Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti:Kattelen illemmalla tän perään. Sovitaan alustavasti vaikka klo 21?
selma.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Patz kirjoitti:Hei kertokaa heti että mistä saa edullisimmin lentoja Brasiliaan???
Eiköhän se ole tuo ebookers ja kilroy, josta kannattaa katsoa. Valitettavasti lennot Brasseihin eivät taida olla koskaan kauhean halpoja, ellei sitten juuri karnevaalien jälkeen maaliskuussa. Ja halvemmalla tietenkin saa, jos ostaa ne lennot hyvissä ajoin. Seuramatkoja kannattaa tietenkin myös tsekata, jos niiden joukosta löytyy joku tarjous.
Kikkelis kokkelis.
CoqAuVin
Kitinä paheena
Viestit: 34
Liittynyt: 27.05.2006 2:49
Paikkakunta: Helsing-&Tammerfors

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja CoqAuVin »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Ja tämän lisäksi päässä soi: "Wasalandia, Wasalandia, Huvipuisto...."
Ai perkele, tämä on maailman fuckin' kammottavin biisi/mainos ikinä. Kun se tulee, täytyy tunkea sormet korviin, sulkea silmät ja huutaa taikka laulaa poooojaaaat kansan urhokkaan..Aiheuttaa täyden flippauksen joka kerta, samoin kun ne katumainokset, joihin päinkään ei voi katsoa. Pelkään että ne valtavat pandat tulee viemään peräneitsyyden strap-oneilla vanhassa natisevassa hississä joku päivä..siis painajaisissa. Ja no, oishan se suht ikävä yllätys myös todellisessa elämässä.. :shock:
-Rooninen Kymantikko-
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MadameDeMeloni kirjoitti:Smaka tillbaka! I'm back! Jos jotakuta niinku kiinnosti.
:yo: Mä ainakin ihmettelin että mihin hää on kadonnut.
Elukka

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti: Nykytietämyksen valossa avaruuden ulkopuolella ei kai ole juuri mitään, joten tuskin.
On-pas! :leuhka:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elukka kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Nykytietämyksen valossa avaruuden ulkopuolella ei kai ole juuri mitään, joten tuskin.
On-pas! :leuhka:
Vaikka siellä olisikin ,emme tule siitä koskaan mitään tietämään, koska se ei kuulu tähän univertzumiin! :finger: Mitä Fysiikkaa sitten luetkaan. Jonkun yliluonnollisen kaiken luojan asema on niin heikko tässä olevaisuudessa, etten usko sen universumin ulkopuolellakaan paljon palleja puhaltelevan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Niba kirjoitti: sulla jo 487 viestiä? Onks ne kaikki avaruuden ulkopuolelta?
Nykytietämyksen valossa avaruuden ulkopuolella ei kai ole juuri mitään, joten tuskin.
Ehkä Niba viittasi säieteoriaan...?
Edith

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti: On-pas! :leuhka:
Tuossa linkissä ei toimi se sisäinen linkki, jonka pitäisi selvittää termiä monimaailmatulkinta. Johan on. Ja minä kun ajattelin tehdä merkittäviä kosmologisia keksintöjä tässä sairasteluni kuluksi, mutta jäävät nyt taustatietojen puutteessa tekemättä. :(
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Vadim »

