PiNppikuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustakikkeli

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Patz kirjoitti:Mulla on vielä astetta parempi ehdotus. Taitas olla taas aika ilmaa puhdistavalle avautumisketjulle, johon on turha sitten tulla postaamaan mitään sydämenkuvia, vaan ihan rehellisiä avautumisia tyyliin: xxx on mielestäni pillutyrkku kana.
Juu ja sitä seuraava joukkopako ja -takaisintulo, sekä sitä seuraavat pakolliset perseennuolentakisat "Keistä palstalaisista erityisesti tykkäät?" (jonkun edellisessä keskustelussa mainitun aloittama tietysti), jossa niitä sydämenkuvia ja kiitossanoja muistamisesta vasta riittääkin niin että heikompaa alkaa heikottaa.

Toisekseen, eiköhän useimpia palstalaisia kuitenkin häiritsisi enemmän heihin kohdistuva välinpitämättömyys kuin edes negatiiviset tunteet? Tarvitsemme siis "Ketkä palstalaiset eivät hetkauta sinua puoleen eikä toiseen?"-kyselyn.
MarthaFocker

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Uusiopehmis kirjoitti:Eri mieltä olevat voivat vapaasti tunkea sukuelimiään minne haluavat, vaikka sähköpostissa Tarja Haloselle
Se olisi itse asiassa ihan hyvä läppä, mutta tämän topikin suhteen olen kanssasi samaa mieltä.

En pidä revan revitystä julkisesti missään määrin hauskana, vaan hölmöläisten "oon vähä räyhäkäs tiedätteks niinq" -juttuna.
Hävettää puolestanne, vaikka nerokas vasta-argumenttinne onkin "ei kukaan pakota oman värkin kuvaa postaamaan".
Ei pakota juu, mutta ihmettelen että ettekö te koskaan mene hämillenne ylitsevuotavaisesta tyhmyydestä? Ainiin, ette tietenkään. Miten voisittekaan?
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uusiopehmis kirjoitti:Just just. Osoitahan se jokapaikka edes yhdellä esimerkillä ennen kuit nolaat itteäs tuon enempää.
Nolaan ja nolaan. Jos joku on noloa niin tuo loputon itkeminen asiasta. Mitäs vittua se on sinulta pois, jos joku haluaa anonyyminä postata pillunkuvansa keskustelupalstalle? Kukaan ei pakota sinua postaamaan kuvaa omastasi (kts yllä). Eikä konservatiivisuudessa ole sinäänsä mitään pahaa, mutta silloin kun touhu muuttuu ryppyotsaiseksi suvaitsemattomuudeksi, voisi ihan oikeasti lähteä lomalle eikä vain uhkailla.

Sitäpaitsi sellaisen ihmisen on vähän noloa alkaa moralisoimaan toisten anonyymejä pillunkuvia, joka itse postaa Geetzun mailiboksin tukkoon kyrpäkuvillaan. Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:teh verdict: Ei huumorintajua.
Teh verdict: EVVK. Ps. vittu sä oot kyl yks Manalan karvapylpyrää lipsutteleva musikulkku, joka paikassa missä se on vittuilemassa mulle jätkä kulkee perässä ja komppaa ihan kybällä11!11!

Voi kyynel. Aurinkoista kesäpäivää sinne hassunhauskalandiaan.
Itkupotkuraivarit? No ei se mitään. Puhdistaahan sekin ilmaa.
Jälleen hyvä esimerkki siitä, että ei vois vähempää jäbän jutut kiinnostaa, mutta silti postaan tulikiven katkuista kukkua ruudulle.

Kieltämättä vituttaa hieman olla Manalan kanssa samaa mieltä, koska on siinä kanssa yks vähän vitun vastenmielinen tyyppi! Saanko mieluummin sittenkin olla samaa mieltä sun kanssa? Saanko? Pliis!?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Herra Manala kirjoitti: mailiboksin tukkoon kyrpäkuvillaan
Ja mun! Ja se on paljon se, mulla on sentään Gmail.
huima

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja huima »

Saz kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: mailiboksin tukkoon kyrpäkuvillaan
Ja mun! Ja se on paljon se, mulla on sentään Gmail.
Jonkun pitäisi kertoa Pehmikselle, että penis ei kasva - vaikka sitä kuvaa suurentaisikin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Neronleimaus tämä ketju. Päädyimme jo lemmekkäisiin henkilökohtaisuuksiin, ehkä pian pääsemme tutustumaan hyvällä tuurilla vielä väkivallantekoihin ihan noin niinkuin yksilötasolla!

