Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Uudet kuulokkeet, kun Multitronic myi edullisesti 120€: https://www.multitronic.fi/fi/products/ ... -svart-mic

Kossille tyypilliseen tapaan hyvää äänenlaatua edulliseen hintaan. Ei mitään high end soundia, mutta oikein miellyttävä ja luonnollisen tuntuinen äänimaailma. Kaikenmaailman bassovahvistukset kannattaa kytkeä pois äänilähteestä ja tajuuskorjaimesta flat asetus päälle.

Pehmike tuntuu kovalta kun laittaa luurit päähän, mutta ehkä jota memoryfoamia, kun asettuu oikein mukavasti ja tiiviisti pidempään käyttöön. Sen verran pienet luurit, että isokorvaiselle ei välttämättä istu päähän. Mulla toimii kun asettelee kohdalleen.

Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta vastamelukuulokkeista, niin vaikea arvioida sitä. ANC toiminto vaikuttaa hieman bassotoistoon. Suodattaa ainakin liikenteen ääniä hyvin, mutta en ole oikein muuta melua ehtinyt vielä testaamaan. Mikit poimii tuulesta suhinaa jota yrittää sitten kumota ja sihisee korvaan vaikka pelkkä passiivinen vaimennus hoitaa sen paremmin, joten tuulisella säällä ulkona joutuu valitsemaan mikä melu häiritsee vähiten. Kuvittelisin, että tää on ihan yleinen ominaisuus vastamelukuulokkeissa?

Oikein tyytyväinen hankintaan.

https://koss.com/products/bt740iqz-acti ... cancelling
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tuuli on kai ongelma kaikille tuollaisille. Muutos tapahtuu liian nopeasti, että vastamelu ehtisi kunnolla reagoida. Joskus joku vähemmän vaimentava moodi toimii paremmin, koska tuulessa kävellessä harvemmin on mitään isompaa vaimennettavaa melua, kuten bussin jyrinää.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

sivustahuutaja kirjoitti: 15.03.2024 12:33 ^ Tuuli on kai ongelma kaikille tuollaisille. Muutos tapahtuu liian nopeasti, että vastamelu ehtisi kunnolla reagoida. Joskus joku vähemmän vaimentava moodi toimii paremmin, koska tuulessa kävellessä harvemmin on mitään isompaa vaimennettavaa melua, kuten bussin jyrinää.
Juu, noin oletin. En mä näitä ulkoiluun hankkinut, niin asialla ei suurempaa merkitystä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toimisto vaihtuu halliin niin tuumiskellut uusia työkuulokkeita. Nämä on varsin vahva vaihtoehto:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... emikrofoni
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin