Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Edith

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Edith »

2 eurolla pienen pussillisen piparkakkuja balettiammattilaisopiskelijoiden myyjäisistä. Tosi somia ja koristeisia ja nättejä. :h: Joulukausi julistetaan täällä avatuksi ihan kohta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Ja itselle etukäteisjoululahjaksi & pikkujoulubileitä varten: iiihanat kengät Andiamosta, joista ottaisin kuvan jos olisi digikamera nääs. Hintaa 60 euroa, mustat, pyöreäkärkiset, korkeakorolliset, ja remmi nilkan ympäri - juuri sellaiset joita olen metsästänyt..! I :h: kenkiä!!!
OUUTS.Minä jo tunnustautuneena kenkähulluna näen sievän nilkkasi!Kyllä musta musta tuntuu ihan hyvältä. Jotenkin jopa sexympi noin yleensä. Vau. Minä en vielä ole naisilla tottunut täysin teräväkärkiin ja mulle käy aina niin, että kun olen tottunut johonkin ne menee pois muodista. Tykkäsin että esim. maihinnousukengät on sööttejä, mut sitten tuli kamalia traktorikenkiä ja sitten kun vihdoin totuin niitä siis katselemaan tulikin matalakorkoisia.Mä oon aina askeleen jäljessä. Mutta onneksi en joudu itse pitämään. Mutta kun kengät ovat niin tärkeä ulkonäöllinen juttu minunmielestä naisessa niin tulee aina katsottua. kamalinta on likaiset vanhat tennarit. Niissä ei ole yhtään naisellisuutta.

AI MITÄKÖ ostin?
Olin Forumissa ja siellä oli jotkut lahjapäivät. Kiertelin ja sain pieniä evien-pulloja, joissa juomaa. Kolmen Sepän patsaalta sain pipareita. Aidsin vastaiseen toimintaan. Siis oikeita pipareita. Oletin että pussissa oli kondomeja mutta oli siis vielä tehokkaampi ehkäisy. Pipari, syötävä.
Ostin kyllä syömisen tänään, 6 euroa.
Katsoin talvitakkia, mutta en ostanna.Arska tarvitsee lämpöä myös!
Jääkiekko-ottelussa äsken en ostanut yhtään mitään.Sensijaan sain taas pussillisen maapähkinöitä tytöltä (cheerleader).
Täällä on kivat jouluvalot!Oikein kauniit. Kannattaa tulla Helsinkiin.
Stadinarska 8)
Dumari

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tämä tuli eilen påstissa :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:Tämä tuli eilen påstissa :D
Liittyykö se musiikkiin?
Tässä on se kurjuus että kun Dumari näkee ja "ei näe" samaan aikaan niin hän ei "voi" vastata, mutta vastatkaa te muut jos tiedätte! Mä en kyllä jummarra mikä se on. Jotenkin näyttää yllä olevan käsigranaatti!
Ai niin vastauksessa ei tarvitse olla "tyhmää" tai "idioottia" tai vastaavaa. Riittää ihan se mikä tuo on! HEHHEEE. :D
ArskaUtelias
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

3 rottaa
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Quarter

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

VW Golf 1.6 -03. Mun muru <3
Mutta lupaan että en ala tunink-teiniksi
Dumari

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Quarter kirjoitti:VW Golf 1.6 -03. Mun muru <3
Mutta lupaan että en ala tunink-teiniksi
Ehkä se on jo parempi niin :wink:
Itse voisin päivittää autoni tehoiksi 200+ hp ens kesää varten, jos vaikka pääsis/viittis radalle ajelemaan :D
safi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja safi »

Saksasta tilatut vaatteet tulivat, yhtä takkia lukuunottamatta ja ovat täydellisen sopivia, iih. Nyt on taas kaapissa sellaista täytettä, mitä ei taatusti kadulla joka päivä vastaan kävele. Noh aika harvoin niin muutenkaan käy ja se on kyllä ihan hyvä juttu : )
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siideriä.
Tuplajuustohampurilaisia.
Taksimatkan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Siideriä.
Tuplajuustohampurilaisia.
Taksimatkan.
CORRECTION: Et varmana ostanut hampurilaISIA.
Anna todiste. Pullea maha riittää kuvana, kiitos.

Valheet ja rötösherrat kuriin toivottaa isoveli-Arska, STADIN kiva kundi!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stadinarska kirjoitti:
CORRECTION: Et varmana ostanut hampurilaISIA.
Todellakin ostin! Kolme kappaletta. (Tosin 1,5 niistä on tällä hetkellä jääkaapissa.) Yöllä tulee nälkä. 8)
Et käydään sit niinku haukkuu valehtelijaksi...?!?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Carcassone-pelin :cheer: :cheer: :cheer:

Ja loput yli neljänsadan veronpalautuksistani käytän sokerittomaan Red Bulliin... *kofeiinipilvessä*

Minä olen pilvessä Stadionin tornin yläpuolella, la-la-la-laa
Tavaramarkkinat: Pilvessä
Aito_Johanna

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Carcassone-pelin :cheer: :cheer: :cheer:
Vaisua hauskaa tiedossa! :cheer:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
CORRECTION: Et varmana ostanut hampurilaISIA.
Todellakin ostin! Kolme kappaletta. (Tosin 1,5 niistä on tällä hetkellä jääkaapissa.) Yöllä tulee nälkä. 8)
Et käydään sit niinku haukkuu valehtelijaksi...?!?
OHHOH. Stadinarska pyytää nöyrimmin anteeksi ja on hyvin pahoillaan ennakkoluuloisesta rikollisepäilystä. Katuu katuu. :oops: :cry:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti:Carcassone-pelin :cheer:
Älyttömän järkevä ostos! Ei mee aikaakaan, ku alat jo haaveilemaan lisäosista.... voiku pukki tois ees tähän perseeseen..

