Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm jaa. Olenko ärtynyt kenestäkään? No viimeksi Hermineen, samasta syystä kuin pari kertaa ennenkin. Onnistuu aina vetämään minut mukaan sukupuolten sotaan, tökkii provosti hermopäitäni, väistää ja jallittaa, pistää sanoja suuhuni ja pääni pyörälle, ja jättää minut epämääräisen sekavaan vitutustilaan jossa ajatuksillani ei ole enää minkäänlaista koherenssia. Ärsyttävää.

Joskus huiman itsekehuntuoksuinen "aah, oon kultturelli, tää hienostunut juttu jota teen on parhautta" -hunajankusenta vähän sipoo vastakarvaan, mutta ei nyt fellow sceneläistä voi vihata, hyvänen aika, ja on esittänyt varsin järkeviäkin mielipiteitä silloin tällöin.

Varmana ärsytän teitä kaikkia. Antakaa tulla vaan rohkeesti. Mä oon niin vitun nössö etten kuitenkaan lyö takaisin vaan vain kerään sappea sisääni kunnes lopulta pimahdan.

Loput höyryt pidän sisälläni.
Sannnu

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mulle ei ihan aina aukea nuo -Superiorin- johtopäätökset ja se keittiöpsykologia, jonka avulla tuo nimimerkki tekee arvioitaan toisista nimimerkeistä. Toisaalta on ihan imartelevaa, että joku provosoituu
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Varmana ärsytän teitä kaikkia. Antakaa tulla vaan rohkeesti. Mä oon niin vitun nössö etten kuitenkaan lyö takaisin vaan vain kerään sappea sisääni kunnes lopulta pimahdan.

Loput höyryt pidän sisälläni.
En muista, että olisit ärsyttänyt. Mä tykkään susta.

Eikö tuo "varmaan ärsytän kaikkia" ole ehkä vähän itsekeskeisesti ajateltu? Tietenkin on hirveä järkytys huomata, että koko maailma ei reagoikaan sinuun, mutta voi se olla helpottavaakin. Jollekin sosiaaliselle jännittäjälle oli kerran määrätty hoidoksi mennä jollekin vilkkaalle paikalle makaamaan maahan ja katsoa, miten ihmiset reagoivat. Eivät reagoineet. Eli ei ne sen kummemmin reagoi siihenkään, kun yritämme esittää normaalia.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Inhoan ainakin Liloa, Nexietä, Sanctusta, Sazia, Geetzua, Sinkkumasaa, Superioiria, Kreitsua, Nowaysistä, killkilliä, Elcoa, MarthaFockeria, Snapaheadia, Patzia, Lolitaa, Aasia, Mylwiniä, Annia, Aito_Johannaa, Blissiä, EveryWomania, Vadimia, WanhaPervoa, Tsaaria, urpiaista, Melnaisia ja riemumieltä sen takia, että he perkelekset kirjoittavat sellaisiakin juttuja joiden takia tekee mieli välillä lukea, ja kun lukee tekee mieli kirjoittaa ja kun tekee mieli kirjoittaa, on pakko olla rekanneena ja kuluttaa aikaa palstalle myös kauniina kesäiltoina. Painukaa helvettiin. Vihaan teitä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:Inhoan ainakin Liloa, Nexietä, Sanctusta, Sazia, Geetzua, Sinkkumasaa, Superioiria, Kreitsua, Nowaysistä, killkilliä, Elcoa, MarthaFockeria, Snapaheadia, Patzia, Lolitaa, Aasia, Mylwiniä, Annia, Aito_Johannaa, Blissiä, EveryWomania, Vadimia, WanhaPervoa, Tsaaria, urpiaista, Melnaisia ja riemumieltä sen takia, että he perkelekset kirjoittavat sellaisiakin juttuja joiden takia tekee mieli välillä lukea, ja kun lukee tekee mieli kirjoittaa ja kun tekee mieli kirjoittaa, on pakko olla rekanneena ja kuluttaa aikaa palstalle myös kauniina kesäiltoina. Painukaa helvettiin. Vihaan teitä.
Nyt jätkä rupesit ärsyttämään, kun et maininnut mun nimeä!!
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Uusiopehmis kirjoitti:...
Pelkurimaista muka-ironista nuoleskelua. Anna edes pari nimeä perusteluineen, esim. mustakikkeli ja Manala. Ainakin minun takiani olet kerran lähtenyt palstalta pois, muistaakseni myös Manalan takia (ehkä useammankin kerran). Äläkä vaan väitä ettei tapanasi ole mustamaalata muita erittelemällä syitä, koska tällaistakin olet jo ehtinyt aiemmin tekemään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:...
Pelkurimaista muka-ironista nuoleskelua. Anna edes pari nimeä perusteluineen, esim. mustakikkeli ja Manala. Ainakin minun takia olet lähtenyt palstalta pois, muistaakseni myös Manalan takia (ehkä useammankin kerran).
Pojat pojat. Missä on hyvä veli -verkosto ja saunaillat, jossa jaetaan maailma ja kityn naiset? Mä luulin, että kaikki jätkät diggaa toisiaan ja naiset puukottaa toisiaan selkään. Sehän taitaa ollakin ihan toisinpäin. Ensi viikolla mennäänkin taas kityn tyttöjen kanssa treenien jälkeen saunaan..
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:En muista, että olisit ärsyttänyt. Mä tykkään susta.
Pusnus™.
Eikö tuo "varmaan ärsytän kaikkia" ole ehkä vähän itsekeskeisesti ajateltu? Tietenkin on hirveä järkytys huomata, että koko maailma ei reagoikaan sinuun
Joo, taisi olla aika egoistinen aivopierukuperkeikka. Kumpihan on pahempaa, ärsyttävyys vai mitäänsanomattomuus? Tosin joitakin puolestaan ärsyttää mitäänsanomattomuus, ja toiset taas noraavat ärsyttävät joilloin näistä tulee mitäänsanomattomia (eli noteeraamattomia).

Elämä... jotain.
Uusiopehmis

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Pelkurimaista muka-ironista nuoleskelua. Anna edes pari nimeä perusteluineen, esim. mustakikkeli ja Manala. Ainakin minun takia olet lähtenyt palstalta pois, muistaakseni myös Manalan takia (ehkä useammankin kerran).
Väärin. Aina itseni takia. Manala on ainoa johon on oikeasti mennyt hermo ja se on tapahtunut yhden kerran. Aina jos huomaa, että tästä on enemmän rasitetta kun hupia, otan loparit vähäksi aikaa. Ärsytyksiä saan lähinnä tyhjänkirjoittajista, Slam ja Niba erityisesti kommenteineen jotka eivät liity aiheeseen ainakaan sellaisella tavalla, että voisin itse ymmärtää. Ja tuolla somalikeskustelussa Hellu kyllä onnistui viemään homman sellaisiin sfääreihin että ei niihin voinut edes vastata, kun ei vaan auennut.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Keikaus kirjoitti:Pojat pojat. Missä on hyvä veli -verkosto ja saunaillat, jossa jaetaan maailma ja kityn naiset? Mä luulin, että kaikki jätkät diggaa toisiaan ja naiset puukottaa toisiaan selkään.
Kuules nyt. Tämä ei edelleenkään ole mikään pussnussimiskeskustelu. Tässä pitäisi keskittyä haukkumiseen. Maassa maan tavalla, sukupuolesta riippumatta. Eikä se ole selkään puukottamista jos puhuu suoraan.
OperaDuudson

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

tylsää,oonks mä niin väritön,hajuton,mauton etten ärsytä ketään :?:

i,m happy now :D
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 27.07.2006 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:[Joo, taisi olla aika egoistinen aivopierukuperkeikka. Kumpihan on pahempaa, ärsyttävyys vai mitäänsanomattomuus? Tosin joitakin puolestaan ärsyttää mitäänsanomattomuus, ja toiset taas noraavat ärsyttävät joilloin näistä tulee mitäänsanomattomia (eli noteeraamattomia).

Elämä... jotain.
Sä olet kyllä hauska, kun sä mietit koko ajan "kumpikampi parempi ja mitä seuraamuksia jne. jne." Taidan kyllä miettiä välillä itsekin.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

OperaDuudson kirjoitti:tylsää,oonks mä niin väritön,hajuton,mauton etten ärsytä ketään :?:
Älä jaksa kerjätä. Vitun ärsyttävää.