Riita poikki ja vaseliinia väliin, eikä sitten kiistellä siitä, kumpi saa olla alla.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

MarthaFocker kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:Eri mieltä olevat voivat vapaasti tunkea sukuelimiään minne haluavat, vaikka sähköpostissa Tarja Haloselle
Se olisi itse asiassa ihan hyvä läppä, mutta tämän topikin suhteen olen kanssasi samaa mieltä.
Mä olen nyt mustasukkainen. Sinäkin olet siis selkeästi rakastunut Pehmikseen!

Ja lopeta sen pommittaminen p*llukuvillas; ei sillä riitä aikaa kahlata läpi kuin minun lähettämäni.
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Saz kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Joka paikassa missä Saz on keulilla ihmettelemässä konservatiiviseen malliin toisten touhuilua, niin etkös sinä persettä nuoleva kusimulkku ole perässä osottelemassa sormella ja viemällä sen itkemisen levelille 24.
Sulla on aika paranoidinen mielikuvitus? Oltiin just silloin parhaillaan puhumassa susta pahaa mesessä, mutta piti pitää pieni tauko siitä tän pimppiepisodin ajaksi, joka minuutiksi nousi kakkosaiheeksi. Kyllä me pääaiheeseen päästään taas.
Olen nyt yrittänyt 3 tuntia miettiä, millä naisellisen järjen valolla tuosta edellämainitusta saa aikaiseksi minkään näköistä paranoiaa ja minusta mesessä puhumista. Ei aukee, ei sitten millään. Vähän niinkuin vammainen yrittäisi etsiä kontekstia ja kirjoittaa sitten ironiasävytteisesti.
Geetzu

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MarthaFocker kirjoitti:Ei pakota juu, mutta ihmettelen että ettekö te koskaan mene hämillenne ylitsevuotavaisesta tyhmyydestä? Ainiin, ette tietenkään. Miten voisittekaan?
No nythän repesin. Kiitos Saz, Tix ja Martha, olette aiiiivan väärässä paikassa tosiaan. Keep on MSN. 8)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Herra Manala kirjoitti:
Saz kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Joka paikassa missä Saz on keulilla ihmettelemässä konservatiiviseen malliin toisten touhuilua, niin etkös sinä persettä nuoleva kusimulkku ole perässä osottelemassa sormella ja viemällä sen itkemisen levelille 24.
Sulla on aika paranoidinen mielikuvitus? Oltiin just silloin parhaillaan puhumassa susta pahaa mesessä, mutta piti pitää pieni tauko siitä tän pimppiepisodin ajaksi, joka minuutiksi nousi kakkosaiheeksi. Kyllä me pääaiheeseen päästään taas.
Olen nyt yrittänyt 3 tuntia miettiä, millä naisellisen järjen valolla tuosta edellämainitusta saa aikaiseksi minkään näköistä paranoiaa ja minusta mesessä puhumista. Ei aukee, ei sitten millään. Vähän niinkuin vammainen yrittäisi etsiä kontekstia ja kirjoittaa sitten ironiasävytteisesti.
Ei kai se niin hankalasti ollut kirjoitettu? Paranoialla viittasin tuohon, että sä olet päässäsi kuvitellut tuollaisen mielestäsi toistuvan tapahtumaketjun, jossa minä moralisoin ja Pehmis seuraa motiivinaan perskärpästely. Joten tein tästä oman päätemäni, että olet taipuvainen paranoiaan ja dramaattisuuteen.

Mutta kyllä juttu menee pilalle jos joutuu selittämään. Ehkä emme ole samalla aaltopituudella? Harmittaa vietävästi. :cry:
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

MarthaFocker kirjoitti:Se olisi itse asiassa ihan hyvä läppä, mutta tämän topikin suhteen olen kanssasi samaa mieltä.
No ei kannattais kyl, oot samantien huumorintajuton perseennuolija :D Tosin mul on ihan nätti pylly, haluutko kuvan tukkimaan mailiboksis? :D
Herra Manala kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:Just just. Osoitahan se jokapaikka edes yhdellä esimerkillä ennen kuit nolaat itteäs tuon enempää.
Nolaan ja nolaan.Jos joku on noloa niin tuo loputon itkeminen asiasta. Mitäs vittua se on sinulta pois, jos joku haluaa anonyyminä postata pillunkuvansa keskustelupalstalle?
Ahhah, sama vanha Manala-kaava - ensin puhistaan perättömiä, sitten kun ei pystykään näyttämään väitettään toteen, siirrytään asiasta aivan toisaalle ja henkilökohtaisuuksiin ja vielä keksitään uusi posketon ja tosiasioita vääristelevä väite :D Mikä ihmeen loputon itkeminen? Minä olen itse asiasta kirjoittanut yhden (1) lyhyen viestin, jossa ilmaisin mielipiteeni. Loppu on ollut metakeskustelua mm. sinun konkreettisesti loputtomasta parkumisestasi minun kuvitellusta parkumisestani :D

Edelleen, näytä se "joka kerta" toteen edes yhdellä esimerkillä tai ole niinku, ööh, mitens sen parhaitaten sanois, ihan suukki supussa vaan?
Herra Manala kirjoitti:Eikä konservatiivisuudessa ole sinäänsä mitään pahaa, mutta silloin kun touhu muuttuu ryppyotsaiseksi suvaitsemattomuudeksi
On siis ryppyotsaista suvaitsemattomuutta sanoa että jokin on mautonta? :D Voi sisussaatana että mä nauran täällä taas :D Ryppyotsaista suvaitsemattomuutta on se, ettei saa sanoa jostain ilmiöstä mielipidettään ilman että on ryppyotsainen, huumorintajuton, perseennuolija ja ties mitä. Onks Marttakin muuten? Vai koskeeks tää vaan mua? :D
Herra Manala kirjoitti:Sitäpaitsi sellaisen ihmisen on vähän noloa alkaa moralisoimaan toisten anonyymejä pillunkuvia, joka itse postaa Geetzun mailiboksin tukkoon kyrpäkuvillaan. Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.
Ja sitten kun loppuu aseet ihan totaalisesti, iskee vanha "kunnon" juoruämmä-Manala "faktat" tiskissä yksityisasioista :D Oliks tän tarkotus olla joku provo? Naurattaa ihan kympillä, lupaan maksaa sulle tuhat euroa jokaisesta Geetzun mailiboxissa olevasta kyrpäkuvasta joka on MUN lähettämä, sun lähettämistä en toki tiedä enkä haluakaan tietää. Mutta yritys hyvä kymmenen, sä oot kyllä niin mainio näissä sun käytösmalleissas, kun loppuu eväät niin puetaan hame päälle :D Eiks sulla tuu yhtään häviäjä olo kirjoitellas noita tollasia settejä, niinku kuulua samaan sarjaan Homopoyn ja Gattacan kanssa ja viel ihan oman mielikuvituksen varassa?
MGandhi kirjoitti:Itkupotkuraivarit? No ei se mitään. Puhdistaahan sekin ilmaa. Jälleen hyvä esimerkki siitä, että ei vois vähempää jäbän jutut kiinnostaa, mutta silti postaan tulikiven katkuista kukkua ruudulle.
Keskusteltaessa huumorintajusta on ihan hyvä kytkeä myös sarkasmimittari, niin näkee itkupotkuraivarit puilta :D Harvana päivänä oon naurana näin makeasti kitinän juttuja lukiessa, yleensä vaivaa enempi sellainen ikävystyminen. Ei mulla oo sun suhteen mitään tarvetta puhdistella ilmaa - mua saa ihan vapaasti pitää huumorintajuttomana, se tarkoittaa vain sitä, ettei ymmärrä hyvää huumoria 8)
Viimeksi muokannut Uusiopehmis, 27.07.2006 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kity on jotenkin kuumentuneessa tilassa, sanoisin. Ehkä kohta viilenevät ilmat saavat ihmiset rauhoittumaan.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.02.2007 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Keikaus kirjoitti:Kity on jotenkin kuumentuneessa tilassa, sanoisin. Ehkä kohta viilenevät ilmat saavat ihmiset rauhoittumaan. Tai jos Lähi-idän tilanne rauhoittuisi ja somalit eivät enää tekisi yhtään rikosta..
Älä nyt, mulla ei oo pitkään aikaan ollut täällä näin hauskaa. Tällä menollahan voi alkaa vaikka viihtymään 8)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Keikaus kirjoitti:Kity on jotenkin kuumentuneessa tilassa, sanoisin. Ehkä kohta viilenevät ilmat saavat ihmiset rauhoittumaan..
Siellä on muuten oikeasti ihana kesäilta. Lämmintä, hämyistä ja tyyntä. Istuin parvekkeella jalka pystyssä aikani, mutta sitten virtuaalimaailman veto kävi vastustamattomaksi. :P
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Saz kirjoitti:Siellä on muuten oikeasti ihana kesäilta. Lämmintä, hämyistä ja tyyntä. Istuin parvekkeella jalka pystyssä aikani, mutta sitten virtuaalimaailman veto kävi vastustamattomaksi. :P
No kai nyt kyllästyit kun en jaksanu enää n****a sun p*****ä. Ihme kinkytäti, syttyy vaan parvekkeella naapurien nähden.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kity on jotenkin kuumentuneessa tilassa, sanoisin. Ehkä kohta viilenevät ilmat saavat ihmiset rauhoittumaan. Tai jos Lähi-idän tilanne rauhoittuisi ja somalit eivät enää tekisi yhtään rikosta..
Älä nyt, mulla ei oo pitkään aikaan ollut täällä näin hauskaa. Tällä menollahan voi alkaa vaikka viihtymään 8)
Mua vähän ahdistaa. On vähän sellainen olo, että kohta lentää raketti. Mutta mä olen herkkä.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Itkupotkuraivarit? No ei se mitään. Puhdistaahan sekin ilmaa. Jälleen hyvä esimerkki siitä, että ei vois vähempää jäbän jutut kiinnostaa, mutta silti postaan tulikiven katkuista kukkua ruudulle.
Keskusteltaessa huumorintajusta on ihan hyvä kytkeä myös sarkasmimittari, niin näkee itkupotkuraivarit puilta :D Harvana päivänä oon naurana näin makeasti kitinän juttuja lukiessa, yleensä vaivaa enempi sellainen ikävystyminen. Ei mulla oo sun suhteen mitään tarvetta puhdistella ilmaa - mua saa ihan vapaasti pitää huumorintajuttomana, se tarkoittaa vain sitä, ettei ymmärrä hyvää huumoria 8)
Se, että sä nimesit mut välittömästi johonkin Manalan komppiryhmään vaan kertoo siitä, ettei sulla ollut oikein ideaa siitä missä mennään. Ihmettelen kovasti vieläkin sitä. No bygones.

