Mitä Ostit?
-
- Kitisijä
Re: Mitä Ostit?
10kg levypainon. Ajattelin tehdä siitä uuden jalustan lattiatuulettimelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Hankin kun halvalla sai MySodan hiilihapotuslaitteen (UPM:n biokomposiittia papereitten mukaan.)
Sodastreamin halvin laiten oli ruma kuin riihipiru ja hankala käyttää. Nyt vaan tarvisisi pullon tai kaksi tuohonkin.
Sodastreamin halvin laiten oli ruma kuin riihipiru ja hankala käyttää. Nyt vaan tarvisisi pullon tai kaksi tuohonkin.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
-
- Kitisijä
Olkapää alkanut kipeytymään perinteisen pitkähihnaisen salikassin kanssa, joten tukaatteja tiskiin.
The Zeeker
Tuon kanssa voisi olla mahdollista suorittaa työmatkat salipäivinäkin pidempää reittiä.
The Zeeker
Tuon kanssa voisi olla mahdollista suorittaa työmatkat salipäivinäkin pidempää reittiä.
-
- Kitisijä
Eka kertaa grafiikkaa. Grafiikka on painotekniikalla tehty taideteos. Taitelija tekee painolevyn, jolla sitten painetaan grafiikkaa. Tyypillisesti tehdään 1-100 vedosta. Taitelija signeeraa vedokset ja merkitsee sitten vedoksen numeron ja sarjan määrän. Esim. 10/50. Kun sarja tehty, painolevy tuhotaan.
Ostimme kaksi Marjatta Tapiolan teosta á 500. Täytyy vielä viedä kehystettäväksi.
Tuolta ostettiin
https://taidekeskussalmela.fi/tuote-ava ... ta-tapiola
Ostimme kaksi Marjatta Tapiolan teosta á 500. Täytyy vielä viedä kehystettäväksi.
Tuolta ostettiin
https://taidekeskussalmela.fi/tuote-ava ... ta-tapiola
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
Pari palaa boknäsiä löytyi FBn ryhmästä. Saa kivasti vielä kotiin tuotuna.
Joululahjaksi itselleni näytönohjain.
Joululahjaksi itselleni näytönohjain.
-
- Kitisijä
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
-
- Kitisijä
^
Kokeile yhdistää lakki t-paitaan?

Kokeile yhdistää lakki t-paitaan?

-
- Kitisijä
^ Toimii vain jos on lakin kokoiset rintalihakset.
Me and my fellow Gray Men had a Gray Pride parade. Nobody noticed.
-
- Kitisijä
Ei. James, ei.James Potkukelkka kirjoitti: 31.12.2024 13:00 https://www.stockmann.com/kn-collection ... QuEALw_wcB
Olen muuttumassa setämiehestä papaksi.
Universaali disclaimer.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Mihis se putoo, kun ostin Stetsonin mustan nahkaisen flat cabin. 'murican car showsta?
Chauffeur & Concierge Service Helsinki
>>
Älä seiso rännässä, lataa Android- tai iOS-sovellus
Yellow Cab Finland - kuskille hyvä
Kaikki mielipiteeni ovat omiani.
>>
-
- Kitisijä
Blue Oyster BarPenix-lintu kirjoitti: 01.01.2025 15:08 Mihis se putoo, kun ostin Stetsonin mustan nahkaisen flat cabin. 'murican car showsta?
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Bluntly kirjoitti: 01.01.2025 15:20Blue Oyster BarPenix-lintu kirjoitti: 01.01.2025 15:08 Mihis se putoo, kun ostin Stetsonin mustan nahkaisen flat cabin. 'murican car showsta?

Puuttuu Koppalakki-irviö :&

Chauffeur & Concierge Service Helsinki
>>
>>
-
- Kitinä VIP-jäsen
Riisinkeittimen.
Miksiköhän sitä piti tätäkin hankintaa lykätä näin pitkään. Halpa ja hyvä. Heti ensi yrittämällä tuli paljon parempaa riisiä kuin kattilassa.
Miksiköhän sitä piti tätäkin hankintaa lykätä näin pitkään. Halpa ja hyvä. Heti ensi yrittämällä tuli paljon parempaa riisiä kuin kattilassa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Tämä. Riisinkeittimistä vinkuu ne, jotka ei ole koskaan kokeilleet.Vagabondo kirjoitti: 06.03.2025 18:27 Riisinkeittimen.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä oon pitkään tuskastellut kun ei saa sellaista oikealla rakenteella olevaa riisiä aikaiseksi kaiken itähenkisen ruuan seuraksi. Ihme kynnys vaan ollut ton hankinnan kanssa. Varmaan se kun se ei kuulu perinteiseeen suomalaiseen keittiöön. Kuitenkin motorisoitu pastakone istuu sinne jotenkin tosi luontevasti, vaikka on kalliimpi ja vähemmän käyttöä.Bluntly kirjoitti: 06.03.2025 19:27 Tämä. Riisinkeittimistä vinkuu ne, jotka ei ole koskaan kokeilleet.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Mä olen myös kaipaillut pidempään riisinkeitintä, mutta en ole saanut aikaiseksi hankintaa. Osasyynä tähän saamattomuuteen on, yleisen laiskuuden ja velttouden ohella, että menin lukemaan joitain keskusteluja siitä, minkälainen keitin pitäisi hankkia. Ja kuinka ollakaan, tässäkin asiassa hifistellään.
Nettiraadin tuomio oli, että missään nimessä ei voi ostaa jotain alle satasen länsimerkkikonetta, niillä ei tee mitään, vaan on tilattava Koreasta tai Japanista monen sadan ammattivehje, muuten tekee itsestään ihan pellen. Minkälaiset laitteet teillä on?
Nettiraadin tuomio oli, että missään nimessä ei voi ostaa jotain alle satasen länsimerkkikonetta, niillä ei tee mitään, vaan on tilattava Koreasta tai Japanista monen sadan ammattivehje, muuten tekee itsestään ihan pellen. Minkälaiset laitteet teillä on?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä oon tässä kohtaa vielä ihan sujuvasti pelle. Halpa eurooppalainen täyttää vaatimattomat tarpeeni. En ymmärrä vielä niin paljoa riisin päälle, että osaisin kaivata noiden kalliiden japanilaisten laitteiden riisilajikohtaisia ohjelmia. Päivitetään sitten jos ja kun joskus olen viisaampi.urpiainen kirjoitti: 06.03.2025 20:31 Nettiraadin tuomio oli, että missään nimessä ei voi ostaa jotain alle satasen länsimerkkikonetta, niillä ei tee mitään, vaan on tilattava Koreasta tai Japanista monen sadan ammattivehje, muuten tekee itsestään ihan pellen. Minkälaiset laitteet teillä on?
-
- Kitisijä
Kiinassakin on nykyään trendi, että nuorempi sukupolvi syö täysjyväriisiä, koska valkoinen riisi maistuu valkoiselle ylivallalle ja holokaustille.
Me and my fellow Gray Men had a Gray Pride parade. Nobody noticed.
-
- Kitisijä
Tai koska valkoinen riisi on aiheuttanut megalomaanisen diabetes-epidemian.
-
- Kitisijä
Kaksi Ciskon SG 300-10P käytettynä työnantajalta. 20€ kipale.
-
- Kitisijä
Kyseessä tuskin on riisi (jota siellä on vedetty kautta aikain ilman diabetesta), vaan muun paskaruuan (eli ultrapsosessoidun skeidan) yleistyminen.Bluntly kirjoitti: 07.03.2025 8:54 Tai koska valkoinen riisi on aiheuttanut megalomaanisen diabetes-epidemian.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."