Happy now?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja nexie »

OperaDuudson kirjoitti:tylsää,oonks mä niin väritön,hajuton,mauton etten ärsytä ketään :?:
Et suinkaan. Toi "mainitkaamutmainitkaamut" -kerjäys on aivan helvetin tyhjänpäiväistä palstantäytettä. Pointsit kotiin.
Don't Panic!
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

OperaDuudson kirjoitti:tylsää,oonks mä niin väritön,hajuton,mauton etten ärsytä ketään :?:
Kyllähän Numba röykytti sua aika tarmokkaasti taannoin. Et kai nyt sitä kaipaa?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6688
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uusiopehmis kirjoitti:Aasia
Nyt saatana rupesit ärsyttämään, en varmasti ole kesän aikana kirjoittanut mitään järkevää jotta täällä kannattaisi roikkua! Tuskin muulloinkaan!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
OperaDuudson

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

AarneAnkka kirjoitti:
OperaDuudson kirjoitti:tylsää,oonks mä niin väritön,hajuton,mauton etten ärsytä ketään :?:
Kyllähän Numba röykytti sua aika tarmokkaasti taannoin. Et kai nyt sitä kaipaa?
Sillon oli jännempää kun oli tappelupukari kukas nyt mun kanssa tappelee,
uskaltaa vittuilla vähintään yhtä rankasti :!:
Uusiopehmis

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

aasi kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:Aasia
Nyt saatana rupesit ärsyttämään, en varmasti ole kesän aikana kirjoittanut mitään järkevää jotta täällä kannattaisi roikkua! Tuskin muulloinkaan!
No vittu taas kirjoitit ihan mua ärsyttääkses! Homo! Hännystelijä! Huoripukki!
AarneAnkka

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

OperaDuudson kirjoitti:Sillon oli jännempää kun oli tappelupukari kukas nyt mun kanssa tappelee
Rupee provoilemaan niin eivätköhän vakkarit ole kohta kurkussasi. Eiköhän tänne kityyn/inäänkin ole arkistoitunut lukuisia hyviä esimerkkejä siitä miten se tehdään.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6688
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uusiopehmis kirjoitti:Homo! Hännystelijä! Huoripukki!
Infantiili ektoplasma! Ikonoklastin irvikuva! Karnevaalimerirosvo!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

OperaDuudson kirjoitti:tylsää,oonks mä niin väritön,hajuton,mauton etten ärsytä ketään :?:
Olet niin tyhjä tapaus että tarvitaan 1108:n kaltainen reikäpää ärsyyntymään edes vähän sinusta.
AarneAnkka kirjoitti:Rupee provoilemaan niin eivätköhän vakkarit ole kohta kurkussasi.
Onnistunut provoilu on taitolaji, esim. mainitsemani numerosarja tuntui aina epäonnistuvan siinä surkeasti.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 27.07.2006 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

aasi kirjoitti: Infantiili ektoplasma! Ikonoklastin irvikuva! Karnevaalimerirosvo!
Solvausgeneraattorin tuotoksia?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
mustakikkeli

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Uusiopehmis kirjoitti:Väärin. Aina itseni takia.
Joo joo, intäti-intäti. Minäkin meikkaan itseäni vain itseni takia, en toisten takia. Niinhän se meni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6688
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mojo kirjoitti:Solvausgeneraattorin tuotoksia?
Ensimmäinen meni ulkomuistista, seuraavat lunttasin Wikipediasta kun en mitään hyviä muistanut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Ilmaa puhdistava avautumisketju.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MarthaFocker kirjoitti:Samoin Bedlam. Se myös tahallaan kirjottaa vonkaamisesta ja sellasesta ärsyttääkseen exäänsä, josta taasen en tiedä lukeko/ kiinnostaako.
Jos tuntisit kyseisen henkilön, tietäisit että hän nyt on varmaan viimeinen ihminen maan päällä joka ex-miehensä leikkimielisestä nettipalstavonkailusta suuttuisi. Vai yhtäkkiäkö huumorikin kielletään kun suhde loppuu?

Mutta olet suloinen herkkis kun huolehdit. Anna pesää?