Sä mainitset aika usein yo. postissas, että naurat makiasti siellä näppäimistön äärellä. Jotenkin vain tuntuu, että jos noin monta kertaa senkin joutuu mainitsemaan, on tilanne jokseensakin päinvastainen. Mutta sinähän sen toki paremmin tiedät. Eikös juu?

Kuten aiemmin todettu, huumorintajuja on toki erilaisia ja tämä sinun edustamasi intellektuelli ironia ei vain ole riittävän hauskaa. En ole riittävän intellektuelli? Kirjoitinkohan tuon sanankin muuten väärin? No laitetaan se lukihäirön piikkiin.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Uusiopehmis kirjoitti:
Saz kirjoitti:Siellä on muuten oikeasti ihana kesäilta. Lämmintä, hämyistä ja tyyntä. Istuin parvekkeella jalka pystyssä aikani, mutta sitten virtuaalimaailman veto kävi vastustamattomaksi. :P
No kai nyt kyllästyit kun en jaksanu enää n****a sun p*****ä. Ihme kinkytäti, syttyy vaan parvekkeella naapurien nähden.
Kyllä kolme kertaa riitti mulle. On kuitenkin tuo leikkausarpi vielä tuore, ja kipsikin käy raskaaksi kannatella. :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, se mun juttu Pehmiksen huumorintajuttomuudesta oli vitsi. Siis ihan oikeasti. Mun mielestä Pehmo on ihan yhtä huumorintajuinen kuin me muutkin huumorintajuiset. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