Ostin puoli litraa Jägermaisteria duunikaverilta. Enkä ees hoksannu viimeyönä avata koko pulloa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Edith kirjoitti:Carcassone-pelin :cheer:
Älyttömän järkevä ostos! Ei mee aikaakaan, ku alat jo haaveilemaan lisäosista.... voiku pukki tois ees tähän perseeseen..

Ostin puoli litraa Jägermaisteria duunikaverilta. Enkä ees hoksannu viimeyönä avata koko pulloa...
Mitä kummaa sä Mustis nyt kirjoitat K40 vähintään! voiku pukki tois ees tähän perseeseen...
Nyt nurkkaan ja susilakki päähän!! :oops:
ninnithequeen

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Plantagenista joulutähden, Saint Paulian ja 3 hyasinttiä.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Juhlavaa; hame, korsettitoppi, ballerinakengät ja jakku.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:Juhlavaa; hame, korsettitoppi, ballerinakengät ja jakku.
Niiin, sä meet sinne juhliin kun puhuit, väikkäriinkö se oli(?)...
Mistähän tuo Pupu-nimi on tullut? Miehesi kutsuu sua Pupuksi vai oletko playboytyttö, jolloin tarvitset täydelliseen pukeutumiseen pupukorvat?

Hiukan ihmettelen noita ballerinakenkiä. Siis sellaisia pehmeitä hieman suurempia kuin voimistelutossu. Nyt on mun yleissivistyksessä puutteita. Onko se juhlakenkä? "Söpömpi" se on `kuin muut mutta juhlakenkä?

Itse olen ollut aikamoisen köyhä mielikuvitukseltani tänään. Ostin inittäin vain ruokaa ja bensaa. Toiseksimainitun arvolla kyllä olisin saanut miesten kengät mainiosti.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stadinarska kirjoitti: Hiukan ihmettelen noita ballerinakenkiä. Siis sellaisia pehmeitä hieman suurempia kuin voimistelutossu. Nyt on mun yleissivistyksessä puutteita. Onko se juhlakenkä? "Söpömpi" se on `kuin muut mutta juhlakenkä?
Korottomat, pyöreäkärkiset kengät. Tämän mun hameen kanssa ne näyttää paremmalta kuin korkokengät, ja tyylejä mistä valita oli paljon erilaisia, arkisesta juhlavaan. Ostin tietenkin juhlavat, koristeluineen. Herra Kaninkin mielestä ne on håtit ;) Vaikka suosin kyllä korkokenkiä, mutta nyt voin nauttia juhlista ilman pakollisia kolotuksia ja tanssia vaikka ripaskaa.

Nojuu, miehelle ostettiin musta puku, valkoinen kauluspaita ja valkoinen solmio, joka on ihan yyyber håt liituraitojen kanssa, ja joo juhlakengät hänellekin (ei ballerinakengät, Arska).
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ruokapöytä, kiiltävää terästä/alumiinia ja tummaa lasia, siihen sopivat metalliset, mustalla kankaalla pehmustetut tuolit, 4 kpl.
Hinta yhteensä 3 euroa :cheer:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Hiukan ihmettelen noita ballerinakenkiä. Siis sellaisia pehmeitä hieman suurempia kuin voimistelutossu. Nyt on mun yleissivistyksessä puutteita. Onko se juhlakenkä? "Söpömpi" se on `kuin muut mutta juhlakenkä?
Korottomat, pyöreäkärkiset kengät. Tämän mun hameen kanssa ne näyttää paremmalta kuin korkokengät, ja tyylejä mistä valita oli paljon erilaisia, arkisesta juhlavaan. Ostin tietenkin juhlavat, koristeluineen. Herra Kaninkin mielestä ne on håtit ;) Vaikka suosin kyllä korkokenkiä, mutta nyt voin nauttia juhlista ilman pakollisia kolotuksia ja tanssia vaikka ripaskaa.

Nojuu, miehelle ostettiin musta puku, valkoinen kauluspaita ja valkoinen solmio, joka on ihan yyyber håt liituraitojen kanssa, ja joo juhlakengät hänellekin (ei ballerinakengät, Arska).
Olen muuten ihan samaa mieltä Mr. Kaniinin kanssa että ne on kauniit katsoakin, ballerinakengät. Tietenkin jos ei ole liian suuret jalat ehkä!
Niin joo, tanssihan noilla sujuu...

Erityisen iloinen tässä merkillisyyksien maailmasa olin siitä, että miehesi tosiaan osti tavalliset miestenkengät ja tuskin valkoisia, huh!
:wink:
Dumari

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

2 kassilista safkaa natsi-siwasta ja Nintendo DS lite:n Gigantista 139e.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Dumari kirjoitti:2 kassilista safkaa natsi-siwasta
Miten siwasta voi löytää kaksi kassillista ostettavaa?? :shock:


Ostin uuden silitysraudan, kun paiskasin edellisen lattialle ja se kuoli.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:2 kassilista safkaa natsi-siwasta
Miten siwasta voi löytää kaksi kassillista ostettavaa?? :shock:
Näin ulkopuolisena sanoisin, että natsi-siwalla tarkoitetaan Lidliä.