CoqAuVin kirjoitti: Ai perkele, tämä on maailman fuckin' kammottavin biisi/mainos ikinä. Kun se tulee, täytyy tunkea sormet korviin, sulkea silmät ja huutaa taikka laulaa poooojaaaat kansan urhokkaan..Aiheuttaa täyden flippauksen joka kerta, samoin kun ne katumainokset, joihin päinkään ei voi katsoa. Pelkään että ne valtavat pandat tulee viemään peräneitsyyden strap-oneilla vanhassa natisevassa hississä joku päivä..siis painajaisissa. Ja no, oishan se suht ikävä yllätys myös todellisessa elämässä.. :shock:
Siis olikohan tämä kauhukuva vai fantasia? Oletkohan puhunut tästä jonkun kanssa...?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Niba kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Nykytietämyksen valossa avaruuden ulkopuolella ei kai ole juuri mitään, joten tuskin.
On-pas!
Vaikka siellä olisikin ,emme tule siitä koskaan mitään tietämään, koska se ei kuulu tähän univertzumiin! Mitä Fysiikkaa sitten luetkaan.
No ainakin Martin Rees, joka sentään pitää hallussaan kahta anglofiilisen tiedemaailman pompööseintä asemaa, Cambridgen Trinity Collegen masteriutta ja Royal Societyn presidenttiyttä, kuten myös englantilaisten kosmologien korkeinta kunniaa, Astronomer Royalin virkaa, on useissa populaareissa kirjoituksissaan ja esitelmissään spekuloinut - tosin brittiläisen huvittuneesti - evoluutioteorian laajentamisella perustavimpaan kosmologiaan ja koskemaan universumien kamppailua luonnonvalinnan puristuksessa. Joten kyseessä ei liene ihan pelkkä supersankari-sukkahousufiktio. Tässä voisi olla ainesta Edithinkin Nobel-tutkimukseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Edith »

urpiainen kirjoitti:Tässä voisi olla ainesta Edithinkin Nobel-tutkimukseen.
Lähdepä oluelle ja kerro mulle lisää. Tuet sekä pitkästynyttä ihosairasta pitämällä sille seuraa että tieteen kehitystä!
Sinkkumatti

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Melkein yhtä seko oli minunkin uneni. Olin sukeltelemassa jollain helvetin hienolla day cruiserilla jossain ihme joella Ronaldon kanssa.
Mä näin yksi yö unta susta! Oltiin uimahallissa veneilemässä jollain - öh - day cruiserilla, ja sä neuvoit mua miten saan noukittua mun uponneet tavarat pinnan alta! :)
Muah. Eli se mun näkemä Ronaldo olikin Supa. Mulla on hyvä kasvomuisti :oops:
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 25.07.2006 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OperaDuudson

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ElanorRaven kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Mutta pihalla olen, en edes tiedä että oliko Numballa tonni täynnä vai mikä sen kadotti?
Jotain se kiukkusi eilen chatissa yhdestä häntä raivostuttavasta palstalaisesta ja sanoi saaneensa tarpeekseen Kitinästä ja chatista ja katosi.
mä olen se numbaa raivostuttava palstalainen,kauankohan malttaa pysyä poissa vaikka parempi vaan että pysyy poissa :cheer:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ostin Tarjoustalosta Taffelin 350 gramman megahyperextrajättipussin sipsejä. Vähän söin niitä jo kotimatkalla levätessäni puistonpenkillä raskaan ostoskassin kanssa, mutta nyt tulee se jutun huippukohta:

Kotona aloin ihmetellä pussin reilua painoa, paljonkos sen 350 gramman kuuluisikaan painaa. Keittiövaakani mukaan tuo sipsipussi painaa edelleen 670 grammaa. Ilmeisesti tuo on ollut yli tuplasti ylipainoinen. Jee, enemmän samaan rahaan, mutta perkele se kaikki kertyy omalle vyötärölle.

Vain minä osaan kertoa mielenkiintoisen tarinan mahdollisimman sekavasti ja epäkiinnostavasti :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tässä voisi olla ainesta Edithinkin Nobel-tutkimukseen.
Lähdepä oluelle ja kerro mulle lisää. Tuet sekä pitkästynyttä ihosairasta pitämällä sille seuraa että tieteen kehitystä!
Joo-o. Siinä meillä humaani ihmisystävä. Ei vastaa edes. No, joku muu sitten?
Rouva Pupu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="Lolita"][/quote]

Mittasitko pussin kanssa?
Mittaa myös pelkkä pussi ja miinusta se tuosta :)
Kerran siis näinkin päin, yleensä menee miinuksen puolelle.
slam

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja slam »

sitä vakituista väsymystä. :P

Mahtui justaan, justaan... leveytensä puolesta auto tuohon seinustalle, että sai romppeet roimasta kyytille. Auton katolta olisi pystynyt aika rennosti vittuilemaan toiseen kerrokseen. 8)

Ostin pienen pöydän ja uuden tuolin. Kierrätyskeskusesta olen hommaillut ja yms. mukana myös roskiskamaa.

