Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Niba »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Niba kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:
Sata kilsaa Poriin päin.
Sata kilsaa perseestä poispäin, hyvä alku.
No perse se on tämäkin.
Sekö millä istut vaiko paikka jossa istut?
Pyyhin Netikettiin..
MadameDeMeloni

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Niba kirjoitti: Sekö millä istut vaiko paikka jossa istut?
Jolla istun sekä jossa asun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Niba »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Niba kirjoitti: Sekö millä istut vaiko paikka jossa istut?
Jolla istun sekä jossa asun.
Mut kuitenkin eri?
Pyyhin Netikettiin..
MadameDeMeloni

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Niba kirjoitti: Mut kuitenkin eri?
Jep. Mun persusta on kuitenkin kohtuukokoinen, ei niin järin suuri.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tämä päivä saattaa olla elämäni onnellisin!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Niba »

-Superior- kirjoitti:Tämä päivä saattaa olla elämäni onnellisin!
Mietippäs vielä kerran?
MadameDeMeloni kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mut kuitenkin eri?
Jep. Mun persusta on kuitenkin kohtuukokoinen, ei niin järin suuri.
Jostain syystä useinkin kehon etupainotteisuus johtaa tuohon, do not know why.
Pyyhin Netikettiin..
MadameDeMeloni

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Niba kirjoitti: Jostain syystä useinkin kehon etupainotteisuus johtaa tuohon, do not know why.
Ai siis jos on rintava niin on pieniperseinen? Was?
Dumari

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Juu, eikä maksanutkaan liikaa!!!!!1111111111111111111
Pitäisköhän mun tuunata mun Twingoonkin tommonen? Sekin rupes varmaan meneen ainakin viittäsataa!!!
No eipä maksa vaivaa. Tehon lisäys on 1-2% laatua ja tuotakin taatanan kallista laitetta kait tarviin vasta kunnolla, kun virittäminen on tehty ra(t/k)sulleni.
Elukka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Niba kirjoitti: Jostain syystä useinkin kehon etupainotteisuus johtaa tuohon, do not know why.
Ai siis jos on rintava niin on pieniperseinen? Was?
Joskus Niba vielä kirjoittaa jotain, minkä joku jossain ymmärtää.
Sinä päivänä koko tunnettu maailmankaikkeus romahtaa kasaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Niba kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Tämä päivä saattaa olla elämäni onnellisin!
Mietippäs vielä kerran?
No need to. Perusfakta.
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:
Niba kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Tämä päivä saattaa olla elämäni onnellisin!
Mietippäs vielä kerran?
No need to. Perusfakta.
Mitä tänään sitten on tapahtunut? Lottovoitto, vaiko filosofinen oivallus siitä että jokainen päivä saattaa olla elämän onnellisin?
bedlam

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi vittu että kannattaa avata ikkuna koko yöksi jos pihalla on suurinpiirtein 5 astetta lämmintä. Kröh!!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:Mitä tänään sitten on tapahtunut? Lottovoitto, vaiko filosofinen oivallus siitä että jokainen päivä saattaa olla elämän onnellisin?
On hyvä olla. Olen pirun fiksu pikku-pissis, kaunis, seksikäs ja onnellinen. Tiedän mitä olen, minulla on hyvä vaatemaku, loistavia ystäviä, kiinnostavilta ihmisiltä lainattuja henkevän kirpeitä ajatuksia, uskomaton perse, mukautumiskykyä ja persoona. Olen hyväitsetuntoinen, minulla ei ole pakottavaa tarvetta olla aina oikeassa, suhtaudun itseeni ihanan kevyesti ja tulen loistavasti toimeen ihmisten kanssa. Moni ihminen välittää minusta, minussa on loppumattomasti potentiaalia ja olen ihanan helppo ihminen. Olen oma itseni, en pelkää enää mitään, uskallan olla avoin ja uskallan tehdä elämässäni mitä vain. Vaikeasti kuvailtavan vapaa olo.

Kaikki on hyvin. En tiedä voisinko yleisesti tunteiden tasolla olla onnellisempi. En tiedä mistä olen tämän rauhan löytänyt - onneksi olen. Ja onneksi olen rikas! Rikas, rakastettu pikku narttu. Olisiko voinut käydä paremmin?
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:On hyvä olla. Olen pirun fiksu pikku-pissis, kaunis, seksikäs ja onnellinen.
_________________
Tajuatteko te miten vaikeaa naisen on elää näiden kauneusihanteiden mukaan?!
Hmm. Toi on kyllä jotenkin ristiriidassa allekirjoituksesi kanssa. Ellei jompikumpi sitten ole ironiaasarkasmia.
swirl

