sanoen roskaposse on parhaimmillaan tänne skriivaillessaan. Ja se jos joku on aika vitun sairasta.

Sinänsä en ihmettele, että mielenterveysongelmaiset on täällä yliedustettuna. Tämähän ei ole mihinkään harrastukseen tms. kohdistettu aiheeltaan. Mielisairaat ei voi paljoa mennä jonnekin, jossa käsitellään tiettyjä aiheita. Jos olisi harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita ei olisi niin hullu. Siispä mielisairas marssii öög-öög-uff-nuff-nuff! Skriik... öög... ! koneelleen ja kirjautuu tänne. Sitten mielisairas heittää öög! eka tpk! öög! Sitten kamu mielisairas vastaa öög.. yyg! tuoppitiistai! öög örf--- pilluu.. Nöög-- öög. Ja niin edelleen.

Luen riemumielet, munalat, g-miehet ja koko ajan itku kurkussa nikkiään vaihtavan pehmiksen ölinät osittain.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SnapaHead kirjoitti: Toisin sanoen roskaposse on parhaimmillaan tänne skriivaillessaan.
Pikkunen. :h: Taas tulee rakkaudentunnustusta kaikille yhtä lailla ja tuutin täydeltä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kullalla taitaa olla vähän säpinää... :wink: Sä olet viime aikoina vääntänyt aika monen Kity-tyttösen kanssa.
Vääntänyt mitä? Kakkaa? Sanan säilää? Älä nyt vaan tajua väärin. Käytän aina kumia, paitsi seksin yhteydessä.
Mustakikkeli oikuttelee ja on hankala... :wink: Sun kohdalla se on aika viehättävää.
Kikkelis kokkelis.
Sannnu

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

No, mä seuraan nyt taas Comebackia ja Getzua ja Patzia...
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Saz »

-Superior- kirjoitti: Mä tosiaan kerran sanoin sulle että olen nuorempi, mutta Elanorista sitä ei samalla tavalla niin uskoisi! ;) Mutta kerro miten tädität mua! Nuoret, hyväksyntää kaipaavat naiset haluavat mennä hämilleen...! :-p
Silleen lämminhenkisen isosiskomaisesti. :D
Mä en sen tarkemmin uskalla selittää tässä kipulääkepöhnässäni, (voisi tulla turhan lennokasta tekstiä). Ehkä sit myöhemmin. :P
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Think »

Itseni iGnoraan välittömästi. 90% muista kirjoittajista on aika sama kategoriaa. Loput nelkyt prossaa on ihan jees ja toki muutama helmikin löytyy tästä sontakasasta. Niin ja toihan on mahdollista, koska mä olen niiiiin 130%.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Voi jeesus.
Miksei samantien avata ketjua "ketä et lue"?
Siitähän tulisi kuukausien vääntö.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Edith

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Razormaid kirjoitti:Voi jeesus.
Miksei samantien avata ketjua "ketä et lue"?
Siitähän tulisi kuukausien vääntö.
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, tästäkin voi vielä tulla!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

RAM13 ja BigDick ovat mun suosikkeja :lol: Tekstien yllätyksellisyys ja, ei niin tavanomaisuus kiehtovat :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joo...
The great club outshines the individual, always and forever.
Sudenhenki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Vähänks siistii ku kaikki noraa vähintään 90% kirjoittajista.
OperaDuudson

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

mä sekaannun kaikkiin kun oma elämä rajoittuu koti-työpaikka akselille :P

edit: lähipiiri on vielä landella 2-3 vkoa... ei pysty ei kykene,sudenhengelle
siis tämä erittäin tärkeä tieto :lol:
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 21.07.2006 18:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

OperaDuudson kirjoitti:mä sekaannun kaikkiin kun oma elämä rajoittuu koti-työpaikka akselille :P
Koitapa huvikses terrorisoida joskus sitä lähipiiriäsi, yllättävän kivaa puuhaa.
slam

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

Larla. 8)
Geetzu

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bongasin hei kaks, jotka tykkää seurata mua, joten päätin nyt piirtää tänne jälkeä koko yksinäisen viikonloppuni. Ihanaa! Ennen seurailin tiettyjä nikkejä (esim. Manala, Tix, Paz, Snapa, Martha, Jouska, Lolita, Keikku), nykyään ei oikein ehdi/jaksa ja palstaa tulee selattua otsikoinnin mukaan. Sanotaan nyt et mustakikkeli on semmonen "uusseurattava". Hyvää tekstiä niinq, historiaansa en ole kyllä tutustunut.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Larla »

slam kirjoitti:Larla. 8)
Uih, olen imarreltu :oops:
silsakenraali™

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Larla kirjoitti:
slam kirjoitti:Larla. 8)
Uih, olen imarreltu :oops:
:h:
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuka kiinnostaa?

Viesti Kirjoittaja Larla »

Koska kityhistoriani on varsin lyhyt, seuraan jotakuinkin kaikkia keskusteluja samanlaisella innolla riippuen aiheesta :lol:
Vastaa Viestiin