Sepultura sentään. Talon lapset ovat taas heränneet. Kiljuvia ääniä kuuluu... :P hope sou potkukelkat ei kiinnosta tällä kertaa, ja rytinä pysyy aisoissa.
Rouva Pupu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

OperaDuudson kirjoitti:
mä olen se numbaa raivostuttava palstalainen,kauankohan malttaa pysyä poissa vaikka parempi vaan että pysyy poissa :cheer:
Kuis nyt niin?
OperaDuudson

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Rouva Pupu kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:
mä olen se numbaa raivostuttava palstalainen,kauankohan malttaa pysyä poissa vaikka parempi vaan että pysyy poissa :cheer:
Kuis nyt niin?
Sukset ristissä aina tai sit olin sille liian kova luu

kiitos oikaisusta tonttu :)
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 25.07.2006 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja slam »

vittu, jospa unen päästä kiinni saisi. Juoksis kiinni :P
tonttu

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja tonttu »

OperaDuudson kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:
mä olen se numbaa raivostuttava palstalainen,kauankohan malttaa pysyä poissa vaikka parempi vaan että pysyy poissa :cheer:
Kuis nyt niin?
Sukset ristissä aina tai sit olin sille liian kova luu
Se oli kyllä aivan joku muu kirjoittaja johon numba tuskastu.
slam

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja slam »

Saakelin saakeli. kaksi vuorokautta huonosti tullut nukuttua. ymmärrys jumittaa vähitellen.

melkein joutunee työstä kieltäytymään, jos nyt jää unet vielä väliin. on kirkas tuo ilta-aurikokin huhu... :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Uskomattoman uupunut olo. Hyvällä tavalla. Kylpylässä polskittu ja lilluttu, ja pitsallakin käyty. Nyt vielä leffa, ja sit olis pari tyyppiä ehkä valmista matskua punkkaan ja unten maille. Ehkä vähän aikasemminkin jo.
mustakikkeli

Re: Tiistai kiviä täynnä pohjaan asti

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Edith kirjoitti:
Edith kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tässä voisi olla ainesta Edithinkin Nobel-tutkimukseen.
Lähdepä oluelle ja kerro mulle lisää. Tuet sekä pitkästynyttä ihosairasta pitämällä sille seuraa että tieteen kehitystä!
Joo-o. Siinä meillä humaani ihmisystävä. Ei vastaa edes.
No koska urpiainen sanoi joskus aiemmin tuuraavansa minua jossain kysymyksessä johon en ottanut kantaa syystä tai toisesta, tässä hänelle vastapalvelus:

Totuuden tietää vain urpis, mutta itse epäilen hänen pelkäävän sinun elättelevän mielessäsi toivetta jonkinlaisesta romanttisesta viritelmästä välillenne, ottaen huomioon lukuisat aiemmatkin treffipyyntösi häntä kohtaan ja aiemman julkisen urpis-fanittelusi palstalla. Tähän vielä lisäksi se että urpis on aiemminkin tainnut sanoa haluavansa pitää oikean minänsä täysin pimennossa kaikilta palstalaisilta, johon ei myöskään istu kenenkään palstalaisen tapaaminen. Ehkä hän haluaa hiljaisuudellaan hienovaraisesti vihjata jotta let it go kuten jenkit sanovat?

Mutta mistäs minä tiedän, ehkä joku päivä nappaa? En ole meedio.
Vastaa Viestiin