MGandhi kirjoitti:Se, että sä nimesit mut välittömästi johonkin Manalan komppiryhmään vaan kertoo siitä, ettei sulla ollut oikein ideaa siitä missä mennään. Ihmettelen kovasti vieläkin sitä. No bygones.
No siis yritän vääntää rautalangasta. Se oli olevinaan niinku parodiaa manalan aiemmasta kirjoituksesta, jossa mua syytettiin hännysteleväksi kusipäiseksi perseennuolijaksi sen takia että olin yhdestä (1) asiasta samaa mieltä - get it? Millään tasolla en loukkaantunut viestistäsi ja harmittaa jos vitsi meni sulta(kin) ohi.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Se, että sä nimesit mut välittömästi johonkin Manalan komppiryhmään vaan kertoo siitä, ettei sulla ollut oikein ideaa siitä missä mennään. Ihmettelen kovasti vieläkin sitä. No bygones.
No siis yritän vääntää rautalangasta. Se oli olevinaan niinku parodiaa manalan aiemmasta kirjoituksesta, jossa mua syytettiin hännysteleväksi kusipäiseksi perseennuolijaksi sen takia että olin yhdestä (1) asiasta samaa mieltä - get it? Millään tasolla en loukkaantunut viestistäsi ja harmittaa jos vitsi meni sulta(kin) ohi.
Älä viitsi imarrella itseäsi. Ymmärsin pointin (en vain pitänyt sitä lainkaan hauskana), mutten sitä miksi vertaat minun käytöstäni omaasi (jos kerran olemme molemmat hännystelijöitä). Ja minähän en ole sinua hännystelijäksi kutsunut. Vain huumorintajuttomaksi. Sähän oletkin kuuluisa siitä, ettet ota koskaan mitään itseesi. Oikea jäämies. Saa Räikkönen väistyä.

For teh record: Mä olen oletusarvoisesti aina eri mieltä kuin Manala.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

MGandhi kirjoitti:Älä viitsi imarrella itseäsi. Ymmärsin pointin (en vain pitänyt sitä lainkaan hauskana), mutten sitä miksi vertaat minun käytöstäni omaasi (jos kerran olemme molemmat hännystelijöitä). Ja minähän en ole sinua hännystelijäksi kutsunut. Vain huumorintajuttomaksi. Sähän oletkin kuuluisa siitä, ettet ota koskaan mitään itseesi. Oikea jäämies. Saa Räikkönen väistyä.

For teh record: Mä olen oletusarvoisesti aina eri mieltä kuin Manala.
Jos kyseessä on sarkasmivertaus, se ei ole todellinen. Sarkasmimittarisi ei todellakaan toiminut, jos luulet minun olleen sitä mieltä, että hännystelet Manalaa. Iva oli kohdistettu Mr_Kanalaan, sinulla oli vain välinearvo. Tunnetko itsesi nyt hyväksikäytetyksi, kun kerron totuuden?

For the record: Niin minäkin. Kumpi nyt sit on kumman hännystelijä?
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hahhah, kolme A4:sta sieltä taas pukkasi tappuraa. Vaikkei yhtään kiinnosta, ja naurattaakin niin perkeleesti!

Kyllä muakin naurattaa! Varppina enemmän ku sua! Mulla on kaikkein ilosinta! Ja sä alotit! Menit henkilökohtaisuuksiin! Kirjotit tänne jotain! Mä sanoin vaan ennen sitä että sun naama on kuin persereikä, mutta se oli oikeutettu vastaus koska sä xyzzyxxy-wywy-yäää!
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MGandhi kirjoitti:Mä olen oletusarvoisesti aina eri mieltä kuin Manala.
Oikeesti musta sulla on tosi hyviä juttuja. Taidatkin olla ns. hyvä jätkä. Mua niinku vähän kiinnostais olla samaa mieltä ku sä. Et jos me voitas olla yhessä eri mieltä ku toi pehmeäpenis?
Vastaa Viestiin