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Perkele. Inhoan ihmisiä, joilla on kova ääni. Meijän kesätyöläinen puhuu niin kovaa, että harkitsen kuulosuojaimien hankkimista. Korvista valuu verta, kun se tulee samaan huoneeseen puhumaan :x
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:On hyvä olla. Olen pirun fiksu pikku-pissis, kaunis, seksikäs ja onnellinen.
_________________
Tajuatteko te miten vaikeaa naisen on elää näiden kauneusihanteiden mukaan?!
Hmm. Toi on kyllä jotenkin ristiriidassa allekirjoituksesi kanssa. Ellei jompikumpi sitten ole ironiaasarkasmia.
Harvempi ihminen julistaa heikkouksiaan, jos tiedät mitä tarkoitan.
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Harvempi ihminen julistaa heikkouksiaan, jos tiedät mitä tarkoitan.
Paitsi tietenkin minä. Varmaan molemmat ääripäät ovat pahemman luokan itsepetosta. Realistinen minäkuva on ainakin minulle aika vaikea juttu. Tarvitsen ulkopuolista palautetta. Ehkäpä minunkin kannattaisi aloittaa huima itsekehu ja hunajankusentakampanja.
RuNkkuTonttu

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustakikkeli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Vittu!
Koskaan ei ole hyvin, vai? :D En ala kysellä miksi yrität pyörittää kolmea naista samanaikaisesti, mitä hyötyä?
No, tapailin erästä lutkamaisesti käyttätyvää naista alkukesästä. Käytös ehkä tarttui?

No, ehkäpä tässä kun ei lomilla päässyt juuri mihinkään hki 10 alueelta, niin halusi jotenkin jännitystä elämään. Ja kohta sitä alkaa olla liikaa, sillä pakka uhkaa hajota käsiin. Ensi maanantaina alkaa työt ja sitten voisi olla kiltisti kuukauden; painaa pitkää päivää ja urheilla ja varata syyskuuksi jonkun pikku reissun jota odottaa. Ehkä tämä tästä.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

AarneAnkka kirjoitti:Ei siellä Tiibetissä sitten olekaan niin kivaa? Jakkihärät pitää älämölöä? Noooh, kyllä se siitä. :paijaa:
No voih, miehet, miehet... Ei niiden kanssa voi elää, mutta ei niitä ilmankaan pärjää.
ElanorRaven

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

mustakikkeli kirjoitti:Aamulla kuulin horroksessa ollessani radiosta jonkun tosi menevän ja mukavankuuloisen biisin, oliskohan ollut Ylexiltä? Nyt ketuttaa kun en horrokseltani saanut selvää biisistä tai sen esittäjästä, olin kuulevinani juontajan sanovan biisin nimeksi "get it right" tjsp. Sellainen menevä kevyt 80-lukulainen rokkibiisi. Taisin unissani sekoilla, kun olin samassa yhteydessä kuulevinani juontajan maininneen että bändissä olisi ollut mukana Nightwishin kosketinsoittaja, tjsp??? Ei ollut yhtään NW:mäistä musaa kuitenkaan.
Oliskohan se Brother Firetribe tai joku vastaava missä se Emppu ainakin soittaa, voisikohan se olla tuo hakemasti bändi?

EDIT: Sehän se.
EDIT2: Tai sitten ei. Tuo Emppuhan on se kitaristi, eikä kosketinsoittaja.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:Realistinen minäkuva on ainakin minulle aika vaikea juttu. Tarvitsen ulkopuolista palautetta. Ehkäpä minunkin kannattaisi aloittaa huima itsekehu ja hunajankusentakampanja.
Ihminen syntyy, elää ja kuolee, ei se sen kummallisempaa ole. On helppo nähdä hyvät puolensa kun kykenee tunnustamaan huonot.
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Dumari kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Pitäisköhän mun tuunata mun Twingoonkin tommonen? Sekin rupes varmaan meneen ainakin viittäsataa!!!
No eipä maksa vaivaa. Tehon lisäys on 1-2% laatua ja tuotakin taatanan kallista laitetta kait tarviin vasta kunnolla, kun virittäminen on tehty ra(t/k)sulleni.
Hmm... *kuuklaa* ... kuulemma taloudellisuus kuitenkin paranee tavallisissakin autoissa. Kappas.
Patz

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ostin kameran! Olen onnellinen!
AarneAnkka

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Ostin kameran! Olen onnellinen!
Jippii, onneksi olkoon ja serpentiiniä ja vappuhuiskuja! :cheer: Julistapas sitä vielä tuollakin niin ikiliikkuja jatkaa ikiliikkumista.
MGandhi

Re: Ke-ke-ke-ke-keksiviisko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:Ostin kameran! Olen onnellinen!
Tissikuvia kehiin sitten. Muussa tapauksessa ostos on ollut turha!
Vastaa Viestiin